Eipä tarvitse miettiä mitä panee päälle kun lähtee ulos. Kumisaappaat ja sadepuvun. Muuten on aivan litamärkä. Veden tulo saisi jo oikeasti loppua ja aurinko paistaa LÄMPIMÄSTI!
Tällaiset ilmat luovat aivan väärän laisen kuvan Turkista. Onneksi syksy on lämmin ja kaunis.
Kyllä taas sitten kaivataan tällaisiakin ilmoja, kun kesän kuumat helteet oikein hehkuttavat, mutta lomalaisten kannalta toivoisi todella AURINKOA ja lämpöä.
T
Sataa, sataa ropisee, huh kylmää
3
1221
Vastaukset
- maaliskuuta eletään
No voi hyvä tavaton sentään: NYTHÄN ON MAALISKUU EIKÄ MIKÄÄN KESKIKESÄ. Säät vaihtelevat, mitä sitä yhtä ja samaa joka päivä palstalla ruikuttamaan.
Olimme viime viikon Alanyassa ja vain 2 päivänä satoi. Hienoa! Olimme valmistautuneet, että ilmat ovat mitä ovat maaliskuussa, emme helteitä odottaneetkaan. Ihan oikean kuvan saa silti maasta: maaliskuu ei ole sesonkia, tappihelteitä ja turistit sen tietänevätkin.
Ei tarvitse lomalaisia mitenkään 'sääliä', jos aurinko ei kaiken aikaa paista. Sadekelillä on hyvä harrastaa vaikkapa shoppailua. Keksihän jotain muuta kivaa puhaa itsellesi kuin jatkuva säästä tiedottaminen. Sään, livekuvaa Alanyasta ja muuta näkee jokainen netistä itsekin.
Hyvää matkaa kaikille menijöille. Loma on aina loma, säästäkin riippumatta :)- eho
olis tasan kuukausi kun taas pääsee sinne alanyaan ja toivottavasti sitten ei sada tämä on minulle jo viides kevät samaan aikaan kun olen reissussa alanyassa,toissa keväänä vähän satoi yhtenä päivänä,mutta vain hetken.viisi vuotta sitten viimeisenä yönä oli kova ukonilma,se oli kyllä kokemus.lomaa odotellessa :)
- lempo sentään
Jos joku viitsii vastailla ihmisten kyselyihin ja haluaa antaa oikeanlaista tietoa, niin eikö se sentään ole hyvä, kun joku on paikan päällä ja kertoo sieltä. Eipä noista paljon kostu, jos joku kertoo olleensa 4 v. sitten juuri tähän aikaan siellä ja silloin kelit olivat sitä tai tätä. En vaivautuisi tuollaista tekstiä kirjoittamaan kuin sinä! Jotenkin tuntuu että sinulla on pätemisen tarve,etkä pysty sitä täällä täyttämään. Katso peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894474Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432852
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222402- 232106
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725