Onkos kenelläkään tietoa mikä kuntokeskus Gallerialle eli entiselle Arix-Onille on tullu ku kaikki jumpat on peruttu?
Kuntokeskus Galleria
68
20102
Vastaukset
- ..on.....
...jumpat jumpattu sano Jumppa Tuominen!
- entinen jäsen
Tais mennä konkkaan... irtisanon jäsenyyteni.
- Oliskohan
No onkohan tuo nyt sitten mikään ihme......?
- 12323
Polkemassa ja soutamassa ainakin on käyny hyvin porukkaa. Eikä ohjaajat vonkaa niinku huhtiniemessä
- ...kerran...
...antaa niin vonkaus loppuu.
- jumppaapumppaa
...kerran... kirjoitti:
...antaa niin vonkaus loppuu.
ohjaajat!?! :D
- jumppaope2
Löytyisikö syy kolmiosta Teosto-lisenssitunnit-ohjaajien palkat. Näille yhteinen nimittäjä "maksamatta"
- ...
Jumppaopelle; Turha arvailla syitä tilanteelle, kun et näköjään asiasta mitään tiedä. Ja muille;Tunteja ei ole.
- polkemaan
Onkohan kellään tietoa joko olisi toiminta palautunut normaaliksi?
- eikä...
palaudukaan... konkurssiin kaatu.. että sellai.. Voisi kyllä meitä asiakkaita edes informoida hieman..
- Ehkä olen töissä, ehkä en
eikä... kirjoitti:
palaudukaan... konkurssiin kaatu.. että sellai.. Voisi kyllä meitä asiakkaita edes informoida hieman..
, että mahtaako jatkua vai etsinkö uusia hommia.
En tiiä miksi ei ole miestä kertomaan tilannetta. Suoraan sanottuna **tuttaa!! Pelkkää arvailua ja huhuja, turhaa jauhamista. Olisi kiva tietää ne faktat, kun emme niitä kerran niistä mitään tiedä... - niin..........
Ehkä olen töissä, ehkä en kirjoitti:
, että mahtaako jatkua vai etsinkö uusia hommia.
En tiiä miksi ei ole miestä kertomaan tilannetta. Suoraan sanottuna **tuttaa!! Pelkkää arvailua ja huhuja, turhaa jauhamista. Olisi kiva tietää ne faktat, kun emme niitä kerran niistä mitään tiedä...Ihan tyypillistä ko. kaverin toimintaa...mikään ei yllätä.....
- Mie vaan
Eipä tiedä tilanteesta ohjaajat, eivätkä asiakkaat. Kiukkuisia viestejä oli vastaanottoon jätetty. Sulkavan porukka aikoo torstaina vetää itse soututreenit.
- sanon..........
Et erittäin tyypillistä ko. XXXX toimintaa...Mikään edellä mainittu ei yllätä.....................
- tarvittaisiin
sanon.......... kirjoitti:
Et erittäin tyypillistä ko. XXXX toimintaa...Mikään edellä mainittu ei yllätä.....................
..joku joka ottais yrityksen hoitaakseen kun nykyisellään ei näköjään toimi. erikoista toimintaa kyllä. mihinköhän saakka ovet ovat auki?
- 123
tarvittaisiin kirjoitti:
..joku joka ottais yrityksen hoitaakseen kun nykyisellään ei näköjään toimi. erikoista toimintaa kyllä. mihinköhän saakka ovet ovat auki?
Eipä turhaan vaahdota asiasta. Ei kannata siellä enää pyöriä, kun toimintaa ei ole. Lopetuksesta tulee kyllä (toivottavasti) informaatiota kaikille asianosaisille lähiaikoina. Syitä teidän on täällä varmasti jännittävää, mutta turhaa, arvuutella. Laskuja ei enää ainakaan kannata maksella... Sopimuksethan loppuu siinä missä yrityksen toimintakin. jollekin olis siinä tosiaan ihan mukavat tilat kuntosalille valmiina.
- toimintaa...
