Ero tuli

vesa ja maarit

Avioliitto on paskaa.Me erotaan!!

16

7305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelit...

avioliitosta ennen kuin menit naimisiin?

• sulo06

Onneksi joku eestulee järkiinsä!

• sitoutumaton

... ei kannata sitoutua... nurkan takana voi odottaa
        vaikka miten ihana tyyppi... eikä siihenkään kannata sitoutua... kun taas nurkan takana voi odottaa taas vaikka miten ihana....

• parempi.............
        sitoutumaton kirjoitti:

vaikka miten ihana tyyppi... eikä siihenkään kannata sitoutua... kun taas nurkan takana voi odottaa taas vaikka miten ihana....

huomenna treffi
        ylihuomenna..

Kukany vanhan nettipelin jättäis moisen takia.

en mäkään.

Parempi olla alottamattakaa.

• pkwcdywv
        sitoutumaton kirjoitti:

xQZtg8 qeamgqhxalbt, [url=http://khlndhgeqwcx.com/]khlndhgeqwcx[/url], [link=http://ssdlyujnznbi.com/]ssdlyujnznbi[/link], http://vwoemqpdklua.com/

• pera37

Rukoilkaa apua häneltä

• Mavros.

Te uskovaiset valehtelette kun väitätte seuraavia asioita.Jumala voi korjata;auton ruiskun,katsastaa auton,estää kolarin, toimia liikennevaloissa,ohjata laivaa,ohjata pilkkopimeässä jne.Yhtä se ei näköjään osaa tehdä,luoda valoa teidän pilkkopimeän piponne alle.

• jesaiah

23:4

• Anonyymi
        Mavros. kirjoitti:

Te uskovaiset valehtelette kun väitätte seuraavia asioita.Jumala voi korjata;auton ruiskun,katsastaa auton,estää kolarin, toimia liikennevaloissa,ohjata laivaa,ohjata pilkkopimeässä jne.Yhtä se ei näköjään osaa tehdä,luoda valoa teidän pilkkopimeän piponne alle.

Mites otse todistat sillä piposi valolla, ettei jumala voi, eli kuten tuossa juuri väitit?

• Tuuti

Avioliitto on lupaus rakkaudesta ,huolenpidosta ,toisen huomioon ottamisesta ,niin hyvinä kuin huonoinekin päivina .Taisitte hetken hurmiossa mennä vihille ,ajattelematta tulevaisuutta ..Toivottavasti opit erostanne jotain hyödyllistä ...TERV:TUUTI

• *tuuba*

tämä töräys varmasti auttoi tuota aloittajaa ihan helvetin paljon!

• Anonyymi
        *tuuba* kirjoitti:

tämä töräys varmasti auttoi tuota aloittajaa ihan helvetin paljon!

Auttasko se että oon naimisissa ja se kyllä toimii: eli avioliitto ei ole se ongelma, te itse olette.

• Mamma678

uuteen alkuun teille molemmille!

• Onyx.

Mä oli kerran hurjissa häissä.Mun yks kaveri sekos ja meni naimisiin.Kyllä mä koitin sille jutella nykysen lääketieteen tasosta ja uusista hyvistä lääkkeistä.Se surullisin osa meni ihan hyvin,mitä nyt muija käski mun mennä ulos,kun mä itkin.Olisko puoli pulloa kossua herkistäny mun.Sitte alettiin juhlia tuoretta paria.Tuore vaimo esitteli muille uutta hellaansa,sano että kattokaa kuin puhdas uuni.Sihen tuore ylkä totesi,niin kai kunnet ole tehny siinä mitään.Sillon mä aloin uskoa ufoihin.Ne on salaattikulhon muotosia ja yks ohitti mun pään ja melken osu tuoreeseen ylkään.Jotain hyötyä oli mullekin armeijan koulutuksesta,mä oli keittiön pöydän alla tosi kiivaasti ja vedin yhden hidasjärkisen ämmän sinne,muistaakseni tuoreen vaimon tädin.Se käsitti tilanteen väärin ja alko pussata ja halata mua.Ja ufot lensi.Nuorikko lähti ulos juoksemaan ja mä menin perässä ja huusin seis.Nuorikko pysähty ja huusi ettei tule ikinä takaisin.Mä sanoin että, tos on sulle kengät,ettei mene sukat rikki.Se tuli takasin ja vollotti.

• Uskis34034

Mavros. Rukoilen puolesta.

• Anonyymi

Aivan kivikautisia puheita täällä! Tutkikaa luonneidentiteettinne sopivuus parin kanssa. Saattaa olla edes jotain mahiksia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      216
      4937
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      35
      4115
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      239
      3930
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      162
      3111
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3097
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      2974
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2831
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      69
      2655
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      96
      2409
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2215
    Aihe