♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥
¤ SAANKO LUVAN ¤
Mä vien sut
Mä keinutan sua
Avaa mulle maailmas
Pyöritä mua
Mennään eteen
Tullaan taakse
Ollaan salaa
Hymyillään huulille
Suudellaan suulle
Maukkaasti maistellen
Mä kosketan sun kaulaa
Hiiputan hiljaa -
Halaa - Kieputaan
Älä salaa - enää
Kerro se
Uskalla kertoa
- Se -
♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥
http://www.youtube.com/watch?v=OLScE-ztj_4
,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,
8
329
Vastaukset
- padme_amidala
..vaan ihan oikeasti pidin tästä runosta ja linkistä : )
Kiitos romanttisen tunnelman luomisesta : )- Kopittelija
Ai säkin tykkäisit vähän pyörähdellä...
Nätti on kaunista ja
painavaa on raskas kantaa...
Ja järvikin on ihan rannassa...
Hyvää yötä...
http://www.youtube.com/watch?v=bnI9K_05BzA
T. Mä (*J*)
- *MURUKULTA*
Murukulta heiluttelee täällä seinustan penkillä jankaloitaan ja katsellee tyhjää tanssisalia,,,
Kunnes tapahtuu jotain kummallista,,
jostain alkaa kuulua musiikkia,
aivan vain hiljaa.. voimistuen,
sali valaistuu ja kaikki on kultaa ja kristallia
ja kaikki alkaa pyörimään pyöriipyöriipyörii ja
sydän lyö ja pakahtuu.
Huumaa ja Murukulta rakastuu...
Jostain ääni pysäyttää - herättää -
lattille seisomaan jään.
Musiikki tauonnut, kullat peilit kristallit haihtunut,
vain valojuova yksinäinen lattiaan koskee
kaikki muu kaunis katoaa..
Vaan sydän lyö kiihkeimmin - saat luvan toistekin,,, :)- Kopittelija
Parketti on hiljentynyt
Lakanoilla lepää
Väsyneet -
Leijonat
*pärskis* Okei Mä meen lääkäriin ! :D
Hyvää päivää sulle ! T: Mä ite Real !;) - *MURUKULTA*
Kopittelija kirjoitti:
Parketti on hiljentynyt
Lakanoilla lepää
Väsyneet -
Leijonat
*pärskis* Okei Mä meen lääkäriin ! :D
Hyvää päivää sulle ! T: Mä ite Real !;)Se virus niin tehokas,,,:)) sorg,,
Ehkä sitten *pärskis* seuraavalla kerralla
ei ole näin *pärskis* kamalaa nuhaa..kun..äh..äh..
tulen tanssim..*ÄTSIUUUU*..aan. 'pruuuuuh'...niiff.
Tai sitten..http://www.tyosuojelu.fi/upload/suojavarustus.jpg saat valita..*
Runosi oli muuten todella hienoa luettavaa ja musiikkivalinta Murukullan suosikki,,,,kiidos!
Ja muvaa pvää sinnekii! :) phm... - Kopittelija
*MURUKULTA* kirjoitti:
Se virus niin tehokas,,,:)) sorg,,
Ehkä sitten *pärskis* seuraavalla kerralla
ei ole näin *pärskis* kamalaa nuhaa..kun..äh..äh..
tulen tanssim..*ÄTSIUUUU*..aan. 'pruuuuuh'...niiff.
Tai sitten..http://www.tyosuojelu.fi/upload/suojavarustus.jpg saat valita..*
Runosi oli muuten todella hienoa luettavaa ja musiikkivalinta Murukullan suosikki,,,,kiidos!
Ja muvaa pvää sinnekii! :) phm...Lääkärissä tuli käytyä poikkien kans ja ei
ne antanut vieläkään terveen papereita...Mulle...
Mutta toivossa on hyvä elää !
Kirjoituksesi oli mieleen painuva ! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Xkv91XOgjgc
Ehkä minä vielä joskus paranen !
Kaunis päivä Murukulta ! T (*J*)
- kaaru
Onpas kiihkeä tunnelma...wau, pidän tällaisesta. Suurten tunteiden keinunnasta, intohimoisista sanoista, joka jättää lukijalle "valtavan" mahdollisuuden käyttää omaa mielikuvitusta:)))
- Kopittelija
No päivää Kaaru !
Minä se pyörähtelin tuolla ruokakaupan hyllyjen välissä ostoskoria halaten mutta täytyi lopettaa kun sellainen tärkeän näköinen kaveri siellä oven suussa alkoi katselee niin pitkään...
Ei kaiketi oikein ymmärretty toisiamme... ;D
Noh menihän se paremman puutteessa ! :D
Kiva jos tykkäsit runosta ja parketin perunajouhoista !
Kivaa päivää ! T. Mä ite Real Mc (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502
