itsestään huolta. Kun papin aamen on saatu, viittaa vaimo kintaalla kaikkeen.
Ei hoideta ulkonäköä, ei katota mitä päälle vedetään, ollaan kun variksen pelätin.
Sitten itketään, kun mies rakastuu kauniiseen ja huoliteltuun toiseen naiseen. Itketään että ...mä en tajuu, miten se saattoi jättää mut....
Kannataisko joskus kattoo peiliin?
Miksi vaimot
27
1054
Vastaukset
- Se..
Aina mene noin... tai sanotaanko, että harvoin se tuolleen käy, että ulkonäöllisistä syistä lopetetaan liitto.
Miehet vaan tahtoo tehdä niin, kun alkaa liitossa meneen huonosti, niin haetaan joku toinen jo valmiiksi siihen eikä näinollen tahdota olla lainkaan yksin. Liitosta poistuminen tällä keinolla kaivertaa useastikin meitä naisia, ja miksei kaivertaisi??
Mies petaa jo suhdetta seuraavan kanssa, eikä tahdo edes antaa mahdollisuutta korjata liittoa nykyisen kanssa. Mutta emme me naiset sille mitään voi, jos toinen on päättänyt lähteä "vehreämmille" pelloille. Koville sellainen ottaa, mutta minkäs teet, ei siihen uudet hajuvedet tai kasvojen kohotukset toimi, se on se luonteiden yhteensopivuus mikä sen tekee, ei ulkonäkö. - .....
Täyttä hevon kukkua sun kirjoitus. Ei se kuule ole ulkonäköasia miksi erotaan. Ja kummasti tuntuu moni luulelvan että se on aina mies joka eron ottaa ja vielä toisen naisen takia.
Noh, itse olen ainakin ukkoni pistänyt pihalle ja samoin suurimmassa osassa tuttujen liitossa. Nainen on kyllästynyt katsomaan samaa joutavanpäiväistä äijää ja hakee oikeutetusti parempaa.
Taitaa vaan olla niin, että nämä nenilleen saaneet ja jätetyksi tulleet ukot kertovat uusilleen ihan toisen tarinan. Raukat kun eivät kehtaa myöntää että niinhän siinä kävi että kenkää sain.
Ja muuten olen huomannut että suurimmaksi osaksi nämä ukot vielä ottavat entistä vaimoaan rumemman naisen, uskovat kai saavansa paremmin pidettyä sen itsellään.- erossani
minä pistin ex-mieheni pihalle. Kivan kapakkareissun päätös...löysi itsensä toisen luota, jäi kiinni siitä heti. sitten selitteli että kun rakastaa meitä kumpaakin, ja haluaisi miettiä kumman valitsisi...en jäänyt odottelemaan hänen valintaansa, vain tein valinnan hänen puolestaan. Pettämistä en ole ikinä voinut hyväksyä.Ja sattuipa tuo ulkonäöltä katsottuna olleen ruoka-aikana kotona...
- mitäpä siinä muutakaan
erossani kirjoitti:
minä pistin ex-mieheni pihalle. Kivan kapakkareissun päätös...löysi itsensä toisen luota, jäi kiinni siitä heti. sitten selitteli että kun rakastaa meitä kumpaakin, ja haluaisi miettiä kumman valitsisi...en jäänyt odottelemaan hänen valintaansa, vain tein valinnan hänen puolestaan. Pettämistä en ole ikinä voinut hyväksyä.Ja sattuipa tuo ulkonäöltä katsottuna olleen ruoka-aikana kotona...
Onko sinulla nyttemmin asiat paremmalla tolalla ja uusperhe?
- ulkonäköä
erossani kirjoitti:
Kun jättää/pettää vittumaisen ämmän. olipa onneton äijäsi kun noin pihalle pystyit laittamaan. Hyvän naisen takia mies ei noin riskeerakkaan ulkoruokintaan lähdön takia.
on ihan tosi asia ettei suomalaiset ämmät jotka kakaraa pukkaa joka äijälle heti, niin viitsi ulkonäöstään huolehtia. Joillain idiooteilla palmikot ja otsatukka silmillä peittämässä otsaryppyjä kun niin kovaa on elämä.
Järkyttävän lihavia ei edes näe lenkkipoluilla. Monilla tehty kakaroita monille eri äijille jotka ovat baarireissun jälkeen pimeessä polkasseet ja häipyneen sen sileän tien.
Kaikki uskoo joidenkien siitos äijien rakastamis jutut,näitä kierrätys ämmiä ja äijiä löytyy kapakoista pilvinpimein. itse olet varmaankin ruoka- aikana istunut baarissa ja teitkö heti kakaran mainitsemallesi baarikierrätys äijälle?
Jos olit laihempi mitä äijäsi kävi panemassa niin ulkonäkösi ei ollutkaan hääppöinen. AP kirjoittaja on oikeassa, suomalaisten naisten ulkonäkö on kurjassa tasossa. - Jo!
ulkonäköä kirjoitti:
Kun jättää/pettää vittumaisen ämmän. olipa onneton äijäsi kun noin pihalle pystyit laittamaan. Hyvän naisen takia mies ei noin riskeerakkaan ulkoruokintaan lähdön takia.
on ihan tosi asia ettei suomalaiset ämmät jotka kakaraa pukkaa joka äijälle heti, niin viitsi ulkonäöstään huolehtia. Joillain idiooteilla palmikot ja otsatukka silmillä peittämässä otsaryppyjä kun niin kovaa on elämä.
Järkyttävän lihavia ei edes näe lenkkipoluilla. Monilla tehty kakaroita monille eri äijille jotka ovat baarireissun jälkeen pimeessä polkasseet ja häipyneen sen sileän tien.
Kaikki uskoo joidenkien siitos äijien rakastamis jutut,näitä kierrätys ämmiä ja äijiä löytyy kapakoista pilvinpimein. itse olet varmaankin ruoka- aikana istunut baarissa ja teitkö heti kakaran mainitsemallesi baarikierrätys äijälle?
Jos olit laihempi mitä äijäsi kävi panemassa niin ulkonäkösi ei ollutkaan hääppöinen. AP kirjoittaja on oikeassa, suomalaisten naisten ulkonäkö on kurjassa tasossa.helvetin tampio ettei sun provo-viestejä täällä kaivata !
Hanki hieromasauva niin saat purettu sillä paineitasi kun eihän tuollaista mäskisäkkiä kukaan enää vällyjensä väliin huoli !
Mutta älä tule tänne mesoamaan. - HOnk, Honk
ulkonäköä kirjoitti:
Jos olit laihempi mitä äijäsi kävi panemassa niin ulkonäkösi ei ollutkaan hääppöinen. AP kirjoittaja on oikeassa, suomalaisten naisten ulkonäkö on kurjassa tasossa.HÄIVY HÄIRIKÖLIMÄSTÄ!
- myöntää
mitäpä siinä muutakaan kirjoitti:
Onko sinulla nyttemmin asiat paremmalla tolalla ja uusperhe?
että aikaahan erosta toipuminen aina vie, enkä ihan heti uuteen suhteeseen hypännyt.Olimmehan olleet 16-vuotta avioliitossa. Nyttemmin me sekä minä ettän ex-mieheni asumme kumpikin tahoillamme uusioperheissämme. Ja olemme jopa aivan puheväleissäkin.
- Kölimästä
HOnk, Honk kirjoitti:
HÄIVY HÄIRIKÖLIMÄSTÄ!
juu
- näkönetti
Jo! kirjoitti:
helvetin tampio ettei sun provo-viestejä täällä kaivata !
Hanki hieromasauva niin saat purettu sillä paineitasi kun eihän tuollaista mäskisäkkiä kukaan enää vällyjensä väliin huoli !
Mutta älä tule tänne mesoamaan.kun pystyt toisten ulkonäköä täällä arvioimaan pelkän tekstin perusteella?
Sun sauvat taitaa olla kovassa käytössä kun noin kiihdyt pässi? - kuule!
näkönetti kirjoitti:
kun pystyt toisten ulkonäköä täällä arvioimaan pelkän tekstin perusteella?
Sun sauvat taitaa olla kovassa käytössä kun noin kiihdyt pässi?kyllä sut tunnetaan.
Yksi ja sama vosu oot joka täällä mesoaa.
Raukalla kun ei ole mitään, ei miestä ei lapsia, yksin elää ja purkaa pahaa oloaan kirjoittamalla tänne asiattomuuksia.
Tiedätkö että voit saada ammattiapua ennen kun pääsi poksahta täysin. - ketään tunnet?
kuule! kirjoitti:
kyllä sut tunnetaan.
Yksi ja sama vosu oot joka täällä mesoaa.
Raukalla kun ei ole mitään, ei miestä ei lapsia, yksin elää ja purkaa pahaa oloaan kirjoittamalla tänne asiattomuuksia.
Tiedätkö että voit saada ammattiapua ennen kun pääsi poksahta täysin.Mua et ainakaan, arvelus meni ihan perseelleen.
Ite oot kahen euro vosu jota kukaan ei kuitenkaan huoli.
Hae ämmä ittelles ensin ammattiapua, niin ongelmas helpottuu sillä.
Sulla se pahaolo on kun jokaisesta löydät vaan haukuttavaa.
Taitaa olla ihan tyhjä elämä sulla kun muuta hupia et ittelees ole keksiny? - Ämmä,ämmä
ketään tunnet? kirjoitti:
Mua et ainakaan, arvelus meni ihan perseelleen.
Ite oot kahen euro vosu jota kukaan ei kuitenkaan huoli.
Hae ämmä ittelles ensin ammattiapua, niin ongelmas helpottuu sillä.
Sulla se pahaolo on kun jokaisesta löydät vaan haukuttavaa.
Taitaa olla ihan tyhjä elämä sulla kun muuta hupia et ittelees ole keksiny?ämmä, ämmä, ämmä.
Hitto miten sä ootkin rohkee kun uskallat koneesi äärestä vittuilla.
Raukka parka jolla ei ole mitään, pääkin kumiseen tyhjyyttään.
Mulle riittää tälle paskalle vastailu...ei helmiä sioille !!! - sanat sulle!
Ämmä,ämmä kirjoitti:
ämmä, ämmä, ämmä.
Hitto miten sä ootkin rohkee kun uskallat koneesi äärestä vittuilla.
Raukka parka jolla ei ole mitään, pääkin kumiseen tyhjyyttään.
Mulle riittää tälle paskalle vastailu...ei helmiä sioille !!!Ämmä Ämmä, yhtä rohkee vittuilija olet ittekkin!
Sun pääse ei enään ees kumise, on niin tyhjä! - sunkin
sanat sulle! kirjoitti:
Ämmä Ämmä, yhtä rohkee vittuilija olet ittekkin!
Sun pääse ei enään ees kumise, on niin tyhjä!elämä olla tosi raskasta. KUn lukee näitä sun kirjoituksia niin ei voi olla miettimättä että minkähänlainen ihmispolo näitäkin saa aikaan.
On taidettu todella psykiatrisessa hoidossa supistaa kun sunlainen on vapaalla jalalla... - ollut taas
Jo! kirjoitti:
helvetin tampio ettei sun provo-viestejä täällä kaivata !
Mutta älä tule tänne mesoamaan.vauhdissa täällä.Vastauksista näkee kyllä,ei keskity asiaan,vaan kaikki on sen mielestä provoa.Haukkuu kaikki jotka ovat erimieltä hänen kanssaan.Ei ole hänellä miestääkään,vaan katkera yksinkertainen tapaus,joka pitäisi laittaa hoitoon.
- yksinkertaisuus :-/
sunkin kirjoitti:
elämä olla tosi raskasta. KUn lukee näitä sun kirjoituksia niin ei voi olla miettimättä että minkähänlainen ihmispolo näitäkin saa aikaan.
On taidettu todella psykiatrisessa hoidossa supistaa kun sunlainen on vapaalla jalalla...Minä en haukkunut sinua, sinä aloit nimitellä minua täällä vosuksi, pelkästään siksi ettet pitänyt kirjoituksestani?
Kyllä kait jokainen saa puolustautua? Oletko sinä ainut,jolla on lupa haukkua muita?
Jos sinä haukut, sinua haukutaan?
Ymmärrätkö? (taitaa oll liian vaikeaa sulle).
Mistäs laitoksesta olet lomilla?
Ei sunkaan tuotoksesi täällä kovin yleviä ja fiksuja ole?
Menenppä takaisin lepäämään, niin ehkä aurinko paistaa vielä sullekkin...tai sitten ei...joidenkin kanssa peli on jo menetetty...
Ps. minä en ole tehnyt muita aloituksia kuin tämän, joten haukkusi osui väärään siinäkin. - sinulle,
ollut taas kirjoitti:
vauhdissa täällä.Vastauksista näkee kyllä,ei keskity asiaan,vaan kaikki on sen mielestä provoa.Haukkuu kaikki jotka ovat erimieltä hänen kanssaan.Ei ole hänellä miestääkään,vaan katkera yksinkertainen tapaus,joka pitäisi laittaa hoitoon.
tullut jo tuosta yhdessä ketjussa selväksi, ettei sinua kaivata tänne. haukut jokaisen joka epäilee kirjoituksen aitoutta provo-hilmaksi. On tullut myös todella selväksi että sinulla ei ole miestä eikä lapsia. Joten mitä hittoa täällä pyörit. Oletko vain niin kade meille perheellisille että pitää tulla tänne uhoamaan.
No minä teen niin kuin eräs kehoitti, ja jätän myös vastaamatta tälläisiin sontaviesteihin jatkossa. - tyyyydö
yksinkertaisuus :-/ kirjoitti:
Minä en haukkunut sinua, sinä aloit nimitellä minua täällä vosuksi, pelkästään siksi ettet pitänyt kirjoituksestani?
Kyllä kait jokainen saa puolustautua? Oletko sinä ainut,jolla on lupa haukkua muita?
Jos sinä haukut, sinua haukutaan?
Ymmärrätkö? (taitaa oll liian vaikeaa sulle).
Mistäs laitoksesta olet lomilla?
Ei sunkaan tuotoksesi täällä kovin yleviä ja fiksuja ole?
Menenppä takaisin lepäämään, niin ehkä aurinko paistaa vielä sullekkin...tai sitten ei...joidenkin kanssa peli on jo menetetty...
Ps. minä en ole tehnyt muita aloituksia kuin tämän, joten haukkusi osui väärään siinäkin.Jopas alkoi tyttöjen keskustelu kuumentua :D Rauhottukaapa vähän. Onko kovin järkevää käyttää energiaa tuntemattomien kanssa riitelyyn netissä??
- paikkaansa
ainakaan minun kohdallani! Sitä paitsi erottuamme (ihan muista syistä kuin ulkonäöllisistä) ihastui exäni kylläkin sellaiseen naiseen joka kulkee verkkareissa eikä ole huoliteltu. Nyt häntä harmittaa (heidän saatuaan lapsen) kun nainen vaan löhöää verkkareissaan kotona (yllätys!). Muistelee miten aina minua oli kiva "esitellä" kun pidän itsestäni huolta.
- esittelyä
Onko parisuhde ja avioliitto siis sitä, että esitellään muille ylpeinä, ikäänkuin omina aikaansaannoksina, puolisoita? Ollaan ylpeitä siitä ulkokuoresta ja kulissista? Sitten, kun syystä tai toisesta tapahtuu repsahdus ja toinen ei enää niin hyvännäköinen olekaan, heitetään vanha pois ja hankitaan uusi kulissi ja ylpeydenaihe, ja ollaan taas onnellisia?
Voi teitä...
Oma liittoni on kestänyt kolmattakymmentä vuotta niillä ohjeilla, jotka vihkipappi puheessaan antoi: kunnioittakaa toisianne, älkääkä odottako toisen aloitetta, vaan tulkaa itse puolitiehen vastaan.
Ja ei, emme ole mitenkään uskonnollisia, mutta väittäisin, että noilla eväillä on kestetty lamat, työttömyydet, rahattomuudet, raskauden aikaiset ja jälkeiset turpoamiset ja laihtumiset, hiusten harvenemiset, rilluttelukaudet ja kiukut, niin vanhempien kuin lastenkin.
Molemminpuolinen kunnioitus on se, mikä on ollut kantava voima. Ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa haukkua puolisoa sen enempää kotona kuin julkisestikaan, eikä minunkaan ole koskaan tarvinnut kuulla mitään mollaamista eikä ämmittelyä.
Jos siis mieheni haluaakin muiden miesten tavoin (?) katsella jo nuorempaa ja nätimpää, niin enpä sille varmaan sitten mitään mahda :)
Minulle ei kuitenkaan ole olemassa parempaa. - vastasit niin,
esittelyä kirjoitti:
Onko parisuhde ja avioliitto siis sitä, että esitellään muille ylpeinä, ikäänkuin omina aikaansaannoksina, puolisoita? Ollaan ylpeitä siitä ulkokuoresta ja kulissista? Sitten, kun syystä tai toisesta tapahtuu repsahdus ja toinen ei enää niin hyvännäköinen olekaan, heitetään vanha pois ja hankitaan uusi kulissi ja ylpeydenaihe, ja ollaan taas onnellisia?
Voi teitä...
Oma liittoni on kestänyt kolmattakymmentä vuotta niillä ohjeilla, jotka vihkipappi puheessaan antoi: kunnioittakaa toisianne, älkääkä odottako toisen aloitetta, vaan tulkaa itse puolitiehen vastaan.
Ja ei, emme ole mitenkään uskonnollisia, mutta väittäisin, että noilla eväillä on kestetty lamat, työttömyydet, rahattomuudet, raskauden aikaiset ja jälkeiset turpoamiset ja laihtumiset, hiusten harvenemiset, rilluttelukaudet ja kiukut, niin vanhempien kuin lastenkin.
Molemminpuolinen kunnioitus on se, mikä on ollut kantava voima. Ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa haukkua puolisoa sen enempää kotona kuin julkisestikaan, eikä minunkaan ole koskaan tarvinnut kuulla mitään mollaamista eikä ämmittelyä.
Jos siis mieheni haluaakin muiden miesten tavoin (?) katsella jo nuorempaa ja nätimpää, niin enpä sille varmaan sitten mitään mahda :)
Minulle ei kuitenkaan ole olemassa parempaa.toivon että huomasit kohdat 1) liitto päättyi muihin kriteereihin kuin ulkonäöllisiin 2) tuo "esittely" oli siis lainausmerkeissä ja tästä mainitseminen tapahtui eron jälkeen. Vastasin siis alkuperäiseen viestiin, joka nimenomaan koski ulkonäöllisiä asioita.
- sinun tekstiisi
vastasit niin, kirjoitti:
toivon että huomasit kohdat 1) liitto päättyi muihin kriteereihin kuin ulkonäöllisiin 2) tuo "esittely" oli siis lainausmerkeissä ja tästä mainitseminen tapahtui eron jälkeen. Vastasin siis alkuperäiseen viestiin, joka nimenomaan koski ulkonäöllisiä asioita.
Vastasin enemmänkin yleisesti siihen ilmiöön, joka tällä foorumilla esiintyy häiritsevän usein. Omista puolisoista, existä tai toisesta sukupuolesta kirjoitetaan oikein yli-ilkeästi, haukkuen, äijitellen ja ämmitellen. Ihannoidaan juurikin sitä ulkokuorta, vertaillaan suomalaisia naisia itäkaunottariin jne.
Joskus, kun lukee juttuja esim. siitä, kuinka suomalaiset naiset on suunnilleen kaikki lyhyt- ja paksujalkaisia, valtavia, nalkuttavia ihravuoria, jotka hiukset rasvaisina valuvat eteenpäin tuulipuvuissaan, tulee aina mieleen, miksi täällä ei sitten juurikaan näy niitä pitkäsäärisiä ja hoikkia itäkaunottaria seksikkäissä asuissaan suomalaisen miehen kainalossa?
Enkä tosiaankaan kaipaa nyt mitään vastaiskua tyyliin "suomalaiset miehet ovat ällöttäviä isomahaisia ja kaljuja jne. jne., kun se ei kuitenkaan ole totta. Niinkuin ei ole totta tuo "naiskuvauskaan". Jos joku on saanut näpeilleen suhteissaan, ei kai sitä nyt tarvi katkeruuttaan tuolla tavalla paikata, ja yleistää noin läpinäkyvällä tavalla? - uusperheyttä?
esittelyä kirjoitti:
Voi teitä...
Minulle ei kuitenkaan ole olemassa parempaa.Hienoa kohdata konkari. Sulla on varmasti paljon näkökulmaa uusperheyteen. Itsellä vasta yksi kolmannes tuosta uusperheydestä takana, ja sanoisin kyllä että olet todella oikeassa siinä, millä se parisuhde parhaiten kestää. Teillä oli viisas vihkipappi, ja te itsekin viisaita, kun olette neuvoa noudattaneet.
- miksi välität muista?
Aloita vaikka kampaajasta, ja ky vaatekaupassa. Siitä se alkaa...Tsemppiä sulle, ettei seuraava mies lähde vieraan kauniimman naisen mukaan.
- todellakin pidän
itsestäni huolta..arvostanhan itseäni.
Mieheni ex on itseäni huomattavasti nuorempi,mutta kulkee kovin homssuisen ja hoitamattoman näköisenä.Ei mitään naisellisuuden hippustakaan siinä ihmisessä..eikä minkäänlaista tyylitajua..en voi ymmärtää.
Itselle on tärkeä olla töissäkin huoliteltu ja siisti..hyvällä maulla höystettynä.
Sanotaanhan että jos rakastaa/välittää itseään,silloin osaa rakastaa/välittää myös muistakin.- väitteesi
ketjun alussa ei pidä ollenkaan paikkaansa jos kerran pidät papin aamenenkin jälkeen itsestäsi huolta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960