♥ ((((((( ♥♥ ))))))) ♥
,., KOTIINPÄIN ,.,
Tien niittyjen
kivikkojen -
Näen kulkevan
- Kotiinpäin -
Leskenlehdetkin nauraa
Sinivuokot viheltää
Tuore multa
- tuoksuu -
Nyt on kevät -
Hei sinä Villipeura
Sinetöity lähde
Lähde kanssani ulos
Ilolla ja Riemulla
- Uusi retki -
Nyt kauniin näen taas
Tahrattoman tapetin
Niin suloisen -
- Herkän -
Lauletaan laulu
Ei kirjojen laulu
- vaan laulu -
Meidän laulu ,.,
♥ ((((((( ♥♥ ))))))) ♥
http://www.youtube.com/watch?v=rWCviNDDr6k
,., Kotiinpäin ,.,
4
252
Vastaukset
- *MURUKULTA*
*0*=*0*=*0*=*0*=*0*=*0*=*0*
Metsässä pieniä pälviä
kuin nukkuvia jääkarhuja
Puolukanlehdet itseään ravistaa
joka herätä saa
Talvi kerää kamppeitaan
on aika matkata
Kevät sitä tervehtää
kukkaset sylissään
Jälkiä et enää näkyville jätä
vaikka sydän on keväästä läpättävä
Silti tahdot sen kauniin antaa
ja sylissäsi kantaa
Ilon ja hymyn lahjat arvokkaat
lauluin sydämestäs jaat
Kuulee kyllä villipeura
se sua hymyillen seuraa
*0*=*0*=*0*=*0*=*0*=*0*=*0*
Hienosti polveilee runosi, erilaista, kaunista,
mikä tieten Murukultaa miellyttääpi, veri mats! :)
Ja musiikki_linkki, toooodella kaunis!!- Kopittelija
Joo... minä tulin just raveista ja ei hylätty liioista laukoista tai sitten kilpailutuomarit ei nähnyt kaikkea ! :D
Sinulla kiva vastaruno ! *MIETTII* :D
Ja joo linkkibiisi kruunaa kyllä huononkin runon... :D
Mutta tee ja paahtoleipä on hyvää !
Terkuin, kuka mä nyt olinkaan... :D
- padme_amidala
.."sinivuokot viheltää" uusia tuoreita ilmaisuja on runossasi. Hieno runo ja aivan uoea linkki. Tuota kuuntelin jo töissä moneen kertaan : )
kiitos hienosta lukuhetkestä : )- Kopittelija
sanoo sinivuokot !
Joo iltaa Padme !
Oletko sinäkin jäänyt Diana koukkuun... joo mä
olen aina tykännyt jotenkin tästä biisistä !
Ja siitä kyselystä, että mihkähän tässä on niinkos menossa ja sillai...
Ja loppukevennykseksi pitää varmaan sanoa joku
kevyt sana... Hmmm... vaikkapa ... Höyhen ! ;)
Teremoi..täälähän mä olin vissii... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406
