elikkä nyt sitten olis tälläinen tilanne,asun yksin 52neliösessä asunnossa,ja koulua kkäyn,minulle ei myönetty opintotukea,koska minulla ei ole tarpeeksi opintipisteitä.
Saanko silti hakea asumistukea,ja voinko hakee 3kk takautuvan tuen,koska minulla ei ole mitään tuloja nyt,ja kämppä voi mennä alta hyvin nopeesti.elikkä esim tammikuulta tähän kuukauteen asti,ja paljonko saisin sitä tukee,jos minulla ei ole tuloi ja en saa opintotukea,enne kun olen suorittanut tietyn määrän opintopisteitä.
toivottavasti joku osaa vastata tähän,olisi hyvin tärkeetä.
asumistuki.
tiedoton.
3
775
Vastaukset
- sossuun
Haet toimeentulotukea.
- tää nyt oikeesti
näin vaikeeta. Kaikki tuet hakuun vaan. Jos ei tuu niin sit kävi näin.
- ohjeet
Asimistuki voidaan myöntää takautuvasti enintään hakemuksen jättämistä edeltävän kuukauden alusta, jos tuen saamisen edellytykset ovat jo tuolloin täyttyneet. Et tuu saamaan kolmen kuukauden takautuvaa tukea millään ilveellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525