Thaimaa vs. Lanzarote

LANZA!

Mielestäni lanzarote vetää vertoja thaimaalle!Lanzarotella on yleensä sopivan lämmin.Itse en todellakaan ihastunut Thaimaahan.Ehkä auringonpalvojille otollinen paikka.Lanzarotella jos menee Pto.del carmeniin voi kävellä rantakatua pitkin jossa on ravintoloita.Jos jaksaa niin voi kävellä Arrecífen lentokentän taakse katsomaan laskeutuvia lentokoneita.matkaa noin (1.km)Ihana paikka.Thaimaa SUCKS!

24

1611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaa'

sinä nautit vaikka lentokoneiden katselusta, minä ja perheeni tykkää snorklaamisesta ja luonnossa oleilusta.

Lanzarotelle mieheni ei enää suostu menemään, eikä sitä sen kummemmin kommentoi.

• kyllä

voi snorklailla tai vaikkapa sukeltaa jos on vain uskallusta, ja saaren luonto on upea ja ihmeellinen. Siellä on fantastista vaeltaa ja pyöräillä ja ihailla luontoäidin ihmeitä.

Lanzarote 2-0 joten keksi parempi provo

• mutta ei enää
        kyllä kirjoitti:

voi snorklailla tai vaikkapa sukeltaa jos on vain uskallusta, ja saaren luonto on upea ja ihmeellinen. Siellä on fantastista vaeltaa ja pyöräillä ja ihailla luontoäidin ihmeitä.

Lanzarote 2-0 joten keksi parempi provo

Lanzaroten tuulisella saarella 3 kertaa mutta ei käydä enää. On vähän reilua laittaa ko tänne mutta laitappa tuonne Thaimaa palstalle niin katsotaan kuinka paljon Lanzarote saa ääniä. Pyöreä nolla veikkaan minä ja mitä tuohon sopivaan lämpötilaan tulee niin ei voi muuta sanoa että kyllä Kanarialla on kelit kohdallaaa kun ei 20 C rikki mene itkemälläkään. Thaimaalle 25-0 ja piste. Mutta köyhien on pakko itsetuntoa pönkittää vaikka tällä kun ei muualle pääse.

• sanat suustani
        mutta ei enää kirjoitti:

Lanzaroten tuulisella saarella 3 kertaa mutta ei käydä enää. On vähän reilua laittaa ko tänne mutta laitappa tuonne Thaimaa palstalle niin katsotaan kuinka paljon Lanzarote saa ääniä. Pyöreä nolla veikkaan minä ja mitä tuohon sopivaan lämpötilaan tulee niin ei voi muuta sanoa että kyllä Kanarialla on kelit kohdallaaa kun ei 20 C rikki mene itkemälläkään. Thaimaalle 25-0 ja piste. Mutta köyhien on pakko itsetuntoa pönkittää vaikka tällä kun ei muualle pääse.

eli "köyhien on pakko itsetuntoa pönkittää tällä" eli omalla kirjoituksellasi. Got you!

• kuolen nauruun

voi tehdä Thaimaassa sillä erolla että myös yöt on lämpimiä eikä kuten Kanarilla jäätävän kylmiä. Miksi mennä lomalle jos menee tiiraa lentokoneita?
      Eipä ole Thaimaassa tarvinnut tuota tehdä sillä aika on kulunut ilman mokomaa tiirailuakin. Kyllä tuo Carmenin rantakatu on tuttu mutta ei siitä sen enenmpää ja onhan siellä esim. Pinoccio ravintola jossa on ruokaa mutta niin tosi arvokasta on ruoka tuolla Kanarialla. Lanzarote on perseestä eikä voi millään tavalla verrata kun puhutaan kunnon lomista ja paikoista. Paras paikka ei ole Thaimaa mutta kirjoittaja ei tiedä kuin nämä kaksi.

• valitan

parempi on Thaimaa ja ihan sama mikä siellä.

• reissannut paljon

että ei voi Lanzarotea eikä Kanariaa verrata näihin paratiisi paikkoihin. Tai sitten ei ole rehellinen itselleen eikä muille.
      Olen seurannut miten iso ystävpiirini nykyään matkustaa ja viim. 2 vuoden aikana ei kukaan ole enää Kanarialla käynnyt eikä kuulemma edes ole harkinnut. Kyllä se on Aasia ja etelä-amerikan suunta missä nykyään käydään.

• ääneni

ja minun ääni Thaimaalle.

• ei mitään
        ääneni kirjoitti:

ja minun ääni Thaimaalle.

sillä jos näistä kahdesta niin ehdottamasti Thaimaa.
        Valitettavasti nyt en pysty käymään kuin Kanarialla mutta odotellaan.

• tästä enää

ketju lapsellisemmaksi muuttua. Voi jeesus. Sama kun väittelisitte kumpi voittaa supermies vai tarzan.

• tätä se on

suustani mutta tätähän typeryyttä täällä viljellään koko ajan. Sano yksikin järkevä aloitus?

• vai mitä sanot

Thaimaa on se superman.

• tälleen
        vai mitä sanot kirjoitti:

Thaimaa on se superman.

kuuden tunnin vai kahdentoista tunnin lento?

Otan kuuden, kiitos. Siinäkin puolet liikaa eikä saa salmonellaa.

• voittaa Tarzanin,

mutta meidän mummo voittaa kummatkin.

• joka päivä
        tälleen kirjoitti:

kuuden tunnin vai kahdentoista tunnin lento?

Otan kuuden, kiitos. Siinäkin puolet liikaa eikä saa salmonellaa.

