Ostin samsung L700 puhelimen ja ongelmana on että näyttötilassa ei lue operaattorin nimeä (Sonera) vaan on numerot 244 91. Kaikki muutkin verkot jotka puhelin löytää ovat numerokoodeina. Mistähän moinen mahtaisi johtua? Miten sen numerokoodin saa muutettua tekstiksi Sonera?
Luulin ensin että puhelimessa olisi jotain vikaa, ja kävin liikkeessä vaihtamassa ja taas sama homma uuden puhelimen kanssa. Onkohan jossain asetuksissa joku kohta josta sen voisi määrittää?
Olen löytänyt vanhoja keskusteluja koskien tätä samaa ongelmaa, mutta kukaan ei ilmeisesti ole osannut niihin vastata.
Siis onko jollain samanlaista ongelmaa kuin minulla ja jos on niin onko verkon näkyminen numerokoodina häirinnyt jotenkin puhelimen toimintaa?
Kiitos paljon!
Operaattorin nimi!?
Auttakaa!
3
612
Vastaukset
- NoksuPoksuDude
tuota mallia...ei oikeastaan enää mitään Samsungia käytössä,mutta kokeiles tuota :
Puhelinasetukset->
Näyttöasetukset->
Taustakuva->
Tekstinäyttö-päälle/pois ?
Vaikuttaa jotain,mutta auttaako ongelmaasi ??- sivullin
Noin se toimii ja kello häviää samalla...
- NoksuPoksuDude
sivullin kirjoitti:
Noin se toimii ja kello häviää samalla...
valitsemalla taustakuvan saa digitaalisen tai analogisen kellon näkyviin.
Tämä on eri valinta kuin tekstinäyttö,tosin en puhu Sampoista yleensä,ainoastaan siitä mikä minulla on ollut/on... ;D
En nyt muista mallia,joku halpa simpukka se on/oli...
Olen vähän pierussa... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376