Siis nyt ei puhuta "henkisestä, eikä muustakaan sen tyyppisestä" vaan todella siitä ihtestään. Eli olettekko joskus tavannut todella kauniin lesbon.
Katsojan
20
2233
Vastaukset
- Paprikapensas
Kyllä vaan olen tavannut kauniin, mutta kyseessä on bi-nainen, seurustellut pitkän tovin hänen kanssaan. Pidän itseänikin ihan kauniina bi-naisena:)
- Laumasielu
Riippuu siitä mitä kukin pitää kauniina. Ja siitäkin se riippuu mikä kauneuskäsite on yhteiskunnassa sillä hetkellä vallitsevana. Olen tavannut monen monta kaunista lesboa ja tunnenkin heistä muutaman.
- tavannut
oma naiseni on kauneinta mitä tiedän
- sekä henkinen että fyysinen.
Ihmiseen täytyy tutustua ennen kuin sen huomaa.
- ovat olleet tyttöystäväni
myönnän, retkahdan helposti ulkonäöllisin perustein naiseen.
kaikki tyttöystäväni ovat olleet todella komeita, jossain vaiheessa olin sitä mieltä, että siitä on vain haittaa seurustelusuhteessa, koska koko ajan joku muu tarjoutuu tilalle, jos ei suhde toimi...
tämä tosiasia ei kuitenkaan ole helpottaanut, vaan edelleenkin silmäni tarttuu tietynlaisiin komeisiin maskuliinisempiin naisiin.
mutta kysyjä tarkoitti varmaan perinteisesti heteronaisellisesti kauniita naisia, sellaisiakin on nykyään liikenteessä todella paljon, ne eivät vain kiinnosta mua henkilökohtaisesti. - ilves
Kaunista on siroluinen, pieni kauniskasvoinen, normaali vartaloinen ruskeahiuksinen nainen.
Näytösmallit ovat mun makuun pitkät linnunluiset naiset. LESBOISTA HARVA ON SEN NÄKÖINEN VALITETTAVASTI.- Siroluinenko?
Outoa!
- Läskit heiluu ja hytisee!!!
Siroluinenko? kirjoitti:
Outoa!
Lesbot on suurin osa ronkkaluisia ja isokokoisia.
- nähnyt, kun mä tiedän vaan ...
Läskit heiluu ja hytisee!!! kirjoitti:
Lesbot on suurin osa ronkkaluisia ja isokokoisia.
kalanruotomaiset farkut päällä? Farkut tosin peittävät ja parantavatkin tilannetta vähän.
- farkut?
nähnyt, kun mä tiedän vaan ... kirjoitti:
kalanruotomaiset farkut päällä? Farkut tosin peittävät ja parantavatkin tilannetta vähän.
Voi sitä silmän iloa taas kesällä,kun pullukat on ahtanut ittensä lannefarkkuihin!Läskit vaan roikkuu yli farkunreunuksen ja liian lyhyt t-paita korostaa sitä valkoista läskirengasta,hyi hemmetti!
- ja vielä nuoret ihmisetkin.
farkut? kirjoitti:
Voi sitä silmän iloa taas kesällä,kun pullukat on ahtanut ittensä lannefarkkuihin!Läskit vaan roikkuu yli farkunreunuksen ja liian lyhyt t-paita korostaa sitä valkoista läskirengasta,hyi hemmetti!
Monet murrosikäisetkin ovat kuin vanhoja.
- huomannut
farkut? kirjoitti:
saman kuinka pullukoita tämän päivän nuoret ovat. Miksi naiset ei enää huolehdi itsestään? Itse olen kolmekymppinen ja terveet elämäntavat kuuluvat elämään. Olen paremmassa kunnossa kuin moni mua nuorempi. Ei tartte kesäisin tuskastella niiden jenkkojen kanssa. Ja se nyt vaan on niin, että kiinteä, terveen näköinen vartalo herättää perhoset mahassa. Usein sellaisen kantajalla on hymyilevät kasvot. :) Niin ja se huvittaa, kun ollaan niin lesboa että. Kaikki kun ei osaa kantaa sitä jätkä-tyyliä luontevasti.
- LaikaQ
huomannut kirjoitti:
saman kuinka pullukoita tämän päivän nuoret ovat. Miksi naiset ei enää huolehdi itsestään? Itse olen kolmekymppinen ja terveet elämäntavat kuuluvat elämään. Olen paremmassa kunnossa kuin moni mua nuorempi. Ei tartte kesäisin tuskastella niiden jenkkojen kanssa. Ja se nyt vaan on niin, että kiinteä, terveen näköinen vartalo herättää perhoset mahassa. Usein sellaisen kantajalla on hymyilevät kasvot. :) Niin ja se huvittaa, kun ollaan niin lesboa että. Kaikki kun ei osaa kantaa sitä jätkä-tyyliä luontevasti.
eiköhän aika moni niistä pullukoista ole kuitenkin heterotyttöjä? Ottaen huomioon sen, että lesbot ovat kuitenkin edelleen hyvin vähemmistössä mitä naisiin tulee. Joten jos puhutaan siitä, miten rumaa vatsamakkaran roikkuminen on, on vähintäänkin epäreilua yhdistää se suoraan lesboihin ja lesbojen oletettuun rumuuteen.
Olen itse sellaisen kohtuullisen ja tervehenkisen itsestään huolehtimisen kannalla. Ei siksi, että näyttäisi muiden silmissä hyvältä vaan siksi, että oma olo olisi kokonaisvaltaisesti hyvä. Se toki sitten heijastuu ulospäinkin, totta kai. Ennen muuta pitäisin huolta henkisestä hyvinvoinnista - mitä sillä trimmatullakaan vatsalla tekee, jollei ole rela olo ja mieli tasapainossa? Kun voi hyvin sisäisesti, pitää miltei automaattisesti huolen muustakin, menemättä liiallisuuksiin. - tekstissäni
LaikaQ kirjoitti:
eiköhän aika moni niistä pullukoista ole kuitenkin heterotyttöjä? Ottaen huomioon sen, että lesbot ovat kuitenkin edelleen hyvin vähemmistössä mitä naisiin tulee. Joten jos puhutaan siitä, miten rumaa vatsamakkaran roikkuminen on, on vähintäänkin epäreilua yhdistää se suoraan lesboihin ja lesbojen oletettuun rumuuteen.
Olen itse sellaisen kohtuullisen ja tervehenkisen itsestään huolehtimisen kannalla. Ei siksi, että näyttäisi muiden silmissä hyvältä vaan siksi, että oma olo olisi kokonaisvaltaisesti hyvä. Se toki sitten heijastuu ulospäinkin, totta kai. Ennen muuta pitäisin huolta henkisestä hyvinvoinnista - mitä sillä trimmatullakaan vatsalla tekee, jollei ole rela olo ja mieli tasapainossa? Kun voi hyvin sisäisesti, pitää miltei automaattisesti huolen muustakin, menemättä liiallisuuksiin.naisista noin yleisesti. ja sanoin, että ihminen joka huolehtii fyysisestä kunnostaan ja olemuksestaan, hymyileekin herkemmin. :) kun pitää fysiikastaan huolta, on myös mieleltään paremmassa kunnossa.
- LaikaQ
Kyllä olen. Meillä kotonakin asuu yksi söpöliini, jota viimeksi viime viikonloppuna yritettiin pokailla sinnikkäästi miehen toimesta ihan silmieni alla. Vähän huvitti, meitä molempia.
Ja kauniita lesbonaisia on muitakin, totta kai. En ymmärrä mistä kummasta muualta kuin homeisen äijämentaliteetin sumentamista aivoista voi olla edes peräisin se harhaluulo, että lesbo ei voi olla kaunis.
Ja tietysti siitä erittäin ällöttävästä stereotypiasta, että normikäsityksen mukaisesti ei-kaunis nainen on automaattisesti lesbo. Samoin tietysti nainen, joka ei kuolaa kaikkien miesten perään. Eräs heteroystävä joutui tuon tuosta epäilyn kohteeksi, vaikka tosiasiassa miehet vain tympivät häntä noin muuten. Putkiaivoon kun ei mahdu tosiasia, että jokainen mies ei vain ole viehättävä, ajattelee uros itse mitä tahansa. - Vitsippa
Mun naiseni on kaunis; tummahiuksinen, sinisilmäinen, kurvikas kaunotar. Olen onnentyttö kun sain hänet omakseni.
- mulle....................
Yksikin kaunis lesbo! Täälläkin kaikki kirjoittajat ovat ilman nimimerkkiä tai kuvaa. Ettekö kehtaa näyttää naamaanne, häh?
- kuvamme tää
palsta menis iha sekasin :D
- _Keijukainen_
Rakastamani nainen on todella kaunis, viehettävät silmät.Katse niin lumoitseva, vartalo ihanan kurvikas. Jopa sairaalavaatteissa ja puolnaamaa turvoksissa kaunis.
- Hutikkahilkka
Alkuillan olen valikoiva kahden jälkeen kuka tahansa käy. Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, miksi aamuisin muita ei näy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070