Kumman te ottaisitte?
Samaa kysymystä voidaan soveltaa Vistan ohella myös 7:ään koska siinä on saman nimiset versiot..joskin epäselvää tuleeko 7:n Basic koskaan Suomeen.
No jokatapauksessa nyt olis valinta tehtävä joten aaaapujaaa!
Kumpi? Basic vai Premium?
8
399
Vastaukset
- Penguin
Itselläni piti tehdä sama valinta, päätin kuitenkin ottaa bisneksen, että voin ottaa XP:n.
Riippuu onko paljon hintaeroa. Jos ei niin Premium. Ja riippuu myös että mihinkä käyttöön tulee. - Vista_fani
Business tai ultimate.
Home versioista puuttuu käyttökelpoisia työkaluja, itse kaipaan kovasti secpol.msc:tä joka puuttuu kun on home premium Vista.
Home premiumissa on mediacenter jolla taas en tee yhtikäs mitään. - harwan kypsi
sillä mitä minä teen käyttiksellä josta on jotain ominaisuuksia rajoitettu vaikka ne on saatavilla? Ultimate sen olla pitää. XP:ssä homma oli hieman eri, pro:lla ei kotioloissa ollut käyttöä ja homessa vähemmän reikiä koska turhaa oli vähemmän. Win seiskan versioista on vielä turha puhua kun ei tiedä ominaisuuksista
- totta kai
jos ottaa saisi. Siitä saa paremmat rahat myydessä. Mitään en itse siitä maksaisi.
- roikkuu..
käyttäjästä, itse olen kokeillut kumpaakin ja Home premikka tuuntuu omaan käyttöön paremmalta, lähinnä paljon parjatun media-centterin takia, toiset ei siitä tykkää mutta minäpäs pidänkin.
Aero on siinä ja siinä tekeekö mitään sillä, itsellä päällä koska kone-tehoja on sen verran että ei haittakaan ole.
Käytännön hommeleissa ei liene eroja, siis sukankuluttajan kannalta, kravatin-oikojat on asia erikseen.. - UltiMake
koska sen saa helpoiten torrenttina ja sehän on silloin ainoa hintansa arvoinen Vista!
- ............
Jos on tarkoitus enimmäkseen ajaa ohjelmia ja ns. hyötykäyttö eli käyttiksen työkalujen hyödyntäminen jää vähemmälle niin ottaisin ilman muuta basicin kevyimpänä vaihtoehtona.
- kumpi-kampi
Tämä on taas eräs vittumaisuus Mäsältä laittaa asiakas ylimääräisen hinta/ominaisuudet valinnan eteen. Asiakas polo tuhlaa aikaansa ja hermojaan, vain MS:n kassavirran takia. Määräävä markkina-asema mahdollistaa tämän(kin) ahneuden.
Milloin MS pilkotaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938