Linkitystä

opettelemassa

35

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokelaa
      • ent.tehtaantyttö

olihan kauniisti ajateltu.

t.friidu

• Kalle Kotton

vähän lyhyeksi ne ketjut.
      En tiedä kuinka moni haluaa jutustella jonkin lehtikirjoituksen kanssa.
      Minä kuulun siihen tyhmempään sakkiin, minusta on mukava silloin tällöin kuunnella musiikkia, varsinkin jos se liittyy aiheeseen

• Heikunkeikku

Itseasiassa vaikutat erittäin älykkäältä ja fiksulta ja viisaalta.

Taidan minäkin opetella linkityksen jalon taidon.
      En ole katsonut tarpeelliseksi opetella linkitystä, mutta ymmärsin yskäsi ja yskähdöksesi tarttui minuun ja täällä yksikseni nyt yskiskelen.

Tässähän on ratkaisu. Palsta muutettakoot linkityskeskusteluksi.

Aloittaja laittaa Linkin meille muille. (EI mitään omia höpinätekstejä, koska se saattaa ärsyttää joitakin)
      Seuraava vastaaja vastaa omalla linkillään ( ja edelleenkään EI omia höpinöitä sekaan)
      Kolmas pistää kehiin oman, sopivaksi katsomansa, linkin ja näin matka jatkuu.

Asiakirjoitukset ovat kivoja. Esimerkiksi työpäivän päätteeksi on mukava istua väsyneenä koneelle ja aloittaa asiapitoisten tekstien lukeminen.
      Huumoripitoiset aloitukset, siis linkit, voisi kieltää kokonaan. Ne ovat perseestä. Kuka aikuinen ihminen jaksaa leikkiä ja hullutella ilta/yösyrännä? Hyi, inhottavaa lällytystä. Lässynlässyä. Etoo.

Mites se linkitys nyt sitten onnistuis? Opettaisko joku? Huom. selitys yksinkertaisesti, olen vain plimputtelija.

• viereiseen pulpettiin, jos passaa. Oppia ikä kaikki.:)

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

viereiseen pulpettiin, jos passaa. Oppia ikä kaikki.:)

passaa mainiosti :)

• emw34 kirjoitti:

viereiseen pulpettiin, jos passaa. Oppia ikä kaikki.:)

ole niin, että kun opettaja on paikalla, me jutkulat istutaan takapenkissä. Ja piirrellään tuhmia kuvia:):

• Heikunkeikku kirjoitti:

passaa mainiosti :)

Toivon, että ohjeet annetaa kronologisessa järjestyksessä.
        Mieluumin numeroilla jaoteltuina.

Ps. Sit oppitunnin jälkeen lähetäänkö notkuun ostarille?:)

• k-kotton kirjoitti:

ole niin, että kun opettaja on paikalla, me jutkulat istutaan takapenkissä. Ja piirrellään tuhmia kuvia:):

syystä, vaikka mittaa olikin, jouduin yleensä istumaan etupenkkiin!

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

Toivon, että ohjeet annetaa kronologisessa järjestyksessä.
        Mieluumin numeroilla jaoteltuina.

Ps. Sit oppitunnin jälkeen lähetäänkö notkuun ostarille?:)

...laitoin tulostimen päälle. Tuossa vieressä se nyt kärsimättömästi oottelee, että sais ruveta sylkemään tekstiä.

Hyvä kun mainitsit tuon numeroilla jaottelun.
        Elikkä nyt tiedoksi sille henkilölle, joka ystävällisesti neuvoo, miten linkitetään, niin voisitko todellakin laittaa asiat selvästi numerojärjestykseen?

Jos oppitunnin jälkeen paistaa aurinko vielä yhtä kirkkaasti, kuin nyt, niin ei mua hutsi ostarille lähtee notkuileen. Eiks vois hillua vaan kartsalla, vaikka ostarin takana?

...laitoin tulostimen päälle. Tuossa vieressä se nyt kärsimättömästi oottelee, että sais ruveta sylkemään tekstiä.

Elikkä nyt tiedoksi sille henkilölle, joka ystävällisesti neuvoo, miten linkitetään, niin voisitko todellakin laittaa asiat selvästi numerojärjestykseen?

Jos oppitunnin jälkeen paistaa aurinko vielä yhtä kirkkaasti, kuin nyt, niin ei mua hutsi ostarille lähtee notkuileen. Eiks vois hillua vaan kartsalla, vaikka ostarin takana?

Sattumoisin, kävinkin eilen choppailemassa sporttikaupassa ja ostin kolmet(3kpl)lenkkarit.

Kaksi paria vaihtokengiksi työhön ja yhdet viritetyt vehkeet nopeaan menoon, siis kunnon juoksukengät.

ps. Tarviin tasoitusta lenkillä, sillä vaimo on ehkä paremmassa kondiksessa ja siksi piti satsata varusteisiin.

Sorry, tuli "taas" vaimo mielen mutta ei anneta hänen häiritä!:))
        Mutta yritin sanoa, jotta mielellään ulkoilen hyvässä seurassa.

• Kalle Kotton
        Heikunkeikku kirjoitti:

Viittaan, Kun painat mitä hyvänsä tekstiä hiiren oikealla painikkeella, tulee luettelo toimintoja. Sieltä paina kopio linkin osoite. Sitten avaat , esim tämän kirjoita viesti osan, näppäät hiirellä mihin haluat linkin liittää, painat oikeanpuoleista näppäintä hiiressä, sieltä liitä, ja kas se on siinä. Tämä oli sitten kasin arvoinen:).

• Kalle Kotton
        emw34 kirjoitti:

syystä, vaikka mittaa olikin, jouduin yleensä istumaan etupenkkiin!

Ne kiltinnäköiset pojat istui etupenkissä, me mörököllit siellä takana.

• Kalle Kotton kirjoitti:

Ne kiltinnäköiset pojat istui etupenkissä, me mörököllit siellä takana.

Minulle ei edes koulussa kelvannut, että ilman kunnon perusteluja jaettiin "totuuksia".

Vieläkin hullaannun ja innostun intensiivisesti asioista, kun sattuu kohdalle todellinen virtuoosi, olipa hänen "alansa" lähes mikä tahansa.

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

Sattumoisin, kävinkin eilen choppailemassa sporttikaupassa ja ostin kolmet(3kpl)lenkkarit.

Kaksi paria vaihtokengiksi työhön ja yhdet viritetyt vehkeet nopeaan menoon, siis kunnon juoksukengät.

ps. Tarviin tasoitusta lenkillä, sillä vaimo on ehkä paremmassa kondiksessa ja siksi piti satsata varusteisiin.

Sorry, tuli "taas" vaimo mielen mutta ei anneta hänen häiritä!:))
        Mutta yritin sanoa, jotta mielellään ulkoilen hyvässä seurassa.

...vähintäin turbokengät, jos meinaa pysyä hyväkuntosen vaimon kyydissä. Vaimo voisi ajattelevaisuudesta ja syvästä rakkaudesta sinuun, laittaa ketaroihinsa semmoset lässähtäneet linttakengät, himpun verran liian isot.

Älä "sorittele", jos vaimo mieleen tulee, mikäs sen ihanampaa. Noin mukavalla miehellä Täytyy olla myös mukava vaimo.

Ei ja ei ja ei, perun ostarin takana tai ostaris sisällä hillumisen. Ehdottomasti en naimisissa olevien miesten kanssa alkaisi silleen kovasti kaveeraamaan. Vaimo ei varmasti siitä tykkäisi.
        Mutta Varmasti olisit hyvää seuraa, en epäile. Hienoja mielipiteitä heittelet ketjuihin.

• Heikunkeikku
        Kalle Kotton kirjoitti:

Viittaan, Kun painat mitä hyvänsä tekstiä hiiren oikealla painikkeella, tulee luettelo toimintoja. Sieltä paina kopio linkin osoite. Sitten avaat , esim tämän kirjoita viesti osan, näppäät hiirellä mihin haluat linkin liittää, painat oikeanpuoleista näppäintä hiiressä, sieltä liitä, ja kas se on siinä. Tämä oli sitten kasin arvoinen:).

Luin tekstisi ja aijon perehtyä siihen paremmin myöhemmin.
        Kävin tuossa tekemässä puna-ahvenista kalakeittoa. Nyt oottelen, että perunat kypsyvät. Ah, mikä nautinto alkaa syömään.

Sitten on laitettava naama siihen kuntoon, että näyttäisin ihmiseltä. Ja sitten kiiruhdan töihin. Tänään pitkä päivä, on ylimääräisiä oppilaita normaalien oppilaiden jälkeen.

Mutta, kiitän vaivannäöstä, opiskelen linkitystä olan takaa (siis selin näytölle) ja kohta palstalaiset saavat pelkkiä asialinkkejä. Muut hoitakoot musiikkia "tupahan", minä meinaan ruveta lähettelemään linkkejä Musiikin TEORIASTA, säveltapailusta, sävellajeista, intervalleista, dynamiikkamerkeistä, etumerkeistä ja miten niiden perusteella voi määritellä kappaleen sävellajin. Molleista tietysti, kuten of koos, tempomerkinnoistä ja barokkimusiikin tulkinnasta.
        Ja paljon, Paaaaaaaaaljon muista vastaavista.
        :)

Oikein hyvää ja mukavaa päivää :)

...vähintäin turbokengät, jos meinaa pysyä hyväkuntosen vaimon kyydissä. Vaimo voisi ajattelevaisuudesta ja syvästä rakkaudesta sinuun, laittaa ketaroihinsa semmoset lässähtäneet linttakengät, himpun verran liian isot.

Älä "sorittele", jos vaimo mieleen tulee, mikäs sen ihanampaa. Noin mukavalla miehellä Täytyy olla myös mukava vaimo.

Ei ja ei ja ei, perun ostarin takana tai ostaris sisällä hillumisen. Ehdottomasti en naimisissa olevien miesten kanssa alkaisi silleen kovasti kaveeraamaan. Vaimo ei varmasti siitä tykkäisi.
        Mutta Varmasti olisit hyvää seuraa, en epäile. Hienoja mielipiteitä heittelet ketjuihin.

ihmeellinen höpöttäjä ja tykkään (lähes) kaikista naisista, (myös melkein kaikista miehistä), niin yksiavioinen olen ollut ja jatkan itse valitsemallani tiellä, joten nou hätä!

Sen verran voin valottaa, että mustiksia emme kumpikaan ole ja meillä on paljon eri harrastuksia ja omia ns. menoja. mm. vaimo on innokas tanssija/ kortin pelaaja, avantouimari, vesikävelijä ym.ym.

Minun harrastukset ovat sitten enemmän "maallista" sorttia.

Ja jos oiken vakavasti jatkan; niin meidän pitkän ja melkotasapainoisen yhteiselon yksi perusasia on vapaus päättää omista tekemisistä, koskee myös liikkumisen vapautta ja ystäviä ym.

Silti meillä on paljon yhteistä, muttei liikaa, muutoinhan sitä leipiintyy ja elämä käy liian ahtaaksi?!

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

ihmeellinen höpöttäjä ja tykkään (lähes) kaikista naisista, (myös melkein kaikista miehistä), niin yksiavioinen olen ollut ja jatkan itse valitsemallani tiellä, joten nou hätä!

Sen verran voin valottaa, että mustiksia emme kumpikaan ole ja meillä on paljon eri harrastuksia ja omia ns. menoja. mm. vaimo on innokas tanssija/ kortin pelaaja, avantouimari, vesikävelijä ym.ym.

Minun harrastukset ovat sitten enemmän "maallista" sorttia.

Ja jos oiken vakavasti jatkan; niin meidän pitkän ja melkotasapainoisen yhteiselon yksi perusasia on vapaus päättää omista tekemisistä, koskee myös liikkumisen vapautta ja ystäviä ym.

Silti meillä on paljon yhteistä, muttei liikaa, muutoinhan sitä leipiintyy ja elämä käy liian ahtaaksi?!

...sulkemaan koneen, mutta pakkohan täs on vielä vastaus sulle kirjottaa.

Voi että, voi että, että oot mukava mies.
        Juuri tuolla samalla ajattelulla mekin edesmenneen mieheni kanssa elämää eleltiin.

Yhdessä touhuttiin paljon, mutta tärkeää oli antaa toiselle tilaa tehdä myös sellaista, mistä toinen ei niin piitannut.

Minä ja mieheni olimme aika erilaisia luonteeltamme, mutta se ei ollut ollenkaan huono asia, vaan päinvastoin.

Yhdessäolo ei varmasti olisi ollut niin mainio, jos koko ajan olisimme toljottaneet vain toisiamme. Semmonen ei sopisi mulle ollenkaan.

Mutta nyt on lähdettävä töihin.
        Mukavaa päivää :)

• aloitusautomaatti
        Kalle Kotton kirjoitti:

En onnistunut. Voisitko selventää.

• kaikille täältä e-karjalasta. Asiassa samaa mieltä tää höhlä linkittäjä,Heikunkeikun kanssa.Lauantaina kun linkitettii niitä kappaleita,minäki sitten sain jo ohjeitakin siitä hommasta,pyysin viel tytärtä vahvistukseksi katsomaan,että teenkö varmasti oikeen,eipä tää jaksanu katella mun touhuja,otti koneeni ja linkitti haluamani kappaleen ketjuun.Arvaas opinko? EN..mut jos viel tarttis,kait sit minäki oisin oikein kunnon ihminen..Lauantaina oli kyl mukavaa SE linkitys:))

• Kalle Kotton
        aloitusautomaatti kirjoitti:

En onnistunut. Voisitko selventää.

Kun yrität linkittää. Paina kokeeksi vaikka tämän viestin otsikkoa hiiren oikeanpuoleisella näppäimellä. Tulee luettelo, siinä lukee jossain, kopioi linkin osoite, klikkaa sitä. Sitten otat esille sen, mihin haluat linkin siirtää, klikkaat sen viivan vilkkumaan. Painat hiiren oikeanpuoleista painiketta, tulee taas se luettelo, sieltä klikkaat ,liitä, silloin se on siinä. Samoin tuubilta kappaleiden nimen kohdalla, kuten myös muidenkin otsikoiden kanssa.

• onnaa
        Kalle Kotton kirjoitti:

Kun yrität linkittää. Paina kokeeksi vaikka tämän viestin otsikkoa hiiren oikeanpuoleisella näppäimellä. Tulee luettelo, siinä lukee jossain, kopioi linkin osoite, klikkaa sitä. Sitten otat esille sen, mihin haluat linkin siirtää, klikkaat sen viivan vilkkumaan. Painat hiiren oikeanpuoleista painiketta, tulee taas se luettelo, sieltä klikkaat ,liitä, silloin se on siinä. Samoin tuubilta kappaleiden nimen kohdalla, kuten myös muidenkin otsikoiden kanssa.

firefoxilla.

T:yksvaan

• Kalle Kotton

• aloitustomaatti

• Kalle Kotton
        aloitustomaatti kirjoitti:

onnaa. Ei tule sitä "kopioi linkin osoite" saraketta.

Pane hauksi vaikka irvin goodman rentunruusu, no sieltä tulee lista, jossa on rentunruusu, kokeileppa sitä, irvin tuli mieleen yö käy myös kun kirjoittaa kappaleen.

• Kalle Kotton

• nyt onnaa
        Kalle Kotton kirjoitti:

Pane hauksi vaikka irvin goodman rentunruusu, no sieltä tulee lista, jossa on rentunruusu, kokeileppa sitä, irvin tuli mieleen yö käy myös kun kirjoittaa kappaleen.

hämäsi kun se ei heti muuttunu siniseksi. Kiitos!

T:1-kertainen

• tapakin on

• Kalle Kotton
        nyt onnaa kirjoitti:

hämäsi kun se ei heti muuttunu siniseksi. Kiitos!

T:1-kertainen

Kun olet oppinut linkittämisen taidon, niin pyytäisin pientä vastapalvelua.

Jos joskus saat päähäsi linkittää, Sugar baby love, niin kirjoita se kenttään, että osaan hypätä siitä yli. Minä en kärsi kuunnella sitä sekunttiakaan, kun se poika kiljuu kun tapettava sika. Kiitos.

• purkaa
        tapakin on kirjoitti:

ctrl c poimii ja ctrl v purkaa :-)

Purkaissa osoite pitää laittaa tagien väliin.
        [img]osoite[/img]

• minäkin käytän.
        tapakin on kirjoitti:

ctrl c poimii ja ctrl v purkaa :-)

http-rivi hiiren vasemmalla siniseksi, Ctrl alas, ja samalla c, siten linkki on varastossa.
        Tuot sen esiin painamalla Ctrl ja samalla v.
        Tarkistat esikatselusta.

Jos haluat kopioida lauseita, tekstiä, sinistät samalla tekniikalla haluamasi, ja tuot näkyviin samoin.

• anteeksi'
        purkaa kirjoitti:

Purkaissa osoite pitää laittaa tagien väliin.
        [img]osoite[/img]

ei noita tageja linkissä tarvitsekaan laittaa

• tuli mieleen

petyin, kun olin ihan varma että olisit linkittänyt sen avaruusasemalla kokeissa olevan pöksyjutun. Siis pöksyt joissa on likaasyövät bakteerit ja deodorantit valmiina, jotka ovat hiostamattomat ja jotka ovat viellä viikon päästäkin puhtaat. Ja mikä parasta koe-eräpöksyt ovat siniristilipun siniset ja slimit boxerimallit. Ihan kuin mittatilaustyönä suomalaisille tehty.

Suomipojat voisivat olla sitten maanpäällisen kokeen koekaniineina. Ajatelkaa kaikkia ihania hernerokka päästöjä: ei hajuakaan, eikä rusketusraitoja pöksyissä.

Mutta nyt, huoh, kukaan ei saa tietää.

• hiiri päälle siihen

minkäa aikoo kopioida
        se muuttuu siniseksi kun klikkaat hiirä
        sitten oikeanpuoleisella klik ja tulee kopioi
        ja sitten siirrät minne haluat
        Ja toimii firefoxillakin!

• se kopioi
        hiiri päälle siihen kirjoitti:

minkäa aikoo kopioida
        se muuttuu siniseksi kun klikkaat hiirä
        sitten oikeanpuoleisella klik ja tulee kopioi
        ja sitten siirrät minne haluat
        Ja toimii firefoxillakin!

Juu, toimii niin et muuttuu tumman laivastonsiniseks tai mustaks, sitte ku klikkaan hiiren oikeenpuoleisella ja tulee se laatta mis on kopioi, mut ku sitä klikkaan ni se laatta vaan häviää eikä mitään tapahdu?

Nettiä olen käyttäny 10 vuotta, heh, ei oo ollu aikaa käydä kursseilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      169
      6452
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3058
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2957
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1526
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      33
      1311
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe