Onko ketään lähdössä väliamerikkaan, mexico, guatemala, belize, honduras jne kesäkuussa. Tarkoitus olisi lähteä kuukaudeksi seikkailemaan.
M28
Väliamerikkaan kesäkuussa?
4
339
Vastaukset
- Tyttönen-78
Enpä ollut suunnitellut tuollaista matkaa, mutta se kuulostaa kyllä todella hyvälle=) Joten jos loman saisin tohon järkättyä, niin olisin innokas matkaan lähtemään.
- EzamA
Noniin kaikki matkakumppanit tervetulleita!
Laita postia jos saat lomat järkkäiltyä sopivasti :)
[email protected]
- Slaissi_
Terve,
Mulla on suunnitelmana lähteä huhtikuun lopulla/toukokuun alkupuolella Costa Ricaan ja Panamaan noin kuukaudeksi (kesälomat palaa siinä :). Matkaseura kelpaisi, sukupuolella ja iällä ei väliä.
Olen 26 vuotta vanha, stressivapaata matkaseuraa ja reissuruunan kannukset on hankittu jo muutamalla pidemmällä reissulla. Mä tykkään kanssa kokeilla uusia asioita matkoilla, mutta rannalla löhöily ei ole myöskään pois suljettu. Chillailua ja extreme-ekeilyä olisi siis sopivissa annoksissa tarkoitus harrastaa, hostellimajoitus/bungalow-periaatteella.
Jos oot menossa etelä-Amerikkaan, niin miltä kuulostaisi aloittaa matka tällä tavalla? Tuo ajankohtakin on sovittavissa, mutta kesäkuun puolivälissä oon joka tapauksessa takaisin kotisuomessa.
- Antti -- Slaissi_
"Jos oot menossa etelä-Amerikkaan, niin miltä kuulostaisi aloittaa matka tällä tavalla?"
Äääh, toi kohta jäi toisesta matkailmoituksesta roikkumaan. Unohda se kohta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2505201Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 593961
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513580
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413335Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232496
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397