pariskunnat tramppaavat lapsinensa käytävässä jopa neljästi päivässä,tuovat kuraa ja meteliä käytävään laskevat vettä ja nauravat kolistelevat kaappeja ja ovia.MISSÄ kunnioitus vanhempia asukkaita kohtaan ja hiljaisuus?kopsauttelen harjan varrella kattoon mutta vasta sitten alkaakin tanssi ja kenkien kolistelu ja kopsutus.Oveaan he eivät avaa minulle ja eivät tervehdi tai jää keskustelemaan metelistä vaikka perään huudan.Poliisitko paikalle kun kirjeet ei auta?.
On järkyttävää että nuoret
10
1418
Vastaukset
- taaaaaaaaaaas provo
.................
- ..............................
että normaali elämä jotain häiritsee.
- Registered and banned
Ekkö oo saanunna kyrpää ku oot noin pahalla päällä?
- jalaa
Taas yks todella köyhä provoilija. Lopettakaa nyt jumalauta toi dorkailu, ei tästä saa hauskaa edes tekemällä.
- and patient
Mua rasittaa äänekäs möyhääminen, provosointi, moshaus ja dishaus jos näihin pakotetaan jollain BigBrother-periaatteella.
Juokoon jokainen iikka sen oman vitamiinishottinsa omilla makuhermoillaan.
Joskin mä olen pro-inhimil.
Empatiaa mussa herättää sellaset asiat joihin liittyy oma syyllisyyden pelko,paranoidit häviöt ja suhdekariutumiset. Voisin erehtyä armoseksiin häiriintyneen nuoren kanssa.22-v., esim. hyvin vetäytynyt ja arka villi-rokkaaja (raamikas nuori mies)..Tms.Empatiani on toki itsekästä: vellomalla siinä mä terapoin jotain vanhaa haavaa Donna Summerin biisistä.
Mä tykkään eläimistä.Metsän kaiku kiehtoo.Tämä näkyy valinnoissa ihmishenkilöiden suhteen.Tunnen vetoa sairaisiin henkilöihin, jos heissä on eläinten piirteitä tavoittaa voittoja keinoilla millä hyvänsä.Olen näkevinäni darwinistista jaloutta, jotain harjattavaa ja happamia puolukkasatoja heissä.
Piiloon mennyt verbaalisuus, evätty sana joka on hakusessa - I'm over the rainbow. En arkkuja katsomassa vaan avaamassa niitä katsoakseni, olisko aitoja kultalantteja.
Mustahiuksinen hiljainen ja täysin synkkä goth-killer saa yli 18-v. koska tahansa jopa kodin multa.Any day! - SOITA HETI LASTENSUJELUUN
siis oletko ihan tosissasi että lapset nauravat ja leikkivät ja saavat oikein raitista ilmaakin??? järkyttävää. tunnen tuskasi, voimia sinne!!
- T.Örkee
Hahahah! Hyvä herja.
- ..........
No jos vanhemmat asukkaat on tollasia tiukkapipoja, niin kuka niitä muka kunniopittas, sitäpaiotsi miksi ketään pitäs kunnioitta iän takia? kunnioitus on hankittava teoilla, pelkkä hapen kuluttaminen mahdollisimman monta vuotta ei riitä kunnioituksen perusteeksi.
"Oveaan he eivät avaa minulle ja eivät tervehdi tai jää keskustelemaan metelistä vaikka perään huudan"
No kuka nyt jonkun rääkyvän toinen jalka haudassa olevan narinaa viitsisi jääfä kuuntelemaan? - T.Örkee
POLIISIT tommosen TAKIA! SAIRAS SINÄ TÄSSÄ olet! Muuten en minäkään sinun kanssa mistään "metelistä" jäisi "keskustelemaan"! Kunnioitus NUOREMPIAKIN asukkaita kohtaan! Sisäänkin vielä yrität tunkeutua! Ja se harjan varrella koputtaminen on aivan yhtä vakavaa (Luultavasti vakavempaa) kuin lasten leikit!! MIELISAIRAS!!!
- louge
haluan panna sua pirkko oikein kunnolla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461