Kumpi? Basic vai Premium?

vaikea valinta

Kumman te ottaisitte?

Samaa kysymystä voidaan soveltaa Vistan ohella myös 7:ään koska siinä on saman nimiset versiot..joskin epäselvää tuleeko 7:n Basic koskaan Suomeen.

No jokatapauksessa nyt olis valinta tehtävä joten aaaapujaaa!

8

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penguin

Itselläni piti tehdä sama valinta, päätin kuitenkin ottaa bisneksen, että voin ottaa XP:n.

Riippuu onko paljon hintaeroa. Jos ei niin Premium. Ja riippuu myös että mihinkä käyttöön tulee.

• Vista_fani

Business tai ultimate.
      Home versioista puuttuu käyttökelpoisia työkaluja, itse kaipaan kovasti secpol.msc:tä joka puuttuu kun on home premium Vista.
      Home premiumissa on mediacenter jolla taas en tee yhtikäs mitään.

• harwan kypsi

sillä mitä minä teen käyttiksellä josta on jotain ominaisuuksia rajoitettu vaikka ne on saatavilla? Ultimate sen olla pitää. XP:ssä homma oli hieman eri, pro:lla ei kotioloissa ollut käyttöä ja homessa vähemmän reikiä koska turhaa oli vähemmän. Win seiskan versioista on vielä turha puhua kun ei tiedä ominaisuuksista

• totta kai

jos ottaa saisi. Siitä saa paremmat rahat myydessä. Mitään en itse siitä maksaisi.

• roikkuu..

käyttäjästä, itse olen kokeillut kumpaakin ja Home premikka tuuntuu omaan käyttöön paremmalta, lähinnä paljon parjatun media-centterin takia, toiset ei siitä tykkää mutta minäpäs pidänkin.
      Aero on siinä ja siinä tekeekö mitään sillä, itsellä päällä koska kone-tehoja on sen verran että ei haittakaan ole.
      Käytännön hommeleissa ei liene eroja, siis sukankuluttajan kannalta, kravatin-oikojat on asia erikseen..

• UltiMake

koska sen saa helpoiten torrenttina ja sehän on silloin ainoa hintansa arvoinen Vista!

• ............

Jos on tarkoitus enimmäkseen ajaa ohjelmia ja ns. hyötykäyttö eli käyttiksen työkalujen hyödyntäminen jää vähemmälle niin ottaisin ilman muuta basicin kevyimpänä vaihtoehtona.

• kumpi-kampi

Tämä on taas eräs vittumaisuus Mäsältä laittaa asiakas ylimääräisen hinta/ominaisuudet valinnan eteen. Asiakas polo tuhlaa aikaansa ja hermojaan, vain MS:n kassavirran takia. Määräävä markkina-asema mahdollistaa tämän(kin) ahneuden.

Milloin MS pilkotaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe