Löytyiskö keltään nurkista kunnon paukkuputkia? Ja mitä mieltä olette kyseisestä vehkeestä, onko pyörästä muuhun kuin kylältä keskikaljan hakuun kesäisin? Kiitoksi kommenteista!
Honda VT 1100 Sahdow Vm 95
5
954
Vastaukset
- samakans
Kyllä ne putket joutuu varmaan kaupasta ostamaan,se vakioputkien suhina on kyllä vaatimaton.
Semmosella Hondalla pääsee vaikka mihin,ei siinä koskaan mitään vikoja ole. - vaan..
Hyvä peli vaan aika vanha,ei oo hondatkaan ikuisia,voipi varautua hiljalleen korjauksiin,putkia kannattaa katella,kaupan hinnat aika kovat pyörän arvoon suhteutettuna....
- lähellekään
vanha. Itselläni on vm -90, eikä ole ollut mitän vikoja. Eikun ajoa vaan...
- 1100...
lähellekään kirjoitti:
vanha. Itselläni on vm -90, eikä ole ollut mitän vikoja. Eikun ajoa vaan...
Mullakin sellainen käsitys että ois aika luotettava pyörä vanhanakin. Eipä ainakaan ole mikään muovilelu.
- Sklbo
Itselläni on jenkkimalli ja vm. -88 ja hyvin on pelittänyt tämän 4 vuoden ajan, mitä se minulla on ollut. Iskarit ja renkaat olen vaihtanut.
Viime kesänä tehtiin reissu Ruotsin ja Tanskan läpi Frankfurtin lähistölle. Sieltä Prahaan ja Berliiniin ja Sassnitzin kautta Tukholmaan ja sieltä H:kiin. Meno yksin ja paluu kaksin ja kyytiläisen ajovarusteet lähtiessä mukana. Ei mitään ongelmia.
Ostaessa oli paukkuputket ja aion vaihtaa ne kyllä alkuperäisiin. Alkanut jurppia älytön pauke.
Ostaessa oli paukkuputket ja aion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954