Kiitos feikit!

Astuja

Tässä on ollut naurussa pitelemistä, kun on huomannut että 1 tai useampi aivoiltansa autio peräkammarin vätys on poistunut marketin käytävältä tietokoneen ääreen ja kunnioittaa meikäläistä käyttämällä nimimerkkiäni ja sen muunnosta "pilkunastuja".
Ihan imartelevaa tulla feikatuksi, mutta kun ei teillä raasuilla riitä rahkeet muuhun kuin saman skeidan jauhamiseen ilman takana piilevää ajatusta. Feikkaava reppana on hypännyt muutamaa numeroa liian isoihin saappaisiin, edes "astumisesta" ko. syrjäytynyt ei ymmärrä muuta kuin sen mitä navetassa näki ennen kaupunkiin rantautumistaan. Täällä sitten meni herneet nenään kun isot, mahtavat ja maailmaa nähneet Roy Donary, Astuja ja muut pahat ja ilkeät hemmot muutamilla ansaitusti halventavilla kommenteillaan sekoitti pikku feikin koko elämän. Nyt feikkiä pitää tämän verran muistaa, kun hän kaikissa viesteissään itkee, miksei kukaan jaksa edes yhtään innostua idiootin edesottamuksista. Nooh, helpottiko? Annoin sinulle oikein 5 minuutin edestä huomiota. Tai oikeammin sanottuna tuomiota, koska tuomitsen sinut tyhmäksi. Sinun pitää kehittää feikkiparka peniksesi sijasta aivojasi, aloita vaikka kokoamalla palapelejä (3-10 palaa sopiva taso), tekemällä ristikoita (divarista löytynee Matin Helppojen vanhoja numeroita halvalla, sellaisia etenkin jotka osittain täytetty!

15

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa vähän vai

Ooh, nautitko nyt tuosta.
      Niin justiinsa, tuohonkin tulisi kysymysmerkki, eikö niin?

• feikkaamista ole,

jos on samoja kirjaimia nimimerkissä, sama aihepiiri ja vähän älykkäämpää tekstiä?

Royta tähän on turha sekoittaa, hänellä on asiallisia viestejä, etenkin sinuun verrattuna, vai onko hän selvinpäinen alter egosi?

Astuja taisi jälleen kompastua pilkkuun ja askel livetä lypsyjakkaralta liukumiinaan.

• PilkunAstuja
        feikkaamista ole, kirjoitti:

jos on samoja kirjaimia nimimerkissä, sama aihepiiri ja vähän älykkäämpää tekstiä?

Royta tähän on turha sekoittaa, hänellä on asiallisia viestejä, etenkin sinuun verrattuna, vai onko hän selvinpäinen alter egosi?

Astuja taisi jälleen kompastua pilkkuun ja askel livetä lypsyjakkaralta liukumiinaan.

Täällä ei pilkkua astu sertifioidusti muut kuin allekirjoittanut.

TekoAstujan markettien käytävillä linttaan astuttuihin kumisaappaisiin tuskin kenelläkään on halua astua, etenkään kun menestys hedelmäpelissä on samaa luokkaa kuin keskustelupalstalla.

Kirjoitus- tyyli- ja kielioppivirheiden suma, jonka katkeroitunut kopioni aloitusviestissään oksensi, riittänee osoitukseksi ja opetukseksi siitä, kuinka käy, kun korottaa itsensä ansioitta muiden yläpuolelle.

Katsokaa ja oppikaa tuosta typeryydestä.

Kirjoittakaa rauhassa, ihmiset, pilkuilla tai ilman. Unohtakaa ähvä.

• PilkunAstuja
        PilkunAstuja kirjoitti:

Täällä ei pilkkua astu sertifioidusti muut kuin allekirjoittanut.

TekoAstujan markettien käytävillä linttaan astuttuihin kumisaappaisiin tuskin kenelläkään on halua astua, etenkään kun menestys hedelmäpelissä on samaa luokkaa kuin keskustelupalstalla.

Kirjoitus- tyyli- ja kielioppivirheiden suma, jonka katkeroitunut kopioni aloitusviestissään oksensi, riittänee osoitukseksi ja opetukseksi siitä, kuinka käy, kun korottaa itsensä ansioitta muiden yläpuolelle.

Katsokaa ja oppikaa tuosta typeryydestä.

Kirjoittakaa rauhassa, ihmiset, pilkuilla tai ilman. Unohtakaa ähvä.

se on aivan yhdentek. miten kirj.

• sama,

aivan sama olet kuin koulussakin pahimmassa murrosiässä,
      syötkö edelleen sitä äidin keittämää käärmesoppaa päivittäin,
      vai millä pystyt aidon nuoruutesi säilyttämään.

• Lähti hämäläiset

Käyntiin.

• PilkunAstuja
        Lähti hämäläiset kirjoitti:

Käyntiin.

vetäytyy lukemattomien sivupersoonainsa suojiin, kun ei ole miestä väittelemään parempansa kanssa.

Ei uskalla raukka rekisteröityä edes.

• Roy Donary
        PilkunAstuja kirjoitti:

vetäytyy lukemattomien sivupersoonainsa suojiin, kun ei ole miestä väittelemään parempansa kanssa.

Ei uskalla raukka rekisteröityä edes.

..ketun pelle!
        Ihan päin vittua kirjoitat ja olet olevinasi joku vitun palstakunkku!
        Jos artikuloitkin elävässä elämässä selvästi, niin täällä sössötät. Samaa paskaa samalla kaavalla. Ja vittuako mun nimee vertaat omiin hörhöilyihisi?
        Me ei olla ollenkaan samaa porukkaa. Jos oltais, mä häpeäisin tommosta amatööriä.
        Ottaa pattiin että esittäydyt mukamas minut tuntevana, ja ikäänkuin mun elämän tarkoitukseni olis jossakin tällasella hörhöfoorumilla päteä.
        Sötkää vittu niin paljon kuin tykkäät tyttöpieni mutta älä tuu kainaloon, virtuaalisestikaan.
        Mä pärjään kuule näissä sanahommeleissa ihan iteja hermostun vaan jos mun nimi turhaan mainitaan. Niin, mä oon Jumala, itelleni ihan vaan.
        Perkele että jurppii jos joku tuntematon tulee länkyttään paskaa tällasille palstoille, vertaa omia tekstejään mun humalassa kirjoittamiin heittoihin ja vielä listaa ne!
        Mä vittuilen kuule ihan soolona että moro vaan!

• PilkunAstuja
        Roy Donary kirjoitti:

..ketun pelle!
        Ihan päin vittua kirjoitat ja olet olevinasi joku vitun palstakunkku!
        Jos artikuloitkin elävässä elämässä selvästi, niin täällä sössötät. Samaa paskaa samalla kaavalla. Ja vittuako mun nimee vertaat omiin hörhöilyihisi?
        Me ei olla ollenkaan samaa porukkaa. Jos oltais, mä häpeäisin tommosta amatööriä.
        Ottaa pattiin että esittäydyt mukamas minut tuntevana, ja ikäänkuin mun elämän tarkoitukseni olis jossakin tällasella hörhöfoorumilla päteä.
        Sötkää vittu niin paljon kuin tykkäät tyttöpieni mutta älä tuu kainaloon, virtuaalisestikaan.
        Mä pärjään kuule näissä sanahommeleissa ihan iteja hermostun vaan jos mun nimi turhaan mainitaan. Niin, mä oon Jumala, itelleni ihan vaan.
        Perkele että jurppii jos joku tuntematon tulee länkyttään paskaa tällasille palstoille, vertaa omia tekstejään mun humalassa kirjoittamiin heittoihin ja vielä listaa ne!
        Mä vittuilen kuule ihan soolona että moro vaan!

se tullut perjantai- illan huumassa kiusallisen selväksi, kuka on kuka, kuka osaa ja kenellä on pari nikkiä takataskussa.

Säälittävää.

• PilkunAstuja
        PilkunAstuja kirjoitti:

se tullut perjantai- illan huumassa kiusallisen selväksi, kuka on kuka, kuka osaa ja kenellä on pari nikkiä takataskussa.

Säälittävää.

Pelle kieh. omassa liem.

• Roy_Donary
        PilkunAstuja kirjoitti:

Pelle kieh. omassa liem.

Palstakunkku kun selviän tästä viimestään keskiviikkoon mennessä. Niin katotaan kelläon nää kirjotushommelit hanskassa täällä-ihme kommentoia.
        Ei tulis pieneen mileenikään roikkua tällasilla palstoilla kommentoimassa jotain turhaa et revi siitä ja se siitä ja sen seurauksista. Et revi siitä tällä erää. Mun täytyy nyt löytää pullo että jaksan lukee tällasta paskaa enkä todellakaan roiku luuseripalstoilla sen jälkeen kommentoimassa et repikää siitä.Mulla on elämää suurempi elämä elettvänä vaikka ottaa pattiin kaiki luuserit jotka roikkuu luuseri palstoilla.Mulla on todellakin muuta tekemistä kuin kommentoidatäällä.

• Roy Donary
        Roy_Donary kirjoitti:

Palstakunkku kun selviän tästä viimestään keskiviikkoon mennessä. Niin katotaan kelläon nää kirjotushommelit hanskassa täällä-ihme kommentoia.
        Ei tulis pieneen mileenikään roikkua tällasilla palstoilla kommentoimassa jotain turhaa et revi siitä ja se siitä ja sen seurauksista. Et revi siitä tällä erää. Mun täytyy nyt löytää pullo että jaksan lukee tällasta paskaa enkä todellakaan roiku luuseripalstoilla sen jälkeen kommentoimassa et repikää siitä.Mulla on elämää suurempi elämä elettvänä vaikka ottaa pattiin kaiki luuserit jotka roikkuu luuseri palstoilla.Mulla on todellakin muuta tekemistä kuin kommentoidatäällä.

Kyllä mulla irtoo tuhannen tuubassakin parempaa oikolukua kuin tossa edellisessä jossa koetat jäljitellä meikäläistä taasen.
        Siitä on todisteita netti pullollaan.
        (Ihan näin meidän kolmenkesken,..psstt..
        Mä luulen että sulla on kuule jakomielitauti.)

• Roy Donary
        Roy Donary kirjoitti:

Kyllä mulla irtoo tuhannen tuubassakin parempaa oikolukua kuin tossa edellisessä jossa koetat jäljitellä meikäläistä taasen.
        Siitä on todisteita netti pullollaan.
        (Ihan näin meidän kolmenkesken,..psstt..
        Mä luulen että sulla on kuule jakomielitauti.)

...ihan oikeesti kuka on tämä identiteettivaras jolla on palava tarve rekata toisten nickejä.
        Ja pikku vinkki: Huomaatkos että aloitan aina niin että ensin otsikko, sitten pilkku kolmella pisteellä ja vastausosaan aloitus kolmella pisteellä. Lähestulkoon poikkeuksetta.
        Et sä kummonenkaan imitoija kyllä oo vaikka mitäs tosta, harjottele! Laatu menee kaupaks aina! :D

• Roy Donary
        Roy Donary kirjoitti:

...ihan oikeesti kuka on tämä identiteettivaras jolla on palava tarve rekata toisten nickejä.
        Ja pikku vinkki: Huomaatkos että aloitan aina niin että ensin otsikko, sitten pilkku kolmella pisteellä ja vastausosaan aloitus kolmella pisteellä. Lähestulkoon poikkeuksetta.
        Et sä kummonenkaan imitoija kyllä oo vaikka mitäs tosta, harjottele! Laatu menee kaupaks aina! :D

...mikä on minulle harvinainen kokemus siitä että, joku jaksaa noin paljon kiinnostua kirjoituksistani. Olen nyt selvinpäin.

• roydonary
        Roy Donary kirjoitti:

...mikä on minulle harvinainen kokemus siitä että, joku jaksaa noin paljon kiinnostua kirjoituksistani. Olen nyt selvinpäin.

Viimeistä lausetta en allekirjoita kyllä tänäänkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe