yksinäisyys...

sinis2

Niin sitä usein miettii, että minkälaista on olla yksinäinen tai miltä ihmisestä tuntuu kun hän on ykinäinen ei ole keheen luottaa tai kelle puhua pahasta olosta.. Tosiasiassa yksinäinekään ei ole oikeastaan yksin hän ei vaan itse sitä huomaa.. Ympärillä on ystäviä kyllä, mutta kun on tosiaan yksin niin niitä ei huomaa.. Mitäs jos on tosiaan niin huonosti asiat, että ajattelee/haluaa tehdä itsemurhan?? Kuinka ''kuopassa'' sitä pitää olla, että jotain sellaista edes ajattelee??.. Mitä se hyödyttää, jos sellasen hirvittävän teon menis tekeen.. Mitäs jos joku tietää näistä suunitelmista, mutta ei uskalla kertoa asioista eteen päin.. Mitäs jos ihminen sitten tekee sen mitä uhkaa ja kuinka paha olo siittä tosiaan ihmiselle jää joka tiesi tästä, mutta ajatteli ''Se vain uhkaa..Ei se oikeesti sitä tee!'' Kuinka moni osaa oikeesti ajatella, että se voi tosiaan olla tosi masentunut ja turhautunut sitten päättää tehdä jotain noinkin kamalaa kun päättää päivänsä.. Miksei sitä silloin voi osata ajatella siittäki positiivisesti..
''Jos minua ei olis keitä jäis kaipaamaan??''
Aina tietty perhe ja jos on tyttöystävä/poikaystävä niin hän ainakin ja sille tulee hirveen paha olla, että ei tiennyt rakkaansa ajatukista/ pahasta olosta... Kaikki sukulaiset jäis kaipaamaan ja nekin ystävät jotka on ollut ystäviä, mutta he ei eivät ole pitänyt yhteyttää.. Heillekki jäis paha olo siittä, että ei ole pitänyt yhteyttä.. Minkä sille voi jos toinen ei vaan puhu omista ongelmista kellekää..?? Mistä sen voi huomata muuten ellei se itse sitä sano.. Tai jos kysyy niin se kieltää kaiken ja sanoo aina samaa
''Ei mulla mikään oo... Kaikki on hyvin älä jaksa ressata!!''
Olen itse kokenut aikoinaan sen tunteen, että olin aina yksin vaikka en halunnut.. Mietin missä vika minussa vai miss?? Oli mulla kavereita, mutta eri luokalla kun minä ja itse on pahemmin oman luokkalaisten kanssa tullut toimeen.. Mulla on ollut rankka elämä alusta saakka.. Kaikki sanoo että olen vahva, mutta olenko?? En puhut kellekää, että mulla on paha olla kun olen yksin.. Mutta minun elämän ilo oli silloin kirjoittaminen se auttoi minua jaksamaan.. Kun sain sen kaiken pahan olon kirjoittaa ylös ja purkaa tunteita.. Kirjoitin tosi usein.. Kävelin ulkona, lauloin ja itkin. Ajattelin tuolloin, että
''Tää on vaan väliaikaista...''
Ja monta kertaa teki mieli, että mitä järkee elää kun tuntu, että kukaan ei vaan välittänyt, rakastanut, ollut kiinnostunut mun asioista..Mutta joku sisällä ääni sano, että
''Ota järki käteen ja mieti uudestaan!!''
Niin kun sanotaan
''Aurinko paistaa risukasaanki''
Niin se tosiaan teki.. Mie sain uusia ystäviä ja huomasin, että ei se elämä sittenkää ole niin kamalaa kun ajattelee.. Muistin aina, että mulla on ystäviä ja perhe sukulaiset jotka rakastaa minua ja välittää en koskaan ollut yksin vaikka tuolloin en sitä tiennyt.. Suljin silmäni ja sydämeni kaikelta tuolta rakkaudelta mitä ympärilläni oli.. Osa kyseli ''mikä mulla oli?'' En halunnut kertoa aina sama vastaus ''ei mikää''
osa tiesi, että valehtelin.. Pian kaikki muuttui ja onneksi tajusin ajoissa mitä kaikkea ihanaa mulla oikeastaan onkaan mun elämässä... Vaikka olen kokenut kovia, mutta senkin eestä olen saanut parempaa tilalle.. Tällä hetkellä en voisi olla onnellisempi kaikki on paremmin kun hyvin.. Että niille jotka luulee olevansa yksin ette tosiaan ole yksin.. teillä on aina:
-Perhe
- Sukulaiset
- Ystävät
Ne rakastaa teitä aina..

5

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tosiaan sitä tulee ajateltua kaikkea hullua jos on paha olo. Just esim. itsemurhaa yms. ja sillonhan ihminen ei osaa ajatella positiivisesti. Kai sitä ihminen vaan takertuu siihen pahaan oloon, koska ei huomaa että on läheisiä jotka välittää. Sä oot selvästi vahva jos oot pystynyt hyvään ja onnelliseen elämän sieltä pahasta.

• asdsadasd

'Ota järki käteen ja mieti uudestaan!!'' '

ei me oteta järkeä käteen tässä vaiheessa me otetaan käteen koposen mulkku ja aletaan veistää kato me mennään kuusamon veistokilpailuun ja voitetaan se koko yleinen sarja sillä hommalla kato, koposella on niin kaunis mulkku kuin muhammed ali se nimittäin on kevyt kuin höyhen ja pistää kuin ampiainen, kyllä näin on!

• Why defy fate?

Miksi jatkaa kärsimyksessä elämistä? Perhe ja ystävät vain piilottavat sen tuskan, ja tuska on olemassa niin kauan, kuin on elämää ja kuolemaa.

• fghjkm

Tuskaa on mutta niin on myös rakkautta ja elämää.

• Taas näitä

Ei se yksinäisyys ole sen kummallisempi asia kuin paistinpannu ja itsemurhakin on vaan typeryyttä ja ahneutta. Kyllä ihmiset osaakin ajatela asioita monimutkaisesti. Ajatelkaapa asioita niin että ette sotke niihin omaa moraalia ja tunteita niin johan näyttää selkeämmältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe