Festareita 40+ ikäisille?

46vfestaritäti

Onkohan Suomessa missään festareita,joilla tällaiset hilpeät 46 tädit vois bilettää??
Aikanaan oli Iisalmella sellainen KantriBlues-tapahtuma,mutta sekin lakkautettiin sitten juuri kun sen löysin.
En hae mitään rock-festareita,vaan letkeämpää menoa.
Myöskään tangomarkkinat ei ole mun juttu,vaan enemmän etno-kantri- yms,tai vaikka Virverosti-meininki.
Ja mielellään sopii tuollainen telttailu/olutloota-meininki.
Hotellimajoitukset ei kiinnosta.

9

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dippediduu

No, Kotkan meripäiviltä saattais löytyä kaipaamasi menoa, ja pahimmat räkänokat eivät varmasti ainakaan näihin keikoille tule....eli perjantaina 17.heinäkuuta rokimpaa, mm. Deep Purple, ja lauantaina 18.7. Agents, Menneisyyden vangit ym.

Olut-telttoja löytyy ja telttamajoitus varmaan sekin kannattaa varata ajoissa.

http://www.meripaivat.com/index.asp

• 46festaritäti

...onnistune festarialueella??
        Mulla kun ei o autoa,niin kaikki´pitäis olla aika nipussa.
        Tuosta infopaketista asia ei käyny ilmi ainakaan nopealla vilkaisulla.
        Hinnatkin aika roisit.
        Vai onko ne kaikkialla noin kalliita?

• dippediduu
        46festaritäti kirjoitti:

...onnistune festarialueella??
        Mulla kun ei o autoa,niin kaikki´pitäis olla aika nipussa.
        Tuosta infopaketista asia ei käyny ilmi ainakaan nopealla vilkaisulla.
        Hinnatkin aika roisit.
        Vai onko ne kaikkialla noin kalliita?

Joo, meripäivillä leirintäalue on erikseen...mutta ei kuitenkaan hirveän kaukana keskustasta. Ja joo, 40-50 euroa lipuista taitaa olla halvimmasta päästä nykyään.

Mut sitten tuli mieleen, et jos tykkäät etnomusasta, niin Billnäsissä on Faces-festarit. Kuulemma kaikenikäistä porukkaa, ja telttailualuekin samassa.Tässä linkki, parempaa tietoa ei taida vielä olla tarjolla.

http://www.faces.fi/sumuSHOP/sivu/faces_etnofestivaali_2009

• 46festaritäti
        dippediduu kirjoitti:

Joo, meripäivillä leirintäalue on erikseen...mutta ei kuitenkaan hirveän kaukana keskustasta. Ja joo, 40-50 euroa lipuista taitaa olla halvimmasta päästä nykyään.

Mut sitten tuli mieleen, et jos tykkäät etnomusasta, niin Billnäsissä on Faces-festarit. Kuulemma kaikenikäistä porukkaa, ja telttailualuekin samassa.Tässä linkki, parempaa tietoa ei taida vielä olla tarjolla.

http://www.faces.fi/sumuSHOP/sivu/faces_etnofestivaali_2009

...jos vaan sinne julkisilla pääsee.
        Saisipahan panna päälle nekin ihanat kuteet joita mullon kaappi täynnä.

Lisää,lisää ihania ehdotuksia;)

• 46festaritäti kirjoitti:

...jos vaan sinne julkisilla pääsee.
        Saisipahan panna päälle nekin ihanat kuteet joita mullon kaappi täynnä.

Lisää,lisää ihania ehdotuksia;)

No onhan niitä Suomi täynnä. Itse (just 50v) käyn perinteisesti Kihveli soikoon -festareilla, se on pieni ja sympaattinen Hankasalmen asemalla, siellä on vanhanajan talkoomeininkiä. Samaa lienee Aitoon Kirkastusjuhlilla, mutta siellä en ole käynyt mutta kaverit on kehuneet.
        Sitten jos keski-ikäisyyttä oikein haluaa vaalia, onhan Pori Jazz ja Kuhmon kamarimusiikki ja Savonlinnan oopperajuhlat, ei taatusti tuu nuorio hyppiin silmille. Itse olen enempi rock, ei mua nuoriso haittaa koska mua ei niiistä erota.

• Aku Ankka
      • 46festaritäti

...mun musaa tuossa.
        Taitaa kaikki olla ulkomaaneläviä???

Mie kun tykkään et suurin osa olisi suomeksi.

En tunnistanut yhtään yhtyettä.
        Olenko siis juntti ;)

Ja Jussina meen Oittaan juhannsujuhlille,jos ei parempaa ilmaannu.
        Lähellä ja tähän asti ollut hyvä fiilis siellä.

• 50v-tyttönen
        46festaritäti kirjoitti:

...mun musaa tuossa.
        Taitaa kaikki olla ulkomaaneläviä???

Mie kun tykkään et suurin osa olisi suomeksi.

En tunnistanut yhtään yhtyettä.
        Olenko siis juntti ;)

Ja Jussina meen Oittaan juhannsujuhlille,jos ei parempaa ilmaannu.
        Lähellä ja tähän asti ollut hyvä fiilis siellä.

Onko Oittaalla millaista? On juhannusjuhlat hukassa - lapset ei enää kelpuuta omiin bileisiinsä :(

• teretulemass

Lohjan rantajamit on letkeä kotimaisen musiikin tapahtuma keskellä kesää!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe