irc-galleriasta virus

o-ou.

Heitän tän nyt sit tännekki.

Juu, eli sain kaverilta kommentin, missä luki jotain "haha mesekuvia :P" tms, en muista ihan tarkalleen, ku poistin sen jo.
Tietenki tyhmänä menin kattomaan, en ollu aikasemmin kuullu et nää levii jo galleriassakin. Kaveri ei siis ollu ite sitä postannu.

Tää toimii vissii samalla tavalla ku ne meseviruksetki, eli ainaku loggaan meseen ni kone avaa useita ikkunoita tosi nopeesti ja sulkee ne ennenku ehin näkemään mitää ja luultavasti lähettää virusta eteenpäin. Koneella F-Secure, tarkistaa konetta parasta aikaa ja en tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä. Vaihdoin salasanat galleriaan ja meseenkin, mut ei tunnu auttavan.

10

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koneeltasi

      se pöpö niin eiköhän se siittä sitten toimi taas oikein

    • niin lähtee kyseinen mese virus koneelta. Tämä ohjelma löytää myös semmosia haittaohjelmia mitä muut ei löydä!!

      Malwarebytes' Anti-Malware 1.33

      http://www.brothersoft.com/malwarebytes.-anti-malware-download-71406.html

      • :>

        tossa se pyörii nyt, löytäny ainaki yhen viruksen jo.
        f-secure vaa vinkuu ettei pysty poistamaan, ku se vaihtaa nimee koko ajan. toivottavasti tää nyt sit auttaa. :)


      • :> kirjoitti:

        tossa se pyörii nyt, löytäny ainaki yhen viruksen jo.
        f-secure vaa vinkuu ettei pysty poistamaan, ku se vaihtaa nimee koko ajan. toivottavasti tää nyt sit auttaa. :)

        mesevirus jonka poistin kamunikoneesta!!

        C:\WINDOWS\fxsteller.exe


      • ..............
        Mic_co kirjoitti:

        mesevirus jonka poistin kamunikoneesta!!

        C:\WINDOWS\fxsteller.exe

        Jätit sitten muutakin sinne ;)

        Silloin jo kun tuo viimeisin mesepasha tuli niin pikkasen enemmin löytyi koneista.


      • .............. kirjoitti:

        Jätit sitten muutakin sinne ;)

        Silloin jo kun tuo viimeisin mesepasha tuli niin pikkasen enemmin löytyi koneista.

        koneestas löytykin varmaan enemmänkin enkä sitä ihmettelekkään jos tästä voi päätellä että sullakin on/oli tää virus: kun kirjoitit ( Jätit sitten muutakin sinne jne. )Eli tiedät mitä kaikkee tää kyseinen virus jättää koneeseen koska kirjoitit noin ja voi olla ettei kaikki edes olleet tästä "mese" viruksesta tulleet vai oliko?. Tämä kyseinen virus löyty mun kamuni koneesta ja kun poistin sen niin sain mesen taas toimimaan ilman näitä "haha" linkki viestejä ja tää kyseinen virus jumittaa myös hiirtä ja näppistä sekottaa ja kaikkee muutakin ja nekin ongelmat saatiin toimimaan taas tän kyseisen viruksen poistamisen jälkeen!!!!! ja toiseks laitoin vaan ton kyseisen meseviruksen nimen edelliseen viestiini sen takia että ihmiset tietää sen kyseisen viruksen nimen joka ainakin on se "mesevirus" ja jos esim käyttää HijackThis ohjelmaa jolla logit näkee ja kyllä mä kamuni koneelta sain muutakin poistettua samalla mutta nyt olikin tästä mese viruksesta kyse näin pääasiassa ja en tiiä onko tää sama sitten irc sivullakin!!


      • ..............................
        Mic_co kirjoitti:

        koneestas löytykin varmaan enemmänkin enkä sitä ihmettelekkään jos tästä voi päätellä että sullakin on/oli tää virus: kun kirjoitit ( Jätit sitten muutakin sinne jne. )Eli tiedät mitä kaikkee tää kyseinen virus jättää koneeseen koska kirjoitit noin ja voi olla ettei kaikki edes olleet tästä "mese" viruksesta tulleet vai oliko?. Tämä kyseinen virus löyty mun kamuni koneesta ja kun poistin sen niin sain mesen taas toimimaan ilman näitä "haha" linkki viestejä ja tää kyseinen virus jumittaa myös hiirtä ja näppistä sekottaa ja kaikkee muutakin ja nekin ongelmat saatiin toimimaan taas tän kyseisen viruksen poistamisen jälkeen!!!!! ja toiseks laitoin vaan ton kyseisen meseviruksen nimen edelliseen viestiini sen takia että ihmiset tietää sen kyseisen viruksen nimen joka ainakin on se "mesevirus" ja jos esim käyttää HijackThis ohjelmaa jolla logit näkee ja kyllä mä kamuni koneelta sain muutakin poistettua samalla mutta nyt olikin tästä mese viruksesta kyse näin pääasiassa ja en tiiä onko tää sama sitten irc sivullakin!!

        Fixarin ominausuudessa tiedän


      • antze12
        .............................. kirjoitti:

        Fixarin ominausuudessa tiedän

        Tuo sivu mistä mic_co käski ladata Makwarebytesin on itessään virus sivu. jokainen lataus sisältää haittaohjelman. Katso vaikka. http://www.mywot.com/en/scorecard/brothersoft.com


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe