mitä mun pitäs tehä
koira puolustaa asuntoa, apua!
9
654
Vastaukset
- .....
.......
- keinoja ovat
a) kiellä koiraa puremasta
b) tai sulje toiseen huoneeseen
c) tai vie pihalle vierailun ajaksi
ei se sen vaikeampaa ole
ja kun vierailu on ohi: kouluta koiraasi
- bretsu
hei koiran rodusta riippuen ainakin saksanpaimenkoirat puolustavat ja vartioivat taloa/perhettään.Koiraa pitää kärkeä kovalla ja matallla äänellä sinun pitää näyttää kumpi on tässä tilateessa pomo. Jos vieraita tulee otat koiran johonkin huoneeseen mistä se ei pääse haukkumaan vieraille. Opeta koiraasi ettei se ainakaan hyökkää ihmisten päälle.
- haukkuhurtta
niin koiralla oli kova halu mennä sen luo ja kyl mie luulisin, että ois halunnut jalasta näykkästä niin ku mun miehen äitinkin jalkaa, miks? Pidin koiran kuonosta kiinni kun eilen se mies tuli ja koira kokoajan haukkui ja vaik kuono oli kiinni niin silti päästi suustansa kovempia ääniä ku murinaa. Suojakopasta ei oo varmaa hyötyä ku pitäs ite opettaa, ettei näyki (miten)?
- ainakin
koiralle tehtiin selväksi, ettei eteiseen ole MITÄÄN asiaa kun ovikello soi.
Koira olohuoneeseen niin että näkee ovelle, mutta komento paikka ja koira pysyy perse lattiassa kunnes toisin ilmoitetaan.
Vieraat tulevat sisälle, minä pomona otan heidät vastaan ja rupattelen joutavia mituutin pari ja sitten kun vieraat ovat päässeet ulkovaatteista ja siirtyvät esim kahveelle niin koira saa luvan kanssa käydä tervehdyskierroksen ja hakea rapsutukset ja sitten pois keittiöstä kerjäämästä.
Ei tarvi koiran puolustaa kotia, kun minä pomona arvioin kuka lasketaan sisälle ja kuka ei.
Helppoa ku heinän teko.
Niin ja tuo on puoliksi saksanpaimen, että kaipa siltä viettiä löytyis jos antais puolustaa... turhaahan se täällä on puolustella ku minä sen voin tehdä. Pomonahan se ON minun tehtäväni :)- haukkuhurtta
mitä muuta tai muita rotuja? Mun koirassa on snautseria, mut muuta ei tiie kun on viipurista
- puolikas tuossa
haukkuhurtta kirjoitti:
mitä muuta tai muita rotuja? Mun koirassa on snautseria, mut muuta ei tiie kun on viipurista
on ajokoiraa. Rakastaa kylläkin kaikkia ihmisiä, ja vieraiden tullessa ongelma oli lähinnä se että olisi halunnut rakastaa ne pikkueteisessä seinää vasten :D
Mutta jos purra haluaa, niin pitäis kyllä keskittyä siihen ongelmaan että miksi haluaa purra.
Miten muualla suhtautuu vieraisiin?
Onko taustoista tarpeeksi tietoa, onko joku mies joskus kohdellut huonosti? Haluaako purra ainoastaan miehiä vai myös naisia?
- sakemaanikko
ensin vitsiksi. Ensinnäkin lopeta itse hermoilu, kun joku tulee kylään. Ihan luonnollista se hermoilu koiran käytöksen takia, mutta koira huomaa kaiken. Ja kuten muutkin ovat neuvoneet, laita se vaikka toiseen huoneeseen aluksi ja vieras istumaan rauhassa ja päästä sitten koira haistelemaan. Se ei koe sitä istuvaa vierasta enää niin uhkaavana. Älkää huomioiko koiraa ollenkaan, sinä ja vieraasi.
- haukkuhurtta
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837