yli kolme viikkoa sitten lähetimme budapestista vaci utcan postitoimistosta suomeen tuttaville n. 15 postikorttia, eikä yksikään ole tullut perille. Onko muilla vastaavia kokemuksia vai olenko vain liian kärsimätön. Mistähän tämä voisi johtua?
Postin kulku Unkarista?
7
1600
Vastaukset
- Magyar Posta
Lisäyksenä vielä että juuri vaci utcan postitoimistossa virkailijalle jätetyt postikortit ovat hukassa. Muutama kortti, jotka jätimme kaupungilla postilaatikkoon, menivät kyllä perille. Vetikö virkailija välistä? Se oli toinen luukku ovelta katsottuna ja päivä 1.3.2009...
- ...
voi. Mistä me muut voimme tietää, miten postituksessa on käynyt. Vai olisiko "linjoilla" Unkarin Postin edustajaa:))
... kirjoitti:
voi. Mistä me muut voimme tietää, miten postituksessa on käynyt. Vai olisiko "linjoilla" Unkarin Postin edustajaa:))
Jos se meni virkailijan kautta sitten varmasti oli sopivasti postimerkkikin päällä, mutta ... Minun kortti Joensuusta ei tullut :( vaikka 20 vuotta aina tuli tervehdys Suomesta perille...se oli viime elokuussa. Ei Pietaristakaan kortti ole perille Unkariin... Sellaista joskus sattuu.
- Magyar Posta
... kirjoitti:
kysymykselläni aiheuttama mielipaha. Tarkoitin vain kysyä että onko muilla vastaavia kokemuksia, eli onko tuollainen postin hukkuminen mitenkin tavallista? Olen kyllä lähettänyt kyselyn myös unkarin postin palautesivulle, mutta enpä usko heidän ottautuvan asiaan. Ja saattaa tämän aiheen esilleottamisesta olla muille matkailijoille se hyöty että tietävät jättää korttinsa postilaatikkoon eikä postitoimistoon jos haluavat niiden menevän perille. Mutta Sinulle vielä kerran anteeksi ja kiitos...
- Lahettaja
Magyar Posta kirjoitti:
kysymykselläni aiheuttama mielipaha. Tarkoitin vain kysyä että onko muilla vastaavia kokemuksia, eli onko tuollainen postin hukkuminen mitenkin tavallista? Olen kyllä lähettänyt kyselyn myös unkarin postin palautesivulle, mutta enpä usko heidän ottautuvan asiaan. Ja saattaa tämän aiheen esilleottamisesta olla muille matkailijoille se hyöty että tietävät jättää korttinsa postilaatikkoon eikä postitoimistoon jos haluavat niiden menevän perille. Mutta Sinulle vielä kerran anteeksi ja kiitos...
Olen lahettanyt yhteensa varmaan sata korttia ja kirjetta Unkarista Suomeen ja muualle maailmaa ja aina ovat menneet perille. Suomen ja Unkarin valilla postin kulkeminen on mielestani ollut luotettavaa ja nopeaa, normaali posti kulkee kahdessa paivassa, suuremman kotiin kannettavan paketin kanssa noin nelja paivaa. Eli ei kannata uskoa menettaa :)
- pest is pouda
Posti kulkee ja kusti polkee. Oliskohan ketjut lähtenyt? Turhaa mielipahaa tietysti, mutta muuten huonoa tuuria.
- Merja
Kyllä se on tosi huonoa tuuria ja varmasti sapettaa ei pelkästään rahanmeno vaan aika ja vaiva sekä ettei saajille tullutkaan sitä haluttua ilahdusta jonka korttu tuo mukanaan.
Minullakin tulee mieleen että voi olla kyseessä tällä kertaa epärehellinen virkailija joka ei ole leimannut kortteja ollenkaan vaan pitänyt niistä saadun maksun itse, vaikeaa keksiä muuta selitystä. Itse olen lähtetellyt postia 10 vuoden ajan Budapestista ja aina on tullut tietääkseni perille joten ei se nyt tavallista ole että kortit häviävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376