♥
lemmenlaiva natisee
voihkien liitoksissaan
vahvojen tunteiden
lennellessä sinne tänne
joku ampuu raskailla,
toinen valittaa
harhaluotia
jollakin on
kultaansa ikävä
toinen kaihoaa tulevaa
sekalaiset lemmenlaulut
kaikuvat hiljaisessa yössä
minä olen jo
siirynyt pienelle
pelastuslautalle
suolavettä kasvoiltani
pyyhkien soudan heiveröisin
käsivoimin kohti turvallisen
majakkasi valoa
päästessäni vihdoin
viimeisillä voimillani
rantaan
konttaan verisin polvin
luoksesi, kohotan
naarmuuntuneita
käsiäni Sinua
kohti
ja sanon
hauraalla väsyneellä
äänellä
suukkoja...suukkoja..suukkoja
♥
lemmenlaiva `
16
412
Vastaukset
- Kopittelija
Nyt teit oivallisen runon !
Pakko on kehua mutta minä olisin noi viimeiset
sanat laittanut, että Rakas, Rakas, Rakas...
Sen verran oli jo polvet verillä ettei heti suukottelu varmaan tulis mieleen... ;)
Mutta kaiken kaikkiaan hyvä runo sulta nyt !
Ei sitten olleskaan mitään tusinatavaraa
tai mielen tajunnan virtaa...
Tää kohta on oivallinen tänne :
"joku ampuu raskailla,
toinen valittaa
harhaluotia
jollakin on
kultaansa ikävä
toinen kaihoaa tulevaa
sekalaiset lemmenlaulut
kaikuvat hiljaisessa yössä "
MC Manea lainatakseni asteikolla
1-10 saat kakskytä !
Ole onnellinen T. Mä (*J*)- padme_amidala
..tämän olisi voinut tehdä paremminkin, kun on vain pikaisesti tuherrettu. Aihe sensijaan mielestäni mitä herkullisin, päivän runoanti. Laitoin nyt poikkeuksellisesti omaksi aloituksekseen, kun tää oli vähän erilainen tavallisiin iltarunoihini verrattuna : )
Hämilläni otan tuon ehkä liian ylenpalttisen kiitoksen vastaan ja toivotan hyvää yötä : )
- lonely night
lopputekstit upposivat...minuun
thank you.- padme_amidala
..kaipasitkin piristystä : )
Kiitokset kommentistasi ja hyvää yötä : )
- padme_amidala
♥
herra Tärkeä
taas lähdössä töihin
parta ajettu, kengät on plankattu,
housuissa moitteettomat prässit
salkku täynnä tärkeitä papereita
kasvoilla tärkeä virkailme
jonka pehmittää hetkeksi
eteisessä vaihdettu lätöpusu
työmatkalla sitä mietitään
kalenteria ja palaveria
ja minä iloisena
mietiskelen samaa palaveria
kuinka Sinä tuikean
näköisenä nostat salkustasi
tärkeitä papereita
joiden välistä tipahtaa
"hieman" uskalias kuva meistä
etelän lomamatkallamme
takanaan pieni runoni:
"etelän kuumalla rannalla
pehmeällä sannalla
vain kuu ja tähdet sai todistaa
rakkautemme hetkeen kurkistaa
siihen, jossa en tiennyt
kumpi kauniimpaa lienyt
Sinun silmiesi kutsu kiihkeä
vai taivaan tuhat tähteä"
♥- *MURUKULTA*
Tämä runosi nyt todistaa jälleen yhden mun hokemista tai tosiasiasta,
jota ei aina ns. 'tyhmempi sitä huomaa' ;)))
Viisauksissani sen jätän sanomatta *nauraa*..ja herneet loppu kaupasta..*voi huokaus* ..*pyrskis*--
Hymyn runosi sai het aamuuni, vaan tuo loppurunoilu oli tooooodella kaunista luettavaa! :)
Aurinkoista pvää padme_ ja vilkutetaan nyt sille hra Tärkeällekin, jos sattuisi näkemään! :) - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tämä runosi nyt todistaa jälleen yhden mun hokemista tai tosiasiasta,
jota ei aina ns. 'tyhmempi sitä huomaa' ;)))
Viisauksissani sen jätän sanomatta *nauraa*..ja herneet loppu kaupasta..*voi huokaus* ..*pyrskis*--
Hymyn runosi sai het aamuuni, vaan tuo loppurunoilu oli tooooodella kaunista luettavaa! :)
Aurinkoista pvää padme_ ja vilkutetaan nyt sille hra Tärkeällekin, jos sattuisi näkemään! :)..juu on tärkeitä asioita ja tärkeitä asioita. Mikä kenellekin on tärkeää. Tohkeissani laitoin liikaa niitä tärkeä sanoja runooni. Vaikka otin muutaman pois, niin huomaan, että pari muuta olisi myös voinut ottaa.
Miesten ja naisten tärkeyseroja huomaa myös edustustilaisuuksissa. Naiset käy mielellään kampaajalla, tupsuttelee hiukka meikkiä ja laittaa söpön hamosen päälle teatteriin tai tanssilattialle. Mutta miesten edustustilaisuudet taas on sitä, että repäistään vaatteet pois ja mennään nakusilteen hikoilemaan saunan lauteille..hmm...Tälläisissä tilaisuuksissa toivoo, ettei ole ainoa nainen paikalla yksikseen hienoine kampauksineen oottelemassa jo "vauhtiin" päässyttä miesjoukkoa saunasta murkinan äärelle. Sitäpaitsi naisen tehtävä on tällöin lämmitellä tarjoilut...
No näitä tälläkertaa tänään, kun tuo kevätaurinko paistaa niin säihkyvästi taivaalla, eikä jaksa liikaa velloa syvissä tunteissa, mitä nyt tuon loppurunon verran.
Kiitokset hauskasta palautteesta ja onhan ne herneet loppu, kun mulla on niitä hamstrattuna täällä....
Mukavaa kevätpäivän jatkoa sinulle : )
- että mä diggaan
lemmenlaivoja hirveesti, pusuja, pus...kiitti.
- padme_amidala
..pitikö näyttö pyyhkiä : )
Runossa tuo lemmenlaiva tarkoitti vaan tätä palstaa, ei monikossa : )
Kiitokset palautteesta : ) - sinulle, että
padme_amidala kirjoitti:
..pitikö näyttö pyyhkiä : )
Runossa tuo lemmenlaiva tarkoitti vaan tätä palstaa, ei monikossa : )
Kiitokset palautteesta : )kyllä sä jaksat.heh, heh ja vielä kerran heh.;(
- padme_amidala
sinulle, että kirjoitti:
kyllä sä jaksat.heh, heh ja vielä kerran heh.;(
..mutta ei kai se haittaa : )
Hyvää kevätpäivän jatkoa sinulle : )
Jokaiselle jotakin.
Sinun runosi herätti.
Kumpahan saisi edes yhdenkin suudelman ,,,
sellaisen ihka oikean,,,,nam nam ja hymy suupilessä virnistän- padme_amidala
..hauskasta kommentistasi. Niinkus huomaat, pussailurunon kirjoittamalla saa ainakin palautepussailuita. On nekin tyhjää parempia. Eikun kirjoittamaan vaan : )
- padme_amidala
♥
rakastavan naisen
käsi näyttää kovin tyhjältä
ilman ikuisia kahleita
------------
http://www.rpakkanen.fi/retail/catalog/prod2.aspx?p=353
♥ - Into.Lento
saitpa tähän dramatiikkaa
ja voimakkaita tunteita
joita meren aallotkaan ei saa hiljaisiksi
et kai pahastu mutta viimeisen rivin muokkaisin näin:
"ja sanon janoisella äänellä
kosteita suukkoja, kosteita suukkoja"
mutta näinkin ritari tykkää
terveisin into meripoijuna
(:=))- padme_amidala
..lähteäkseni kotiin, mutta piti kirjautuman vielä sisään nähdessäni hauskan kirjoituksesi : ) En kirjoittele rekkaamattomana viestejä.
Vai vielä kosteita suukkoja, kun on merivedessä lionnut lukuisia päiviä...eiköhän siinä märkää suukkoa tule ihan tarpeeksi.
Minulla oli kyllä ensin oikeasti mielikuvissa saharan autiomaan konttaaminen ja tuo käden ojennus nääntyneenä. Se vaihtui sitten tähän Lemmenlaivaan, joka vähän kuvaa palstaa.
Tässä tulee kiitosviesti pullopostina meripoijulle. Ilahduin kovin käynnistäsi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753