Tee Retro..

Hulavila12345

Moikka! Kuka voisi tehdä minulle habbo retron, hänestä tulisi owneri tai admin. Koleja saa aina kun pyytäisi! Olisi todella kiva..

83

4981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joooooo o

      varmaan joku tekeeki ilmatteeks kyl siit jotain pitää antaakki hei halooo

      • Hulavila12345

        Joo, Siis jos mulle tekee sen pelin koleja tulee niin paljon kuin vain voin antaa. Pääset adminiks tai jopa owneriks jos haluut!


    • Tuutti - Retrot.dy.fi

      Tervertuloa http://retrot.dy.fi sinun pitää rekisteröityä jotta pääset ohjeet retron tekoon alueellemme. Tulkaa sinne niin voitte tehä retroja niin paljon kun lystää..

      • retrojen-ttekijä

        no ensinnäki owneri voit olla vain ainoastaan sinä! sitä ei voi antaa adminit voi vain ja sitten voin tehdä sulle retron vaikka en saakkaan admineita!


      • makemake11
        retrojen-ttekijä kirjoitti:

        no ensinnäki owneri voit olla vain ainoastaan sinä! sitä ei voi antaa adminit voi vain ja sitten voin tehdä sulle retron vaikka en saakkaan admineita!

        se joka tekee toimivan retron mulle valmiiksi niin saa multa oikees habossa 2 lohista ja 150 kolee ja pari pläsää ja pari tiskin palaa ja pari mattoo se joka tekee retron mulle kokonaan valmiiksi annan noi sille...... kirjottakaa mun meseen jos haluutte noi kamat mutta kamat saa sillä edellytyksellä että antaa mulle valmiin retron sähköposti: [email protected] tonne viestiib sitten ku alkaa olla valmista kannattaa olla nopee nopeet syövät hitaat


      • alec.lindholm

        tuutti voitoks tehä mul oman retron ilmota sit ku oot tehny [email protected] ku on valmis


      • zorro9977

        Miten voin tehä sen retron olen jo rekisteröitynyt mutta en löydä sitä juttua miten sen voi tehdä?


      • tee mulle retro
        retrojen-ttekijä kirjoitti:

        no ensinnäki owneri voit olla vain ainoastaan sinä! sitä ei voi antaa adminit voi vain ja sitten voin tehdä sulle retron vaikka en saakkaan admineita!

        moi no joku joka osaa tee mulle habbo retro jonka nimi ois waikka oppale tai zippo oon kokeilu tuhat kertaa tehä retroo mutta en osaa =((


      • janika123

        moi tuutti voisitko tehä mulle habbo retron sen nimi ois vaikka omppu hotelli


      • Ässa
        retrojen-ttekijä kirjoitti:

        no ensinnäki owneri voit olla vain ainoastaan sinä! sitä ei voi antaa adminit voi vain ja sitten voin tehdä sulle retron vaikka en saakkaan admineita!

        miks prohotelliin ei pääse onko sil teknisiä ongelmia mul on vapaata ja ajattelin mennä prohotelliin mutta en pääse nii mitä mä teen??????


      • ässa
        tee mulle retro kirjoitti:

        moi no joku joka osaa tee mulle habbo retro jonka nimi ois waikka oppale tai zippo oon kokeilu tuhat kertaa tehä retroo mutta en osaa =((

        niin miksi ei pääse prohotelliin aion tehdä hienon huoneen sen huoneen nimi on MiNiMaNi


      • Retrojen floodaaja

        Joo... ei toi paikka toimi -.- kävin ihan minsa sitten. voisitte update sen!


      • k1mmo
        Ässa kirjoitti:

        miks prohotelliin ei pääse onko sil teknisiä ongelmia mul on vapaata ja ajattelin mennä prohotelliin mutta en pääse nii mitä mä teen??????

        Prohotelli on POISTETTU JO AJAT SITTEN.


    • jor.2244dc

      Ai tekisin sulle retron ja saisin koleja millon haluan? OOTSÄ NYT IHAN VITUN TYHMÄ?

    • saatapana

      Ja lataa jostain jku serveri, suosittelen aloittelijoille Bloodline V2

      • makemake111

        se joka teee mulle habboretron johon ei ravii hamachia saa oikees hbossa multa 2 lohista 4 tiskin palaa 150 kolee ja parit matot nopeet syövät hitaat laitakaa viestii tuleen osotteeseen [email protected]


      • Official
        makemake111 kirjoitti:

        se joka teee mulle habboretron johon ei ravii hamachia saa oikees hbossa multa 2 lohista 4 tiskin palaa 150 kolee ja parit matot nopeet syövät hitaat laitakaa viestii tuleen osotteeseen [email protected]

        Käyttäkää retro4life toolbaria, sitä käyttää hotel ankkakin


      • .:Emeriikka:.
        makemake111 kirjoitti:

        se joka teee mulle habboretron johon ei ravii hamachia saa oikees hbossa multa 2 lohista 4 tiskin palaa 150 kolee ja parit matot nopeet syövät hitaat laitakaa viestii tuleen osotteeseen [email protected]

        Yks kysymys, miks et tee ite retro habboo? Ja kaiken lisäks en usko siihen että annat ne kamat mitkä lupasit! Nii että revi siitä:D


      • jakejakejake
        makemake111 kirjoitti:

        se joka teee mulle habboretron johon ei ravii hamachia saa oikees hbossa multa 2 lohista 4 tiskin palaa 150 kolee ja parit matot nopeet syövät hitaat laitakaa viestii tuleen osotteeseen [email protected]

        varakselle ne kaikki.


    • sdasdadasd

      muutes.. en tee sulle retroo mut voit pelata mun retroo on auki melkei koko päivän joka päivän lisää mut msn

      • hulavila12345

        ni saisko osotteen sinne retroon


      • qwersads
        hulavila12345 kirjoitti:

        ni saisko osotteen sinne retroon

        http://www.bobbarhotel.co.uk/ 500 kolee heti ja kaikki habbo kamat ,ps3,wii,360,plasmatv ja kaikkee kivaa


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        qwersads kirjoitti:

        http://www.bobbarhotel.co.uk/ 500 kolee heti ja kaikki habbo kamat ,ps3,wii,360,plasmatv ja kaikkee kivaa

        ehkä voisin mut ei pysty ku sun koneelta!
        Huomio kaikille aukasen Apinahotellin taas!!!!!!!! Apinahotelli.tk


      • Hulavila12345
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        ehkä voisin mut ei pysty ku sun koneelta!
        Huomio kaikille aukasen Apinahotellin taas!!!!!!!! Apinahotelli.tk

        ;D


      • sdadsad
        Hulavila12345 kirjoitti:

        ;D

        no apina hotelliin yritin tehä hahmoo nii ei voinu =(


      • Haluaa tehä habbon!
        Hulavila12345 kirjoitti:

        ;D

        Kertoisitko, mikä on Apina Hotellin WEB-osoite, eli osoite?


      • Kultaviltsu98

        Mikä sun retron osoite on?


      • you sjot
        qwersads kirjoitti:

        http://www.bobbarhotel.co.uk/ 500 kolee heti ja kaikki habbo kamat ,ps3,wii,360,plasmatv ja kaikkee kivaa

        lol ei toimi


      • retro apua??

        voiks neuvoo mulle imte theä oma retro?


      • ässa

        sdasdasdasd niin mikäs se retro on? :B


    • Asdddd

      Retron voi vain tehdä omaan käyttöön sitä ei voi tehdä toiselle

      • habbohotelli

        Hankkikaa elämä


      • ddssdsd
        habbohotelli kirjoitti:

        Hankkikaa elämä

        "Hankkikaa elämä"

        Samaa mieltä, kaikki retrot on ihan perseestä kuten myös oikeakin habbo.


      • Son Goku

        Retron juuri PYSTYY tehdä toisille! Tarvitset hamachin tai kiinteän ip:n. Ja sit on muitaki ohjelmii mut ne on homoi.


    • teveco

      Retrot ovat laissa kiellettyjä.
      Retrojen tekeminen tai luominen on rikos.

      • Retro123

        Tuskin kukaan nyt ainakaan sakkoa antaa retron tekemisestä sillä niin monet tekevät retroja.


    • Son Goku

      Vitun runkkuperseet. Meette nyt sievästi tepsuttelemaan sinne http://retrot.dy.fi mistä ikävä kyllä eräs Lucia niminen henkilö poisti tärkeitäkin aiheita niin menette sinne ja Hotellit osioon ja katsotte sieltä pienillä sievillä silmillänne joitain retroja ja jos ei löydy niin menkää itkee äidillenne ja lähtekää ulos nauttimaan kesän viimehenkäyksistä!

      • dassgdsgsdfgsdgdgdsf

        Lol kyl mä voin tehä jos saan adminit.. -.- ja jos annat oikeeski habos ne kamas.. et kokemusta on omastaki ja en ees pelaa oikeet mut annappa silti yks lohis nii teen


    • legenda

      on se nyt aika säälittävää jos ei osaa ehtii toimivaa loaderia ja serveriä ja sit käynnistää ne, siinä oli retron salat

      • Zonttu

        Se kuka tekee mulle Retron Mikä on auki 24/7 Nii saa multa 200 kolee. siä pitäis saada kans ilmatteeks koleja... Viestiä tänne: [email protected]


      • alec.lindholm

        legenda kerroppa mul it miten tehää oma retro ja tee sit tuun käymää siel


    • GTAFinland

      Jos joku voi tehä mulle oman retron, sais koleja ainakun haluaa lisää :)
      vois päästä adminiks tai vaikka owneriksi :)

    • jakejakejake

      varas23:lle kole koodei.

    • eepuihq

      Haluisko joku kertoo miten tekis oman habboretron :) niii ja jos tietää nii saa vastailla :D

    • habbo-posti

      voisko joku tehdä mulle oman habbo retron ja ilmoita tähän sähkö posti osoitteeseen [email protected] kerro siihen kaikki tarvittava se joka tekee saa töitä kolei ainaku haluu!

    • alec.lindholm

      mä oon aatellu tehä omaa retroo

    • vastaus on tämä

      mää just tein retro haluutko sen se oli iha tosi vaikee tehä ja lagi on poistettu ps oon hakkeroinu habosta kopion ja omalle habbo tyypille tuli 500000 kolee mul on vitusti keriksii

    • Retroilija½

      Hei!

      Minä olen tekemässä retroa.

      Voin antaa pientä maksua kohtaan tämmöiset ominaisuudet, :alert=kaikille kutsu.
      :pickall- Tyhjentää toisen huoneen, sen minkä sisällä olet.
      :furni :chooser, habosta tuttuja.

      Olisin valmis tekemään retron, Mainostusta vastaan.
      Eli eka onnekas, Tee pyyntö. Sanon kuka pääsee administeriksi.
      Owneri olen siltikin minä itse.

      Vastatkaa viestiin!

      Hei hei!

      Terveisin:_-=/&Retroilija½#¤

      • retro staf

        haluun su retroo stafiks


      • McJake


    • Voisko joku tehä mulle retron tai sit antaa helpon aloittelija sivun missä olis ne helpot ohjeet?!=)

      Muuten tässä linkki kivaan retroon on suomalainen ja tällä hetkellä on päivitys katko (en tiedä millon käynnistyy taas mut kannattaa tarkkailla) ja tässä on sille linkki: http://www.prohotelli.com.net/

    • Kysyilijä:)

      Hei saisinko vielä siitä apinahotellista linkin:) kun yritän googlata sen mutta menee jonnekin ihan oudoille sivuille ja ajattelin jos se linkin kautta toimis :) kiitos etukäteen jo!

    • ismo haluu retron

      tekisin itekkii jos osaisin..

    • adminhabbo

      saisko täältä ihan selvät ohjeet retron tekemiseen (ei hamachia) ihan kaikki ohjeet vois laittaa

    • FanHotelSuomi

      Retrolija½,voisitko tehä mulle retron (ei hamachia) r63 ja uusimmat jutut ja kamat sen nimi olis sit Fani Hotelli

      • FanHotelSuomi

        ja vielä maksan siitä habbossa 2 HC-antiikkiverhoa,kysy Isopenguinilta


      • FanHotelSuomi
        FanHotelSuomi kirjoitti:

        ja vielä maksan siitä habbossa 2 HC-antiikkiverhoa,kysy Isopenguinilta

        ups oon vaihtanu ne :( annan jotain muuta ku alat tekee nii lähetä mun sähköpostiin: [email protected]


    • auttakaa

      voisko joku tehä mulle habbo retron. lisäätietoa: [email protected]. annan sille, joka sen tekee oikees habbos 100kolee ja kaks vip stereoo

    • Joojuu

      Jos herra kainulainen vastaa olisin valmis tekemään retron..

    • joo eka ladataa paska maksulline 24 e

    • Help
    • Professori muna

      no voi helvetti tässä teille niitä saakelin retroja!

      http://thehabbos.org/ tuolla on joka ikinen retro mitä on niin kahtokaa sieltä jos on niin kova ongelma!

    • jm

      moi voiko joku tehdä minule retron haluun niin annan sille stffin

    • HEi Voisikko Hoku Tehä Mulle Retron Voi Tulla Staffiks Tai Moderaatoriksi

      Ja Iimainen Vip

      Mun Sähkö Posti Osoite On [email protected]

    • |Retrot_On_Kivoja|

      Haluisin oman retron mut en osaa tehä :(

    • Retrohullu

      Se joka tekee mulle täysin toimivan retron saa siellä kolei ja vipin ja pääsee staffiks. Ps lähetä tähän sähköpostiin: [email protected]

    • täs ohje

      täs ohjeet miten teet:Moi, päätin tehdä ohjeen kuinka tehdä toimiva R63 hotelli.

      Sisällysluettelo:

      1: Tarvittavien tiedostojen lataaminen
      2: Tarvittavien tiedostojen asennus, DB CMS
      3: SWF:ien lataus & setuppaus
      4: Emulaattori
      5: Vaiheessa 5 hotellisi toimii.



      Noniin, aloitetaanpas siis.






      1: Tarvittavien tietojen lataaminen

      Xamppin lataus: http://adf.ly/Bx7qn

      Kuva: Spoiler [Show]
      Retropaketti (sisältää CMS, DB & EMULATOR, myös seckey, joka täytyy lisätä.): http://adf.ly/Bx7uF

      Tämän varmaan osaat ladata ilman kuvaa.

      Winrar: http://www.download.fi/tyopoyta/pakkausohjelmat/winrar.cfm

      En jaksa lisätä kuvaa tähän. Osaat ladata sen itsekin.


      Notepad : http://adf.ly/Bx7sa

      En lisää kuvaa tähänkään.







      2: Tarvittavien tietojen asennus: Klikkaa xampp installer auki. (Xampp-versioni on 1.7.7, mutta sinulla on 1.8.0. Ei paljon eroa.)

      Kuva: Spoiler [Show]
      Extractaa Retropaketti työpöydällesi.

      Xamppin asennettuasi laita apache & mysql päälle.

      Kuva: Spoiler [Show]
      Mene localhost/security/xamppsecurity.php, ja laita itsellesi salasana, esim. vaikka root.

      SALASANA SIIS MERKITTYIHIN KOHTIIN! Kuva: Spoiler [Show]
      Kun olet valmis, mene localhost/phpmyadmin -> Tietokannat -> Luo tietokanta

      Pistä sen nimeksi vaikkapa phoenix.

      Kuva: Spoiler [Show]
      Sitten mene tietokantaan phoenix, ja paina "Tuonti".
      Etsi työpöydältäsi kansio Retropack, ja mene siitä DB EMULATOR -> SQL.
      Tuo phoenix 3.7.0.sql databaseen.

      Kuva: Spoiler [Show]
      Kun tulee lukemaan: "Tuonti onnistui, 6745 kyselyä suoritettu. (phoenix 3.7.0.sql)",
      Klikkaa uudelleen "Tuonti". Nyt valitse phoenix 3.7.0.sql alla oleva tiedosto, UPDATE 3.7.0 TO 3.7.1.sql.
      Tuo sekin tietokantaan. Osaat sen ilman kuvaa.

      Sitten mene SQL, ja avaa seckey retropaketista.
      Kopioi seckey, ja liitä se SQL:ässä olevaan laatikkoon.
      Lopuksi paina "Siirry"

      Kuva: Spoiler [Show]
      Onnea! Databasesi on nyt valmis!





      CMS

      Mene c:/xampp/htdocs. poista siellä olevat tiedostot. Mene retropakettiin.
      Mene RevCMS -> RevCMS 1.9.9.9 ja tuo siellä olevat tiedostot databaseesi.

      Kuva: Spoiler [Show]
      Kun olet tuonut ne, niin mene app -> management -> config. Muokkaa sitä Notepad :lla.
      Täytä merkityt tiedot.

      Kuva: Spoiler [Show]
      Kun olet merkinnyt ne, niin hotelliisi etusivun pitäisi toimia.





      REKISTERÖIDY HOTELLIISI

      Kun olet rekisteröitynyt, mene databaseesi. etsi reunasta "users".

      Kuva: Spoiler [Show]
      Kun olet löytänyt sen, klikkaa sitä. Etsi hahmosi nimi, ja paina "Muokkaa".
      Laita itsellesi rank 7 (=admin).

      Kuva: Spoiler [Show]






      3: SWFien lataus & setuppaus

      Lataa miopio07:n swf: https://hotfile.com/dl/150328088/153d341/SWF_v4_de_miopio07_descargables.rar.html
      Klikkaa "Regular download", jos et ole premium.

      Kuva: Spoiler [Show]
      Kun olet valinnut lataustavan, klikkaa "Download file"
      Tähän ei varmaankaan tarvitse kuvaa.





      Näin asetat SWF:

      Pura c_images, dcr, gamedata & gordon htdocsiin.
      habboflashclient ja loader kansioon htdocs/wwwroot

      Avaa gamedata -> external_variables -> .txt tiedosto

      Paina Ctrl F ja etsi 5.166.96.45 ja korvaa se hamachisi/koneesi IP:llä ja paina "Tallenna".

      Sitten app -> management -> htdocs. Rullaa alas,
      ja muokkaa IP kohdalle hamachin/koneesi ip. Älä muokkaa muuta, sillä olen asettanut polut oikein.

      Kuva: Spoiler [Show]

      Onnea, SWF:äsi toimivat! Hotellisi on emulaattoria vaille valmis.







      4: Emulaattori

      Mene DB EMULATOR kansioon. Muokkaa configista merkityt tiedot.

      Kuva: Spoiler [Show]
      Laita emulaattori päälle. Muuta ei tarvitse tehdä, ja nyt hotellisi toimii.

      Kuva: Spoiler [Show]




      Onnea! R63 hotellisi toimii täydellisesti!





      Tähän vielä kuva todisteeksi, että hotellin pitäisi toimia: Spoiler [Show]

      ee etusivuler sit mee alas päi ja siel lukee ohjeet kilkaa sitä ja eti joku simpeli ohje ja ala vääsäämää :)

    • hulavila

      Heh, pitkästä aikaa vierailen täällä ja huomasin tutun nimimerkin, ja otsikon, ja mie muistan että oon kirjottanu tän tuolloin joskus :D En mie enää mitää retroa kaipaa ko en koko peliä ole pelannu vuoteen tai kahteen, ja osaan sen muutenki tehrä :D

    • kateusho-retrot.net

      vittu menkää sinne www.retrot.net (retrot.dy mut vaihtui) siel on ohjeet miten tehä ja jos ei tajuu voi kysyy apua :) älkää aina tääl haluun retron tehkää mulle retro ku valmis ilmota pä[email protected] toi ärsytää menkäää retrot.netiin!

    • vuuta

      osaatko kertoo miten se tehdään? mikä se sivu oli et voi tehä

    • Haluun retron

      Kuka voisi tehä mulle Habbo retron,ei mielellään mitään hamachia kiitos:)Eikä sellasta vanhan habon näköstä,vaan sellanen joka näyttää hieman pro hotellilta.Sitten,ku on tehnyt antais sen ukon mulle,koska haluan ite olla pää staffi,mut tietenki se tekijä pääsis toiseks korkeimpaan juttuun,kun loisi hahmon:)Pliis jokup kiltti tekeen mulle retroo!

    • C.I.A

      Se kuka tekee mulle retron saa 30 lohista 750kolee ja kultaa 67 harkkoa JOTEN TEHKÄÄ ILMOITTAKAA SIIT TÄNNE JA SE PÄSEE STAFFIKS TA ADIMIKSI

      • jimi1001

        Voin tehdä kaikille ketkä haluaa retron, sen ilmaiseksi!


      • asasd

        Te mulle ja kerro linkki ja kaikki muu


    • Untelias

      Joku halukas voisi tehdä minulle retron, jonka nimi voisi olla esim. Jan Hotelli.
      Ei mieluiten hamaa.

    • sddsd
    • retrotekijä

      MISTÄ JOHTUU ETTÄ EMULAATTOREISSÄ ON ÄRSYTTÄVÄT ÄÄNEN ja ku liittää c: asemaa nii pi pi piip

    • jimi1001

      Voin tehdä sulle rerton: retroilia nimeni on jimi1001.

    • Inqunity

      Nyt kaikki Suolahotelliin! Eli osoite: suolahotelli.dy.fi /.. R63 retro

    • malluti

      Voitteko kertoo nyt ihan toimivan sivun jossa voi tehdä retroja, kiitos!?

      • Juurikin niin

        Ei sellasii oo, sori vaan.


    • Swift

      Tuleeko retro-nimitys muuten siitä että hotelli on samanlainen kuin vanha habbo, mutta sieltä puuttuvat tietyt vanhalle habbolle ominaiset toiminnot (käsi, kultakalastin, elokuvateko...)? :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe