Alivaltiosihteerit takaisin.

..asiaan....

Kyllä mielummin kasojat katsovat vaikka tanssi tähtien kanssa syystä että vuosia jatkunut Nato kiihkoilu jota keskusteluksi sanovat
melkeinpä tekisi mieleni sanoa on kuin kisilua lasten hiekkalaatikolla.
Pressan vaaleihin on aikaa vaikka ja kuinka kuitenkin melkeinpä päivittäinen " kuka on kingi" typäisee monia ihmisillä on tärkeämpääkin tekemistä Entäs kun eräs N. Mikkonen sanookin ääneen mielipiteensä tahallaan provosoidusti.

niin eikös mitä sen päivänen metakka kuin useat eivät oikeesti edes huolellisesti kuunnelleet mitä hän sanoi !
Aivan selvää "pässinlihaa" kuka saa sanoa ja mitä ei tarvita kuin joku tuntematon kirjailija sekä muutama kiihko feministi siihen niin...Hyvänen aika sentään ja sitten viellä ovat monetkin niin niin Sananvapauden kuin mielipiteiden ilmaisuvapauden puolesta "barrikaadeilla "

että ei olisi uskonnut !

Kyllä ihan oikeesti hymyilyttää hesarin tyyppejä kun päivän puheen aiheet on "hesari sano sitä ja sit hesari sano tätä ja aamulehtikin jne.
jos nyt yhtään vertaa psykkaa on ihmiset lukeneet niin kyllä hyvin useat aikuiset hyvinkin aikuisena itseään pitävät että oikein tympii !
keskustelevat tasolla minäpäs minäpäs eiku minä.
Minäpäs.
Oikeesti monesti lapset ovat fiksumpia kuin Aikuiset! sitä ei vain aikuinen itse huomaa kun on niin "kipeä" tarve olla oikeassa sekä kuulua Ylenpään keskiluokkaan.

minäpäs.

3

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..!!,,,

moniakaan kiinosta se että täällä suomi 24 palstoilla jotenkin epäkypsät persoonallisuudet solvaavat vuodesta toiseen jopa täysin asiatonta tekstiä.
      ei missään lue että kun ihminen on julkisuuteen lähtenyt hänen on kestettävä mitä tahansa.
      entäs nuo aivan karmaisevat palstat mm. monikultuurisuutta yms. Keskustelupalstat on täynnä hävytöntä loukkavaa tekstiä niin se ei näköjään hetkauta yhtäkään oppinutta millään tavalla ! mutta kaikki kiva hauska harmiton on sitten joidenkin mielestä typerää
      ! joskus tulee ajatelleeksi että näinköhän oppimatonta porukkaa suomesta viellä löytynee että eivät osaa eroitta
      koreagrfiaa !
      siitä mitä ihmiset oikeasti ovat
      pöyristyttävää onkin se että kaikenlainen epämielyttävä , hävytön, negis on useille se elämän eliksiiri josta saavat sen kaipaamansa yhteisöllisyyden tunteensa !
      sitten nuo palstat joissa ihmiset purkavat ällötyksensä heille tuntemattomiin julkkiksiin siis onko tuossa mukamas jotain mieltä ! ei mielestäni !
      entäs sitten nuo polittisilla oivalluksilla kirjoittajat eikö heille voisi suoda vain heille joku ihan oma palsta !
      mä en katso kuin pressi klubin sekä maailman politiikan arkipäivää siinä on ihan tarpeeksi
      nyt kun pääsiäinen on jo ihan lähellä useita kiinostaa puutarhanhoito, kevät siivoukset, lomat kuin että onko joku nyt sanonut et jollain on pömppö vatsa ja muu tuonkaltainen keskustelu mä alan nyt kyllä oikeesti kohta uskomaan että olen ykx niitä oppineita tälläsellä foorumilla kuin suomi 24 on
      mä sentäs oon jotain.:) omasta mielstäni!

• :)...jne

siis voi hyvät hyssykät sentään mikä meteli iltapäivälehdistön sivuilla ! Kuinka moni noista miian puolesta loukkaantuneista mm. kirjoittaa bitti avaruudessa solvauksiaan mutta todellisuudessa on jotain ihan muuta.

siksi toiseksi en fanita itse ketään koska kaikki on ihan hyviä jos verrataan vaikkapa sitä millä aikataululla he kuviot joutuvat oppimaan ! Muuten kyse on arvostelu lajista mm. Oletan mukaan lähteneiden olevan tietoisia sekä riittävän hyvällä itsetunolla varustettuja kestämään !

pitikö nyt joidenkin saada taas suomeen sitä yhteisöllisyyden tunnetta :) sillä hyvinkin :) suomalaisen omintakaisella tavalla heillä on uus "uhka " joku tanssi tuomarointia VIIHDE ohjelmasta
      ...siis !
      : onko minun nyt ymmärettävä että koko kevät sadaan lukea mitä tanssi tähtien kanssa tapahtui ja kuka sanoi mitäkin
      niiin ja sitten viellä ne tolkuttomat mukamas rivienvälistä luetut....hei! onkx jossain sellasta kurssia jossa oikein opiskellaan rivien välistä luku taitoa,

en mä nää kuule mittää! voisko joku rivienvälistä lukija sit muka nähdä :)..jne.

• :)jne...

Ihmisillä joilla tuota Tunteen palo riittää puolustaa jopa ihmiseltä itseltään kysymättä tarvitseeko hän sekalaista seurakuntaa puolustamaan OLISI kyllä ollut TÄRKEINPIÄ asioita joista "nousta barrrikaadeille " !

olisihan se toki ollut ei niin media sexyy et mielummin sitä "riekkuu" vaikka sit joidenkin hyvien ammattilaisten sanomisista Varsinkin jos ei viellä itse ole oppinut jenkan alkeita toisin kuin mä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      53
      3837
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3685
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3481
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3287
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3069
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2558
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2445
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      103
      2295
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2079
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2079
    Aihe