Tottakai

ruuasta kuuluu

maksaa.
Älytöntä vaatia ilmaista ruokaa, sillä ei sellaista kukaan suostu tuottamaan.

14

418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuet hakematta

Jos et ole älytön.Maksa ruokas omillas.Älä siivetä muita.

• siivettää.

Rikkaat valtionveronmaksajat maksavat osan sinunkin ruuastasi.
        Olet siis muiden siivettäjä.
        ps. ei ole vielä kukaan tullut ruokaani maksamaan. Omasta kukkarosta on pitänyt maksaa.

• Siivettäjä
        siivettää. kirjoitti:

Rikkaat valtionveronmaksajat maksavat osan sinunkin ruuastasi.
        Olet siis muiden siivettäjä.
        ps. ei ole vielä kukaan tullut ruokaani maksamaan. Omasta kukkarosta on pitänyt maksaa.

Sellainen joka puolet palkastaan veroa maksaa.Kunnon kansalainen yhteskunnan tukirahoilla ruokansa itse maksaa.Ja vähän etelässä lomailee.Välillä myös pohjoisessa.4e tuntipalkalla.

• audinkossa..
        Siivettäjä kirjoitti:

Sellainen joka puolet palkastaan veroa maksaa.Kunnon kansalainen yhteskunnan tukirahoilla ruokansa itse maksaa.Ja vähän etelässä lomailee.Välillä myös pohjoisessa.4e tuntipalkalla.

pää pehmenee..

• Aina on
        Siivettäjä kirjoitti:

Pystyäksesi maksamaan puolet tuloistasi veroina olet siinä muutaman prosentin etuoikeutetussa joukossa, jonka päiväpalkka on enemmän kuin useimpien työläisten kuukausipalkka.

Näihin palkkoihin pääsevät eivät päivän aikana kerkeä maksaa kertaakaan edes ruokailujaan. Täten foorumisi on aivan väärä, Sinullehan ruoan hinnalla ei ole mitään merkitystä.

Sinä vain valitset listalta. Ja annat muiden maksaa.

• ei enempää

Eihän sitä kukaan ole ilmaiseksi halunnutkaan! Kyse on vain siitä, ettemme halua maksaa älyttömästi enempää kuin esim. ruotsalaisetkaan maksavat. Jossain mättää Suomessa ja pahasti, kun esim. maito on Ruotsissa paljon halvempaa.

• Ei ollut

Kysymys 8h päivästä vaan ylitöistä.Joista vero nousee.Jos koittaa pitkällä päivällä kyllä muut hyödyn korjaa.En kuulu eliittiin.Teen oikeasti töitä.En puheissa niikuin Maasseutu mafia.

• ruoka..

on Suomessa halvempaa kuin Ruotsissa. Maidon polkumyynti valuuttojen kurssi etua hyväksi käyttäen ei sitä muuta.

http://www.pty.fi/653.html

• muuten on ilmasta

ruokaa halunnut keskusteluhan käydään maatalous tukijaisista ja niiden suuruudesta.

• koskaan ei

ruoka ole ollut näin halpaa palkkoihin nähden ja maataloustuotteet ovat suorastaan puoli ilmaisia palkkoihin nähden.
        Valmistakaa itse ruokanne. ei tule kalliiksi.
        Vai ettekö uusavuttomat osaa.

• ilmaista ruokaa

eikä kukaan tule vaatiin suhteettomankallista ruokaa ei kukaan tule hyväksyyn sitä mitä juuri tuotetaan näillä kiskurien hinnoilla ja tuilla ,

uudenseelannin mallissa on suhteellista ruokaa eikä siinä ole turhia tukia ja kilpailukin on hyvä joten suomeen kilpailua ja tuet pois näin menee alkutuotantokin järkevällä tasolla eikä tukia käytetä väärin ,

pitäkää tukenne mutta jättäkää veroeurot rauhaan ,.,.,.,

• siis maksaa

itse kaupan kassalla myös sen osuuden, jonka yhteiskunta varoistaan puolestasi maksaa.

• aivan hyvin
        siis maksaa kirjoitti:

itse kaupan kassalla myös sen osuuden, jonka yhteiskunta varoistaan puolestasi maksaa.

verrata TEITÄ maanvijelijöitä SOSIAALIPUMMEISI

• maataloustuet
        aivan hyvin kirjoitti:

verrata TEITÄ maanvijelijöitä SOSIAALIPUMMEISI

ovat vastikkeellisia, verollisia ja julkisia.
        Sinäkin saat vastikkeen joka kerta, kun ostat ruokaa.
        Pikemminkin sinua voi verrata sosiaalipummiin, sillä saat maataloustukiosuutesi vastikkeetomasti.
        Sosiaalituet ovat vastikkeettomia, verottomia ja salaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe