spiritismi

minä.

mä haluisin tietää spiritismistä. onko kukaan koittanut sitä ja miten on käynyt? kertokaa myös kaikkee mitä siitä tiiätte. mua alko nyt kiinnostaa tää aihe ja teenkin siitä kans esitelmän skolessa. että kaikkee tänne sit, kiitos. :)

14

2870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lost-His-Soul

      no, en ite oo spiritismiä harrastanu mut oon kuullu kuiskauksia että kun sitä harrastetaan voidaan kysyä kaikkeuden(tai jonkun muun)hengiltä tulevasta ja menneestä... Mut on siinä huonotki puolensa, kaveri päätti kysyä millon se kuolee, ja lasi räjähti sen silmien edessä... Sille ei käyny kuinkaan (pari vertavuotavaa haavaa, kaipas vaan et lasinsirut pois ja puhdistuksen), mut henget ei enää vastannu sille... toivottavasti autto =) onnea esitelmään...

    • Spirite girl

      iin o totta, että spiritismi voi olla vai joku hauska "peli", mutta todellisuudessa se ei ole peli, vaa uskonto. Toisille käy huoosti ja toisille ei..:)
      Itselläi kokeili spiritismii kaveri kanssa ja semei auramiseks ja kyseisten henkien solvaamiseksi ja täydeksi pelleilyksi. Siitä seurauksea sain pistävä kivu oikeanpuoleiseen keuhkon puolelle ja se sattui kolme pävää, kävin lääkärissäkin ja otin särkytabletteja, jotka ei auttanu. Lääkäri käski tulla viikon päästä takas jos kipu ei oo hellittäny... Kyllä se sitten hellitti, mutta menetin itsenäisyyspäivän tanssiaiset ja erää kotiillan..((( Kamulle ei käyny mitenkään...

      Jos aijot kokeilla, niin älä pistä pelleilyksi ja sun pitää uskoo henkiin 100% muuten lasi ei liiku, etkä saa solvata henkiä ja kysymykset elämästä ja kuolemasta ovat kiellettyjä...

      Jos haluat tietää laudan ohjeet iin voin laittaa ne tähän... Mutta varoita älä edes kokeile, mut jos kokeilet nii otappa tästä oppia. Se voi olla vaarallista leikkiä henkimaailmalla... =p

      Oee esitelmään...

      • minä. taas. :)

        kiitos kun ootte kirjottanut tänne kaikenlaista. oon mä netistäkin jo löytänyt kaikkee. mä en ikinä ainakaan ite uskaltais pelleillä sen laudan kans. eiks se ollut niin että se pelilauta pitää polttaa siinä samassa talossa ja siinä huoneessa missä on pelattu ei saa sinä yönä nukkua? en oo iha varma, mut kaikkee tällästä oon kuullut. kiitus kun vastailette. :)


      • Spirite girl
        minä. taas. :) kirjoitti:

        kiitos kun ootte kirjottanut tänne kaikenlaista. oon mä netistäkin jo löytänyt kaikkee. mä en ikinä ainakaan ite uskaltais pelleillä sen laudan kans. eiks se ollut niin että se pelilauta pitää polttaa siinä samassa talossa ja siinä huoneessa missä on pelattu ei saa sinä yönä nukkua? en oo iha varma, mut kaikkee tällästä oon kuullut. kiitus kun vastailette. :)

        Lauta/paperi PITÄÄ polttaa, sitä en itsekkään muistau tehä... Voi kyllä nukkua, jos et ole mitään hengiä sinne jättäyt. Hengiltä pitänee kysyy saako lähtee ja kun ne myöntyy niin saat nukkuu rauhas..;) Ite jo toi kipu helppaa...)


      • Vampire
        Spirite girl kirjoitti:

        Lauta/paperi PITÄÄ polttaa, sitä en itsekkään muistau tehä... Voi kyllä nukkua, jos et ole mitään hengiä sinne jättäyt. Hengiltä pitänee kysyy saako lähtee ja kun ne myöntyy niin saat nukkuu rauhas..;) Ite jo toi kipu helppaa...)

        kerro minulle miten sen teen? haluan ehdottomasti kokeilla.
        Mikä paperi,tai millanen lauta mitä kaikkee siihen tarvii?
        Kerro kaikki :)


      • Kiinnostunut

        Oon ajatellut kavereiden kanssa kokeilla spiritismiä, mutta ei tiedetä tarkalleen miten se lauta tehään. Jos voisit laittaa laudan ohjeet?! Kiitän.


    • P.O.S

      Kun ihminen pitää sormeaan siinä lasissa ja kysyy kysymyksen, hän miettii jo valmiiksi vastauksen. Aivot antavat kädelle käskyn liikkua ihmisen haluamaan vastaukseen. Käden liikettä ei huomaa ja siksi sitä sanotaan niin "yliluonnolliseksi".

      • Oinas

        Olen samaa mieltä kanssasi.


      • henna

        Oletko itse koittanut tätä pelailua?
        Miten voit päättää, että muut ovat niin tyhmiä, etteivät huomaisi lasin liikkuvan hankalasti eikä liukuen, jos sitä kerran työntää pitää?! Ja varsinkin: Kun peliä pelataan joukossa ja joskus kyselläänkin kaikkia koskevia kysymyksiä, miksei liikkumisessa tulisi kauheaa sahausta, kun kaikki yrittäisivät liikuttaa..??

        Eivät kaikki tätä pelailevat ole kramppaavia ja turraksi itsensä jännittäviä teinejä, jotka eivät tajua muka-liikuttamista...


      • puhuja

        FRIIKKEJÄ OOTTE ÄIDIN KAIKKI!!!


    • joo-o

      Kyllä huomaa, että Saatana on olemassa ja voimissaan.Polttakaa ne spiritismilaudat ja juokaa vaikka mielummin kori kossua...sehän halventui alle kymppiin/0,5 pullo

      • La Mour

        Eli siis muuten tuo "looginen selitys" pitää paikkaansa, mutta ihminen ei siis liikuta sitä sormillaan, vaan energia siirtyy aivoista sormeen ja lämpöenergia ja valoenergia jotenkin kanavoituu sinne sormiin ja kun ihminen vielä ajattelee ja uskoo sen lasin liikkuvan niin se liikkuu, eikä sitä sormilla liikuteta.


    • Äzipöppä

      Mä oon monesti pelannu, mut ei oo mitään tapahtunu; pelattiin leikkimielellä ja lauta tehty päin honkia. En kyl oo ees varma uskonx mä tollasiin...:)
      Mut täs on jotai mitä mun tutut on ainakin mukamas kokeneet:
      -Jotkut oli leirikoulussa pelannu ja astiakaappi oli romahtanut ja yöllä joku oli kuiskinut niille.
      -Jotkut oli pelannu autotallissa ja siellä kaikki tavarat oli lähteny lentoon
      -Jotkut oli pelannu kaxkerroxisessa talossa ja yx oli kysyny et millon se kuolee ja oli vastattu et sitten ku se astuu noista rappusista. Sit se oli astunu niistä ja oli kuollu. Se oli joku nuori tyttö.

      Mut älä kysy millon kuolet, koska mulle on monesti sanottu et kuolee heti. Ja kysy lupa ennen ku lopetat. Toi on kaikki mun kirjottama varmaa hölynpölyä, mut kerroinpa...

      • minä.. yllätys.. :)

        sain esitelmän tehtyä... sain siitä 9½.. :) että kiitos kaikille, jotka jotn on tänne kirjotellut.. :) olen itsekkin kuullut noista, että jos kysyy kuolemasta, niin se vastaa jotain tyyliin, että kuolee heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe