Moi
allekirjoittaneen lukeminen on vähän niin ja näin, lähinnä kausiluontoista. Näin olenkin tykästynyt Vuorisen 'kevyeen' kirjallisuuten, jossa ei tarvitse paljoa miettiä, eikä palata takaisin muistelmaan mitähän viime viikon lukehetkessä taas tapahtui (vrt. kauniit ja rohkeat ;))
Nyt on kuitenkin käynyt niin, että Vuoriset on luettu (eikä niitä tosiaan kahdesti voi lukea) ja haussa onkin samantyppinen kirjailija. Eli jos joku voisi antaa vinkkiä siitä mille hyllylle seuraavaksi astelen kirjastossa.
Dan Fanten nimen bongasin jostain netistä ja se vaikutti kohtuullisen mielenkiintoiselta, mutta tahtoisin keskittyä lähinnä suomalaisen kirjailijan tuotantoon.
Kiitos kaikille, jotka jaksaa vaivautua.
Juha Vuorinen
7
993
Vastaukset
- scarabaeus
Suomalaisista samantyyppisistä kirjoista en tiedä,
eipä taida olla,
mutta älä ohita
kirjailija Charles Bukowskin mittavaa tuotantoa,
on proosaa ja runoa.
Nautinnollista luettavaa, hyvin monitasoista.
Taidetta. - hemuli1979
Hommaa mun kirjoittama Rundilla kirjanen. Ainakin yritin siitä saada huumorikirjan. (Pientä mainostusta mutta menköön tällä kertaa)
- mainosta itse
Minäkin olen kirjasi lukenut ja voisin sitä kehua :)
- hemuli1979
mainosta itse kirjoitti:
Minäkin olen kirjasi lukenut ja voisin sitä kehua :)
Ei kyllä yleensä olekkaan tapana mainostaa ja missään tapauksessa en sitä kehuisi :)
- kirjastotädiltä!
Seppo Hyrkäs / Tommy Taberman kirjoja. Mielestäni samantapainen nyrjähtänyt ajatuskulku näillä hemmoilla. Vuorista olen vain kuunnellut radiosta. Sitten naiskirjoista radiostakin tutut Leila ja Annukka, joissa samaa henkeä, kuin brittisarjassa Todella Upeeta...!
- 9898
Jim Dodgea. Fup on käännetty suomeksikin, nimellä Fup. Richard Brautigan ehkä voisi kanssa kiinnostaa.
- vinkeistä
9898 kirjoitti:
Jim Dodgea. Fup on käännetty suomeksikin, nimellä Fup. Richard Brautigan ehkä voisi kanssa kiinnostaa.
kiitos vinkeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026