123 kirjoitti:
Eipä turhaan vaahdota asiasta. Ei kannata siellä enää pyöriä, kun toimintaa ei ole. Lopetuksesta tulee kyllä (toivottavasti) informaatiota kaikille asianosaisille lähiaikoina. Syitä teidän on täällä varmasti jännittävää, mutta turhaa, arvuutella. Laskuja ei enää ainakaan kannata maksella... Sopimuksethan loppuu siinä missä yrityksen toimintakin. jollekin olis siinä tosiaan ihan mukavat tilat kuntosalille valmiina.
Vaikka olisikin lopettamassa, niin todella ala-arvoista toimintaa olla ilmoittamatta mitään.
Ei ole ainakaan asiakaspalvelutaidot hallussa. - Huhtarissa kävijä
toimintaa... kirjoitti:
Vaikka olisikin lopettamassa, niin todella ala-arvoista toimintaa olla ilmoittamatta mitään.
Ei ole ainakaan asiakaspalvelutaidot hallussa.Aikoinaan kun kyseinen yrittäjä piti toimintaa Kunto Ladyn yläkerrassa, sai hyvällä tarjouksella osan asiakkaista vuodeksi jäseneksi ja sitten tuli tieto, että muuttaa pois. Mitään ei ilmoitettu mihin muuttaa, kunnes kerran tuli tekstiviesti, että uudet tilat Oprissa. Siellä sitten jumpattiin vaiheessa olevien tilojen keskellä ja ostoskeskuksessa. Mutta huono informointi ja kuukausi oltiin ilman mitään jumppapaikkaa. Kun vuoden olin kyseiselle yrittäjälle maksanut, niin lähdin pois, enkä enään ikinä palannut. Nykyään erittäin tyytyväinen Huhtiniemen asiakas.
- ei kannata pyöriä?
123 kirjoitti:
Onhan siellä kuntosali käytössä niin kauan kuin kortilla oven saa auki. Sinne aion huomennakin yrittää...
Sinänsä ottaa kyllä päähän tämä asia, just olin päässyt kuntoilun makuun ja olin myös salin toimintaan aivan tyytyväinen. Toivottavasti jatkaja löytyy, sijainti kun on mulle just passeli! :-) - ninnukka
ei kannata pyöriä? kirjoitti:
Onhan siellä kuntosali käytössä niin kauan kuin kortilla oven saa auki. Sinne aion huomennakin yrittää...
Sinänsä ottaa kyllä päähän tämä asia, just olin päässyt kuntoilun makuun ja olin myös salin toimintaan aivan tyytyväinen. Toivottavasti jatkaja löytyy, sijainti kun on mulle just passeli! :-)Palautetta jättämään vaan kuntogallerian kotisivuilta, vaikka ei se paljon hyödytä, mutta saahan sitä antaa...
- ...
ninnukka kirjoitti:
Palautetta jättämään vaan kuntogallerian kotisivuilta, vaikka ei se paljon hyödytä, mutta saahan sitä antaa...
Tosiaan joo, kuntosalille taitaa vielä päästä :) Harmi juttu et näin kävi.. Kiva sali ja hyvällä sijainnilla. Palautteen antamine on kyllä aivan turhaa enää tässä vaiheessa.
- tosiaan..
kannattaa maksaa jäsenyyksistä ja vuoroista sellaiselle hlölle/yritykselle joka ei asioitaan hoida eikä tuu koskaan hoitamaan.
Sinne meni teijän rahat ku kankkulan kaivoon! Mitään ei takas saa jos firmalla kassa tyhjä, eikä kannata erääntyviä enää maksaakaan.- jäsen, kohta ex
Onneksi jäsenyydestä on kyseisellä salilla maksettu vain kuukausittain, eikä esim. vuosittain tai puolivuosittain köntässä. Sitten mahtaisi v***ttaa ja kunnolla. Nyt ei sentään hävinnyt kuin puolen kuun maksun, rahaa toki sekin.
- jumppaapumppaa
jäsen, kohta ex kirjoitti:
Onneksi jäsenyydestä on kyseisellä salilla maksettu vain kuukausittain, eikä esim. vuosittain tai puolivuosittain köntässä. Sitten mahtaisi v***ttaa ja kunnolla. Nyt ei sentään hävinnyt kuin puolen kuun maksun, rahaa toki sekin.
10xkortin ostin ja siitä ehdin pari kertaa käyttää.. tais mennä piskin pe*seesee ne rahat! :(
- muuksu
jumppaapumppaa kirjoitti:
10xkortin ostin ja siitä ehdin pari kertaa käyttää.. tais mennä piskin pe*seesee ne rahat! :(
Sama kohtalo mulla. 10xkortti tuli ostettua ja kolme kertaa ehdin käyttää.. Tänään yritin mennä salille mutta oli koko pulju hävinnyt ja kulkulaite myös...Ketuttaa...rahoja on kai turha mistään saada takaisin?
- KOTISIVUILLA!!!!
Käykääpä kattoos firman kotisivuja.. siellä on tiedote... Luuleeko et homma vois tuosta vaan jatkua...????
- Sekavaa
Jos tästä vielä jatkuu, niin varmaan kuitenkin osa asiakkaista lähtee lätkimään. Eihän tällä tavalla voida ihmisiä kohdella, luottamus on mennyt.
Toisaalta toivoisin, että jatkuis, pääsis vähemmällä, mutta jotain hyvitystä voisi tarjota - Omat jumpat jatkuu ja jatkuu
Sekavaa kirjoitti:
Jos tästä vielä jatkuu, niin varmaan kuitenkin osa asiakkaista lähtee lätkimään. Eihän tällä tavalla voida ihmisiä kohdella, luottamus on mennyt.
Toisaalta toivoisin, että jatkuis, pääsis vähemmällä, mutta jotain hyvitystä voisi tarjotaMinua ei ainakaan kyseiselle salille enää takaisin saa. Tulin juuri stepistä Huhtarista ja hyvältä tuntui.... Siellä valtakunnallinen ketju takana... ei omistajat pääse kikkailemaan ja käyttämään hyväksi.... suosittelen kaikille!
- vaan
Omat jumpat jatkuu ja jatkuu kirjoitti:
Minua ei ainakaan kyseiselle salille enää takaisin saa. Tulin juuri stepistä Huhtarista ja hyvältä tuntui.... Siellä valtakunnallinen ketju takana... ei omistajat pääse kikkailemaan ja käyttämään hyväksi.... suosittelen kaikille!
..jättävät maksut maksamatta, koska palveluntarjoajakin rikkoo sopimusta.
- jumppaaja123
vaan kirjoitti:
..jättävät maksut maksamatta, koska palveluntarjoajakin rikkoo sopimusta.
näköjään protestilistalla on myös snellmaninkadun alakerran naistensali.. mihinköhän tässä enää uskaltaa liittyä? lenkkipolulle vaan.
- kookkoos
jumppaaja123 kirjoitti:
näköjään protestilistalla on myös snellmaninkadun alakerran naistensali.. mihinköhän tässä enää uskaltaa liittyä? lenkkipolulle vaan.
Mikähän sali kyseessä?
- ....
kookkoos kirjoitti:
Mikähän sali kyseessä?
Onko LadyLine.. ainankin tilat on vuokrattavana?
- ex asiakas
Eiköhän tuo peli ole jo menetetty? Ja mistä sitä tietää milloin tekee samat temput uudelleen? Yrittääkö vaan kerätä asiakkailta rahat, paikata velat ja laittaa sitten puljun kokonaan kiinni.. sillä niitä rahojahan et tule koskaan saamaan takaisin! Kannattaa 2 kertaa miettiä meneekö sinne enää asiakkaaksi! Itse suuntaan rahani sinne mistä saan sille varmasti vastinetta, en tuollaseen hemmetin kikkailuun!!!
- nollllaaaa
.... kirjoitti:
Onko LadyLine.. ainankin tilat on vuokrattavana?
Onkohan muuttamassa vai mitä on tapahtumassa?Eipähän tämmöisestä ole infoa missään.Taitan irtisanoutua jäsenyydestä jos pitää paikkansa.
- zippe20
nollllaaaa kirjoitti:
Onkohan muuttamassa vai mitä on tapahtumassa?Eipähän tämmöisestä ole infoa missään.Taitan irtisanoutua jäsenyydestä jos pitää paikkansa.
Jos et vielä ole irtisanoutunut niin tee se äkkiä.. eihän tuollaiseen meininkiin ole mitään luottamista!!!
- itkee taas
kun haitari levenee ja kesä lähestyy. Myllysaaressa on taas valaita rannalla ensi kesänä.
Kyllä vituttaa.. ei saatana.- Nimetön
En voi kuin hymyillä kun luen näitä kommentteja. Ensinnäkin kyseiselle salille maksettiin jäsenyydestä kuukausittain, eli ei siinä nyt kovin montaa euroa ole keneltäkään "huijattu", kun tämän viikon jumpat pitämättä jäivät, ja tämä kk päättyy tiistaina. Ja eiköhän ole selvää, että jos toimintaa ei enää ole, niin jäsenyyskin päättyy ihan ilman irtisanomista, jos joku ei vielä sitä ole ymmärtänyt. Itse olen kyseisen salin asiakas, ja en voi kuin ihmetellä miten tässä olisi nyt joitakin asiakkaita petetty, jos toimintaa ei enää ole, niin sitä ei sitten ole. Luulen, että nämä suurimmat "marisijat" ovat juuri niitä, jotka kerran viikkoon kävivät jossain jumpassa, ja ovat sitten niin helvetin kovia jumppaajia mielestään. Nyt varmaan meni innostus koko liikuntaan lopullisesti, eikä voi enää missään urheilla, että on aivan sama ruveta syömään kunnolla ja lihoa niin perkeleesti, että voi sitten syyttää siitä ylipainosta Kuntokeskus Galleriaa, ja sitä miten se tuhosi elämän !!!
- laa
Nimetön kirjoitti:
En voi kuin hymyillä kun luen näitä kommentteja. Ensinnäkin kyseiselle salille maksettiin jäsenyydestä kuukausittain, eli ei siinä nyt kovin montaa euroa ole keneltäkään "huijattu", kun tämän viikon jumpat pitämättä jäivät, ja tämä kk päättyy tiistaina. Ja eiköhän ole selvää, että jos toimintaa ei enää ole, niin jäsenyyskin päättyy ihan ilman irtisanomista, jos joku ei vielä sitä ole ymmärtänyt. Itse olen kyseisen salin asiakas, ja en voi kuin ihmetellä miten tässä olisi nyt joitakin asiakkaita petetty, jos toimintaa ei enää ole, niin sitä ei sitten ole. Luulen, että nämä suurimmat "marisijat" ovat juuri niitä, jotka kerran viikkoon kävivät jossain jumpassa, ja ovat sitten niin helvetin kovia jumppaajia mielestään. Nyt varmaan meni innostus koko liikuntaan lopullisesti, eikä voi enää missään urheilla, että on aivan sama ruveta syömään kunnolla ja lihoa niin perkeleesti, että voi sitten syyttää siitä ylipainosta Kuntokeskus Galleriaa, ja sitä miten se tuhosi elämän !!!
selitä vähän lisää vielä...
- kilpailija
laa kirjoitti:
selitä vähän lisää vielä...
Vuoden sisällä tulee kaatumaan vielä muutama kuntosali keskustan alueella.Aivan liian paljon saleja keskustan alueella!
- huhtariin vai plattariin...
Nimetön kirjoitti:
Hymyile vaan kaikessa rauhassa...Jos on loppu, niin sitten on loppu ja siitä kerrotaan asiakkaille ja OHJAAJILLE. Eikä laiteta yllättäin lappua luukulle ja loppuviikosta ilmoitetaan kotisivuilla, että jumpat peruttu 23.-29.3. Itse olen kyseisen salin vakiasiakas, kulkenut kyseisen firman perässä koulukadulta saakka... käyn salilla keskimäärin 5 krt/viikossa. Tässä vuosien varrella on saanut purra hammasta moneen kertaan. Jos salilla ei olisi erittäin mukavia ohjaajia ja kanttisasiakkaita, niin en olisi touhua näin pitkään jaksanut. Kun sitä tekee sopimuksen johonkin paikkaan, niin kyllä sitä pitää saada rahoille vastinettakin. Itse olen ollu jäsen jo pitkään ja kyllä siihen sopimukseen kuuluu kuntosali kuin RYHMÄTUNNITKIN. Kilpailu on kovaa ja kyllä siinä taisi valitettavasti nyt käydä niin, että kyseinen paikka on asiakkaansa menettänyt... Yrittäjän ei ole vara kikkailuun, varsinkin kun sitä kikkailua on tapahtunun NIIIN paljon!
- taitaa...
huhtariin vai plattariin... kirjoitti:
Hymyile vaan kaikessa rauhassa...Jos on loppu, niin sitten on loppu ja siitä kerrotaan asiakkaille ja OHJAAJILLE. Eikä laiteta yllättäin lappua luukulle ja loppuviikosta ilmoitetaan kotisivuilla, että jumpat peruttu 23.-29.3. Itse olen kyseisen salin vakiasiakas, kulkenut kyseisen firman perässä koulukadulta saakka... käyn salilla keskimäärin 5 krt/viikossa. Tässä vuosien varrella on saanut purra hammasta moneen kertaan. Jos salilla ei olisi erittäin mukavia ohjaajia ja kanttisasiakkaita, niin en olisi touhua näin pitkään jaksanut. Kun sitä tekee sopimuksen johonkin paikkaan, niin kyllä sitä pitää saada rahoille vastinettakin. Itse olen ollu jäsen jo pitkään ja kyllä siihen sopimukseen kuuluu kuntosali kuin RYHMÄTUNNITKIN. Kilpailu on kovaa ja kyllä siinä taisi valitettavasti nyt käydä niin, että kyseinen paikka on asiakkaansa menettänyt... Yrittäjän ei ole vara kikkailuun, varsinkin kun sitä kikkailua on tapahtunun NIIIN paljon!
kaatua kanssa. On Tapella vissiin rahat vähän sekaisin.
- yrittäjän elämää nähnyt...
huhtariin vai plattariin... kirjoitti:
Mitä kikkailu tarkoittaa?? Suosittelen yrittäksi ryhtymistä ja kokeilemaan mitä on karu todellisuus. Arvostelijoita meidän maassa aina riittää ja varsinkin kun jollain menee huonosti niin silloin lyödään oikein kunnolla, revitellään yleisönosastoilla ja keskustelupalstoilla ja pyöritetään huhumyllyä. Tukijat on vähissä kun niitä tarvittaisiin. Yrittäjä on paineen alla aina ja valitettavan yksin.
- !!!!!!!!!
yrittäjän elämää nähnyt... kirjoitti:
Mitä kikkailu tarkoittaa?? Suosittelen yrittäksi ryhtymistä ja kokeilemaan mitä on karu todellisuus. Arvostelijoita meidän maassa aina riittää ja varsinkin kun jollain menee huonosti niin silloin lyödään oikein kunnolla, revitellään yleisönosastoilla ja keskustelupalstoilla ja pyöritetään huhumyllyä. Tukijat on vähissä kun niitä tarvittaisiin. Yrittäjä on paineen alla aina ja valitettavan yksin.
..."Tukijat ovat vähissä silloin kun niitä tarvitaan": No tukea tulisi, jos vain yrittäjä saisi suunsa auki ja kertoisi rehellisesti, miten asiat ovat. Ei nää rahavaikeudet nykyaikana mitään häpeällistä kerrottavaa ole. Salamyhkäisyys ei ole työntekijöistä kivaa; Sen vaistoaa ja se aiheuttaa vain kuiskutteluja ja arvailuja. Kaikki tuki kuitenkin yrittäjälle/yrittäjille!
- korvia myöten täynnä
!!!!!!!!! kirjoitti:
..."Tukijat ovat vähissä silloin kun niitä tarvitaan": No tukea tulisi, jos vain yrittäjä saisi suunsa auki ja kertoisi rehellisesti, miten asiat ovat. Ei nää rahavaikeudet nykyaikana mitään häpeällistä kerrottavaa ole. Salamyhkäisyys ei ole työntekijöistä kivaa; Sen vaistoaa ja se aiheuttaa vain kuiskutteluja ja arvailuja. Kaikki tuki kuitenkin yrittäjälle/yrittäjille!
Yhdyn samaan...
Ensin tuli myötätuntoa, nyt on kiukku kasvanut erittäin suureksi! Joskus se rehellisyys ja avoimuus kannattaa. Mielelläni olisin maksanut vaikka suurempaa kuukausimaksua, jos homma olisi toiminut, kun on niin upeat tilatkin. Mutta ei noita hommia niin hoideta, että yht'äkkiä laitetaan lappu luukulle ja ohjaajat joutuvat ottamaan kaiken paskan niskaan...Ovat asioista yhtä tietämättömiä kuin asiakkaatkin. Itse paikan pitäjällä ei ole pokkaa tulla paikan päälle. Olen tosi harmissani, että paikan maine on mennyt ja asiakkaat kaikonneet. Mutta kuka kehtaa vaivautua paikalle, kun saa jännittää onko tunti vai ei... Ketä siitä saa syyttää??? Kenen pitää katsoa peiliin... - tunnit jatkuu
korvia myöten täynnä kirjoitti:
Yhdyn samaan...
Ensin tuli myötätuntoa, nyt on kiukku kasvanut erittäin suureksi! Joskus se rehellisyys ja avoimuus kannattaa. Mielelläni olisin maksanut vaikka suurempaa kuukausimaksua, jos homma olisi toiminut, kun on niin upeat tilatkin. Mutta ei noita hommia niin hoideta, että yht'äkkiä laitetaan lappu luukulle ja ohjaajat joutuvat ottamaan kaiken paskan niskaan...Ovat asioista yhtä tietämättömiä kuin asiakkaatkin. Itse paikan pitäjällä ei ole pokkaa tulla paikan päälle. Olen tosi harmissani, että paikan maine on mennyt ja asiakkaat kaikonneet. Mutta kuka kehtaa vaivautua paikalle, kun saa jännittää onko tunti vai ei... Ketä siitä saa syyttää??? Kenen pitää katsoa peiliin...meinaan vaan, ei löydy vastaavaa salia lpr:sta!! :) tsemppiä jatkoon.
- tää vaan
tunnit jatkuu kirjoitti:
meinaan vaan, ei löydy vastaavaa salia lpr:sta!! :) tsemppiä jatkoon.
Uskomatonta, että toiminta jatkuu. Olin kyllä 100-varma, että homma jää tähän. Hyvä juttu :-)
- mietiskelevä asiakas...
tää vaan kirjoitti:
Uskomatonta, että toiminta jatkuu. Olin kyllä 100-varma, että homma jää tähän. Hyvä juttu :-)
Onko paikkaan luottamista? Että ne tunnit jatkuu vai onko lappu taas kohta luukulla? Paikalla ei taida kovin hyvä maine enää olla...
- ex asiakas
mietiskelevä asiakas... kirjoitti:
Onko paikkaan luottamista? Että ne tunnit jatkuu vai onko lappu taas kohta luukulla? Paikalla ei taida kovin hyvä maine enää olla...
mainetta tuolla paikalla ei ole koskaan ollutkaan, paitsi kaikessa negatiivisessa. Itse monta vuotta salilla kävin, onneksi vaihdoin pois koska mitään muutosta ei näköjään ole tullut. samaan tapaan halvat hinnat, löytyy pari kivaa ohjaajaa ja kivoja jumppakavereita mutta kun omistaja on mikä on ni mihis se homma muuttuu! Kunpa joku ostais koko paskan siltä pois ja se säätäjä katoaisi johonkin maan alle. Silloin itsekin palaisin sinne!!
- kotisivut
taitaa... kirjoitti:
kaatua kanssa. On Tapella vissiin rahat vähän sekaisin.
on ainakin alhaalla olleet jo jonkin aikaa, eli ei mikään yhden illan häiriö.
Kertonee mistä ?!!?
- ..123..
Onko joku laittanut irtisanomista kesken määräaikaisen sopimuksen tässä viikon aikana? Oletteko saaneet vahvistusta irtisanomiselle? Luotatteko että laskutus on katkaistu vai marssitteko kiltisti takaisin jumppien pariin?
- irtisanoin
Irtisanoin sopimukseni sähköpostitse, mutta vastauspyynnöstä huolimatta en vastausta saanut. Suoraveloituksen katkaisin tietysti myös, enkä aio enää maksaa ko. yritykselle euroakaan. Eiköhän viimeviikkoinen tempaus ole riittävä peruste sopimuksen purkamiselle!
- Tuskin........
irtisanoin kirjoitti:
Irtisanoin sopimukseni sähköpostitse, mutta vastauspyynnöstä huolimatta en vastausta saanut. Suoraveloituksen katkaisin tietysti myös, enkä aio enää maksaa ko. yritykselle euroakaan. Eiköhän viimeviikkoinen tempaus ole riittävä peruste sopimuksen purkamiselle!
Tuskin tulet koskaan vastausta saamaankaan.....Mutta ulosotto muistuttaa maksamattomista laskuista.....toimintapa on tällainen
- se on loppu nyt
Tuskin........ kirjoitti:
Tuskin tulet koskaan vastausta saamaankaan.....Mutta ulosotto muistuttaa maksamattomista laskuista.....toimintapa on tällainen
Tai sitten omistaja alkaa uhkailee irtisanoutuvia asiakkaitaan oikeudella niinku entisiä ohjaajiaan kun irtisanoivat itsensä. sitä sattunu ainaki neljän ohjaajan kohdalla.onko kukaa muu muuten koskaan miettinyt miksi sieltä niin paljon hyviä ohjaajia on vuosien aikana lähteny pois!!??? vaihtuvuus kovempaa ku missän muualla. nyt taitaa se vaihtuvuuden syy tulla meille asiakkailleki selväksi, kuka tollaista pomona jaksaisi? minä lopetan ainakin jumppaamisen sillä salilla nyt!
- jonne345
se on loppu nyt kirjoitti:
Tai sitten omistaja alkaa uhkailee irtisanoutuvia asiakkaitaan oikeudella niinku entisiä ohjaajiaan kun irtisanoivat itsensä. sitä sattunu ainaki neljän ohjaajan kohdalla.onko kukaa muu muuten koskaan miettinyt miksi sieltä niin paljon hyviä ohjaajia on vuosien aikana lähteny pois!!??? vaihtuvuus kovempaa ku missän muualla. nyt taitaa se vaihtuvuuden syy tulla meille asiakkailleki selväksi, kuka tollaista pomona jaksaisi? minä lopetan ainakin jumppaamisen sillä salilla nyt!
Seilataan lainarahalla se 2-4kk ja pistetään sitten pillit pussiin.Eipä ole Lappeenrannan ainut sali mikä on ongelmissa!6kk sisällä kaatuu ainakin yksi lisää.
- ...
Onko kukaan kysellyt saako seuraavasta kuukaudesta alennusta tämän takia?
- ^^^^
Laitoin sähköpostia mutta en oo saanu vastausta.
- koskaan
^^^^ kirjoitti:
Laitoin sähköpostia mutta en oo saanu vastausta.
tule saamaan vastausta.... tunnetusti Herra ei paljon kehtaa asiakkaille vastata...asiakaspalvelut taidot pyöreät nolla....
- paikanpäältä
koskaan kirjoitti:
tule saamaan vastausta.... tunnetusti Herra ei paljon kehtaa asiakkaille vastata...asiakaspalvelut taidot pyöreät nolla....
kysymässä niitä hyvityksiä yms. Hyvin sai eilen ainakin informaatiota Gallerian tapahtumista.
- tietosi
paikanpäältä kirjoitti:
kysymässä niitä hyvityksiä yms. Hyvin sai eilen ainakin informaatiota Gallerian tapahtumista.
Kerrohan tietosi niin ei tarvi kaikkien siellä pitkin iltaa roikkua kun ei muuten siihen aikaan paikalla ole...
- irtisanoutunut sopimuksesta
pari päivää sitten tuli sähköpostiin vastaus:salin toiminta lopetettu,kun tiedustelin tilannetta.
Kirjoitin varmuuden vuoksi vielä irtisanomispaperin.Kuntokeskus galleriahan on tehnyt sopimusrikkeen,jolloin sopimus periaatteessa raukeaa.Ja nyt kun yritys on kaatunut,sopimus mitätöity jokatapauksessa. - Joku väitti
irtisanoutunut sopimuksesta kirjoitti:
pari päivää sitten tuli sähköpostiin vastaus:salin toiminta lopetettu,kun tiedustelin tilannetta.
Kirjoitin varmuuden vuoksi vielä irtisanomispaperin.Kuntokeskus galleriahan on tehnyt sopimusrikkeen,jolloin sopimus periaatteessa raukeaa.Ja nyt kun yritys on kaatunut,sopimus mitätöity jokatapauksessa.Että toiminta jatkuisi toisella nimellä. Miten on, pitääkö paikkansa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251