Juha Vuorinen

dan fante

Moi
allekirjoittaneen lukeminen on vähän niin ja näin, lähinnä kausiluontoista. Näin olenkin tykästynyt Vuorisen 'kevyeen' kirjallisuuten, jossa ei tarvitse paljoa miettiä, eikä palata takaisin muistelmaan mitähän viime viikon lukehetkessä taas tapahtui (vrt. kauniit ja rohkeat ;))

Nyt on kuitenkin käynyt niin, että Vuoriset on luettu (eikä niitä tosiaan kahdesti voi lukea) ja haussa onkin samantyppinen kirjailija. Eli jos joku voisi antaa vinkkiä siitä mille hyllylle seuraavaksi astelen kirjastossa.

Dan Fanten nimen bongasin jostain netistä ja se vaikutti kohtuullisen mielenkiintoiselta, mutta tahtoisin keskittyä lähinnä suomalaisen kirjailijan tuotantoon.

Kiitos kaikille, jotka jaksaa vaivautua.

7

1066

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scarabaeus

Suomalaisista samantyyppisistä kirjoista en tiedä,
      eipä taida olla,
      mutta älä ohita

kirjailija Charles Bukowskin mittavaa tuotantoa,
      on proosaa ja runoa.

Nautinnollista luettavaa, hyvin monitasoista.

Taidetta.

• hemuli1979

Hommaa mun kirjoittama Rundilla kirjanen. Ainakin yritin siitä saada huumorikirjan. (Pientä mainostusta mutta menköön tällä kertaa)

• mainosta itse

Minäkin olen kirjasi lukenut ja voisin sitä kehua :)

• hemuli1979
        mainosta itse kirjoitti:

Minäkin olen kirjasi lukenut ja voisin sitä kehua :)

Ei kyllä yleensä olekkaan tapana mainostaa ja missään tapauksessa en sitä kehuisi :)

• kirjastotädiltä!

Seppo Hyrkäs / Tommy Taberman kirjoja. Mielestäni samantapainen nyrjähtänyt ajatuskulku näillä hemmoilla. Vuorista olen vain kuunnellut radiosta. Sitten naiskirjoista radiostakin tutut Leila ja Annukka, joissa samaa henkeä, kuin brittisarjassa Todella Upeeta...!

• 9898

Jim Dodgea. Fup on käännetty suomeksikin, nimellä Fup. Richard Brautigan ehkä voisi kanssa kiinnostaa.

• vinkeistä
        9898 kirjoitti:

Jim Dodgea. Fup on käännetty suomeksikin, nimellä Fup. Richard Brautigan ehkä voisi kanssa kiinnostaa.

kiitos vinkeistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      907
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      647
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      572
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      553
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      518
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      513
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      436
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33