jokin vika

maailmanmuuttajat

Onkohan kellään muulla kokemusta vastaavasta, että olet tavannut elämäsi tytön, kaikki menee mukavasti ja luotte yhteistä elämää. sitten, tadaa! Tyttö ei olekkaan niin varma siitä mitä on, vaikka hänen menneisyytensä on vain täynnä naissuhteita, ja omassa kielenkäytössäänkin hän puhuu olevansa avoimesti lesbo.
Pikkuhiljaa hän etääntyy ja mietit, miksi hän ei vietäkkään aikaa kotona, vaan aina on menoa johonkin. Kysymyksiin et saa vastauksia, vaan lupauksia rakkaudesta. Yhteisiä suunnitelmia ei kuitenkaan enää ole, ja aisit jotain olevan pahasti pielessä, niin, että vatsaan sattuu.
Kaikki päättyy siihen, että hän pettää sinua miehen kanssa, ja saat tietää suhteen kestäneen jo pitkään.
No joo, näin on käynyt yhdelle läheiselle ihmiselle, ja jos en ole ihan tippunut kärryiltä, niin hänen kaikki entiset, joita nyt ei ole kun se 3 kappaletta(10 vuoden sisään) ovat siirtyneet näppärästi miehiin.
Oltiin tuossa kahvilla päivällä, ja mua nauratti kovasti hänen julma kohtalonsa, tehdä meistä heteroita kaikista :)No, ei hätää, hän myös päätti muuttaa korpeen ja olla koskematta yhteenkään naiseen, ja samalla lupasi harkita lesbona pysymistä ;)
Mut vakavasti, julma juttu! Ensinnäkin pettäminen on julmaa ja kyllä minusta on julmaa olla kertomatta kumppanille, jos omissa tuntemuksissa on jotain sellaista, minkä joutuu lesbolle selittämään, eli ihastusta miehiin.
Ja meistä on jotenkin hölmö ajatus se, että ihminen vaan noin "naps" muuttuu, jos ei ole koskaan aikaisemmin ihastunut miehiin. OK, ei se ole poissuljettua, mut tuntuu vähän kaukaiselle.
Lupasin kerätä täältä hänelle vastaavat kohtalot, ja toimittaa sinne korpimökkiin :) joten löytyykö ystävälleni kohtalotovereita? Jotta hän ehkä uskaltautuisi taas ihmisten ilmoille, ja huomaa, että hän ei ole "valittu" tähän käännytys tehtävään.
Ystäväni on maailman herttaisempia ihmisiä, joten suljen pois sen vaihtoehdon, että hän käytöksellään tai olemuksellaan saa suhteet aina samaan pisteeseen.

10

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ennenkin..

vastaavaa.... Onhan ihmisillä aina tiettyjä kaavoja mitä pitkin menee elämässään - haluamattaan. Eli siis kun jostain syystä ystävääsi viehättää tietyntyyppiset ihmiset, niin esim. minua viehättää ihmiset joiden kanssa suhteesta ei mitään tule, vaikka vetovoimaa olisi vaikka muille jakaa..! En vaan voi "tyytyä" suhteeseen jossa en toista todella halua..

• maailmanmuuttajat..

Niin, tuota vaihtoehtoa mietittiin, mutta aikas oudolle tuntuu se, että annetaan asioiden mennä pitkälle(yht koti jne..) ja saadaan toinen rakastutmaan sydänjuuriaan myöten.

• StippaS

Josko katseltaisiin tätä(kin) juttua hieman laajemmalti eli jätetään lokeroinnit (miehet, naiset, lesbot, heterot) pois ja katsotaan ihmistä ihmisenä. Toiset eivät vaan osaa olla rehellisiä itselleen eivätkä sitä kautta myöskään muille. Eivät ehkä uskalla myöntää mitä ovat ja miten ovat, ovat kenties alttiita ryhmänpaineelle, ympäristölle tms?

Toivottavasti tämä aivotus auttaisi jotenkin edes ajattelemaan asiaa sillä tavalla, ettei katkeroiduttaisi itselle eikä muille :)

• tuttu juttu on

saman jutun kokenut kerran. Ja ei tarvittu tohtorin tutkintoa tietämään, että entiselläni oli vain kova tarve miellyttää yhteisöä ja minuakin. Hyvin epäkypsä seurusteluun kenenkään kanssa siinä vaiheessa, kun mun sydäntä jo vietiin. Rakastumiseltani monet asiat menivät minulta ohi.
      Jo oikeastaan se, kuinka suhteemme alkoi, antoi vahvaa osviittaa siitä, mihin voisin varautua. Pettämällä alkoi ja pettämällä päättyi.

• molemmista sukupuolista

tykkäävälle, he heiluroivat juuri tuolla tavalla miesten ja naisten välillä. Eivät sitä tietenkään esille tuo, jos sattuvat just sillon olemaan kiinnostuneita naispuolisesta. Minäkin tiedän valitettavan monta tarinaa siitä, että molemmista kiinnostunut on loppujen lopuksi miesten vietävissä. He taitavat vain välillä haluta leikkiä naisen kanssa.

• todellisuus irl

ja yleinen tosiseikka on,että bisset tahtoo leikkiä naisen kanssa aikansa lesboja ja elää elämänsä miehen kanssa heterona!

• lesbo, vaikka miestä sulla ...
        todellisuus irl kirjoitti:

ja yleinen tosiseikka on,että bisset tahtoo leikkiä naisen kanssa aikansa lesboja ja elää elämänsä miehen kanssa heterona!

ei olekaan vai onko kuitenkin? Petät miestäai ja tyttistäsikin. Heheeee.

• pround bi

Ei se kyllä yhtään ole sidonnaista suuntautumiseen että pettääkö vai ei. Itse olen bi, mutten voisi kuvitellakaan pettäväni ketään - näen pettämisen yhtenä pahimmista asioista, mitä toiselle voi tehdä.

Aina on näitä epäkypsiä tapauksia, jotka pettävät, sekä lesbojen, bissejen, heteroiden että homojenkin keskuudessa, mutta kas vain bisseistä sitä eniten puhutaan kun saatetaan mennä toisen sukupuolen luokse!

Itse olen kuullut useita tapauksia joissa lesbo pettää naisen kanssa, hetero vastakkaista sukupuolta olevan kanssa jne jne. ò_o Vaikka onhan niitäkin jotka haluavat vain kokeilla naista, jtn. muotilesboja, mutta jos ette sekoittaisi näitä bisseihin kiitos. Ja myönnän, että itseänikin kismittäisi kyllä normaalia enemmän jos nainen vaihtaisi minut toisen naisen sijasta mieheen. Eww.

Alkuperäiseen en oikein osaa muuta sanoa kuin että jaksamisia tälle ystävällesi. ó_o Valitettavia tuollaiset tapahtumat. Ei kannata sinne korpimökkiin jäädä tai muutenkaan erakoitua, vaan heti kun olo tuntuu paremmalta niin uutta katselemaan, kyllä maailmassa muitakin kuin pettäviä mätämunia on!

• 1313
        pround bi kirjoitti:

Ei se kyllä yhtään ole sidonnaista suuntautumiseen että pettääkö vai ei. Itse olen bi, mutten voisi kuvitellakaan pettäväni ketään - näen pettämisen yhtenä pahimmista asioista, mitä toiselle voi tehdä.

Aina on näitä epäkypsiä tapauksia, jotka pettävät, sekä lesbojen, bissejen, heteroiden että homojenkin keskuudessa, mutta kas vain bisseistä sitä eniten puhutaan kun saatetaan mennä toisen sukupuolen luokse!

Itse olen kuullut useita tapauksia joissa lesbo pettää naisen kanssa, hetero vastakkaista sukupuolta olevan kanssa jne jne. ò_o Vaikka onhan niitäkin jotka haluavat vain kokeilla naista, jtn. muotilesboja, mutta jos ette sekoittaisi näitä bisseihin kiitos. Ja myönnän, että itseänikin kismittäisi kyllä normaalia enemmän jos nainen vaihtaisi minut toisen naisen sijasta mieheen. Eww.

Alkuperäiseen en oikein osaa muuta sanoa kuin että jaksamisia tälle ystävällesi. ó_o Valitettavia tuollaiset tapahtumat. Ei kannata sinne korpimökkiin jäädä tai muutenkaan erakoitua, vaan heti kun olo tuntuu paremmalta niin uutta katselemaan, kyllä maailmassa muitakin kuin pettäviä mätämunia on!

tämä tositapaus, kun jenkkilässä oli naispari naimisissa, ihan virallisesti ns. ykköslepakkopari siellä, vuosia kertyi 10 vai 12, muisti pätkii, muttei nuo vuodet ole ollennaisia, kaksi lasta syntyi perheeseen. Eräänä päivänä sitten toinen osapuoli kertoi tajunneensa, ettei ole lesbo ja jätti puolisonsa. Tämä on samaan aikaan jotenkin mielettömän hauskaa, siis sellaista suu auki, ei voi olla totta yht´äkkiä tajuaa, että kaikki vuodet on valehdellut ja tietty myös hirvittävän surullista. Jos rakkaani tekisi saman minulle, ensin nauraisin hysteerisesti ja sanoisin ironisesti, että kiva, kun asia selvisi sinulle näinkin pian ja sitten heittäisin pihalle.

• BI-nainen
        pround bi kirjoitti:

Minulla on luottamukseni arvoinen mies, jota en voisi koskaan pettää, mutta en voi pettää ketään muutakaan ihmistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5961
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2800
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe