Millainen on palkkakäytäntö kyseisessä paikassa? Perustuuko pelkälle myynnin määrälle, vai onko turvana edes jonkinlainen pohjapalkka siltä varalta jos kauppa ei käy?
Hyvät Lehdet Oy Jyväskylä
9
1054
Vastaukset
- .....
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000016&posting=22000000042333751
Tuolla on melko hyvin kerrottu jotain palkasta. Pääosin:
Jos myyt yli 22e/h niin tuntipalkkasi on 4,XX provisio.
Jos myyt alle 22e/h niin tuntipalkkasi on 3e eikä tule provikoitakaan päälle.
Ihan hyville ansioille pääsee jos myy edes kohtalaisesti.- mennä myymään
Miksi mennä lehtiä myymään. On niitä muitakin paikkoja
- .....
mennä myymään kirjoitti:
Miksi mennä lehtiä myymään. On niitä muitakin paikkoja
Miksi taas ei menisi myymään lehtiä? Itse olen sitä mieltä, että lehtiä on melko helppo myydä, huomattavasti helpompi kuin konttoritarvikkeita, vakuutuksia ym.
- toki on helppoa
..... kirjoitti:
Miksi taas ei menisi myymään lehtiä? Itse olen sitä mieltä, että lehtiä on melko helppo myydä, huomattavasti helpompi kuin konttoritarvikkeita, vakuutuksia ym.
Lähinnä tarkoitin viestin alkuperäiselle kysyjälle kertoa sitä että: kannattaa käydä itse tutustumassa muihinkin firmoihin ja katsoa missä itselle sopivin palkkamalli. Eli faktaa pöytään myyjien myyntimääristä kyseisessä paikassa ja mitä siellä jengi tienaa heikon vs. paras.
Toki hyvä myyjä pärjää aina niin että toimeen tulee. Mutta yleisesti ottaen palkoissa on alalla todella isoja eroja. Ja hyvä niin ettei ruvetakkaan tasapäistään niin että TESsiä kehään jonka jälkeen kaikki tienaa huonosti. - KOIRANKOPPIPAIKKA
toki on helppoa kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin viestin alkuperäiselle kysyjälle kertoa sitä että: kannattaa käydä itse tutustumassa muihinkin firmoihin ja katsoa missä itselle sopivin palkkamalli. Eli faktaa pöytään myyjien myyntimääristä kyseisessä paikassa ja mitä siellä jengi tienaa heikon vs. paras.
Toki hyvä myyjä pärjää aina niin että toimeen tulee. Mutta yleisesti ottaen palkoissa on alalla todella isoja eroja. Ja hyvä niin ettei ruvetakkaan tasapäistään niin että TESsiä kehään jonka jälkeen kaikki tienaa huonosti.Hyvät Lehdet OY:n tuntipalkka on 4,2 euroa tunti (suunnilleen).
Tuntimyynnin on keskimäärin kuukaudessa oltava 22 euroa per tunti. Muuten tuntipalkka MELKEEN puolittuu. eli maksaa alan pienintä palkkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- pohjapalkka
Jossa maksetaan aina pohjapalkka sekä provisiot, kannattaa tehdä töitä, eikä tartte ihmetellä.
T: Tuntipalkka- hujoppi.kh
tänne en menisi töihin. huono palkka.
- elintarvikehylly
palkkaus on olematon.
- boy87
elintarvikehylly kirjoitti:
palkkaus on olematon.
Turussa oli todella mukava esimies (nainen) sai minutkin myymään ja kannusti jatkuvasti. Meille miehille oli silmäniloa. Minä en suosittele kenellekkään palkkauksen takia. Itse menin opiskelemaan ja vaihdoin alaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029