No heipä hei kaikille. Muistin mulla olevan oma tunnari näille sivuille. Toki salasanan olin unohtanut mutta sen pystyi saamaan selville. Syy miksi nyt kirjoitan tänne, johtuu korviini kantautuneista hätähuudoista. Suomessa elää kuulemma pari henkilöä, joilla asiat eivät ole täysin kunnossa ja nyt yritänkin auttaa heitä parhaani mukaan. Eli tämän kirjoituksen alku on omistettu näille henkilöille tieksi autuuteen.
En ole paljoa vieraillut näillä sivustoilla, joten nyt lukasin hieman keskusteluja päästäkseni selville mistä paha olo juurtaa. Yritän nyt aukaissa solmuja, jotta aurinko hymyilisi näillekin kuten itselleni ja suurimmalle osalle suomalaisia tällä hetkellä :).
Otetaanpas ensimmäiseksi minun muutto Saksaan käsittelyyn. Eli talossa ollessani sanoin ehkä lähteväni Saksaan mikäli en löydä Suomesta tarpeeksi hyviä pitimiä. Ja kuten nyt on tullut esille. Olen saanut täältä tarpeeksi mielenkiintoisia asioita, jotka motivoivat minut pysymään kotimaassa. Olen ihminen, joka pyrkii aina latvaan asti silläkin riskillä, että tippuu korkealta takaisin alas mutta nousen jaloilleni ja kiipeän uudestaan kohti latvaa ennen kuin pääsen sinne. Ehkä minussa virtaa sitä suomalaista sisua veressä :). Toki tiedän ihmisiä, jotka eivät elä tällä tavalla mutta en laske tätä huonoksi tyyliksi sillä se sopii mulle eikä vie keltään muulta mitään pois.
Ja sitten teen paljastuksen silläkin uhalla, että Hymy-lehti haastaa minut oikeuteen... en ole tulevassa lehdessä. Sorry :(. Olen jo talossa ollessani tuonut esille, ettei minua saa kyseessä oleviin kuviin. Se vain ei ole minun juttuni, vaikka täällä jotkut nyt ovatkin sanoneet mulla olevan siksari jne. (joka on prkl kasari!). Käyn salilla vain pelkästään intohimon takia. Rakastan treenaamista ja saan siitä hyvän fiiliksen. Ulkonäkö ei ole yhtään vaikuttanut siihen. Tämän lauseen ainakin ymmärtävät muutkin treenaajat.
Miksi Teroa ei ole näkynyt julkisuudessa? Tero vain haluaa väkisin pyrkiä julkisuuteen bb:n avulla... Noh, mitenhän tuota lähtisin purkamaan :D. Kuten aiemmin toin esille luonteenpiirteeni, joka on kokeilunhaluinen sekä sinnikäs. Tässä tulee esille ensimmäinen adjektiivi. Haluan kokea eri asioita ja minusta bb-talo oli loistava tilaisuus. Olisin lähtenyt sinne ilmaiseksi ja vaikka sitä ei oltais televisioitukaan. Lisäksi olen puhunut jo kauan ennen taloon lähtöä kinnostuksestani politiikkaan ja ennen kaikkea vaikuttamaan ihmisiin ja parantamaan epäkohtia. Näitä suosituksia olen saanut ihan lähipiiristä ja alanihmisiltä. Sanoin talossa ollessani, etten halua väkisin tungetella julkisuudessa vaan vain, jos mulla on oikeasti jotain asiaa. Lisäksi olen tehnyt viime ajat todella paljon töitä ja suunnitellut tulevia asioitani, ettei ole ollut aikaakaan käydä pippaloissa. Toki ilmaista juomaa siellä tarjoiltaisiin ja pääsisi Seiskaan mutta en saa siitä mitään kiksejä. Ei minua haittaa vaikka jotkut muut käyvät mutta se ei vaan ole minun juttuni.
Sitten joitain on askarruttanut minun alkoholin käyttö. Eli kuten tämänkin toin monta kertaa julki talossa. Siviilissä käytän prosenttijuomia erittäin harvoin. Syyksi, etten pidä mausta, kallista sekä verottaa treenikuntoa. Ennen taloon menoa juttelin kavereiden kanssa paljon mm. tästä. Talossa ei saada paljoa ruokaa, siellä ei pysty treenaamaan, joten eleteen nyt silleen miten ei ulkopuolella kykene ja annetaan mennä! Mulla tippuikin talossa 7 kiloa paino :(.
Mutta nyt olen kuntoutunut kohtuu hyvin :).
Sitten on vielä ainakin minun opiskelut aiheuttaneet yöunien ja hermojen kiristelyä. Edelleen sama asia tulee esille, jonka aiemmin mainitsin. Eli se kuuluisa tavoitteellisuus. Mulla olis ollut opiskelupaikat Torniossa ja Jyväskylässä mutta ihmisenä, joka ei tyydy hyvään vaan hakee sitä lähes täydellisyyttä jättää tuollaiset. Nyt pänttäänkin nenä kiinni kirjassa ja yritän saada pääsykokeiden kautta siirtoa Helsinkiin. Eli olen tyytyväinen kunnes saan sen mitä haluan...
...ja olen saanut ennen pitkää asioita, joita olen halunnut mutta juurtaa juurikin tästä peräänantamattomuudesta.
