Ero tuli

vesa ja maarit

Avioliitto on paskaa.Me erotaan!!

16

7101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelit...

      avioliitosta ennen kuin menit naimisiin?

    • sulo06

      Onneksi joku eestulee järkiinsä!

      • sitoutumaton

        ... ei kannata sitoutua... nurkan takana voi odottaa
        vaikka miten ihana tyyppi... eikä siihenkään kannata sitoutua... kun taas nurkan takana voi odottaa taas vaikka miten ihana....


      • parempi.............
        sitoutumaton kirjoitti:

        ... ei kannata sitoutua... nurkan takana voi odottaa
        vaikka miten ihana tyyppi... eikä siihenkään kannata sitoutua... kun taas nurkan takana voi odottaa taas vaikka miten ihana....

        huomenna treffi
        ylihuomenna..

        Kukany vanhan nettipelin jättäis moisen takia.

        en mäkään.

        Parempi olla alottamattakaa.


      • pkwcdywv
        sitoutumaton kirjoitti:

        ... ei kannata sitoutua... nurkan takana voi odottaa
        vaikka miten ihana tyyppi... eikä siihenkään kannata sitoutua... kun taas nurkan takana voi odottaa taas vaikka miten ihana....

        xQZtg8 qeamgqhxalbt, [url=http://khlndhgeqwcx.com/]khlndhgeqwcx[/url], [link=http://ssdlyujnznbi.com/]ssdlyujnznbi[/link], http://vwoemqpdklua.com/


    • pera37

      Rukoilkaa apua häneltä

      • Mavros.

        Te uskovaiset valehtelette kun väitätte seuraavia asioita.Jumala voi korjata;auton ruiskun,katsastaa auton,estää kolarin, toimia liikennevaloissa,ohjata laivaa,ohjata pilkkopimeässä jne.Yhtä se ei näköjään osaa tehdä,luoda valoa teidän pilkkopimeän piponne alle.


      • jesaiah

        23:4


      • Anonyymi
        Mavros. kirjoitti:

        Te uskovaiset valehtelette kun väitätte seuraavia asioita.Jumala voi korjata;auton ruiskun,katsastaa auton,estää kolarin, toimia liikennevaloissa,ohjata laivaa,ohjata pilkkopimeässä jne.Yhtä se ei näköjään osaa tehdä,luoda valoa teidän pilkkopimeän piponne alle.

        Mites otse todistat sillä piposi valolla, ettei jumala voi, eli kuten tuossa juuri väitit?


    • Tuuti

      Avioliitto on lupaus rakkaudesta ,huolenpidosta ,toisen huomioon ottamisesta ,niin hyvinä kuin huonoinekin päivina .Taisitte hetken hurmiossa mennä vihille ,ajattelematta tulevaisuutta ..Toivottavasti opit erostanne jotain hyödyllistä ...TERV:TUUTI

      • *tuuba*

        tämä töräys varmasti auttoi tuota aloittajaa ihan helvetin paljon!


      • Anonyymi
        *tuuba* kirjoitti:

        tämä töräys varmasti auttoi tuota aloittajaa ihan helvetin paljon!

        Auttasko se että oon naimisissa ja se kyllä toimii: eli avioliitto ei ole se ongelma, te itse olette.


    • Mamma678

      uuteen alkuun teille molemmille!

      • Onyx.

        Mä oli kerran hurjissa häissä.Mun yks kaveri sekos ja meni naimisiin.Kyllä mä koitin sille jutella nykysen lääketieteen tasosta ja uusista hyvistä lääkkeistä.Se surullisin osa meni ihan hyvin,mitä nyt muija käski mun mennä ulos,kun mä itkin.Olisko puoli pulloa kossua herkistäny mun.Sitte alettiin juhlia tuoretta paria.Tuore vaimo esitteli muille uutta hellaansa,sano että kattokaa kuin puhdas uuni.Sihen tuore ylkä totesi,niin kai kunnet ole tehny siinä mitään.Sillon mä aloin uskoa ufoihin.Ne on salaattikulhon muotosia ja yks ohitti mun pään ja melken osu tuoreeseen ylkään.Jotain hyötyä oli mullekin armeijan koulutuksesta,mä oli keittiön pöydän alla tosi kiivaasti ja vedin yhden hidasjärkisen ämmän sinne,muistaakseni tuoreen vaimon tädin.Se käsitti tilanteen väärin ja alko pussata ja halata mua.Ja ufot lensi.Nuorikko lähti ulos juoksemaan ja mä menin perässä ja huusin seis.Nuorikko pysähty ja huusi ettei tule ikinä takaisin.Mä sanoin että, tos on sulle kengät,ettei mene sukat rikki.Se tuli takasin ja vollotti.


    • Uskis34034

      Mavros. Rukoilen puolesta.

    • Anonyymi

      Aivan kivikautisia puheita täällä! Tutkikaa luonneidentiteettinne sopivuus parin kanssa. Saattaa olla edes jotain mahiksia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe