iso kokoinen morsian.

khp84

olen menossa heinäkuussa naimisiin. kyselisin että mistä löytäisin puvun itselleni. ei tarvitse välttämättä olla hääpuku. olen reilusti ylipainoin, yritän kyllä laihduttaa mutta en usko että aika riittää. pelkään jääväni ilman pukua omana hääpäivänäni. asustelen oulussa. kerro siis jos on omakohtasia kokemuksia tai muuten vain tietoa. pelastkaa kaunis hääpäiväni:)

11

1928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnniiee

      Olen itsekin pullukka, ja olen täysin varma, että sen vuoksi olen jäänyt yksin. Olen yrittänyt hyväksyä sitä, että ruman ulkomuotoni vuoksi kukaan ei koskaan tule olemaan kiinnostunut minusta. Mistä olet löytänyt sellaisen miehen, joka ei ole halunnut tikkulaihaa puoliskoa?

      • khp84

        olen ihan varma että sinullekkin jostain löytyy joku. itselläni ei ole ainakaan ollut vaikeuksia löytää miehiä.(johtuisiko sitten luonteesta) nykyisen mieheni löysin jo ammattikoulusta mutta yhdessä aloimme olla vasta vuosi sitten. mieheni ei ole lihava eikä rumakaan olen itse miettinyt mitä se minussa näkee?? mutta hän vain sanoo että pitää minusta juuri sellaisena kuin olen. pää pystyyn vaan ja rohkeasti lähestyt miehiä niin uskon että tärppää:)


      • evisx
        khp84 kirjoitti:

        olen ihan varma että sinullekkin jostain löytyy joku. itselläni ei ole ainakaan ollut vaikeuksia löytää miehiä.(johtuisiko sitten luonteesta) nykyisen mieheni löysin jo ammattikoulusta mutta yhdessä aloimme olla vasta vuosi sitten. mieheni ei ole lihava eikä rumakaan olen itse miettinyt mitä se minussa näkee?? mutta hän vain sanoo että pitää minusta juuri sellaisena kuin olen. pää pystyyn vaan ja rohkeasti lähestyt miehiä niin uskon että tärppää:)

        Tältä nettisivulta löytyy xxl:kin.
        Kruunuhinnat voi nykyään jakaa 10:llä. Tosi edullista siis!
        http://www.bridaloutlet.se
        Ois hyvä jos pääsisit esim risteilyltä katsomaan ja kokeilemaan. Sähköposti toimii suomeksikin.


    • TaijanKimallus

      Tilaan upeita hää- ja iltapukuja suoraan ulkolaisilta hääpukuvalmistajilta, pukuja saa myös mittatilauksena joten varmasti sopiva sinullekin löytyy ihan ilman stressaamista hoikistumisesta. Puvut ovat erittäin laadukkaita ja upeita, silti järkevän hintaisia - yleisesti ottaen edullisempia kuin vuokrapuvut tai käytetyt! =) Jos kiinnostuksesi heräsi niin laittele viestiä sähköpostiini [email protected], kerron mielelläni lisää tilaamisesta ja lähetän kuvia puvuista, myös kaikki asusteet korseteista lähtien löydät kauttani.

      Ja toki myös muut pukuomgelman kanssa painivat voivat ottaa yhteyttä! =)

    • Sinnead

      Tai mene netissa katsomaan seuraavat sivut

      www.1luckybride.com
      www.ubrides.com

      molemmissa on TODELLA edullisia haapukuja ja ne kaikki tehdaan mittojesi mukaan. Itse tilasin omani ubridesilta ja olin todella tyytyvainen :)
      Mekko tuli nopeasti, mittojen mukaan ja ilmanpostikuluja. Maksoin mekostani yhteensa 230€!

      • Omppu

        Tapahtuu?

        Englannin kieli on mulla ihan perustasoa, mutta sivustolla on niin paljon tavaraa, että ihan selkeästi tilaustapa ja miten se tapahtuu, ei selviä.Onko siinä jotain turvaa, jos puku onkin kaikkea muuta kuin tilattu jne...

        kiitos jos viitsit neuvoa!


    • sopiva ja istuva

      Mars ompelijan luokse,
      teetä itsellesi istuva ja sopiva puku!
      Se ei ole sen kalliimpaa kuin puhun muutoinkaan hankkiminen. Halutessasi voit teettää sen myös sellaisesta väristä / materiaalista,että voit myöhemmin käyttää pukua juhla-asuna / iltapukuna!

    • iso itsekin

      Isokokoisia hääpuku kannattaa googlata. tai kysele Oulun hääpukukaupoista soittamalla onko heillä myynnissä isoja kokoja. Moni voi tilata niitä kyllä, koska monen valmistajan mallistossa on myös isoja kokoja. Jos se ei onnistu Oulussa, googleta plus size wedding dresses ja pääset sieltä ulkomaisille sivuille jossa niitä myydään. siellä on paljon valinnanvaraa ja hintahaitari on aika iso. Itselleni tilasin sieltä juhlapuvun.

      • omani ompelijalla

        ei arpomista nettikauppojen kokojen kanssa eikä sen kaalliimpi kuin ostopukukaan. Suosittelen.


    • !!!!

      Minulla on sinulle hääpuku jos et ole vielä kerinnyt hankkimaan, ota yhteyttä tälle palstalle tai laita sähköpostia, [email protected],

    • timmu81

      vieläkö olet morsiuspukua vailla? Itsellä on puku myynnissä. Puku on kokoa 56. Itselle se on tarpeeton ja myisin sen mieluusti jollekkin kuka tarvitsee. Sähköpostilla saa tietoa puvusta parhaiten. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe