,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,

♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥

¤ SAANKO LUVAN ¤

Mä vien sut
Mä keinutan sua

Avaa mulle maailmas
Pyöritä mua

Mennään eteen
Tullaan taakse
Ollaan salaa

Hymyillään huulille
Suudellaan suulle
Maukkaasti maistellen

Mä kosketan sun kaulaa
Hiiputan hiljaa -
Halaa - Kieputaan

Älä salaa - enää
Kerro se
Uskalla kertoa
- Se -

♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥

http://www.youtube.com/watch?v=OLScE-ztj_4

8

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..vaan ihan oikeasti pidin tästä runosta ja linkistä : )
      Kiitos romanttisen tunnelman luomisesta : )

      • Kopittelija

    • *MURUKULTA*

      Murukulta heiluttelee täällä seinustan penkillä jankaloitaan ja katsellee tyhjää tanssisalia,,,

      Kunnes tapahtuu jotain kummallista,,
      jostain alkaa kuulua musiikkia,
      aivan vain hiljaa.. voimistuen,
      sali valaistuu ja kaikki on kultaa ja kristallia
      ja kaikki alkaa pyörimään pyöriipyöriipyörii ja
      sydän lyö ja pakahtuu.
      Huumaa ja Murukulta rakastuu...
      Jostain ääni pysäyttää - herättää -
      lattille seisomaan jään.
      Musiikki tauonnut, kullat peilit kristallit haihtunut,
      vain valojuova yksinäinen lattiaan koskee
      kaikki muu kaunis katoaa..

      Vaan sydän lyö kiihkeimmin - saat luvan toistekin,,, :)

      • Kopittelija

        Parketti on hiljentynyt
        Lakanoilla lepää
        Väsyneet -
        Leijonat

        *pärskis* Okei Mä meen lääkäriin ! :D

        Hyvää päivää sulle ! T: Mä ite Real !;)


      • *MURUKULTA*
        Kopittelija kirjoitti:

        Parketti on hiljentynyt
        Lakanoilla lepää
        Väsyneet -
        Leijonat

        *pärskis* Okei Mä meen lääkäriin ! :D

        Hyvää päivää sulle ! T: Mä ite Real !;)

        Se virus niin tehokas,,,:)) sorg,,
        Ehkä sitten *pärskis* seuraavalla kerralla
        ei ole näin *pärskis* kamalaa nuhaa..kun..äh..äh..
        tulen tanssim..*ÄTSIUUUU*..aan. 'pruuuuuh'...niiff.
        Tai sitten..http://www.tyosuojelu.fi/upload/suojavarustus.jpg saat valita..*

        Runosi oli muuten todella hienoa luettavaa ja musiikkivalinta Murukullan suosikki,,,,kiidos!

        Ja muvaa pvää sinnekii! :) phm...


      • Kopittelija
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Se virus niin tehokas,,,:)) sorg,,
        Ehkä sitten *pärskis* seuraavalla kerralla
        ei ole näin *pärskis* kamalaa nuhaa..kun..äh..äh..
        tulen tanssim..*ÄTSIUUUU*..aan. 'pruuuuuh'...niiff.
        Tai sitten..http://www.tyosuojelu.fi/upload/suojavarustus.jpg saat valita..*

        Runosi oli muuten todella hienoa luettavaa ja musiikkivalinta Murukullan suosikki,,,,kiidos!

        Ja muvaa pvää sinnekii! :) phm...

        Lääkärissä tuli käytyä poikkien kans ja ei
        ne antanut vieläkään terveen papereita...Mulle...
        Mutta toivossa on hyvä elää !
        Kirjoituksesi oli mieleen painuva ! ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=Xkv91XOgjgc

        Ehkä minä vielä joskus paranen !

        Kaunis päivä Murukulta ! T (*J*)


    • kaaru

      Onpas kiihkeä tunnelma...wau, pidän tällaisesta. Suurten tunteiden keinunnasta, intohimoisista sanoista, joka jättää lukijalle "valtavan" mahdollisuuden käyttää omaa mielikuvitusta:)))

      • Kopittelija

        No päivää Kaaru !

        Minä se pyörähtelin tuolla ruokakaupan hyllyjen välissä ostoskoria halaten mutta täytyi lopettaa kun sellainen tärkeän näköinen kaveri siellä oven suussa alkoi katselee niin pitkään...
        Ei kaiketi oikein ymmärretty toisiamme... ;D

        Noh menihän se paremman puutteessa ! :D

        Kiva jos tykkäsit runosta ja parketin perunajouhoista !

        Kivaa päivää ! T. Mä ite Real Mc (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe