Ikää 18 vuotta ja poikuus vielä tallella. Oon just sellanen tyyppi, kenestä ei välttämättä uskois sitä, komeaksi on kehuttu, sikspäkit sun muut löytyy. En sitten tiiä mistä tää johtuu. Ehkä oon vähän ujo ja epävarma tyttöjen seurassa. Haluaisin vastausta nyt suunnilleen samanikäisiltä tytöiltä, miten suhtaudutte tän ikäseen, jolla poikuus on vielä tallella? Pelottaa vaan, että suurimmalla osalla tän ikäisistä on jo kokemusta seksistä, eli sitten kun vihdoin onnistaa, partneri pettyy kun rupean siinä sähläilemään. Kova hinku ois päästä poikuudesta eroon, onko jo kiire?
poikuudesta eroon prkl!
16
2625
Vastaukset
- tyttö 17 v
moi vaikutat iha mun poikaystävältä joka on kans vähä ujo mut mun kanssa se on nyt iha avoin ja ei ujostele enää sun pitää mennä juttelee tytöille ja jaksaa oottaa kyl säki sitä pilluu tuut iha varmasti saamaan sun pitää vaa oottaa ja olla kärsivällinen ehkä et oo tavannu sitä oikeaa viel malta oottaa oot iha urheilullinenki jos kerran six päck löytyy ni pysy vaa sil linjal ja koht nappaa ;)
- ei tietenkään
ole mikään kiire. Useimmat tytötkään sinun iässäsi eivät ole menettäneet neitsyyttään. Äläkä ajattele että on kiire menettää poikuus, kaikkein parasta olisi, että menettäisit sen tytön kanssa ketä rakastat ja joka myös haluaa sinua. Ja luulen, että kun kerrot tytölle olevasi kokematon, hän osaa arvostaa sitä, oli sitten kokenut tai kokematon.
Ehdit harrastella seksöniä kyllä :D - 20-vuotias jätkä
eikä tosiaan mikään sikspäkki, mutten ihan huonokontoinenkaan, mutta poikuus on tallella, eikä hävetä yhtään.
- Kttt
Vaikken olekaan ikäisesi, niin haluanpa vaan sanoa, että mihinkään ei ole kiire. Kaikki tapahtuu sillon kun on tapahtuakseen.
Eikö olisi ihanaa, jos se ensimmäinen kerta olisi rakastelua eikä panemista?:) (näillä kahdella siis on suuri merkitysero..) Saisit kaikessa rauhassa olla rakkaasi kanssa ja nauttia. Jos toinen rakastaa, hän ei välitä, vaikka poikuuttasi et ole menettänyt. Päinvastoin, hänestä se saattaa olla todella hieno asia :).
Itse arvostan ihmistä, joka ei harrasta irtosuhteita.
Eli ihan rauhassa voit odotella, että löydät itsellesi sopivan tytön :)
Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin itse olen neitsyt ja ikää on 15v. (tänä vuonna 16). Kiire ei ole, vaan haluan tehdä sen minulle tärkeän ihmisen kanssa (jota tosin ei ole..) - tyttö 18 vee
mullakin on ikää 18 vuotta ja oon neitsyt... Mustakaa kukaa ei usko, et oon, mua on kehuttu kauniiks ja sexyks. Mistähän mulla sit tää johtuu?
Mä kyllä olisin enemmän ku mielissäni, jos mun poikaystävällä olis poikuus tallella.
Etkö haluas et sun eka kerta tapahtuu jonkun sun oikeesti rakastamas kanssa? - 19 wee
Älä hosu, olet saanut ihan hyviä vinkkejä tässä. Ei kiirettä. Sitä paitsi, ei seksi ole suoriutumista (eikä ole sinun vastuullasi "suoriutua" ja "osata"). Meinaan kun puhuit tuosta sähläämisestä.
Itse en ole suudellut, ollut kiinnostunut/ihastunut/rakastunut. Tässä sitä sitten ollaan. Ei se kyllä ole mikään ihmekään, en ole mikään seksipommi, kaunis tai mitään muutakaan. Pieni ruipelo vain. Sinulla ei ole mitään hätää, kiinnostuneita sulle varmasti tulee eteen vielä kun on urheilullinen kroppa ja kaikki.. Mutta joo.- 33 v poikuus talella
Moro! Sulla ei ooo mikään kiire vielä sänkyyn. Monet ikäisesi pojat valehtelee seksikokemuksillaan. Tosi Rakaus odottaa sua vielä.Minusta sun kannattaa odottaa sitä oikeaa prinsessaa,ja säästää seksi avioliittoon. Silloin seksi on parasta. Itellä myös poikuus tallella. Se on vain plussaa jos on urheilullinen kroppa.
Siunausta elämääsi.
- fdthsrtyhsdfr
Jaahas näköjään löytyy näitä muitakin kaltaisiani hauiksen ja sikspäkin omaavia joilla on poikuus tallella! Kyllä tekis niiiiin helvetisti jo mieli pillua. Ja kiire on kova,. minua ainaki hävettää kun olen kokematon tyttöjen suhteen, sanokaa mitä sanotte on se noloa.
- 19 wee
"Kyllä tekis niiiiin helvetisti jo mieli pillua."
En ihmettele sitä että poikuutesi on vielä tallella kun ajatusmaailmasi on tuollainen.. Tyttö on ihminen, elävä olento eikä pelkkä reikä. Ei ole kenestäkään kiva tulla kohdelluksi jonakin panokaluna.. - edellinen
19 wee kirjoitti:
"Kyllä tekis niiiiin helvetisti jo mieli pillua."
En ihmettele sitä että poikuutesi on vielä tallella kun ajatusmaailmasi on tuollainen.. Tyttö on ihminen, elävä olento eikä pelkkä reikä. Ei ole kenestäkään kiva tulla kohdelluksi jonakin panokaluna..Minkäpä minä himoilleni mahdan. Toivottavasti olen seuraavassa elämässäni nainen niin ei tarvitse elää himojen vallassa 24/7.
- 19 wee
edellinen kirjoitti:
Minkäpä minä himoilleni mahdan. Toivottavasti olen seuraavassa elämässäni nainen niin ei tarvitse elää himojen vallassa 24/7.
.. himojasi vaan tapaasi puhua. "Saada pillua", niinkuin nainen ei muuta olisi.. Taidat olla joku samperin fruittari..
- niin.....
edellinen kirjoitti:
Minkäpä minä himoilleni mahdan. Toivottavasti olen seuraavassa elämässäni nainen niin ei tarvitse elää himojen vallassa 24/7.
"Toivottavasti olen seuraavassa elämässäni nainen niin ei tarvitse elää himojen vallassa 24/7. "
VOI HITTO! Tietäsitpä vaan..! Olen tyttö enkä tällä hetkellä haluis mitään niin paljon kun panna!
- ..............................
No ei se partneri pety ku TOIVOTTAVASTI ootte keskustelleet seksistä etukäteen jos olette yhtään fiksuja... Sanot reilusti ennen ekaa kertaa että oot kokematon. Suuri osa tytöistäkin on vielä tuossa iässä kokematon. Opettelette sitten yhdessä kaikki jutut. Mun poikaystävä oli 20v. kun menetti poikuutensa mulle eikä todellakaan haitannut, päin vastoin.
- murqq
No voit säästää sen poikuutes tosirakkauteen, se olisi ainakin jotain ns. ''aitoa?''
- kodinvanki
Sinä paritella ensin kanssa 14-vuotiaan sitten siirtyä oman ikäsiin!
- k.kisser
vähän sama ongelma.oon sama ikänen, kuulema kaunis, perse ja tissit löytyy :S oon neitsyt ja se häiritseekin aika paljon ku se on psykologinen ja fyysinen tarve.. mut oon varma että joku tyttö vaan arvostais sua enemmän. ku ei se mikään huono asia oo, oot kuitenki nuori vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837