mutta mistä ihmeen koloista nämä ihmiset ryömivät esiin, ja antavat typeriä kommenttejaan täysin asiallisiin kysymyksiin.
Kesä on tulossa,
10
903
Vastaukset
- huvinvuoksi
Samaa ovat monet muutkin hämmästelleet. Osa heistä ei enää jaksa msentaa itseänsä asiattomuuksien ryydittämillä keskustelupalstoilla. Ilmeisesti monella yleisellä lomakohteella on omat terroristinsa jotka torpedoivat asiallisetkin keskustelujen aloitukset omaksi huvikseen. Esim Egyptin, Turkin ja Thaimaasta etenkin Pattayan keskusteluista on vaikea löytää mitään asiallista tietoa. Tietysti niillä voi itseään huvittaa ja ihmetellä kuinka ihmiset provosoituvat helposti. Jos ei muuta keksi niin voihan sitä kettuilla toisille heidän tekemistään kirotusvirhestä ja pilkun ,käytöstä?
- kolosta se
on tämä aloittaja kömpinyt. Ja vielä väärällä jalallakin.
- hulivili hindu
kolosta se kirjoitti:
on tämä aloittaja kömpinyt. Ja vielä väärällä jalallakin.
Samanlaisesta kolosta kuin kaikki muutkin...
- Los Boliches
nämä täällä torpedoivat sudeettisuomalaiset ovat katkeria, koska eivät itse enää pysty elämään elämäänsä samaan tapaan kuin vaikkapa me innokkaat ja uteliaat "turistit". Minä ainakin olen intoa täynnä, kun saan taas mennä viettämään kesää Espanjaan, ja kun olen useina vuosina täällä kysellyt kaikenlaista käytännön vinkkiä, niin tällaiset katkerat asukit pyrkivät osoittamaan minulle, etten ole tervetullut heidän mestoilleen.
Mutta eipä tuo minua haittaa: yhtä kivaa on edelleenkin matkustaa sinne. Onneksi näitä katkeria vastaajia ei tarvitse livenä nähdä siellä Fugessa ;-) - kelmeän katkerasta naamastasi
Los Boliches kirjoitti:
nämä täällä torpedoivat sudeettisuomalaiset ovat katkeria, koska eivät itse enää pysty elämään elämäänsä samaan tapaan kuin vaikkapa me innokkaat ja uteliaat "turistit". Minä ainakin olen intoa täynnä, kun saan taas mennä viettämään kesää Espanjaan, ja kun olen useina vuosina täällä kysellyt kaikenlaista käytännön vinkkiä, niin tällaiset katkerat asukit pyrkivät osoittamaan minulle, etten ole tervetullut heidän mestoilleen.
Mutta eipä tuo minua haittaa: yhtä kivaa on edelleenkin matkustaa sinne. Onneksi näitä katkeria vastaajia ei tarvitse livenä nähdä siellä Fugessa ;-)Tervetuloa vaan. Useassa kuppilassa tulet meitä näkemään, mutta et saa kontaktia meihin asenteesi vuoksi. Vietä lomaasi parhain päis.(säsi)
Olemme jo syystäkin katkeria kaikesta. - Los Boliches
kelmeän katkerasta naamastasi kirjoitti:
Tervetuloa vaan. Useassa kuppilassa tulet meitä näkemään, mutta et saa kontaktia meihin asenteesi vuoksi. Vietä lomaasi parhain päis.(säsi)
Olemme jo syystäkin katkeria kaikesta.En ole kyllä suomalaisia juurikaan kaipaillut lomillani. Mielelläni katselen ihan muun maalaisia "sillä silmällä". Ja selvin päin tietysti!
- Uuno Epsanjasta
kelmeän katkerasta naamastasi kirjoitti:
Tervetuloa vaan. Useassa kuppilassa tulet meitä näkemään, mutta et saa kontaktia meihin asenteesi vuoksi. Vietä lomaasi parhain päis.(säsi)
Olemme jo syystäkin katkeria kaikesta.tervetuloa Aurinkorannikon Jakomäkeen...
- Los Boliches
Uuno Epsanjasta kirjoitti:
tervetuloa Aurinkorannikon Jakomäkeen...
Arkkitehtuurin puolesta taitaa Jakomäki vetää voiton, mutta ihminenhän tottuu kaikkeen ja loppujen lopuksi alkaa pitää jopa niistä 80-luvun korkeista ja rumista taloista. Onhan siellä Espanjassa kuitenkin niin paljon muutakin kuin ne muutamat suomalaiskorttelit.
Itse kävin Aurinkorannikolla ensimmäiset kerrat joskus 80-luvun alkuvuosina ja onhan tuo muutos ollut huima. - juurikin näin.
Los Boliches kirjoitti:
Arkkitehtuurin puolesta taitaa Jakomäki vetää voiton, mutta ihminenhän tottuu kaikkeen ja loppujen lopuksi alkaa pitää jopa niistä 80-luvun korkeista ja rumista taloista. Onhan siellä Espanjassa kuitenkin niin paljon muutakin kuin ne muutamat suomalaiskorttelit.
Itse kävin Aurinkorannikolla ensimmäiset kerrat joskus 80-luvun alkuvuosina ja onhan tuo muutos ollut huima.Eli jos haluat seurustella lomallasi suomijuntien kansssa keskaria juoden suomikuppilassa, niin suuntaa silloin Aurinkorannikolle, erityisesti Fugeen ja Los Bolicheen.
- Los Boliches
juurikin näin. kirjoitti:
Eli jos haluat seurustella lomallasi suomijuntien kansssa keskaria juoden suomikuppilassa, niin suuntaa silloin Aurinkorannikolle, erityisesti Fugeen ja Los Bolicheen.
ihme jankkaamista: minä en juurikaan törmää suomalaisiin noilla kulmilla kesällä. Muutamia suomalaisia näkyy kaupoissa, mutta en tosiaankaan ymmärrä, miksi en ole törmännyt niihin junttisuomalaisin yhtenäkään kesänä! No, ehkäpä se johtuu siitä, etten itse juo alkoholia lainkaan. Tai sitten sinulla on jonkinlaista ennakkoluuloa tai sekoitat talven ja kesän keskenään. Talvella ja keväällä suomalaisia käsittääkseni on aika paljonkin noilla kulmilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471