,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,

♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥

¤ SAANKO LUVAN ¤

Mä vien sut
Mä keinutan sua

Avaa mulle maailmas
Pyöritä mua

Mennään eteen
Tullaan taakse
Ollaan salaa

Hymyillään huulille
Suudellaan suulle
Maukkaasti maistellen

Mä kosketan sun kaulaa
Hiiputan hiljaa -
Halaa - Kieputaan

Älä salaa - enää
Kerro se
Uskalla kertoa
- Se -

♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥

http://www.youtube.com/watch?v=OLScE-ztj_4

8

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..vaan ihan oikeasti pidin tästä runosta ja linkistä : )
      Kiitos romanttisen tunnelman luomisesta : )

      • Kopittelija

    • *MURUKULTA*

      Murukulta heiluttelee täällä seinustan penkillä jankaloitaan ja katsellee tyhjää tanssisalia,,,

      Kunnes tapahtuu jotain kummallista,,
      jostain alkaa kuulua musiikkia,
      aivan vain hiljaa.. voimistuen,
      sali valaistuu ja kaikki on kultaa ja kristallia
      ja kaikki alkaa pyörimään pyöriipyöriipyörii ja
      sydän lyö ja pakahtuu.
      Huumaa ja Murukulta rakastuu...
      Jostain ääni pysäyttää - herättää -
      lattille seisomaan jään.
      Musiikki tauonnut, kullat peilit kristallit haihtunut,
      vain valojuova yksinäinen lattiaan koskee
      kaikki muu kaunis katoaa..

      Vaan sydän lyö kiihkeimmin - saat luvan toistekin,,, :)

      • Kopittelija

        Parketti on hiljentynyt
        Lakanoilla lepää
        Väsyneet -
        Leijonat

        *pärskis* Okei Mä meen lääkäriin ! :D

        Hyvää päivää sulle ! T: Mä ite Real !;)


      • *MURUKULTA*
        Kopittelija kirjoitti:

        Parketti on hiljentynyt
        Lakanoilla lepää
        Väsyneet -
        Leijonat

        *pärskis* Okei Mä meen lääkäriin ! :D

        Hyvää päivää sulle ! T: Mä ite Real !;)

        Se virus niin tehokas,,,:)) sorg,,
        Ehkä sitten *pärskis* seuraavalla kerralla
        ei ole näin *pärskis* kamalaa nuhaa..kun..äh..äh..
        tulen tanssim..*ÄTSIUUUU*..aan. 'pruuuuuh'...niiff.
        Tai sitten..http://www.tyosuojelu.fi/upload/suojavarustus.jpg saat valita..*

        Runosi oli muuten todella hienoa luettavaa ja musiikkivalinta Murukullan suosikki,,,,kiidos!

        Ja muvaa pvää sinnekii! :) phm...


      • Kopittelija
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Se virus niin tehokas,,,:)) sorg,,
        Ehkä sitten *pärskis* seuraavalla kerralla
        ei ole näin *pärskis* kamalaa nuhaa..kun..äh..äh..
        tulen tanssim..*ÄTSIUUUU*..aan. 'pruuuuuh'...niiff.
        Tai sitten..http://www.tyosuojelu.fi/upload/suojavarustus.jpg saat valita..*

        Runosi oli muuten todella hienoa luettavaa ja musiikkivalinta Murukullan suosikki,,,,kiidos!

        Ja muvaa pvää sinnekii! :) phm...

        Lääkärissä tuli käytyä poikkien kans ja ei
        ne antanut vieläkään terveen papereita...Mulle...
        Mutta toivossa on hyvä elää !
        Kirjoituksesi oli mieleen painuva ! ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=Xkv91XOgjgc

        Ehkä minä vielä joskus paranen !

        Kaunis päivä Murukulta ! T (*J*)


    • kaaru

      Onpas kiihkeä tunnelma...wau, pidän tällaisesta. Suurten tunteiden keinunnasta, intohimoisista sanoista, joka jättää lukijalle "valtavan" mahdollisuuden käyttää omaa mielikuvitusta:)))

      • Kopittelija

        No päivää Kaaru !

        Minä se pyörähtelin tuolla ruokakaupan hyllyjen välissä ostoskoria halaten mutta täytyi lopettaa kun sellainen tärkeän näköinen kaveri siellä oven suussa alkoi katselee niin pitkään...
        Ei kaiketi oikein ymmärretty toisiamme... ;D

        Noh menihän se paremman puutteessa ! :D

        Kiva jos tykkäsit runosta ja parketin perunajouhoista !

        Kivaa päivää ! T. Mä ite Real Mc (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe