Oon poika, ja mä oon ihastunu yhteen tyttöön. me katellaan toisiamme sillon tällön. mutta kun tullaan koulussa käytävällä vastakkain niin me kumpikin hymyillään toisillemme.
sitten me lähetellään viestejä.. paitsi yleensä minä aloitan sen lähettämisen.
en jaksa oottaa, että onko se kiinnostunu vai ei. tätä on jatkunu jo hemmetin kauan. haluan tietäää!!
... Mutta en viitsi kasvokkain mennä sanomaan mitään. ja tekstiviestillä kysyminen olisi viimeinen tapa. nimittäin aika nössöä touhua..
ajattelin, että olisko puhelimella soitto mitään?
neuvoja! pliis..
ihastus.
3
528
Vastaukset
- girl ..
No kysyt iha rohkeesti vaa kasvokkain... Nii tai no miksei puhelimeskinn, mut kasvokkain kyl ois luontasempaa ku tyyli "moi täs paavo, mite menee? ainii btw, alaks olee" XD en kyl ny väitä et tollee soittasit mut silti, vähä ois läppä :DD Mä sanoisin et keräät nyt rohkeutes ja meet jutskaa kasvokkain :) se on paras tapa...
- bnvxh
sun kannattaa kysyä siltä ett mitä mieltä se on susta. Pyydä ulos sitä kävelee tai leffaan ja kysy sitä siltä. en kyllä itse kannattaisi tota puhelimella kysymistä
Ja jos se sulle hymyilee niin luulis, ett se on edes vähäsen kiinnostunut. Mut Tsemppiä =) - joojoo...
rohkeasti vain paljastamaan tunteita ;)
..eikä tuo tekstiviestin laittaminen mitään nössöä ole, höpöhöpö..se täytyy minusta tehdä niin, miten itsestä tuntuu parhaimmalta!..meinaan, että mikään ei ole huono ilmaisemistapa!
no joka tapauksessa, sanot vain ensin viattomasti pitäväsi hänestä..
kyllä se siitä ;)
(ja minä olin sitten naispuolinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938