Onko tietoo minkälainen hotelli on Playa del curassa, hotelli nimeltään Riviera Beach??
Sunprime Riviera Beach
2
1116
Vastaukset
- sieltätänne
Just olin siellä mieheni kanssa viikon.Hotelli on erittäin tasokas, puhdas ja uusi. Hiljainen, siellä ei ylimääräistä meteliä kuulu, alle 12v. pääsy kielletty joten altaillakin mukavan rauhallista. ei sillä että lapset minua häiritsisi mutta eipä kuulunut kiljuntaa. Ei myöskään änkyräkänniläisiä missään. Itse asuin huoneessa josta oli merinäköala,hotelli on aivan merenrannalla. Meren loiske kuului ihanasti sisälle, siihen oli hyvä nukahtaa. Ruokaravintola oli tyylikäs, terassilla hienot sohvat jne. Altaita on muutama; yksi isompi jossa on poreita, vesishierontaa jne.,pikkuallas, aika pieni allas ja pore allas. Altaiden ympärillä on erilaisia auringonotto paikkoja, on koraanihiekalla olevia lepopaikkoja ja kiveyksillä sekä puulla olevia rantatuoleja. Niin hotellihan on Spa hotelli ja hoitojen hinnat on aika edullisia. aamupala on erittäin runsas ja monipuolinen alkaen kuohuviinistä.Ranta on pieni ja mukava, vuorten solassa. Itse paikka on pieni, sopii rauhaa kaipaaville mutta bussi lähtee aivan hotellin vierestä ja esim. Puerto Ricoon on vain 4 km ja matka maksaa 1,40 e. itse menin sinne bussilla ja kävelin upeissa maisemissa takaisin. Puerto de Mogan on toisella puolella n. 6 km, kiva satama kaupunki jota kutsutaan Espanja Venetsiaksi, sinne on yhtä helppo mennä bussilla tai vaikka Puerto Ricosta veneellä ja tulla bussilla takaisin, minä tein niin. No hotelliin vielä, siellä on allasjumppia ym. jos haluaa osallistua joka päivä. Tosi ihan paikka ja jos nimenomaan hotellista kaipasit tietoa, niin todella taskos. Minä luulin varanneeni huoneen; se oli makuuhuone, valtava vessa peileineen ja suihku joka oli savulasilla erotettu olohuoneesta ja vessasta. siis oli myös olohuone, jossa minikeiitö piilotettu kaapin ovien sisään, lisäksi parveke. Laittaisin kuvia huoneistosta jos osaisin mutta en tiedä osaanko liittää. voin yrittää laittaa toisessa viestissä. Hyvää lomaa! Ps. lämpöä oli yöllä 22 ja päivisin 25 kun säätietojen mukaan olisi pitänyt olla 19 :)
- Lavaste
Joulukuun lopussa ja tammikuun alussa internet toimi huonosti. Yhteys maksoi kuitenkin 25e/viikko. Ravintolassa oli outo käytäntö pöytävarauksien suhteen. Pöytävaraus piti olla, vaikka varsinainen ravintolasali oli puolityhjä. Varasimme yhtenä iltana pöydän receptionin kautta klo 18.00 jälkeen. Piti olla ok kaikkien soittojen jälkeen, että on pöytä. Ravintolassa varausta ei löynyt, mutta pöytä kuitenkin järjestyi kaikesta kalabaliikista huolimatta. Tasossa on vielä parantamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774