Eikö olisi asiallista sulkea galleria jos ihminen on poistunut keskuudestamme?onko asiallista jättää galleria elämään,varsinkin jos sinne loggaudutaan tasaisin väliajoin.
gallerian poistaminen kun
14
2515
Vastaukset
- yrittänyt
no kuka sen gallerian sulkis, kun ei elävänkään onnistu enää poistaa / suolkea galleriaansa?
- kysyvällä vastataan
sehän on helpooa poisto/sulkeminen kysy neuvoa.
- jos oon kuollut
kysyvällä vastataan kirjoitti:
sehän on helpooa poisto/sulkeminen kysy neuvoa.
miten kysyn, jos kuolen?
- juujuu
no luulis ylläpidon voivan poistaa ja poistavan jopa automaattisesti
- miten niin
automaattisesti?
ei tätä ole ylläpidon junnut eivätkä heidän esimiehensä miettineet ollenkaan ja mitä se heille kuuluu ja kuka käskee oikeesti kualleen sivuja poistaan tai poistattaan, kaissiihen vähintään kuolintodistus tarvittaisiin
funtsatkaa ny vähän
ite voi tietysti kohdaltaan asian hoitaa jättämällä jälkisäädökseen ohjeet omaisille sekä käyttäjätunnukset ja salasanat
niin mää tekisin jos mua nyt sitten yhtään kiinnostais kuolinkorinassa mitä mun galleriasivulle tapahtuu - siis....
miten niin kirjoitti:
automaattisesti?
ei tätä ole ylläpidon junnut eivätkä heidän esimiehensä miettineet ollenkaan ja mitä se heille kuuluu ja kuka käskee oikeesti kualleen sivuja poistaan tai poistattaan, kaissiihen vähintään kuolintodistus tarvittaisiin
funtsatkaa ny vähän
ite voi tietysti kohdaltaan asian hoitaa jättämällä jälkisäädökseen ohjeet omaisille sekä käyttäjätunnukset ja salasanat
niin mää tekisin jos mua nyt sitten yhtään kiinnostais kuolinkorinassa mitä mun galleriasivulle tapahtuuLähes kaikki webbimeilit lopetetaan, jos niihin ei kirjauduta esim: kuukauteen.
Ihan sama toimii kyllä jonkin galleriankin osalta. Suolessa nyt vaan tekniikka on viime vuosituhannelta. Ja äly kai sitä edelliseltä. - todentamista asialle myös!
Ei kenenkään sanomiset täällä tai chatissä ole peruste minkään sivuston poistamiseen. Omaiset taitavat saada sivun pois ainoastaan eikä aina hekään ja jos on vanhenemisaika käytössä sivustoilla niin silloin poistuu automaattisesti joskus. Tästä asiasta tuli just telkusta, tuntui olevan hyvin vaikeaa saada sivut pois muualtakin kuin täältä.
- tahtoisi!
Musta on vaan kiva, kun on nuo profiilit tallessa. Miksi ne pitäisi poistaa?
- pasi
no onhan se nyt outoa että jos henkilö on muka (?) kuollut ja silti profiilia käytetään,eli tästä voi tietty päätellä jotain...
- äly hoi
pasi kirjoitti:
no onhan se nyt outoa että jos henkilö on muka (?) kuollut ja silti profiilia käytetään,eli tästä voi tietty päätellä jotain...
profiilin katsoja ei välttämättä tiedä, että henkilö ei enää ole keskuudessamme.
- Kalle
http://www.sexy-lena.com/?uid=253183
luulisin että tämä saattaa kiinnostaa aiheeseen liittyen - haloo!
Jos kaverilla on tunnukset niin hyvä kaveri varmaan poistaisi profiilin,eikä jäisi käyttämään sitä
- asiaaa
Poista galtsu ja kuole sitte xD
- Kokemusta on
Eräs tuttuni meni ja kuoli muutamia vuosia sitten. Hänen IRC-galleria profiilinsa roikkui kuitenkin netissä monta päivää kaikkine valokuvineen ja kommentteineen. Pyysin ylläpitoa poistamaan profiilin, mikä helpotuksekseni tapahtui. Periaatteessa ymmärrän myös sen jos joku haluaisi jättää ikäänkuin nettimausoleumiksi vaikkapa rakkaimpansa kotisivut tms... mutta jos esimerkiksi jonkun kuolleen yhteisöprofiilin kommentointia ei ole mahdollista lukita kuolinhetkeen, mahdollisilta sydäntä riipiviltä asiattomuuksilta ei ehkä vältytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029