Hei Acerista tietävät! Uus kone käytössä ja menin ottamaan sormenjälkitunnistimen käyttöön pari päivää sitten. Miten sen saa pois päältä? Neuvokaa, kun en löydä mistään.
Acerin sormenjälkitunnistin
6
412
Vastaukset
- rtfm rtfm
rtfm
- jarna kuiva
oikealle omistajalle että poistaa sen käytöstä
- ei osaa!
mä olen sen koneen oikea omistaja, mutta kun kyseessä on ihan uus kone, niin en löydä, et mistä sen saa otettua pois käytöstä!
- Nyt osaa! ap.
ei osaa! kirjoitti:
mä olen sen koneen oikea omistaja, mutta kun kyseessä on ihan uus kone, niin en löydä, et mistä sen saa otettua pois käytöstä!
No, löytyihän sen pienen hakemisen jälkeen. Ohjelmistoresursseista valinta poista käytöstä. Kiitos vaan kaikille "avulialle aatuille". Olipa paljon apua.... :)
- saman...
Nyt osaa! ap. kirjoitti:
No, löytyihän sen pienen hakemisen jälkeen. Ohjelmistoresursseista valinta poista käytöstä. Kiitos vaan kaikille "avulialle aatuille". Olipa paljon apua.... :)
Juu ei täällä saa kuin pelkkää vittuilua. Olen huomannut saman. Se johtuu siitä, että nämä mäntit eivät täällä tiedä tietokoneista yhtään mitään.
- juupajuujajees
saman... kirjoitti:
Juu ei täällä saa kuin pelkkää vittuilua. Olen huomannut saman. Se johtuu siitä, että nämä mäntit eivät täällä tiedä tietokoneista yhtään mitään.
Kaikki kysymykset suoraan hänelle ja maailma
pelastuu!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816