Olisiko se vihdoinkin totta...

*hilda*

Menkat päivän myöhässä, lämpö 37,5, ovulaatiotesti näyttää vahvaa plussaa... Jokohan uskaltaisi testata raskaustestillä?? Liian monta pettymystä jo takana, eikä jaksaisi enää yhtäkään... :/

6

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

ja voi olla että ei. Kuinka monta päivää sun menkat on myöhässä? Jos sulla yleensä kierto on säännöllinen, ja nyt on myöhässä niin varmaankin oot raskaana. Ja vaikka menkat tuliskin, niin voihan se olla sitä kiinnittymis vuotoa. Odota vielä jokunen päivä sen testin kanssa. Niin et joudu pettymään, jos ne menkat sittenkin tulee. Mutta jos ne ei tule, niin luultavasti olet raskaana, jos sulla kerta muitakin raskauteen viittaavia oireita on tullut. Toivotaan parasta :)

• *hilda*

Hmm no menkat piti alkaa eilen tai tänään. Eikä ole näkynyt vielä... Kierto ei ole ihan säännöllinen, koska on ollut jos jonkinlaisia ongelmia. Tässä kierrossa on ollut ekaa kertaa clomit käytössä. Yleensä menkat on kuitenkin alkanut aina sen 14 päivän päästä ovulaatiosta ja nyt on kulunut 15 päivää.

Ainoa mikä on saanut minut edes vähäsen elättelemään toivoa raskaudesta, on tuo edelleen koholla oleva lämpö. Yleensä se on laskenut jo paria päivää ennen menkkoja. Nyt se on ollut viimeisen viikon ajan koko ajan yli 37 ja nyt tänään peräti 37,5. Normaalilämpöni on jotain 36,6.

Voi olla testaan huomenna tai torstaina... Kyllä sillon pitäisi jo näkyä jos on jotain mitä näkyä. Tämä odottelu käy niin hermoille ja luo turhaa toivoa, jos ne menkat alkaakin. :/

Kiitos sulle vastauksesta. :)

• ...
        *hilda* kirjoitti:

Hmm no menkat piti alkaa eilen tai tänään. Eikä ole näkynyt vielä... Kierto ei ole ihan säännöllinen, koska on ollut jos jonkinlaisia ongelmia. Tässä kierrossa on ollut ekaa kertaa clomit käytössä. Yleensä menkat on kuitenkin alkanut aina sen 14 päivän päästä ovulaatiosta ja nyt on kulunut 15 päivää.

Ainoa mikä on saanut minut edes vähäsen elättelemään toivoa raskaudesta, on tuo edelleen koholla oleva lämpö. Yleensä se on laskenut jo paria päivää ennen menkkoja. Nyt se on ollut viimeisen viikon ajan koko ajan yli 37 ja nyt tänään peräti 37,5. Normaalilämpöni on jotain 36,6.

Voi olla testaan huomenna tai torstaina... Kyllä sillon pitäisi jo näkyä jos on jotain mitä näkyä. Tämä odottelu käy niin hermoille ja luo turhaa toivoa, jos ne menkat alkaakin. :/

Kiitos sulle vastauksesta. :)

Onhan se odottaminen turhauttavaa, ja vielä turhauttavampaa on se jos kuumeisen odottelun jälkeen menkat sitten tuleekin... Kyllä siinä on pettymystä ja huonoa mieltä kerrakseen. :( Mutta, jos sun menkat ei sieltä muutaman päivän päästä ala kuulumaan, niin voi hyvinkin olla että odotukset on käynyt toteen :)
        Minä kans täällä hermoilen, että tuleeko ens menkat vai ei, 1.4 pitäis alkaa. Viime menkat tuli 3 päivää myöhässä (mulla aina kierto 27pv), ja sillon ehdin jo vähän toiveilla, että joko ois. Mutta sieltä ne menkat kuitenkin tuli, mutta tosi niukkoina, kesti 2 päivää (yleensä mulla kestää 4-5pv), ja oli muutenkin tosi vähäistä se vuoto. Noh, mutta et ainakaan ole yksin odottelusi kanssa :) Aurinkoista kevään odotusta sinne :)

• *hilda*
        ... kirjoitti:

Onhan se odottaminen turhauttavaa, ja vielä turhauttavampaa on se jos kuumeisen odottelun jälkeen menkat sitten tuleekin... Kyllä siinä on pettymystä ja huonoa mieltä kerrakseen. :( Mutta, jos sun menkat ei sieltä muutaman päivän päästä ala kuulumaan, niin voi hyvinkin olla että odotukset on käynyt toteen :)
        Minä kans täällä hermoilen, että tuleeko ens menkat vai ei, 1.4 pitäis alkaa. Viime menkat tuli 3 päivää myöhässä (mulla aina kierto 27pv), ja sillon ehdin jo vähän toiveilla, että joko ois. Mutta sieltä ne menkat kuitenkin tuli, mutta tosi niukkoina, kesti 2 päivää (yleensä mulla kestää 4-5pv), ja oli muutenkin tosi vähäistä se vuoto. Noh, mutta et ainakaan ole yksin odottelusi kanssa :) Aurinkoista kevään odotusta sinne :)

Jep, oon todella huono odottamaan muutenkin... Tein tänään raskaustestin kun menkat kaksi päivää myöhässä ja lämmöt yhä korkealla. Se näytti kahta viivaa! :) Testiviiva haaleampi kuin se toinen, mutta selvästi erottuva kuitenkin. Hyvältä näyttää siis, uutta testiä kehiin huomenna tai ylihuomenna. Kunpa tulisi se vahva plussa sieltä, se olisi niin toivottu ettei tosikaan. Jännittää ihan kamalasti ja samalla pelottaa vieläkin enemmän...

Toivottavasti sulla olis nyt tärpännyt etkä joutuisi jälleen pettymään! Pidän kovasti peukkuja pystyssä. Tuu vaikka kertomaan tänne sit miten kävi, jos haluat. Ihanaa kevättä sulle myös! :)

• ...
        *hilda* kirjoitti:

Jep, oon todella huono odottamaan muutenkin... Tein tänään raskaustestin kun menkat kaksi päivää myöhässä ja lämmöt yhä korkealla. Se näytti kahta viivaa! :) Testiviiva haaleampi kuin se toinen, mutta selvästi erottuva kuitenkin. Hyvältä näyttää siis, uutta testiä kehiin huomenna tai ylihuomenna. Kunpa tulisi se vahva plussa sieltä, se olisi niin toivottu ettei tosikaan. Jännittää ihan kamalasti ja samalla pelottaa vieläkin enemmän...

Toivottavasti sulla olis nyt tärpännyt etkä joutuisi jälleen pettymään! Pidän kovasti peukkuja pystyssä. Tuu vaikka kertomaan tänne sit miten kävi, jos haluat. Ihanaa kevättä sulle myös! :)

Paljon paljon paljon onnea! :) On niin kiva lukea kun jollain onnistaa! Eiköhän se plussa sieltä kuitenkin sulle vielä tule, ainakin toivotaan niin :) Onnea vielä kerran, ja vielä enemmän onnea odotukseen! :)

Niin, nyt on taas tämä aika kun on totuuden hetki lähellä. Jotenkin ei viitti liikaa toiveilla, kun jos joutuukin sit pettymään.. Varmaan tuttu tunne sullekin. Mutta silti kovasti aina toivoo, ettei menkkoja tulis! Mulla viime menkat oli kyllä sen verran oudot, että vois olla että on tärpännyt. Mutta en vaan uskalla toivoa liikaa :). Ja sitä niissä viime menkoissa ihmettelen, kun tuli myöhässä, vaikka muuten tulee aina just 27 kiertopäivänä... No, saa nähdä mietn käy :) Meillä nyt puolisen vuotta yritystä takana, ja tuntuu että ihan liian monta kertaa oon joutunut jo pettymään. No mutta toivotaan ja toivotaan ja vielä vähän lisää toiveillaan :)) Tuun varmasti kertomaan jos onnistaa! :) Hyvää kevättä sullekin, ja toivottavasti saat vielä sen plussan!

• *hilda*
        ... kirjoitti:

Paljon paljon paljon onnea! :) On niin kiva lukea kun jollain onnistaa! Eiköhän se plussa sieltä kuitenkin sulle vielä tule, ainakin toivotaan niin :) Onnea vielä kerran, ja vielä enemmän onnea odotukseen! :)

Niin, nyt on taas tämä aika kun on totuuden hetki lähellä. Jotenkin ei viitti liikaa toiveilla, kun jos joutuukin sit pettymään.. Varmaan tuttu tunne sullekin. Mutta silti kovasti aina toivoo, ettei menkkoja tulis! Mulla viime menkat oli kyllä sen verran oudot, että vois olla että on tärpännyt. Mutta en vaan uskalla toivoa liikaa :). Ja sitä niissä viime menkoissa ihmettelen, kun tuli myöhässä, vaikka muuten tulee aina just 27 kiertopäivänä... No, saa nähdä mietn käy :) Meillä nyt puolisen vuotta yritystä takana, ja tuntuu että ihan liian monta kertaa oon joutunut jo pettymään. No mutta toivotaan ja toivotaan ja vielä vähän lisää toiveillaan :)) Tuun varmasti kertomaan jos onnistaa! :) Hyvää kevättä sullekin, ja toivottavasti saat vielä sen plussan!

Kiitoksia onnitteluista! Kyllä se plussakin sieltä tuli, tein jo tänään ClearBluen testin ja selvää plussaahan se näytti. :)) On kyllä niin epätodellinen olo, ei tätä ihan heti usko todeksi... Menee varmaan joitakin päiviä ennen kuin tajuaa ees mitä on tapahtunut. Niin iso juttu kuitenkin. Olo on äärimmäisen onnellinen. :) Vaikkakin pelottaa, jos tässä ei käykään hyvin ja joutuu jälleen pettymään.. Mutta pitää yrittää pysyä positiivisena.

Toivon todella paljon, että liityt samaan joukkoon ja saat sen plussan!! Aina on toivoa, muista se. En mäkään olis tässä kierrossa uskonut sen enempää kuin aiemminkaan, että voisin raskautua. Menkkoja odotin alkavaksi ja olin valmistautunut itkemään koko alkuviikon. Kaapista löytyi suklaatakin jo sitä varten. :D Nyt sainkin syödä sen hyvillä mielin eilen. Eli koskaan ei voi tietää milloin onnistaa! Meilläkin ois alkanut lapsettomuustutkimukset heti seuraavassa kierrossa. Nyt vaikka tää meniskin kesken niin ei ainakaan tarvii tutkimuksiin lähteä, koska on todistettu että voin tulla raskaaksi.

Joten pysyhän myönteisin mielin siellä. :) Tsemppiä odotteluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      50
      3768
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3635
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3431
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3237
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3019
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2508
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2365
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      102
      2237
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2039
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2029
    Aihe