Olen itse aika pitkä tyttö (n. 173 cm) ja poika
taitaa olla minua neljä senttiä lyhyempi ja muutenkin "pienikokoinen".
Onko teidän mielestänne hullunnäköistä, jos tyttö on poikaa pidempi?
Tottakai siinä on se, että suudellessa tuntee itsentsä konkkeliksi, eikä voi tuntea itseään pieneksi tai suloiseksi tytöksi...
hänen kanssaan on ihana istua sängyllä ja suudella, mutta aina kun noustaan ylös ja huomaan pituuseromme, muuttuu olo jotenkin vaivalloiseksi...
Help?
pituuserolla väliä?
6
756
Vastaukset
- Miksi?
Jeah!
Ei sillä ole mitään väli, koska tunnen eräänkin pari, joilla on pituuseroa jotain 20cm, eikä se niitä tunnu hidastavan. Onhan se tietysti aika hauskan näköistä, kun ne kävelee vierekkäin ja tyttö on poikaa niin paljon pidempi.
Ja siitä sänky jutusta vielä sitä, että miksi te nousette ylipäätään siitä sängyltä, kun voisitte vaikka harrastaa...
Siis jos ette vielä oo, niin ei sit mitään erikoista. - mayura
Poikaystäväni on minua 3-4cm lyhyempi, olen itse 177,5cm. Ei niin pienen pituuseron takia erota tarvitse! Jos se kuitenkin sinua niin paljon haittaa, ei voi mittää. Tietysti voi olla myös, että poika kasvaa yhä.
Poikaystävääni ei haittaa pituuteni, näytän kuulemma enemmän mallilta. Hän on erittäin tyytyväinen siihen, että olemme "samalla tasolla". :]- tsssssp
Ei rakkaus koskaan katso pituutta. Älä tee pituudesta ongelmaa, jos ei se poikaystävääsikään haittaa. Ja ulkopuolisten ihmisten ajatuksista ei kannata välittää.
Tottahan sekin on että pituuserosta voi ongelmiakin olla..jos sitä on kovin paljon.
itsellä on poikaystävä sellaset 30 cm pitempi :D
- pitkä typy
Ei pituus erolla ole mitään väliä. Itse olen vielä pidempi tyttö, 178cm ja vain yksi poika meidän luokalta on minua pidempi. Itse kyllä haluaisin mieluummin poikakaverin joka olisi minua pidempi, mutta kyllä rakkaus vie voiton
- yks poika
että tyttö ei saa olla mua pitempi. Ihan sama vaikka ois vaan yhden sentin mua lyhyempi, se riittää, kunhan ei vaan ole pitempi.
- Mrbiggie
Kukaan tyttö jonka kanssa olen ollu (about 15) ei ole ollut pidempi kuin minä. Yleensä he ovat olleet -20-30cm ja minä kun olen 25cm niin ei se haittaa. Hyvältä se tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241