tietääkö joku?
Suomalaisten omistamia hotelleita
6
1850
Vastaukset
- Tarkoitatko
ihmisiä, jotka ovat hotelleet? Suomalaisten omistamia? Täytyy pistää korvan taa, jos kuulen:)
On täällä talleita, joissa pidetään hevosia, ja selleitä, joihin pidätetyt sullotaan.
Minkälaisia villeitä suunnitelmia sinulla on matkaasi varten? Aiotko pärjätä suomella?- poies
Jos et ymmärrä kirjotaian takoitusta.
Kysy ja vastaa siihen mitä kysytään - kielitaidottomuuttaan
poies kirjoitti:
Jos et ymmärrä kirjotaian takoitusta.
Kysy ja vastaa siihen mitä kysytäänjulkisella nettipalstalla, saa ottaa vastaan kommentteja, joita kommentoijat inspiroituvat antamaan. Näin se on. Ottakoon opikseen.
- linjoilla kanssasi
kielitaidottomuuttaan kirjoitti:
julkisella nettipalstalla, saa ottaa vastaan kommentteja, joita kommentoijat inspiroituvat antamaan. Näin se on. Ottakoon opikseen.
En nyt kuitenkaan olisi kovin ankara. Ihmisillä on erilaiset valmiudet kirjalliseen ilmaisuun, eikä se tee kirjoittajasta mitenkään huonompaa yksilöä. Hän voi olla erinomaisen pätevä matematiikassa, kätevä käsistään, huippu-uhreilija, mitä tahansa. Lisäksi nettipalstoille kirjoitetaan usein kiireessä, eikä jokaista pilkkua ehdi viilata. Tietysti on miellyttävämpää lukea oikeakielistä tekstiä, mutta sanoisin näin aprillipäivän aamuna, että tärkeintä on tehdä itsensä ymmärretyksi. Itse en jaksa noista kielikukkasista provosoitua. Eletään ja annetaan muidenkin elää.
- arvostellutkaan
linjoilla kanssasi kirjoitti:
En nyt kuitenkaan olisi kovin ankara. Ihmisillä on erilaiset valmiudet kirjalliseen ilmaisuun, eikä se tee kirjoittajasta mitenkään huonompaa yksilöä. Hän voi olla erinomaisen pätevä matematiikassa, kätevä käsistään, huippu-uhreilija, mitä tahansa. Lisäksi nettipalstoille kirjoitetaan usein kiireessä, eikä jokaista pilkkua ehdi viilata. Tietysti on miellyttävämpää lukea oikeakielistä tekstiä, mutta sanoisin näin aprillipäivän aamuna, että tärkeintä on tehdä itsensä ymmärretyksi. Itse en jaksa noista kielikukkasista provosoitua. Eletään ja annetaan muidenkin elää.
aloittajan matemaattisia, käsityö- tai liikuntataitojaan. Kai sitä voi itselleenkin nauraa? Nauravat tässä muutkin virheilleen, miksei kielioppinsa puutteille voisi naurahtaa? Suomen kieli on vaikea monelle. Minulla se yhä istuu tiukassa, en tiedä, miksi, vaikka en sitä paljon nykyään puhu.
Jos tietäisin suomalaisten omistamia hotelleja, olisin kyllä sen maininnut, pilkunhalkomiseni perään.
Eikö pilkunviilaajaakin pidä ymmärtää? - sitten itse
arvostellutkaan kirjoitti:
aloittajan matemaattisia, käsityö- tai liikuntataitojaan. Kai sitä voi itselleenkin nauraa? Nauravat tässä muutkin virheilleen, miksei kielioppinsa puutteille voisi naurahtaa? Suomen kieli on vaikea monelle. Minulla se yhä istuu tiukassa, en tiedä, miksi, vaikka en sitä paljon nykyään puhu.
Jos tietäisin suomalaisten omistamia hotelleja, olisin kyllä sen maininnut, pilkunhalkomiseni perään.
Eikö pilkunviilaajaakin pidä ymmärtää?virheen; sen piti tietysti olla 'liikuntataitoja'. Saa nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman531986- 471670
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771428Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911263Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1801216Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2361176- 51068
- 891056
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?731016Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21996