Kyllästynyt...

Kaikkeen..

Onko kellekkään muulle käynyt niin, että tuntuu että on saanut jo yliannostuksen naisista??

Musta jotenki tuntuu että mä en enää jaksa tutustua kehenkään "siinä mielessä" tai halua tuntea kenenkään ihoa tai tuoksua tai mitään mistä olen aina todella paljon nauttinut..! Liika on vaan liikaa ja haluan olla yksin.. Meneeköhän tää koskaan ohi..? Kuitenkin haluaisin joskus vielä ihan kestävän ihmissuhteen yhden ihmisen kanssa..

20

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä tulee kuitenkin.

Mulla on samanlaisia ajatuksia just nyt, mut ei ihan kaikki pänni. Naiset saa nyt olla ja tulla ja mennä, niitä on kyllä tarpeeks ollutkin(ihan hyvällä tavalla).
      Hei mutta tuleehan se kesä ja kaikki ihanat kesätapahtumat, ja oletan että taas naisetkin alkaa kiinnostaa :)
      Joten ei kun kesää kohti ja uskoa siihen et kyl se yks ja ihana sieltä vielä saapuu..

• a.p.

En mäkään nyt ihan kaikkeen kyllästynyt sentään.. :) Kevät tulossa ja uusi koti remontoitavana juurikin sellaiseksi kuin itse sen haluan. ;)
        Naiset vaan saa nyt olla..
        Ehkä sitte taas joku päivä, kun joku oikeen kunnolla kolahtaa.. ;)

• joten voi mennä ohi tai sitte

ei. Onko se tärkeää sinulle, mulle ei oo, kun etsin aina uuden ja naisia on Suomi pullollaan. Kokemusta vasta kolmesta. Ota mies, eiks ne oo sulle uusia, vai??

• a.p.

En nyt ihan saanut tuon viestin ideasta koppia..!? :O
        Miehet on kokeiltu - ei kiitos, ei mun juttu!!

• ....

Okei, no, Suomi on naisia pullollaan, mutta ei kuitenkaan pullollaan lesbonaisia. Jos olet vasta alussa (tutustumassa naisiin) niin ennenpitkää huomaat, että Suomi on aika suppea maa ja piirit pienet...

• a.p.
        .... kirjoitti:

Okei, no, Suomi on naisia pullollaan, mutta ei kuitenkaan pullollaan lesbonaisia. Jos olet vasta alussa (tutustumassa naisiin) niin ennenpitkää huomaat, että Suomi on aika suppea maa ja piirit pienet...

Kun puhuu kolmesta naisesta.. ;)

• Miten monta niitä pitäisi sit
        a.p. kirjoitti:

Kun puhuu kolmesta naisesta.. ;)

olla?? Itse et varmaan ole löytänyt edes yhtä? Pahvejakin on Suomi pullollaan?

• a.p.
        Miten monta niitä pitäisi sit kirjoitti:

olla?? Itse et varmaan ole löytänyt edes yhtä? Pahvejakin on Suomi pullollaan?

Kuten tuossa alussa mainitsin, niin on aika mitta täysi naisia..
        En jaksa kehuskella kun sitten vasta niskaan täällä hyökätään, mutta ei tuo kolme riitä ja se todella on alkua.....

• Timantti

Nää naisssuhteet imevät kaikki mehut itsestä. Kiintiö kans ihan täynnä ja usko siihen että jonkun ihanan naisen löytää on mennyt.. tai ainakin hetkeksi:)

• a.p.

Onneks en siis ole ainoa! :D
        No en mäkään lopullisesti tosiaan rukkasia ole heittänyt nurkkaan! Onhan se välillä ihan hyvä olla vaikka pidempikin aika yksinään ja koota itseään. Sitte jaksaa taas. :)

• kukkaan ja kuluta

kaikkea mitä sulla on antaa. Mieti vähän kenelle itsestäsi jaat, ja anna vasta sille jolle oikeasti haluat. Ei hyvä suhde hetkessä synny.
      Minua ei ainakaan opi edes tuntemaan hetkessä, en ole "what you see is what you get" -tyyppi.
      Siis malttia ja katsele ja kuuntele rauhassa, yhtä kerrallaan. En oo koskaan ymmärtäny minkään deittailumeiningin päälle, haluun tutustua yhteen kerrallaan ja hyvin.

• a.p.

Kyllä ollaan ihan yhteen kerrallaan tutustuttu tässä 11 vuoden aikana. Ei vaan ole ollut välissä ehkä tarpeeks omaa tilaa ja seuraava on jo vienyt mennessään ennen kuin on kissaa kerennyt sanoa..
        Tosiaan tarkoitus onkin juuri se, että rauhassa kattelen eteenpäin. Deittailu ei vaan ole munkaan juttu, joten haluaisin ensin tutustua ihmiseen ystävänä. Se vaan ei useinkaan tunnu olevan mahdollista naisten kanssa..

• justiinsa
        a.p. kirjoitti:

Kyllä ollaan ihan yhteen kerrallaan tutustuttu tässä 11 vuoden aikana. Ei vaan ole ollut välissä ehkä tarpeeks omaa tilaa ja seuraava on jo vienyt mennessään ennen kuin on kissaa kerennyt sanoa..
        Tosiaan tarkoitus onkin juuri se, että rauhassa kattelen eteenpäin. Deittailu ei vaan ole munkaan juttu, joten haluaisin ensin tutustua ihmiseen ystävänä. Se vaan ei useinkaan tunnu olevan mahdollista naisten kanssa..

no jos olet noin vietävissä, niin sitten sun pitäs kehittää tota itsekuripuolta.jos nimittäin se tuottaa tollasta ahdistusta.

kyllä se vaan niin on että deittailu tarkoittaa sitä, että mahdollisesti haetaan ihan tositark seuraa tai sit seksiseuraa, ystävyyssuhteet on sit eri asia.

jos vaan itse antaa ymmärtää että on saatavilla ja tyrkyllä niin kai sitä sit flaksi käy, onko siinä jotain ongelmaa, jos itse siihen suostuu?

kun tulee ikää lisää niin toi vaihe menee ohi, ihan varmasti, ei kukaan jaksa hyppiä kaikenaikaa.
        mut nuorena sitä on mentävä ettei tartte vanhana katua, kun joku ihanuus on laittanu sulle pallon jalkaan...;)

• a.p.
        justiinsa kirjoitti:

no jos olet noin vietävissä, niin sitten sun pitäs kehittää tota itsekuripuolta.jos nimittäin se tuottaa tollasta ahdistusta.

kyllä se vaan niin on että deittailu tarkoittaa sitä, että mahdollisesti haetaan ihan tositark seuraa tai sit seksiseuraa, ystävyyssuhteet on sit eri asia.

jos vaan itse antaa ymmärtää että on saatavilla ja tyrkyllä niin kai sitä sit flaksi käy, onko siinä jotain ongelmaa, jos itse siihen suostuu?

kun tulee ikää lisää niin toi vaihe menee ohi, ihan varmasti, ei kukaan jaksa hyppiä kaikenaikaa.
        mut nuorena sitä on mentävä ettei tartte vanhana katua, kun joku ihanuus on laittanu sulle pallon jalkaan...;)

Joku ihanuus kyllä sais kernaasti sen pallon laittaa jalkaan - ois saanu jo laittaa ajat sitten, mutta on tullu kaikenlaista hiihtäjää vastaan ja kun niin hyvää ihmisistä ajattelee niin ei aina voi tajuta, miten pahoja jotkin ihmiset voi olla.. :(
        Ikää on kyllä kertynyt ihan kiitettävästi - sen varmaan kertoo sekin että 11 vuotta on tullut oltua vain naisten kanssa ja sitä ennen miehen alkuja kokeiltua..
        Nyt on vaan tullut seinä vastaan. Ei jaksa enää. Haluaa suhteelta enemmän ja vaatiikin toiselta ehkä tiettyjä asioita, ettei kaikki menis ihan mönkään tai kun ittensä jo tuntee niin tietää millasen ihmisen kanssa sitä pystyis olemaan tai millasen ihmisen kanssa sitä ajan kanssa alkais varmasti ahistamaan..!
        Mutta siinäpä ideaa taas näin lyhykäisyydessään..

• että sä käytät
        a.p. kirjoitti:

Joku ihanuus kyllä sais kernaasti sen pallon laittaa jalkaan - ois saanu jo laittaa ajat sitten, mutta on tullu kaikenlaista hiihtäjää vastaan ja kun niin hyvää ihmisistä ajattelee niin ei aina voi tajuta, miten pahoja jotkin ihmiset voi olla.. :(
        Ikää on kyllä kertynyt ihan kiitettävästi - sen varmaan kertoo sekin että 11 vuotta on tullut oltua vain naisten kanssa ja sitä ennen miehen alkuja kokeiltua..
        Nyt on vaan tullut seinä vastaan. Ei jaksa enää. Haluaa suhteelta enemmän ja vaatiikin toiselta ehkä tiettyjä asioita, ettei kaikki menis ihan mönkään tai kun ittensä jo tuntee niin tietää millasen ihmisen kanssa sitä pystyis olemaan tai millasen ihmisen kanssa sitä ajan kanssa alkais varmasti ahistamaan..!

paljon ajatusta siihen millainen sulle olisi hyvä ja millaisen sun kanssa ei olisi hyvä. Nyt kun sen tiedät niin mietippä onko sun kanssa hyvä ja miten sun kanssa olisi vielä parempi. Se että ei onnistu parisuhteessa on yleensä siitä omasta päästä kiinni, joko ei tiedä mitä haluaa ja haahuilee tai sitten tietää just mitä haluaa ja etsii sellaista. Mutta kun rakkaus toimii siten että sitä ei haeta eikä oteta, vaan sen annetaan tulla. Tähän perustaen minä sanon että tee se rakkaus helpoksi tulla, anna sen löytää sut ja muuta ja panosta itseesi. Unohda se etsiminen ja keskity siihen että sinut tullaan löytämään.

• justiinsa
        a.p. kirjoitti:

..mä olen huomannut että mitä pitempään on selibaatissa, sitä paremmin aivot pelaa, ainakin omasta mielestäni, heh.
        nyt voin ajatella niin, että ois ok, jos joku haluis mut, ettei mun itse tarvi aina juosta johonkin suuntaan; se tuntuu rauhoittavalta.
        pitkä aika tosin on mennyt tähän tulokseen pääsyyn, mutta ehkä tämä puutteen aika ei ole mennyt hukkaan. kohtuullista olisi että sitten kun alan taas deittaileen, ois tullu järkee päähän.

• Rosie*

Miksi pitäisi olla koko ajan joku kierroksessa? Jos susta tuntuu siltä, että haluat olla nyt rauhassa sinkkuna etkä jaksa tutustua kehenkään, mikset vaan voi olla niin hyvällä omallatunnolla?

Kuten yhdessä toisessa ketjussa jo sanoinkin, mä olen luonteeltani sellainen, että seurustelusuhteesta ylipääseminen vie oman aikansa. Riippuu tietysti paljon siitä, kuinka vakava ja pitkä suhde se on ollut ja miksi ollaan erottu. Mutta ihan tyypillistä mulle on, että menee monta kuukautta, etten ole valmis aloittamaan mitään uutta.

No joo, useammin mun elämässäni on kyllä ollut se ongelma, että silloin kun haluaisin seurustelusuhteen, en sellaista löydä. Ja myös siitä on kokemusta, että ns. haku päällä en ketään sellaista löydä, joka kolahtaa, mutta sitten suuri rakkaus tulee kuin puun takaa, hetkellä jona sitä vähiten odottaa.

Mutta siis ymmärrän täysin, jos susta tuntuu siltä, ettet ole tällä hetkellä valmis uuteen suhteeseen tai edes treffailuun. Mutta sitä en täysin tajua, miksi siitä pitää tehdä ongelma?

• oletpa

erikoinen ihminen, robottiko olet vai tunnevammainen?

"mutta sitten suuri rakkaus tulee kuin puun takaa, hetkellä jona sitä vähiten odottaa."

kylläpäs on suuresta rakkaudesta ollut kysymys jos taas sinkkuna pyörit.

itse olen ensimmäisen suuren rakkauteni kanssa ja olen hänen myötä ja vastamäessäkin. suuri rakkauteni, puuttuva puoliskoni. naisia on tullut ja mennyt mutta niistä on puuttunut rakkaus. tykkäämistä toki on ollut, mutta rakastanut olen vain yhtä. rakkaus ei ole tarve saada toiselta vaan tahto antaa toiselle. hyvin epäitsekäs tila.

• Rosie*
        oletpa kirjoitti:

"mutta sitten suuri rakkaus tulee kuin puun takaa, hetkellä jona sitä vähiten odottaa."

itse olen ensimmäisen suuren rakkauteni kanssa ja olen hänen myötä ja vastamäessäkin. suuri rakkauteni, puuttuva puoliskoni. naisia on tullut ja mennyt mutta niistä on puuttunut rakkaus. tykkäämistä toki on ollut, mutta rakastanut olen vain yhtä. rakkaus ei ole tarve saada toiselta vaan tahto antaa toiselle. hyvin epäitsekäs tila.

No elämässä sattuu kaikenlaista eikä aina käy niin kuin haaveillaan. En minä ollut se, joka halusi päättää suhteemme.

Hieno juttu, että sulla on suhde kestänyt rakkaasi kanssa. Mutta ei se silti oikeuta sinua kyseenalaistamaan muiden rakkauksia. Varsinkin kun et minusta mitään muuta tiedä kuin sen, mitä olen kirjoittanut tänne.

• a.p.
        oletpa kirjoitti:

Tässä ehkä jotakin mitä yritän sanoa.. En siis rakastu helposti, mutta tykästyn ja ihastun kyllä sitäkin helpommin.. Ja kun joku kaunis ja mukava ihminen tulee vastaan ja ilmaisee haluavansa minut, on se kuulkaas HEMMETIN vaikeaa vastustaa!! :O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe