Laskuri palkoille ja palkoista...

Tyttelityyyy

http://koti.mbnet.fi/port/js/laskuri.htm

Loysin hyvan laskurin raksan palkoille.
Kaikkia,joita asia kiinostaa,kaykaa tutkailemassa.

On ollut keskustelua siita,mika olisi "hyva" palkka kesatyolaisille tms tosiammattimiehille.

Tuo laskuri on asiassa ajantasainen.

Kesa apupoikien ei mun mielesta kannattaisi lahtea alle minimipalkan tyohon!
Ei vaikka on huonot ajat,jos teette duunia alle minimin;se huonontaa kaikkien nuoreten palkkatilannetta.

Itse joudun palkkailemaan suomessa raksavakea jatkuvasti omiin remontteihini-maksan teidan palkkoja omista tuloistani.Yritan noudattaa palkkasuosituksia.

Valvon tyokseni raksaprojekteja ja saan sellaista 13 euron tuntipalkkaa taalla ulkomailla.Se on paikallisittain aika kova palkka.Lisarahaa teen maalarinhommilla ja koristemaalauksilla.
Tuskimpa suomessa ylittaisin ko palkkaluokkaa kovinkaan paljoa.
Eli ainakin itse saan painaa duunia ihan tosissaan rahani eteen.Kesalomaa olen viimex viettanyt kai joskus 2002...
Siis en sano,etta se on missan nimessa hyva!
Kylla minuakin ottaa paahan tehda jotain aarettoman arsyttavaa duunia niin etta siita saa lahinna "aikakorvauksen".
En siis ole mainostamassa pienipalkkaisuutta!

Kavin juuri riitelemassa toisella palstalla,kun kritisoin,etta 50e/h kahdelta kaverilta talonmaalaustyosta oli hiukan liikaa.Jospas itsekkin saisi moisia palkkoja,kulut pois,niin siitahan jaa kuitenkin ihan mukavasti kateen.
Eli erittain kiukkuinen maalari keroi,ettei suostu tekemaan tyota alle 25e tunti ja koki silloinkin palkkansa pienena.

Itse lahden duuniin yli ja alle kympilla tunti.Aina joskus kolahtaa parempaakin keikkaa.
Mutta sitten tietysti yrittajan on saatava omansa pois.
Nyt varmaan tulee hyvin agresiivisia kommentteja teilta ;)))

-En tieda,mutta ainakin meikalaisen palkan maksukyky tulee rajoilleen 17 euron tuntipalkan jalkeen.Luulen,etta se on aika yleinen raja noin tavallisten kuolevaisten keskuudessa,mita he voivat tyosta maksaa.

Nyt haluaisin tehda galluppia,paljonko tienaatte?
Paljonko mielestanne tunnilta pitaa saada rahaa,etta hommiin kannattaa lahtea?
Kuinka moni taalla painaa duunia alle palkkasuositusten?

Paakaupunkiseudulla palkat on korkeammalla alk 10e/h,mut mites muu suomi?

Eli palkat keskustelunaiheena;)

1

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palkasta

kun pääsis ees töihin ja tekee muutakin kun siivoomaan....
      Welcome to Center-Finland

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      919
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      787
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      746
    Aihe