Kävin optikolla piilarikontrollissa tänään ja siihen asti kaikki oli ok kunnes optikko kysyi tilataako mulle lisää linssejä ja johon vastasin että ei tartte ku tilaan netistä. Alako kauhee saarna siitä että nettipiilarit on huijausta ja ei voi tietää mitä sieltä saa. Aidon näkösiin pakkauksiin on laitettu muka väärennöksiä ja niistä voi saada vaikka silmätulehuksen ja pahimmasa tapauksesa sokeutuu.. Hah!Kysyin sitte että onko sulla tällasia asiakkaita ollu jolla on nettipiilareista ollu ongelmia ja se väitti että on joo pilvinpimein. Sano sitten vielä että oma asias mistä linssis hommaat mutta älä tuu sitte heille valittaan jos ongelmia tulee.
Oon kyllä ihan ymmälläni. Oon tilannu linssit jo kolmatta vuotta yourlensesilta ja lenswaylta ja koskaan ei silmien kans oo ollu ongelmia. Säännöllisesti oon käyny kontrollissa ja kaikki on ollu ookoo. Nytkin oli. Tulipahan vaan mieleen, että jos tämä optikko olis tienny että mulla on nettipiilarit silmissä ku alko tarkistamaan mun silmiä, niin se olis varmaan valehellu et mun silmis on jotain vikaa vain saadakseen mut ostamaan sieltä piilarit jatkossa.
Mun silmät on tarkistanu aiemmin eri optikko ( samassa liikkeessä )ja se ei puuttunu mun nettitilaamiseen mitenkään, sano vaan että selvä, tilaat siis netistä. Ja näöntarkistus maksoi silloin sen 20 euroa. Tänään jouduin kuitenkin pulittamaan 40 euroa tarkastuksesta, kuulemma sen takia kun en osta heiltä piilareita! Siis sakkomaksua, mitä muutakaan tuo olis! Jäi todella paskan maku suuhun tästä hommasta ja kyllä tajusin heti että optikolla on nyt oma lehmä ojassa! Pitäs väkisin maksaa sata euroa enemmän samoista piilareista joita saa netistä! Vielä kehtas valittaa että tää koituu heidän tappioks ku sieltä ei osteta, eihän tuon pitäs asiakkaan ongelma olla!
Sori vain tämä tunteenpurkaus..vituttaa tommone vaan aika helevetisti. Onko muille tapahtunu vastaavaa?
Optikon tyly tuomio nettitilaamisesta
5
798
Vastaukset
- iloinen75
Olen jo 3 vuotta käyttänyt www.silmalasikauppa.fi focus piilareita ei mitään ongelmaa ovat halpoja ja toimitukset pelaa. Nyt tulen pitämään taukoa piilareissa kunhan saan sieltä hengettömät monitehot jotka tilasin.
- mainosmainos
Taisit jo mainostaa putiikkiasi tossa toisessa ketjussa vai miten kuulostaa niin tutulta:
"Sain lasit 1 päivässä, tilasin www.silmalasikauppa.fi nopeat mallistosta hengettömät 1.61HMC linssein. Tulivat seuraavana päivänä kotiin postilaatikkoon. Olen pitänyt jo puoli vuotta ja taidankin tilata vielä yhdet lisää varalaseiksi :)"
Kohta taidatte olla samassa konkurssiläjässä kuin nää huijarifirmat, katsehinnoissa, piilolinssimyynti, outletoptiikka ja mitä näitä nyt oli:
http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000201&posting=22000000041584555
- kommentoi...
No ei ollut ihan asiallista ko.optikon käytös. Muutama vuosi sitten oli tosin tapaus, jossa eräs nettifirma möi jotain muuta kuin mitä paketissa piti olla. Mutta tästä on aikaa, enkä sen jälkeen ole törmännyt vastaavaan. On tosiaan jokaisen oma päätös, mistä linssinsä tilaa ja sitä on kunnioitettava. Hienoa, että käyt kuitenkin kontrolleissa. Ongelmiin olen itse törmännyt lähinnä niiden kanssa, jotka tilaavat linssejä ilman sovitusta ja tulevat näyttämään silmiään vasta sitten, kun silmät on jo huonossa kunnossa.
- pääkipu
Akoinaan hankin lasit jotta saan silmäperäisen pääkivun hoidettua pois.Ja tässä taannoin laitoin veroparatiisilasit joita ko. optikko käski pitämään päässä yltyvästä pääkivusta huolimatta.Ei tainnut olla asiallista käytöstä "OPTIKON "taholta
- näinpäin
Itse käyn kontrolleissa tutulla optikolla, joka tarkistanut silmiäni jo 5 vuotta.. Tarkistukset ilmaisia, koska tilaan piilarit saman ketjun nettikaupasta. Eivät muuten ole sielläkään kovin kalliita, samalla saan nesteet mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847