12 tunnin lento kun Thaimaahan pääsee 8 tunnin lennolla joka ikinen päivä. Kyllä se on rahasta köyhät kiinni eikä lentoajasta.

• nettiasiantuntijoille:

Onko koneessani mahdollisesti virus vai operaattorin sivut kaatuneet kun Kanaria palstalla ylistetään vain Thaimaata. Olen siis ilmeisesti Thaimaa palstalla enkä pääse sieltä Kanaria palstalle. Ajanko virustorjunnan vai teen reklamaation ylläpidolle!
      Kiusallinen vaiva. Thaimaa jutut kun eivät voisi vähempää kiinnostaa sillä olen kiinnostunut nimenomaan Kanariasta.
      Onko muilla sama vaiva?

• heti ennenkuin on

ottaa rokotus ettet kuole.

• täytyy olla
        heti ennenkuin on kirjoitti:

ottaa rokotus ettet kuole.

provo. Eihän kukaan jolla on vara mennä Thaimaaseen asti matkusta Kanarialle.

• ylläpidolle
        täytyy olla kirjoitti:

Sivusta seuranneena ihmettelen kovasti keskustelua. Vielä viime viikolla oli monta kirjoitusta Lanzaroten puolesta ja nyt ne on kaikki poistettu????? Onkohan tälle palstalle otettu kannaksi se että Kanarian saaria ei saa kehua.... Toinen vaihtoehto siis on että tälle palstalle on otettu vahingossa joku thaikkujen kannattaja sheriffiksi joka poistaa kaikki kanarian puolesta kirjoittajien viestit.

Pakko varmaankin ottaa yhteyttä ylläpitoon....

Vielä viime viikolla luin kun vähintään joka toinen kannatti Lanzarotelle matkustamista. Nyt joka ainoa viesti on poistettu. Miksi ihmeessä?????

• ylläpidolle kirjoitti:

Sivusta seuranneena ihmettelen kovasti keskustelua. Vielä viime viikolla oli monta kirjoitusta Lanzaroten puolesta ja nyt ne on kaikki poistettu????? Onkohan tälle palstalle otettu kannaksi se että Kanarian saaria ei saa kehua.... Toinen vaihtoehto siis on että tälle palstalle on otettu vahingossa joku thaikkujen kannattaja sheriffiksi joka poistaa kaikki kanarian puolesta kirjoittajien viestit.

Pakko varmaankin ottaa yhteyttä ylläpitoon....

Vielä viime viikolla luin kun vähintään joka toinen kannatti Lanzarotelle matkustamista. Nyt joka ainoa viesti on poistettu. Miksi ihmeessä?????

Ainakin minä löysin useita Lanzaroten puolesta puhuvia viestejä. En ole seurannut viestiketjun kehittymistä, mutta en myöskään usko mihinkään manipulointiin. Jos ei Kanarian saarten palstalla saisi keskustella aiheesta, olisihan se nyt varsin erikoista.

• ..vaikka olisi "varaa...
        täytyy olla kirjoitti:

Itse olen matkustellu useammassa paikassa ja Lanarote on ehdoton suosikkini, ohittaa Thaimaan.. Ja sielläkin olen käynyt useammassa paikassa. Makuasioista ei voi kiistellä, ja jos menen vain viikoksi lomalle, en koe järjeväksi ottaa kaukokohdetta määränpääksi. Vaan nautin mieluummin pitemmän ajan perillä. Vastakkain asettelua en edes ymmärrä, koska ovat kuitenkin niin eri leveyksillä ja joka paikassa on omat juttunsa. Kaikki riippuu siitä mitä lomaltaan haluaa:) Itse en ole kertaakaan pettynyt, kun olen mihin vain Espanjaan matkannut, oli se sitten Kanariansaaret tai jokin muu.

• Nimetön
        täytyy olla kirjoitti:

Ihan turha haukkua Lanzan matkaajia köyhiksi.Itse juuri olimme Kahden viikon matkalla Lanzarotella ja matka maksoi 1450 euroa per nenä,joten kyllä sillä vaan tekee jo Thaimaan matkankin jos kiinnostaa. Vaan onpahan paljon rauhallisempi paikka ,kuin ne Thaimaan turistirysät,sekä myös huomattavasti siistimpi ja hygieniataso korkeammalla.Molemmissa käyneenä voin kertoa kokemuksen rintaäänellä.Ei se kyllä ole ihmisen varakkuuden mitta, jos käy Thaimaassa,sinnehän saa usein ihan pilkkahintaan matkoja.

• vei voiton:)

Kaikki "väittelyn" kirjoitukset lukeneena ei ole epäilystä kumpi voitti tämän väittelyn.
      Selkeästi suurin osa matkustaa mieluummin Lanzarotelle joten taidanpa varata sinne seuraavan matkan.
      Ihanaa lomaa kaikille palstan lukijoille!!!!

• ihan joka paikkaan

lähteä.mm Thaimaassa on malarialääke-resistenttejä alueita. Useimmiten syötävä jokin lääkeprofylaksia joka tapauksessa. Kuitenkin erittäin vaikeita infektioita on sieltä tuotu Suomeen.
        Myös erilaiset vaikeat vatsainfektiot ovat vaarana. Tiedän henkilön joka on maannut koko matkan tiputuksessa trooppisen taudin saatuaa.
        Kanarian saarilla ei tällaisia infektioita saa, joten ilman muuta kannatan Lanzaroten voittoa.
        Hyvää ja turvallista lomaa Kanarialla kaikille!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe