♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥
¤ SAANKO LUVAN ¤
Mä vien sut
Mä keinutan sua
Avaa mulle maailmas
Pyöritä mua
Mennään eteen
Tullaan taakse
Ollaan salaa
Hymyillään huulille
Suudellaan suulle
Maukkaasti maistellen
Mä kosketan sun kaulaa
Hiiputan hiljaa -
Halaa - Kieputaan
Älä salaa - enää
Kerro se
Uskalla kertoa
- Se -
♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥
http://www.youtube.com/watch?v=OLScE-ztj_4
,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,
8
329
Vastaukset
- padme_amidala
..vaan ihan oikeasti pidin tästä runosta ja linkistä : )
Kiitos romanttisen tunnelman luomisesta : )- Kopittelija
Ai säkin tykkäisit vähän pyörähdellä...
Nätti on kaunista ja
painavaa on raskas kantaa...
Ja järvikin on ihan rannassa...
Hyvää yötä...
http://www.youtube.com/watch?v=bnI9K_05BzA
T. Mä (*J*)
- *MURUKULTA*
Murukulta heiluttelee täällä seinustan penkillä jankaloitaan ja katsellee tyhjää tanssisalia,,,
Kunnes tapahtuu jotain kummallista,,
jostain alkaa kuulua musiikkia,
aivan vain hiljaa.. voimistuen,
sali valaistuu ja kaikki on kultaa ja kristallia
ja kaikki alkaa pyörimään pyöriipyöriipyörii ja
sydän lyö ja pakahtuu.
Huumaa ja Murukulta rakastuu...
Jostain ääni pysäyttää - herättää -
lattille seisomaan jään.
Musiikki tauonnut, kullat peilit kristallit haihtunut,
vain valojuova yksinäinen lattiaan koskee
kaikki muu kaunis katoaa..
Vaan sydän lyö kiihkeimmin - saat luvan toistekin,,, :)- Kopittelija
Parketti on hiljentynyt
Lakanoilla lepää
Väsyneet -
Leijonat
*pärskis* Okei Mä meen lääkäriin ! :D
Hyvää päivää sulle ! T: Mä ite Real !;) - *MURUKULTA*
Kopittelija kirjoitti:
Parketti on hiljentynyt
Lakanoilla lepää
Väsyneet -
Leijonat
*pärskis* Okei Mä meen lääkäriin ! :D
Hyvää päivää sulle ! T: Mä ite Real !;)Se virus niin tehokas,,,:)) sorg,,
Ehkä sitten *pärskis* seuraavalla kerralla
ei ole näin *pärskis* kamalaa nuhaa..kun..äh..äh..
tulen tanssim..*ÄTSIUUUU*..aan. 'pruuuuuh'...niiff.
Tai sitten..http://www.tyosuojelu.fi/upload/suojavarustus.jpg saat valita..*
Runosi oli muuten todella hienoa luettavaa ja musiikkivalinta Murukullan suosikki,,,,kiidos!
Ja muvaa pvää sinnekii! :) phm... - Kopittelija
*MURUKULTA* kirjoitti:
Se virus niin tehokas,,,:)) sorg,,
Ehkä sitten *pärskis* seuraavalla kerralla
ei ole näin *pärskis* kamalaa nuhaa..kun..äh..äh..
tulen tanssim..*ÄTSIUUUU*..aan. 'pruuuuuh'...niiff.
Tai sitten..http://www.tyosuojelu.fi/upload/suojavarustus.jpg saat valita..*
Runosi oli muuten todella hienoa luettavaa ja musiikkivalinta Murukullan suosikki,,,,kiidos!
Ja muvaa pvää sinnekii! :) phm...Lääkärissä tuli käytyä poikkien kans ja ei
ne antanut vieläkään terveen papereita...Mulle...
Mutta toivossa on hyvä elää !
Kirjoituksesi oli mieleen painuva ! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Xkv91XOgjgc
Ehkä minä vielä joskus paranen !
Kaunis päivä Murukulta ! T (*J*)
- kaaru
Onpas kiihkeä tunnelma...wau, pidän tällaisesta. Suurten tunteiden keinunnasta, intohimoisista sanoista, joka jättää lukijalle "valtavan" mahdollisuuden käyttää omaa mielikuvitusta:)))
- Kopittelija
No päivää Kaaru !
Minä se pyörähtelin tuolla ruokakaupan hyllyjen välissä ostoskoria halaten mutta täytyi lopettaa kun sellainen tärkeän näköinen kaveri siellä oven suussa alkoi katselee niin pitkään...
Ei kaiketi oikein ymmärretty toisiamme... ;D
Noh menihän se paremman puutteessa ! :D
Kiva jos tykkäsit runosta ja parketin perunajouhoista !
Kivaa päivää ! T. Mä ite Real Mc (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
