Onpa hankalaksi tehty käyttäjälle katsoa myytäviä koiria. No hyvää on se että joistain on kuva.
Muuten tosi hankala kun vaan muutama ilmoitus näkyy ja kun palauttaa nuolella ed.sivulle, niin tulee vastaus:" www-sivu on vanhentunut."
Miten se voi vanhentua alle minuutin lukemisen aikana??
Onpa hankala katsella myytäviä koiria sieltä....
Ja seuraavalle sivulle pääsee vain sivun alusta eli ylhäältä, alhaallahan sen sivun vaihdon pitäisi olla.
Tori/lemmikit/koirat
4
774
Vastaukset
- Yrjö-Antero
Ja ilmoitukset eivät ole ilmestymisjärjestyksessä niin että joka päivä joudun vaivalloisesti käymään ne kaikki läpi josko jotain uutta olisi ilmaantunut. En ainakaan ole löytänyt tapaa muuttaa asetuksia.
- Ei haukkuva
Minäkin olen ihmetellyt, että mitenkäs niitä myytäviä pentuja pääsisi luuraamaan, kun sellaisen hankinta alkaa kiinnostaa lähiaikoina.
Laittakaa johonkin muuhun helpompaan "myytävien koirien ilmoituspalstalle" ilmoituksenne, niin kauppa käy sujuvammin. - ei mene perille mailit
Otin yhteyttä ko asiassa torille sivulla olevaan s.postiosoitteeseen. Mailini palautui minulle...jotain eng.kielistä selostusta oli mukana. EI mennyt se maili ainakaan perille!
Olisin valittanut kummallisesta koirien myyntipalstasta. Piti uudistus ja yleensähän se tarkoittaa paranemista.- siirtymistä
Apulan sivuille, ei ole kuvia mutta saahan niitä säpoon tai puhelimeen =) itse kanssa kävin aktiivisesti ennen katselemassa täältä pentua mutta meni niin vaivalloiseksi että siirryin muualle... Ja pentu löytyi nyt vaan piiiitkä odotus ennen kuin saapuu meille =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723