Olemme perheen kanssa lähdössä matkailuautolla Harstadiin keväällä. Suunnittelimme ajavamme Kilpisjärven kautta. Paluumatka Ruotsin läpi nopeinta reittiä Suomeen. Menomatkalla voisimme poiketa jossain lähistöllä ennen Harstadia. Mitä Norjan kävijät ehdottaa. Olisiko esim Tromssa näkemisen arvoinen paikka?
Harstadiin matka, mitä muuta ehdotatte
2
511
Vastaukset
- Tromssassa
Tromssa on näkemisen arvoinen kaupunki. Tai no, toiset tykkää yhdestä paikasta ja toiset jostain toisesta, mutta Tromssa on kaunis ja viihtyisä. Upeat maisemat (kaupunkihan on saaresa vuonon keskellä), museoita, meriakvaario, kauppoja, köysirata tunturin laelle... Nähtävää riittää ainakin jos viivytte vain päivän tai pari.
Harstad on myös sympaattinen! - Norjafani
Kilpisjärvelle näkyvät eka vuoret ja maisema senkun paranee. Hyviä camping-paikkoja löytyy Skibotnista, aivan symppis Nordkjosbotnista ja kiva myös Hardstadista.
Parhaat vuoret on Tromsan alueella ja saari kannattaa kiertää kokonaan ympäri. Saareen pääsee komean sillan yli, tai tunneliverkostoon vuonon ali. Nähtävää riittää.
Tiet hyviä, eikä tällä matkalla juuri muita tunneleita ole. Missään ei peritä tiemaksua.
Narvikissa kannattaa poiketa. Rajalle Kiirunan suuntaan hieno maisema ja 8 %:n nousu (menee). Kiirunassa hyvä leirintäalue. Muuten Ruotsin halki hieman pitkästyttävä. Pitäkää tankki täynnä ja kymppi varalla.
Säävaraus aikatauluihin, sataa usein, mutta aurinko tulee äkkiä ja sitten loma on tosiloma !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892