sijaishuolto tahtoo hoitotietoja varten valtakirjan, kokemusta aiheesta ei ole, kannattaako moinen antaa?
Hoitotiedot
8
285
Vastaukset
- ennekuin olet
luettanut ne lakimiehellä. Tuleehan se lääkärikin sinne palaveriin ja voi kertoa vanhempien hoitaneen asiat hyvin. Terveystiedot ovat yksityisiä eikä niitä lapsenkaan takia kannata levitellä sossujen rekistereihin.
Eihän teillä vielä edes pitänyt olla sijaishuoltoa! Eihän mistään huostasta ole edes päätetty. Ja kehoitan vielä kerran, ne asiat eivät kuulu sijaishuollolle, jos se tulee, kerrot itse vain sen välttämättömän, mitä lapsi tarvitsee hoidon takia.Pyydä nyt se asianajaja nopsaan tähän touhuun mukaan.termit menevät hitusen sekaisin vielä, mutta juuri näin olen itsekkin ajatellut, että tietoja varten en valtakirjaa anna.
Lakimiehen otan kyllä peliin mukaan.- tai kuka tahansa muu
Maraton1970 kirjoitti:
termit menevät hitusen sekaisin vielä, mutta juuri näin olen itsekkin ajatellut, että tietoja varten en valtakirjaa anna.
Lakimiehen otan kyllä peliin mukaan.ei jotain paperia saa tai ei saa tehdä jotain ilman allekirjoitustasi, niin se on merkki siitä, että joku fiksu joskus on jo ennalta suojellut sinua ja lastasi määräämällä sellaisen lain tai säännön, että ilman allekirjoitustasi ei heillä ole lupa toimia. On siis sinun ja lapsesi yksityisyydestä ja oikeuksista kysymys. Muista pitää kiinni omista ja lapsesi oikeuksista. Älä anna valtaa muille.
- saa paperit
tai kuka tahansa muu kirjoitti:
ei jotain paperia saa tai ei saa tehdä jotain ilman allekirjoitustasi, niin se on merkki siitä, että joku fiksu joskus on jo ennalta suojellut sinua ja lastasi määräämällä sellaisen lain tai säännön, että ilman allekirjoitustasi ei heillä ole lupa toimia. On siis sinun ja lapsesi yksityisyydestä ja oikeuksista kysymys. Muista pitää kiinni omista ja lapsesi oikeuksista. Älä anna valtaa muille.
vaikka et lupaa antaisikaan tai kieltäisit. Muu on pötypuhetta.
- itse olen
saa paperit kirjoitti:
vaikka et lupaa antaisikaan tai kieltäisit. Muu on pötypuhetta.
kieltänyt potilastietojen antamisen sossulle, eikä niitä sitten ollut mukana. Tämä siis ennen huostaa.
- Vanamo10
rahanahne sijaishuoltopaikka katsottuna, joka haluaa tietää lapsen sairaudet: saako erityishoitorahat?
Sossuhan voi valmistella huostaa koko ajan. Ja sinä voit käyttää sen ajan siihen, että puolustat perhettäsi´asianajajan kanssa.
Mitenkäns olisi käynti sossulla kahden kesken, mutta lakimiehen kanssa. Ei suuressa neuvottelussa voi puhua kaikista asioista. - monessa sijaispaikassa
Vanamo10 kirjoitti:
rahanahne sijaishuoltopaikka katsottuna, joka haluaa tietää lapsen sairaudet: saako erityishoitorahat?
Sossuhan voi valmistella huostaa koko ajan. Ja sinä voit käyttää sen ajan siihen, että puolustat perhettäsi´asianajajan kanssa.
Mitenkäns olisi käynti sossulla kahden kesken, mutta lakimiehen kanssa. Ei suuressa neuvottelussa voi puhua kaikista asioista.lapsen sairaudet tulee hoidetuksi yhtä hyvin kuin kotona, ainakin, jos on yhtään harvinaisemmista, paljon seurantaa ja tutkimuksia tarvitsevista tapauksista kyse.
Itse olin toimittanut sijaispaikkaan nivaskan lapsen terveystietoja jo ennen sijoituksen alkua, että olisi arvon henkilöillä varmasti aikaa tutustua niihin. Ei ollut ollut aikaa tai sitten ei teksti tavoittanut lukijaansa, mutta minä sain huolehtia lapsen kaikki tutkimus- ja sairaalakäynnit myös sijoituksen aikanakin. Ilmeisesti heitä ei kiinnostanut kauheasti perehtyä niihin, koska heille ei maksettu mitään ylimääräistä, oli lapsella miten paljon tahansa sairaalakäyntejä. Nyhtivät kunnalta ihan kiitettävän suuret korvaukset lapsen heillä säilyttämisestä ilman erityislisiäkin.
- Vanamo10
että kaikki menee hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948