Eli mulla on tässä jonkin aikaa sitten alkanut kuukautiset ja niiden kesto hiukan huolettaa, koska ovat kestäneet jo reilut pari viikkoa. Ovat olleet viikon todella runsaat, sitten oli pientä vuotoa kaks päivää ja sitten taas... Tosi ärsyttävää, kun saa kokoajan olla vaihtamassa siteitä!
Olen siis 13-vuotias.
Pitkät kuukautiset.
7
1466
Vastaukset
- outoa on
että siitä täällä kirjoitat, ois kannattanu äitilles tai jollekin muulle, terkkarille vaikka käydä kertomassa. Onhan ne menkat alkupuolella epäsäännölliset mutta ainakin mulla ekat menkat oli vaan pari raitaa housuissa. Ja kyllä tuo vähän oudolta kuulostaa.
Joten mee vaikka terkkarille tai pyydä huoltajaasi soittamaan lääkärille.- ............
Kyllä taas huomaa, että pidetään tyhmänä..
Luuletko sä oikeesti, etten oo tästä puhunut jo äidille? Enkä mä edes kaivannut tollasia kommentteja, vaan pikemminkin neuvoja.
Kiitos. - sdgsdgsd
............ kirjoitti:
Kyllä taas huomaa, että pidetään tyhmänä..
Luuletko sä oikeesti, etten oo tästä puhunut jo äidille? Enkä mä edes kaivannut tollasia kommentteja, vaan pikemminkin neuvoja.
Kiitos.Mulla on kuukautiset kestäneet joskus yli kaksi viikkoa ja vuoto on ollut todella runsasta, mutta nyt ne ovat tasoittuneet.
Tuskin kenelläkään on 100 % säännöllisiä, parin päivän mittaisia kuukautisia.
Don't worry ! =)
mutta jos kuukautiset kestävät yli kuukauden (niinkuin yhdellä kaverilla kesti), niin sitten kyllä ottaisin jo yhteyttä terkkariin, mutta relax nyt !
- liikaa...
Menetät liikaa rautaa, jos menkat kestävät noin pitkään runsaina. Ota yhteys lääkäriin.
- aloittaja.
On ollutkin vähän väsynyt olo koulussa ja luulen, että johtuu raudanpuutteesta. Olen syönyt jotain rautatabletteja ja kyllä ne on ainakin vähän auttanut.
- aloittaja
aloittaja. kirjoitti:
On ollutkin vähän väsynyt olo koulussa ja luulen, että johtuu raudanpuutteesta. Olen syönyt jotain rautatabletteja ja kyllä ne on ainakin vähän auttanut.
"Onhan ne menkat alkupuolella epäsäännölliset mutta ainakin mulla ekat menkat oli vaan pari raitaa housuissa."
Heh..
Tarkotin, että on ekat RUNSAAT!
- ifjsdf
mulla on sama viimeks kesti 3viikko et jes.. si söin rautaa. Ja ne meni ohi.. nyt taas menkat menny 2pv yli... toitsi menee ohi:) mut luulen et normii ku itekki 13:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042945Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773