Onko sinua

huijattu?

Oletko itse tai joku tutemasi henkilö joutunut koskaan huijauksen kohteeksi?
Onko joku Auervaara/seireeni päässyt lompsallesi kertomalla jonkun uskottavan tarinan? Yllättävän järkeviäkin ihmisiä saattaa mennä halpaan kun lukee lehtiä. Mikä saa ihmisen kadottamaan loogisen ajattelukykynsä?
Ei rakkaus voi olla NIIN sokeaa ettei älyä pitää omaisuudestaan kiinni.
Itselläni alkaisi heti soida hälytyskellot jos joku varakkaana esiintyvä mies alkaisi pyytelemään rahaa lainaksi suurehkoja summia. Varsinkin jos kysymyksessä on joku ns. bisnesmies.

14

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torivahti*

Sekä venäläiset että suomalaiset, tasapuolisesti. ja yks porilainen kaks kertaa...

• WinWin

eivät ole päässeet livahtaan mun lompsalleni mutta tässä hiljattain menin onneton halpaan täällä netissä, kun tein sellaisen ÄO-testin ja rupesi tulemaan mun känykkääni tekstiviesteinä jotain kilpailukysymyksiä.
        Poistin ne aina enkä vastannut kysymyksiin. Hoksasin huijauksen vasta kun tuli puhelilasku jossa oli nämä viestit laskutettuna 1,50kpl:/
        Yhteensä jouduin pulittamaan n. 32€ ennenkuin sain lopetettua viestien tulemisen.
        Siinä liittyi huomaamattaan johonkin klubiin ja viestejä tuli tasaiseen tahtiin. Aika moni muukin on mennyt samaiseen halpaan koska siitä on pitkä ketju tässä linkissä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001481&posting=22000000028214735

• lehtikirjoituksia

ei pidä aina uskoa.
      Minua ei ole huijattu, mutta huomisesta ei voi tietää eli en koskaan sano "ei koskaan".

• tee sokeaksi

Ovelimmat seireenit ja auervaarat ovat taitavia manipuloimaan, harjaantuneita siihen, ja lisäksi joskus uskomattoman eteviä valmistamaan oikean näköisiä dokumentteja, siis väärennöksiä niin palkkakuitista ja verotodistuksesta kuin myös osakekirjoista ja kauppakirjoista, että täytyy olla laboratoriovälineet ennen kuin pystyy ne väärennöksiksi osoittamaan.

• erehdyn ostamaan

auton, minua huijataan raskaasti.

Looginen ajattelukykyni on joutunut hukkaan koska olen kuvitellut tarvitsevani autoa ja luottanut siihen että edes joku alalla tekisi rehellistä kauppaa.

• iänikuinen..

häpeä jos joku naruttaa lemmenleikeissä.
      Tiedän kyllä tapauksia joka on ollut monen naisen kanssa kihloissa yhtäaikaa.
      Sormus vaan vaihdettiin sopivaksi ennen visiitille tuloa.

• Iltaa vaan tuuliselta pohojanmaalta.
        No joo, on mua huijattu ja usiasti. Tenavana se jo alakoo. Joulupukilla jos ei aina niin malttanu olla nätiisti. Sitten näkiillä mumma-vainaa jos tukittihin kersat prunniinkannelle asuuloomahan. Sitten sanottihin notta Jumala puroottaa kiven räivän kersan päähän, jos metulootti tai jos rumia puhuu. Likathan ny on hyppööttäny meitä poikia maaliman sivu. Lupaavat sen yhyreksän hyvää...jne..
        Onko näis ny sitten kysees huijaus tai sellaanen hyväntahtoonen ohojaus parempahan, voi olla niinki. Kuinka ny vaan aatteloo.
        En ny sitten enää raavahana justihin muista onko veretty seppää nenäästä, voi ollakki. Ollu vissihin niin etevä huijari vetämäs notta en oo itte huomannu lainkaan.
        terv. seppä ja pieni rehellinen Tiitu-kulta.

• HbIm

..on ollut,nekin aivan harrastelijoita. Ei ole muita kokemuksia huijareista,mutta nämäkin olivat naurettavan huonoja. Jos olisin varakas,olisin voinut heille muutaman tonnin antaa,lähinnä säälistä:)

• kouluvuosilta tarinaa. Siinä mun lapsuurenkoriin lähellä asuu mun paras kaverini ja ikätoveri, Anneli. Aina oltihin yhyrees, leikittihin ja juostihin perätoukuriis niitä lapsuuren huolettomia polokuja. Silloon tyttööset-tenavat piti mekkoja päälläänsä, ainaki kesääsin. Se Anneli mua pikkuusen huijas ku sanoo notta silloon ku hän pissaa niin mun pitää kääntyä seliin, eikä saa kurkkia, mihinään nimees. Soon ensiksiki sopimatoonta ja sitten siitä tuloo näärän-näppyjä silimihin. Sanoo jotta niiren äite oli lukenu Nyyrikistä sellaasta tietoa. Ja sitä "tietoa" kunniootettihin koko sen meirän lapsuuren ja nuoruurenki ajan. Me kumpaanenki sitten kasvettihin niistä lapsuurenvaattehista uloos. Anneli lähti kauppakouluhun ja sieltä kauppaopistohon, minusta tuli automies. Kesälomiillaansa Anneli oli palijon mun mukana ku ajoon ulukomaille asti. Teki sellaasia lomareissuja mun kyyris, oli likkaihiminen ja mä poikamies. Vierekkään nukuttihin siellä Scanian ohojaamos olevas sängyys ja kumpaanenki kunniootettihin sitä näärän-näppyy tietoa vielä silloonki. En kattonu enkä koskenu ja niin teki Anneliki. Oltihin muutoon vaan parhaata kavereita ja yhyrees.
        Meirän ystävyys on jatkunu aivan tähän päivähän saakka, vaikka elämä onki kulijettanu meirät kauaksi toisistamma. Anneli on naimisiis, mies ja kolome aikuusta tenavaa ja on jo mumma. Minä ny oon yksin, yksin niin ku oliin silloonki ja tairan pysyäkki.
        Eipähän ainakaan sen tähären tuu sitten niitä näärän-näppyjä silimihin.
        terv.
        siloosilimäänen seppä ja Tiitu kulta.

• Pirre*
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

kouluvuosilta tarinaa. Siinä mun lapsuurenkoriin lähellä asuu mun paras kaverini ja ikätoveri, Anneli. Aina oltihin yhyrees, leikittihin ja juostihin perätoukuriis niitä lapsuuren huolettomia polokuja. Silloon tyttööset-tenavat piti mekkoja päälläänsä, ainaki kesääsin. Se Anneli mua pikkuusen huijas ku sanoo notta silloon ku hän pissaa niin mun pitää kääntyä seliin, eikä saa kurkkia, mihinään nimees. Soon ensiksiki sopimatoonta ja sitten siitä tuloo näärän-näppyjä silimihin. Sanoo jotta niiren äite oli lukenu Nyyrikistä sellaasta tietoa. Ja sitä "tietoa" kunniootettihin koko sen meirän lapsuuren ja nuoruurenki ajan. Me kumpaanenki sitten kasvettihin niistä lapsuurenvaattehista uloos. Anneli lähti kauppakouluhun ja sieltä kauppaopistohon, minusta tuli automies. Kesälomiillaansa Anneli oli palijon mun mukana ku ajoon ulukomaille asti. Teki sellaasia lomareissuja mun kyyris, oli likkaihiminen ja mä poikamies. Vierekkään nukuttihin siellä Scanian ohojaamos olevas sängyys ja kumpaanenki kunniootettihin sitä näärän-näppyy tietoa vielä silloonki. En kattonu enkä koskenu ja niin teki Anneliki. Oltihin muutoon vaan parhaata kavereita ja yhyrees.
        Meirän ystävyys on jatkunu aivan tähän päivähän saakka, vaikka elämä onki kulijettanu meirät kauaksi toisistamma. Anneli on naimisiis, mies ja kolome aikuusta tenavaa ja on jo mumma. Minä ny oon yksin, yksin niin ku oliin silloonki ja tairan pysyäkki.
        Eipähän ainakaan sen tähären tuu sitten niitä näärän-näppyjä silimihin.
        terv.
        siloosilimäänen seppä ja Tiitu kulta.

, mutta elähän nyt noin toivottomaksi, tai elä ainakaan kuuliaiseksi. :)

• Pirre* kirjoitti:

, mutta elähän nyt noin toivottomaksi, tai elä ainakaan kuuliaiseksi. :)

ja hyvä Jumala viisauressaan otti pois minulta mun puolison, eikä Jumala tee koskaan virheetä. Me ihimiset erehrytähän ja ajatellahan vaan melekehen aina sitää omaa mukavuuttamma. Palijon minulla on aihetta kiitoksehen ja tyytyväänen mieli kaikiista elämäni päivistä. Työtähän ja sellaasta niinkuun sanotahan vääntämistä soon tämä matoonen matka laillaansa meirään jokaasen kohoralla. Sitä aikansa ku kapinoo ja välihin ihan turhastaki, niin se löytyy sellaanen suvanto paikkaki, mihinä saa sitten huiluuttaa väsyneetä käsiänsä. Jos on otettu palijon pois niin palijon on annettukki. Hyvä täs on olla ja elää.
        terv.
        minä ja Tiitu pikkuunen täältä kotoa.

• Pirre*
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

ja hyvä Jumala viisauressaan otti pois minulta mun puolison, eikä Jumala tee koskaan virheetä. Me ihimiset erehrytähän ja ajatellahan vaan melekehen aina sitää omaa mukavuuttamma. Palijon minulla on aihetta kiitoksehen ja tyytyväänen mieli kaikiista elämäni päivistä. Työtähän ja sellaasta niinkuun sanotahan vääntämistä soon tämä matoonen matka laillaansa meirään jokaasen kohoralla. Sitä aikansa ku kapinoo ja välihin ihan turhastaki, niin se löytyy sellaanen suvanto paikkaki, mihinä saa sitten huiluuttaa väsyneetä käsiänsä. Jos on otettu palijon pois niin palijon on annettukki. Hyvä täs on olla ja elää.
        terv.
        minä ja Tiitu pikkuunen täältä kotoa.

on uskottava, kaikella on tarkoituksensa.

Kiitos muistutuksesta.

• Pirre* kirjoitti:

on uskottava, kaikella on tarkoituksensa.

Kiitos muistutuksesta.

opettaja halua olla, enkä osaakaan. Tällaanen vapaa-ajattelija vaan..hih. Musta ölijyynen seppä, maankiertäjä, mikä termi se ny sitten milloonki parhaaten sopiis.
        terv. me Tiitun kans.

• lompsa1

Ei päässyt lompsalle mutta pääsi pimpsalle.

Etsi uutta ja parempaa koko suhteen ajan. Lopulta kai löysikin, kun lopetti yhteydenpidot minuun kokonaan. Jossakin vaiheessa suhdetta, mietin: tämä ei voi olla kestävää, mutta jatkoin vain suhdetta, vaikka kellot kumisi päässäni ja kovalla äänellä. Olin tyhmä luottaessani häneen.

Hän sepitti valkoisia valheita tilanteensa niin vaatiessa, jos mies valehtelee parhaalle kaverille, niin hän valehtelee kyllä kaikille. Kuten tekikin.

Luultavammin olisi päässyt lompsallekin, ellen olisi niin tarkka raha-asioistani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe