Hei.
Etsin ystäviä.Ole mies tai poika,tyttö tai nainen,kaunis tai ruma,nuori tai vanha.Mutta älä ole ainakaan hirveän ennakkoluuloinen,epärehellinen,pinnallinen.
Olen toistaiseksi vielä tyttö,asun Tampereella.
Tykkään puuhailla kotosalla kaikkea pientä ja kivaa,esimerkiksi maalata,kirjoittaa,askarrella,kokkailla,tuijottaa tv:tä,juoda teetä ja vaikka mitä muuta.
Tykkään käydä myös ulkona,rakastan kirpputoreilla kiertelyä,kahviloissa lorvailemista,lenkkipolulla ihmettelyä,teatterissa käyntiä.Onhan noita.
Mutta jos pitäisi valita rauhallisen koti-illan tai villin bileillan väliltä,niin rauhallinen koti-ilta vie voiton.
Omistan monenmoista ajatusta maailmasta.Omistan myös positiivisen elämänasenteen.Tänne me ollaan synnytty ja täällä meidän pitää elää,jos se ei kelpaa niin toki sinulla on mahdollisuus luoda oma maailmasi.Niin minäkin teen,en ole samaa mieltä elämänkaavamaisuudesta minkä yhteiskunta on laittanut meille malliksi.Tosin joissakin asioissa minun pitää tulla itseäni vastaan,mutta eihän kaikkea voi muuttaa tai saada.
Olen kiinnostunut ihmisistä.Itsekkäästi sanottu mutta pidän ihmisistä jotka ovat samankaltaisia kuin minä.Mutta kukapa ei "samankaltaistensa" kanssa viihtyisi.Ihmisiä joilla on samanlaista elämäniloa,tietynlaista huolettomuutta,maalaisjärkeä,spontaanisuutta,hengellisyyttä ja suvaitsevuutta,plus monen monta muuta luonteenpiirrettä.
Mutta olen huomannut että harvoin tapaan ihmisiä joiden kanssa kemia pelaisi yhtä hyvin kuin Manchester United.En ole ehkä vain törmännyt niihin ihmisiin.Siksi tänne laitankin ilmoituksen.
Huonoiksi puoliksi laskettavia asioita voisin vielä kertoa että olen välillä liian vaativa muilta.Asetan isoja asetuksia muille.Ehkä juuri tämän takia minulla ei hirveästi ystäviä ole.Mutta koitan päästä noista asioita eroon.Itseltähän sitä pitäisi vaatia asioita ja asettaa odotuksia.Mutta ihminenhän minäkin vain olen.
Myös paha luonteenpiirteni on välillä tuomita ihmiset liian jyrkästi.Mutta toivottavasti sinä joka tätä luet et tuomitse SITÄ liian jyrkästi ;).
Ei ole ehkä paras tapa antaa hyvä vaikutus heti ensiksi kertoa kaikkea huonoja puoliansa mutta nuo ovat totta niin mitä niitä pihtaamaan,tuleehan asia selväksi sitten heti etten ole täydellinen.
Olen saanut ja joutunut elämään kovin tapahtumarikasta elämää tähän asti.Elämänkoulu on pitänyt minulle monia kovia oppitunteja joista olen ottanut opikseni,tai sitten en.
Olen myös kovin kovin kovin herkkä,jota pidän itsessäni hienona piirteenä,osoittaahan se jonkinlaista korkeaa tunneälyä.
Rakastan tilannekomiikkaa.Se on niin arkista,huoletonta ja hauskaa :). Muukin huumori iskee mutta ei niin hyvin kun edellämainittu.
.....Ja monen monta muutakin voisin itsestäni kertoa mutta nyt haluan jäädä odottamaan kuuluuko Viuhdista mitään.
Mutta tämmöinen minä,leikkikentän hiekkalatikolla istuva pieni kikkurapäinen tyttö auringonkukkamyssy päässä,likaiset farkkuhaalarit roikkumassa päällä.Teen hiekkakakkuja kaikessa rauhassa auringon paistatellessa suoraa kasvoilleni.Välillä teen pahoja kakkuja mutta välillä teen hyviä.Sormi menee välillä suuhun miettiessä kuinka lujaa lapiolla uskaltaa hakata muottia.Toivon salaa että tulisi leikkikaveri joka voisi kertoa omista hiekkakakuistaan.Sitten voisimme yhdessä rakentaa monta kakkua,hiekka välillä lentää silmiinkin asti mutta onneksi meillä on toisemme että voimme pyyhkiä ne pois.
Jos sinusta tuntuu että haluaisit ottaa selvää haluaisitko sinä olla minun ystäväni, niin ota yhteyttä.
Minulle käy etanaposti,sähköposti sekä messenger(tosin messengeriä en paljon käytä,joten se jää vaihtoehdoista suppeimmaksi tavaksi)
[email protected]
kevät terkuin Tiuhti
Täällä Tiuhti,missä Viuhti ?
nanagogo
1
384
Vastaukset
- yksimies
voikos laita postia oon saman henkinen kuin sie ilmoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2285090Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583683
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413155Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232356
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo532347UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241987