Sitten vielä taisi joidenkin mieltä pahoittaa minun työskentelyni lidlissä. Eli todellakin olen töissä lidlissä. Nykyään minua ei siellä niin paljoa tulla näkemään, koska panostan kirjojen ulkoaopetteluun (kärjistys) sekä muihin töihin/projekteihin (en kerro vielä mitä). Olen lisäksi kirjoilla kahdella eri toimistolla, teen opettajan sijaisuuksia, myyn vaatteita, teen baarikeikkoja, työstän omia kotisivujani, perehdyn politiikan saloihin, tutustun erään myyntihommia koskevaan firmaan (jossa alkanen tehdä töitä). Eli kyllä, monta rautaa tulessa. Näistä kaikista työhommista vain lidl on herättänyt epätoivoa, miksi? Itse tehdessäni siellä töitä arvostan työntekijöitä kaupan alalla. Arvostan ylipäätänsä jokaista, joka tekee töitä. Mulle ovat vanhemmat opettaneet, että laiska töitänsä valkkaa, patalaiska karttaa kaikkia töitä. Lidl on ihan mukava työpaikka, rahaakin sieltä saa ;). En aio tehdä siellä mitään uraa. Se ei ole minua varten. Ne ketkä haluavat tehdä, nostan peukkua. Hyvä, vakaa työpaikka, joka nykyään on arvossa.
Sitten oli puhetta minun kannatuksesta moniavioisuuteen. Ohjelmaa seuranneet varmaan tietävät, että isoveli käski valita vaan aiheet, joita puolustella. Ei käskenyt kertomaan omaa mielipidettään. Joten en tuonut esille omaa mielipidettäni vaan tein niin kuin käskettiin.
Voin yrittää vastailla vielä joihinkin kysymyksiin, mikäli voin auttaa näitä paria henkilöä elämässään eteenpäin :).
Muistakaa kuitenkin, että me kaikki, jotka lähdimme bb-taloon, emme pakottaneet teitä sitä katsomaan...tai ainakin itse pesen siitä käteni :D. Siellä oli paljon ihmisiä, jotka uskaltavat kirjaimellisesti ELÄÄ. Joten älkää olko siitä huolissanne vaan olkaa huolissanne itsestänne miksi te ette ELÄ?! Nauttikaa elämästänne ja jos tämä palsta satuttaa silmiänne, älkää lukeko, bannatkaa vaikka itseltänne. Mie asuin lisäksi kaikkien vuoden 2008 bb-läisten kanssa ja kenestäkään ei ole pahoja muistoja ja arvostan sitä, että henkilöt uskalsivat lähteä moiseen julkisuuteen. Joten pitäkää pahat olot mahassanne siihen asti, että kerkiätte purkamaan ne vaikka nyrkkeilysäkkiin muiden ihmisten tilalta.
-Leppoisampaa kevättä näille parille henkilölle!
Ja te kaikki muut, jatkakaa samaan malliin! :)
Tero kirjoittaa
266
26998
Vastaukset
- Terppa-fani
HYVÄ TERO! Olet ihana
- kysyynytvaan
Ainakin nimimerkin kuvasta paljastuu luimun näköinen tyyppi. En luottaisi.
- luulisin
kysyynytvaan kirjoitti:
Ainakin nimimerkin kuvasta paljastuu luimun näköinen tyyppi. En luottaisi.
Sen nimisiä on suomessa 16119, kyllä tämä joku niistä on, luulisin.
- kysynnytvaan
luulisin kirjoitti:
Sen nimisiä on suomessa 16119, kyllä tämä joku niistä on, luulisin.
Siis yli 16000 Teroa, eikä vain yksi, siinä on eroa. Joo-o. En todellakaan lähde poimimaan tuosta sakista yhtä (jotain) teroa. Kai jokunen tero löytyy jostain etsintäkuulutuksestakin?
- ylälaidassa lukee
kysynnytvaan kirjoitti:
Siis yli 16000 Teroa, eikä vain yksi, siinä on eroa. Joo-o. En todellakaan lähde poimimaan tuosta sakista yhtä (jotain) teroa. Kai jokunen tero löytyy jostain etsintäkuulutuksestakin?
Tuolla sivun yläosassa lukee:
"Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Tv ja radio > Tv-sarjat > Big Brother > BB-talon asukkaat"
- Hianoo ,
Siitäs AKAT saitte hattuunne lipat.Jatkakaa vain samaan malliin.
Tsemppiä Terolle - Nimetön
Nyt teit oikein,vaikka toisaalta nää jutut on niin ala-arvoisia,etten ole itsekkään viittinyt moneen viikkoon enää kirjoittaa mitään:( Jospa noi älyttömät jutut nyt ihan oikeesti loppuisi...!!!
Toivottavasti ne sun kotisivut aukee pian ,niin saamme päivitystä tekemisistäsi,välillä ainakin.Eikun tsemppiä lukemiseen ja kaikkeen muuhunkin!!Olette kumpikin hyviä tyyppejä,sinä ja Tuuli....yhdessä tai erikseen:)
Hiiiirmusen hyvää kevättä!!!- jäi käsittelemättä
Vastasit ainoastaan valikoidusti keskustelua herättäneisiin aiheisiin. Oleellisia aiheita täällä ovat olleet lisäksi pettämisesi, itsekkyytesi, erosi sekä julkiset lausunnot mitä olet siitä antanut. Nämä ne vasta huolta ovat täällä herättäneetkin.
- B-v-Schwunz
jäi käsittelemättä kirjoitti:
Vastasit ainoastaan valikoidusti keskustelua herättäneisiin aiheisiin. Oleellisia aiheita täällä ovat olleet lisäksi pettämisesi, itsekkyytesi, erosi sekä julkiset lausunnot mitä olet siitä antanut. Nämä ne vasta huolta ovat täällä herättäneetkin.
Ylipäätänsä minun ja Tuulin suhdetta en halua kommentoida, koska se on kahden ihmisen välinen asia. Siihen ei liity mitään sen erikoisempaa. Tuuli on ihana ihminen kaikin puolin mutta kyse on kahden ihmisen yhteensopivuudesta. Ja täma oli kahden kauppa.
Itsekkyys... olen sen vastakohta.
Eroni... eikö tämä kuulu ensimmäiseen kohtaan?
Julkisesti olen antanut aivan samat lausunnot mitä nytkin. - Ååwe
jäi käsittelemättä kirjoitti:
Jipii Tero,huh,kyllä olet ihana!sulla on suunnitelmat,hyvä!
mutta nää tahvot vaan jaarittelee..
Olet siis niin aito itsesi kuin voi olla,jatka siitä.DDD==. - liittyykin
B-v-Schwunz kirjoitti:
Ylipäätänsä minun ja Tuulin suhdetta en halua kommentoida, koska se on kahden ihmisen välinen asia. Siihen ei liity mitään sen erikoisempaa. Tuuli on ihana ihminen kaikin puolin mutta kyse on kahden ihmisen yhteensopivuudesta. Ja täma oli kahden kauppa.
Julkisesti olen antanut aivan samat lausunnot mitä nytkin.Tuulin ja sinun eroon on teidän asia, aivan oikein. Toivon että kumpikin löytää vielä sen oikean.
Olitte komea pari mutta aina ei vaan toimi. Olet mielestäni lausunnoissasi ollut hyvin korrekti.
Yksi juttu mistä täällä väännetään koko ajan, on Teron koulutus ja onko sitä... käsittääkseni on. - Tero !
Ååwe kirjoitti:
Jipii Tero,huh,kyllä olet ihana!sulla on suunnitelmat,hyvä!
mutta nää tahvot vaan jaarittelee..
Olet siis niin aito itsesi kuin voi olla,jatka siitä.DDD==.Kiitos että kirjoitit. Se asia jäi vaivaamaan, kun olitte suhteessa Tuulin kanssa, et ollut rehellinen Tuulille, koska petit häntä, teitkö mielestäsi oikein silloin? Miksi yleensä aloittaa suhdetta jos ei pysty olemaan uskollinen edes sitä vähää aikaa mitä nyt on yhdessä.
- *kysyjä**
B-v-Schwunz kirjoitti:
Julkisesti olen antanut aivan samat lausunnot mitä nytkin.Miksi sitten kommentoit sitä jo julkisesti? Nimenomaan eikö sen pitäny olla kahden ihmisen välinen kauppa, miksi siitä sitten tuli julkinen? Itsekkyytesi on paistanut läpi jo talossa sekä näissä lausunnoissa mitä olet antanut. Ja sitten vielä tämä pettäminen?
- fgsdfsgfsdf
*kysyjä** kirjoitti:
Miksi sitten kommentoit sitä jo julkisesti? Nimenomaan eikö sen pitäny olla kahden ihmisen välinen kauppa, miksi siitä sitten tuli julkinen? Itsekkyytesi on paistanut läpi jo talossa sekä näissä lausunnoissa mitä olet antanut. Ja sitten vielä tämä pettäminen?
Teron ja Tuulin tapauksessa oli pakko antaa julkinen kommentti erosta. Ei niin lapsellista ihmistä voi ollakkaan joka ei tätä tajua. BB:n rakastavaiset joita seurattiin innolla jotta miten heille käy...tottakai olisi ollut kummallista vain jatkaa täällä spekulointia "ollakko vaiko eikö olla". Salaaminen olisi aiheuttanut vaan enemmän läyhäämistä.
Tero teki oikein kun kommentoi suhteen päättyneen. Aikuisen ihmisen teko. Kaikki me kuitenkin haluttiin tietää mikä on totuus.
Oliko pettämistä tai ei, se on taas Teron ja Tuulin välinen asia. Meille se ei kuulu. - B-v-Schwunz
*kysyjä** kirjoitti:
Miksi sitten kommentoit sitä jo julkisesti? Nimenomaan eikö sen pitäny olla kahden ihmisen välinen kauppa, miksi siitä sitten tuli julkinen? Itsekkyytesi on paistanut läpi jo talossa sekä näissä lausunnoissa mitä olet antanut. Ja sitten vielä tämä pettäminen?
Jos multa kysytään "Oletteko Tuulin kanssa vielä yhdessä?", vastaan tietenkin "en". Enpä ole enempää kommentoinut sitä mitä tänne juuri nyt enkä kommentoi, koska ihmisten suhteet ovat kuitenkin henkilökohtaisia asioita. Siksi en halua alkaa kommentoida tuon enempää, koska pienestäkin lisävastauksesta/-kommentista lähtee uusia kysymyksiä jne. Ja edelleen, vastaan nyt viimeisen kerran eli suhteeseen ei liity muita osapuolia eikä julkisuutta jne.
Itsekkyyteni? Jos mainitsee jonkun adjektiivin kuvaamaan toista henkilöä, on siihen vaikea vastata ellei mainitse esimerkkejä? Aivan sama, jos itse sanoisin sinua töykeäksi vanhempiasi kohtaan. Tuntuisi hullulta väittää moista. Yritän nyt tässä tovin auttaa teitä paria henkilöä pääsemään elämässä eteenpäin :). - faniiii
Tero ! kirjoitti:
Kiitos että kirjoitit. Se asia jäi vaivaamaan, kun olitte suhteessa Tuulin kanssa, et ollut rehellinen Tuulille, koska petit häntä, teitkö mielestäsi oikein silloin? Miksi yleensä aloittaa suhdetta jos ei pysty olemaan uskollinen edes sitä vähää aikaa mitä nyt on yhdessä.
Kiitti Tero.jee,,,se on tosiaan kahden kauppa,ei tartte sivullisille selitellä.ja jos Tuuli tuntee tarvetta selitellä tälle kaverille joka täällä kuulustelee, niin se on hänen asiansa..
Tero on mukavaaaa,. - "kahden kauppako?"
fgsdfsgfsdf kirjoitti:
Teron ja Tuulin tapauksessa oli pakko antaa julkinen kommentti erosta. Ei niin lapsellista ihmistä voi ollakkaan joka ei tätä tajua. BB:n rakastavaiset joita seurattiin innolla jotta miten heille käy...tottakai olisi ollut kummallista vain jatkaa täällä spekulointia "ollakko vaiko eikö olla". Salaaminen olisi aiheuttanut vaan enemmän läyhäämistä.
Tero teki oikein kun kommentoi suhteen päättyneen. Aikuisen ihmisen teko. Kaikki me kuitenkin haluttiin tietää mikä on totuus.
Oliko pettämistä tai ei, se on taas Teron ja Tuulin välinen asia. Meille se ei kuulu.Tottakai oli selvää, että ero myönnetään. Hankalaa sitä olisi salaillakaan pidemmän päälle. Mutta sitä on ihmetelty täällä, että miksi tero alkoi kommentoimaan syitä eroon. ne ovat mielestäni kahden välinen asia eikä kuulu medialle, tämän luulisi jokaisen aikuisen ihmisen tajuavan.
- vaan totuuksia
B-v-Schwunz kirjoitti:
Jos multa kysytään "Oletteko Tuulin kanssa vielä yhdessä?", vastaan tietenkin "en". Enpä ole enempää kommentoinut sitä mitä tänne juuri nyt enkä kommentoi, koska ihmisten suhteet ovat kuitenkin henkilökohtaisia asioita. Siksi en halua alkaa kommentoida tuon enempää, koska pienestäkin lisävastauksesta/-kommentista lähtee uusia kysymyksiä jne. Ja edelleen, vastaan nyt viimeisen kerran eli suhteeseen ei liity muita osapuolia eikä julkisuutta jne.
Itsekkyyteni? Jos mainitsee jonkun adjektiivin kuvaamaan toista henkilöä, on siihen vaikea vastata ellei mainitse esimerkkejä? Aivan sama, jos itse sanoisin sinua töykeäksi vanhempiasi kohtaan. Tuntuisi hullulta väittää moista. Yritän nyt tässä tovin auttaa teitä paria henkilöä pääsemään elämässä eteenpäin :).Myös minä olen ihmetellyt sitä, että kommentoit eroa julkisesti. Ethän ole vain myöntänyt sitä, vaan kerroit syitä, nämä on luettu lehdistä. Ja tuntuu, että sitä apua voisi tarvita myös sillä puolen ;)
Ja tuohon pettämiseen olisi myös kiva saada vastaus, kun kerran aloitit =) - gfbdfyghjyuj
"kahden kauppako?" kirjoitti:
Tottakai oli selvää, että ero myönnetään. Hankalaa sitä olisi salaillakaan pidemmän päälle. Mutta sitä on ihmetelty täällä, että miksi tero alkoi kommentoimaan syitä eroon. ne ovat mielestäni kahden välinen asia eikä kuulu medialle, tämän luulisi jokaisen aikuisen ihmisen tajuavan.
Terohan ei mitään syitä ole edes sanonut julkisuudessa. Tuulihan niitä lähti listaamaan omassa vastineessaan.
Edelleen pidän molemmista paljon;)Poistun takavasemmalle tästä...... - mmyyjj
"kahden kauppako?" kirjoitti:
Tottakai oli selvää, että ero myönnetään. Hankalaa sitä olisi salaillakaan pidemmän päälle. Mutta sitä on ihmetelty täällä, että miksi tero alkoi kommentoimaan syitä eroon. ne ovat mielestäni kahden välinen asia eikä kuulu medialle, tämän luulisi jokaisen aikuisen ihmisen tajuavan.
media myllää perässä..mut täällähän on jankutettu koko talven Tero ja Tero,ihan hirveetä mitä juttuja.Tero nyt annoit niinpaljon myllyyn jauhetta että riittää pitkäksi aikaa.nyt myllynkivi pyörimään:
joo teidän suhde ei kuulu sivullisille senhän ymmärtää tollokin.
Tsemppiä Terolle. - ssjjww
vaan totuuksia kirjoitti:
Myös minä olen ihmetellyt sitä, että kommentoit eroa julkisesti. Ethän ole vain myöntänyt sitä, vaan kerroit syitä, nämä on luettu lehdistä. Ja tuntuu, että sitä apua voisi tarvita myös sillä puolen ;)
Ja tuohon pettämiseen olisi myös kiva saada vastaus, kun kerran aloitit =)sinä juuri tarttet sitä apua,äläkkä jankuta paskaa!etkö tajua ettei kenenkään tartte sulle kertoa omia suhteitaa,.pidä omista kiinni.
menehän hoitoon niin täälläkin vallitsee rauhaisa tunnelma ja on mukavampaa kirjotella toisten kanssa.&&&&&
- oooooooooo
Olen kaipaillut sinua julkisuuteen juurikin sen takia että haluisin tietää enemmän sinusta. Ymmärrän kyllä ettei ehkä seiskan bileet kiinnosta, mutta muuten vois jotain juttua meille Tero-ihkuttajille herua. Harmi et tuo Hymy-juttu ei nyt sattunut kohilleen:D
Milloin ne sinun sivut on valmiit, jotta pääsee vieraileen?- B-v-Schwunz
OOOOOOOOOOOOOOOO *ja meni kyykkyyn*
Soittelin just puoli tuntia sitten tälle sivuston tekijälle ja ja, ei osannut ihan tarkkaa päivämäärää sanoa.
Löysin pari vanhaa kipaletta! (älkääkä alkako spekuloimaan biisien sanoilla :D). Kuulin nuo vain ekan kerran teini-ikäisenä ja saavat hyvät fiilikset päälle :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZL6cDhehPtk
http://www.youtube.com/watch?v=UTJy3UjtKX4
Oon antamassa erääseen lehteen haastattelua lähiaikoina, wuhuu :D. - oooooooo
B-v-Schwunz kirjoitti:
Soittelin just puoli tuntia sitten tälle sivuston tekijälle ja ja, ei osannut ihan tarkkaa päivämäärää sanoa.
Löysin pari vanhaa kipaletta! (älkääkä alkako spekuloimaan biisien sanoilla :D). Kuulin nuo vain ekan kerran teini-ikäisenä ja saavat hyvät fiilikset päälle :)
Oon antamassa erääseen lehteen haastattelua lähiaikoina, wuhuu :D.Hahah...just toi on niin kivaa, tollanen leikillisyys. Ihmisten pitäs enemmän pidellä tota huumoria mukanaan.
No ei täs auta sitten kun odotella vaan milloin sivut aukeaa. Kaippa ne sitten löytää jostain?!
Ja pitääpäs katsella lehtiäkin sillä silmällä:D
ps. kivoja biisejä - sinne
oooooooo kirjoitti:
Hahah...just toi on niin kivaa, tollanen leikillisyys. Ihmisten pitäs enemmän pidellä tota huumoria mukanaan.
No ei täs auta sitten kun odotella vaan milloin sivut aukeaa. Kaippa ne sitten löytää jostain?!
Ja pitääpäs katsella lehtiäkin sillä silmällä:D
ps. kivoja biisejäjuuri noin,olipa mukava lukea teron kirjotusta.
hyviä tenttejä sulle. - ????
B-v-Schwunz kirjoitti:
Oon antamassa erääseen lehteen haastattelua lähiaikoina, wuhuu :D. - täsä nyt oli
???? kirjoitti:
pointtina?
- utelias .....
täsä nyt oli kirjoitti:
pointtina?
oliko tuo suvi vuoden 2007 suvi??
- utelias.......................
utelias ..... kirjoitti:
oliko tuo suvi vuoden 2007 suvi??
koska tuo ei nyt yhtään täsmännyt mihkään mitä tossa ketjussa muuten kirjoitettiin...
Ehkä sä tiedät paremmin? - tiedä
utelias....................... kirjoitti:
koska tuo ei nyt yhtään täsmännyt mihkään mitä tossa ketjussa muuten kirjoitettiin...
Ehkä sä tiedät paremmin?mutta olen utelias minäkin, BB-Suviko oli tuo tuossa ketjussa johon viitattiin, oliko Tero ollut Suvin kanssa aikaisemmin jo? vai
- BB-Suvihan...
tiedä kirjoitti:
mutta olen utelias minäkin, BB-Suviko oli tuo tuossa ketjussa johon viitattiin, oliko Tero ollut Suvin kanssa aikaisemmin jo? vai
se on, Teron blondi tipunen. Suville kävi vain niin hassusti, että juhlien jälkeen pöksyt hävisivät Teron sänkyyn. Terohan ei kuitenkaan petä, Tero vain kokeili vähän vierasta. Mian ja Mariannenkin kanssa oli vain semmoista pientä kaverin kanssa, ja sehän ei ole pettämistä. Ei Tero petä kun se on niin lutunen.
- on taas
BB-Suvihan... kirjoitti:
se on, Teron blondi tipunen. Suville kävi vain niin hassusti, että juhlien jälkeen pöksyt hävisivät Teron sänkyyn. Terohan ei kuitenkaan petä, Tero vain kokeili vähän vierasta. Mian ja Mariannenkin kanssa oli vain semmoista pientä kaverin kanssa, ja sehän ei ole pettämistä. Ei Tero petä kun se on niin lutunen.
jutut sulla. Oletko ollut kärpäsenä katossa, vai miten nämä asiat sulle on tietoon tullut? :)
- siinäse
BB-Suvihan... kirjoitti:
Vilkase ennenku tipahdat
http://subject.sub.fi/forum/bb-2008-yleinen-2/johan-saavutti-anskun
Ja tässä se blondi
http://www.youtube.com/watch?v=ppPYkwx-ztE - no kyll
siinäse kirjoitti:
Vilkase ennenku tipahdat
http://subject.sub.fi/forum/bb-2008-yleinen-2/johan-saavutti-anskun
Ja tässä se blondi
http://www.youtube.com/watch?v=ppPYkwx-ztEmä nyt noi tiesin:))
- kdlslöaöwiojjgor
B-v-Schwunz kirjoitti:
Oon antamassa erääseen lehteen haastattelua lähiaikoina, wuhuu :D.millonhan ne kotisivut ois valmiit????????
- asiaa kaikki
Hyvä kun otit kantaa. Asiallista tekstiä. Sivuja odottelen minäkin. Sanojasi lainaten "jatka samaan malliin"
- Olitko
Olitkos muuten eka, joka nimellään kirjoittaa, luulempa.
- terpatin
Rohkea veto Terolta tulla tänne vastaamaan juurikin noille läyhääjille. Olen ollutkin sitä mieltä että Teron itsetunto on hyvä ja hän uskaltaa.
Ei mikään nyhverö vaikka monet niin väittivät.
Mulla on vaan yksi kysymys, mikä se nyt on se Teron koulutus? - 99+
terpatin kirjoitti:
Rohkea veto Terolta tulla tänne vastaamaan juurikin noille läyhääjille. Olen ollutkin sitä mieltä että Teron itsetunto on hyvä ja hän uskaltaa.
Ei mikään nyhverö vaikka monet niin väittivät.
Mulla on vaan yksi kysymys, mikä se nyt on se Teron koulutus?tosi rohkea teko,mut näin jo talossa että Teron psyyke kestää,eipä juuri kannate tänne tulla kirjottelemaan.mut fiksu teko.
Tero voi rohkeasti kattoa vastaantulevaa silmiin mut mitä nää läyhääjät täällä tekee,pälyilee vaan sivuilleen.lueskelen joskus täällä,ja tuntuu että samat jaarittelijat on.
- sä käytit
Tuulia hyväksi vaan koko ajan.
Mielestäni olet itsekäs, se kyllä tuli BB:n aikanakin ilmi. Ei varmaan ole kiva lukea
nettipalstalta, että suhde on poikki kuten Tuulille
kävi.- DDzzz
vielläkös tää päkättäjä on täällä.eikös sulla oo muuta tekemistä.menehän välillä raittiseen ilmaan.
Tero sulla oli hyvä kirjotus siinä oli kaikki,,mikä sinun mielestäsi kuului julkisuuteen. - mieti asioita
Miettimisen aihetta tulevaisuuteen : "Miten elän parisuhteessa? Luottamus parisuhteessa ? Uskollisuus parisuhteessa? " Näitä asioita on hyvä jokaisen meistä miettiä omalla kohdallaan. Toivon sekä Tuulille että Terolle kuitenkin tahoillaan mahdollisimman onnellista elämää. Teidän elämänkatsomuksenne poikkesivat sittenkin liikaa. Kumpikin löytänee sopivamman kumppanin kunhan sen aika tulee.
- jeeeesss
mieti asioita kirjoitti:
Miettimisen aihetta tulevaisuuteen : "Miten elän parisuhteessa? Luottamus parisuhteessa ? Uskollisuus parisuhteessa? " Näitä asioita on hyvä jokaisen meistä miettiä omalla kohdallaan. Toivon sekä Tuulille että Terolle kuitenkin tahoillaan mahdollisimman onnellista elämää. Teidän elämänkatsomuksenne poikkesivat sittenkin liikaa. Kumpikin löytänee sopivamman kumppanin kunhan sen aika tulee.
jokainen pettää.ja pettämistä on monenlaista.jos on sanonut,tahdon!niin sitten pettäminen on pettämistä,tai miten sen nyt ottaa???
- B-v-Schwunz
Edelleen... ei suhteesta enää. Ja jos uskot Tuulin lukeneen asiasta netistä, sinun usko on sulkenut tiensä kaikelta todellisuudelta, johon on turha vastata mitään järkevää.
Elikäs, sinun mielestä käytin Tuulia hyväksi. Niin, väite ilman mitään esimerkkejä. Voisin itse väittää minun asunnossani elelevän pari norsua, kolme sikaa (enkä laskenut edes itseäni mukaan!) ja 10 lehmää. Nyt luultavasti löysimme saman aaltopituuden.
Huh, lupasin kyllä auttaa näitä paria tyyppiä mutta tuntuu jo nyt niin turhauttavalta. - lgkfjjdhh
B-v-Schwunz kirjoitti:
Edelleen... ei suhteesta enää. Ja jos uskot Tuulin lukeneen asiasta netistä, sinun usko on sulkenut tiensä kaikelta todellisuudelta, johon on turha vastata mitään järkevää.
Elikäs, sinun mielestä käytin Tuulia hyväksi. Niin, väite ilman mitään esimerkkejä. Voisin itse väittää minun asunnossani elelevän pari norsua, kolme sikaa (enkä laskenut edes itseäni mukaan!) ja 10 lehmää. Nyt luultavasti löysimme saman aaltopituuden.
Huh, lupasin kyllä auttaa näitä paria tyyppiä mutta tuntuu jo nyt niin turhauttavalta.Ehket pysty näitä patologisia ilkeilijöitä auttamaan, mutta älä välitä. He ovat onneksi pieni osa tästä kaikesta. Eroissa on aina kaksi puolta ja ken uskoo ketäkin... sille ei voi mitään, sen olen omassa elämässä ainakin oppinut.
Mutta tahdon sanoa sulle että ainakin minut teit hyvin iloiseksi kun täällä avauduit asioiden oikeista laidoista. Tykkäsin sinusta alusta asti ja tykkään edelleen....... elähän katoa minnekkään:D - T&T-fani
mieti asioita kirjoitti:
OOO-OOO-OOOO TERO!!!!!Kiva kun tulit rohkeasti selostamaan asioita näille muutamille utelijaille ihmisille, joilla ei oo omaa elämää!Ja kevätkin vielä ja nää jaksaa vaan jankuttaa!!!Olisin kyllä toivonut sinun ja Tuulin suhteen toimivan sillä teidän takia jaksoin katsoa BB:tä mutta parempi erota suhteen alussa jos homma ei toimi kuin jatkaa tarinaa yhtään pitemmälle.Toivon että sinä ja Tuuli olette edes ystäviä jatkossa mutta sekin on teidän asia eikä kuulu mulle millään tavalla!
Toivotan teille molemmille oikein kivaa kevättä sekä sulle Tero onnea opiskeluun ja kaikkeen muuhunkin elämässäsi! - erqerqwerqw
T&T-fani kirjoitti:
OOO-OOO-OOOO TERO!!!!!Kiva kun tulit rohkeasti selostamaan asioita näille muutamille utelijaille ihmisille, joilla ei oo omaa elämää!Ja kevätkin vielä ja nää jaksaa vaan jankuttaa!!!Olisin kyllä toivonut sinun ja Tuulin suhteen toimivan sillä teidän takia jaksoin katsoa BB:tä mutta parempi erota suhteen alussa jos homma ei toimi kuin jatkaa tarinaa yhtään pitemmälle.Toivon että sinä ja Tuuli olette edes ystäviä jatkossa mutta sekin on teidän asia eikä kuulu mulle millään tavalla!
Toivotan teille molemmille oikein kivaa kevättä sekä sulle Tero onnea opiskeluun ja kaikkeen muuhunkin elämässäsi!Onnea opiskeluun ja työhön Terolle!
Vierivä kivi ei sammaloidu......
BB oli ja meni ja elämä jatkuu. Hyvää kevättä! - mielipidettäni
B-v-Schwunz kirjoitti:
Huh, lupasin kyllä auttaa näitä paria tyyppiä mutta tuntuu jo nyt niin turhauttavalta.vaikea muuttaa jos olen jonkin käsityksen ihmisestä saanut, valitettavasti.
Loukkasit monesti Tuulia talossa ihan tahallasi, en ymmärrä miksi hän sen sieti moista käytöstä,
varmaan piti sinusta sitten sen verran liikaa, vahingokseen. Ei minua tarvitse auttaa kenenkään, tuli vaan seurattua liikaa tuota BB:tä ja jäin koukkuun siihen kuten moni muukin.
Kaikesta huolimatta hyvää jatkoa sinne eläintarhaasi. - opiskeluun?
T&T-fani kirjoitti:
Toivotan teille molemmille oikein kivaa kevättä sekä sulle Tero onnea opiskeluun ja kaikkeen muuhunkin elämässäsi!Opiskeleeko Tero vielä, eikös Hän ollutkaan Saksan kielen maikka?, öööö
- B-v-Schwunz
Ok, jotkut bb:stä ovat kommentoineet auliimmin suhteitaan mutta itse en ole kiinnostunut asiasta. En halua nyt myöskään kommentoida edellisiä enkä mahdollisia tulevia suhteitani. Ellei kyseessä ole kaverisuhteet :). Joten älkää lähetelkö turhia viestejä.
Ja hei, kiitoksia vastauksista! Onko täällä muuten ketään kuka on käynyt tämän vuoden bb-haussa? Suosittelen mikäli mielessä pyörii ajatus. Mikäli on vain suhkot sinut ittensä kanssa niin ei muuta kuin elämyksiä hakemaan :)- sun sivuille
sitten kirjottaan sulle viestejä? Ihan siis positiivisia meinaan;))
Ja hei, ihmiset on aina kiinnostuneet toisten suhteista, se on vaan fakta. Eikäs siinä mitään pahaa lie jos sanoo et seukkaa jonkun kans tai silleen........kai me nyt halutaan tietää et onko joku vienyt sun sytämmen:D - sopivaa
Täällähän on nyt hyvät ohjeet hakijoille, josko jotain sattuu; kannattanee käydä nyt testaamassa näillä sivuilla - pitääkö pokka -kestääkö kantti.
Sulla ois mahiksia! - ois varmaan
mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia vaikka mistä.
Ei ole BB-haku enää meikälle, vaikka ehkä kiinnostaskin..liian vanha olen. Vaikka oliha siellä se Riittakin:) - jkjkjkjkjk
No et sitten olisi kommentoinut suhdetta ja varsinkaan eroa aiemminkaan! jos siihen lähtee, niin silloin se ilmeisesti kuuluu koko kansalle. Sen takia on kiinnostus ollut niin suurta sen jälkeenkin. Ota huomioon myös se että osalla täältä on ihan faktatietojakin asianomaisilta itseiltään kuultuina. joten ei ole pelkkää arvailua hyväksikäytöt ja pettämiset, valitettavasti :( Ja myös meillä on oikeus puolustaa ja sanoa mielipiteemme.
- vai kelle
ois varmaan kirjoitti:
mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia vaikka mistä.
Ei ole BB-haku enää meikälle, vaikka ehkä kiinnostaskin..liian vanha olen. Vaikka oliha siellä se Riittakin:)Toinen vanha täällä, ja ajatusten vaihto ja keskustelu kiinostaa aina, nytkin vaikka ois kiirettä muutenkin. Pitäs vissiin jatkaa muilla palstoilla, neilikka rintaan vaan niin tunnetaan.
- viivaa
vai kelle kirjoitti:
Toinen vanha täällä, ja ajatusten vaihto ja keskustelu kiinostaa aina, nytkin vaikka ois kiirettä muutenkin. Pitäs vissiin jatkaa muilla palstoilla, neilikka rintaan vaan niin tunnetaan.
Terolle kirjoitin. No voin mä toki täälläkin ajatuksia vaihtaa:)
- harmillista
viivaa kirjoitti:
Terolle kirjoitin. No voin mä toki täälläkin ajatuksia vaihtaa:)
ei sit mitään.
- ww0
jkjkjkjkjk kirjoitti:
No et sitten olisi kommentoinut suhdetta ja varsinkaan eroa aiemminkaan! jos siihen lähtee, niin silloin se ilmeisesti kuuluu koko kansalle. Sen takia on kiinnostus ollut niin suurta sen jälkeenkin. Ota huomioon myös se että osalla täältä on ihan faktatietojakin asianomaisilta itseiltään kuultuina. joten ei ole pelkkää arvailua hyväksikäytöt ja pettämiset, valitettavasti :( Ja myös meillä on oikeus puolustaa ja sanoa mielipiteemme.
no siellä nyt petetyt tytöt on ihan surkeena?voi kauheeta.minäkin olen Teron kaveri/ystävä,,ollut monet vuodet,ihana Tero!
- onkos tää nyt
jkjkjkjkjk kirjoitti:
oikee paikka tälle taas. Keskenään he hoitaa asiansa ja jos lähel olet niin varmaan tiijät mitä mistäkin kuuluu.
Tero kommentoi eron olevan tosiasia ja piste. Se mitä sen jälkeen kuului toiselta puolen, niin se nähdäkseni aiheutti täällä isomman haloon.
Puolustakaa ja sanokaa mielipiteenne yksityisemmin siis jos kerran lähipiiriä olette, näin vain paisuttelette asioita.
Terolle ja Tuulille hyvää kevättä molemmille:) - sääkin
ww0 kirjoitti:
no siellä nyt petetyt tytöt on ihan surkeena?voi kauheeta.minäkin olen Teron kaveri/ystävä,,ollut monet vuodet,ihana Tero!
puolustamaan kaveria:)) Ihan oikein. Mä en jaksa oikeen ymmärtää mitä noi veivaa tosta erosta enää.
- oikea mies...
selvittäisit asiat nyt ja jatkossakin kasvokkain kumppanisi kanssa etkä toisi niitä julkisuuteen netin kautta. Yhteinen julkitulo tässäkin olisi selvittänyt asiat heti. Olet toki sanonut, että vedät herneen nenään pienistäkin asioista ja sitten juttu on siinä, et pysty keskustelemaan asioista rakentavasti etkä koskaan tee aloitetta sovintoon.
Nyt kirjoittelustasi valitettavasti jää kieroilun maku, koska ne ovat ihan muuta kuin mitä oikeesti tapahtui.
On ihan kunnioitettavaa kun uskallat itse tulla esille näillä läyhäpalstoilla, mutta selittelysi eivät vaikuta uskottavilta vaan asioiden kaunistelulta koska olet toiminut toisella tavalla.
Faneihisi ne varmasti uppoavat, mutta sehän lienee tarkoituskin. - eri ihmisillä
sääkin kirjoitti:
puolustamaan kaveria:)) Ihan oikein. Mä en jaksa oikeen ymmärtää mitä noi veivaa tosta erosta enää.
Täällä nyt huomaa selvästi sen, miten isot näkemyserot kirjoittajilla on. Osa pitää Terosta ja hänen elämänkatsomuksestaan. Osa taas pitää enemmän Tuulin tavasta elää ja olla. Molemmilla on siis faninsa, hyvä niin. Itse olen luottamuksen ja rehellisyyden kannalla niin parisuhteessa kuin yleensä ihmisten välillä. Jos joku haluaa olla epärehellinen, siitä vaan! Jos haluaa pettää parisuhteessa, siitä vaan! Ainahan tällaisia ihmisiä tulee vastaan, mutta ei moista käytöstä tarvitse silti hyväksyä.
- näreet
eri ihmisillä kirjoitti:
Täällä nyt huomaa selvästi sen, miten isot näkemyserot kirjoittajilla on. Osa pitää Terosta ja hänen elämänkatsomuksestaan. Osa taas pitää enemmän Tuulin tavasta elää ja olla. Molemmilla on siis faninsa, hyvä niin. Itse olen luottamuksen ja rehellisyyden kannalla niin parisuhteessa kuin yleensä ihmisten välillä. Jos joku haluaa olla epärehellinen, siitä vaan! Jos haluaa pettää parisuhteessa, siitä vaan! Ainahan tällaisia ihmisiä tulee vastaan, mutta ei moista käytöstä tarvitse silti hyväksyä.
Rehellisyys ja usko kumppanin rehellisyyteen on suhteen A ja O, muuten ei tule mitään, jos pitäisi epäillä kumppanin rehellisyyttä, se olisi yhtä piinaa koko ajan.
Kyllä se vakka kantensa löytää. - utelias.....
sun sivuille kirjoitti:
Ja hei, ihmiset on aina kiinnostuneet toisten suhteista, se on vaan fakta. Eikäs siinä mitään pahaa lie jos sanoo et seukkaa jonkun kans tai silleen........kai me nyt halutaan tietää et onko joku vienyt sun sytämmen:DKun minusta tuntuu aivan siltä että Teron asiat eivät kuulu sinulle yhtään mitään :P
- meikäläistä :(
oikea mies... kirjoitti:
selvittäisit asiat nyt ja jatkossakin kasvokkain kumppanisi kanssa etkä toisi niitä julkisuuteen netin kautta. Yhteinen julkitulo tässäkin olisi selvittänyt asiat heti. Olet toki sanonut, että vedät herneen nenään pienistäkin asioista ja sitten juttu on siinä, et pysty keskustelemaan asioista rakentavasti etkä koskaan tee aloitetta sovintoon.
Nyt kirjoittelustasi valitettavasti jää kieroilun maku, koska ne ovat ihan muuta kuin mitä oikeesti tapahtui.
On ihan kunnioitettavaa kun uskallat itse tulla esille näillä läyhäpalstoilla, mutta selittelysi eivät vaikuta uskottavilta vaan asioiden kaunistelulta koska olet toiminut toisella tavalla.
Faneihisi ne varmasti uppoavat, mutta sehän lienee tarkoituskin.Täysin samaa mieltä täälläkin. Itsensä puolustelua ja kehuskelua, ei mitään viitteitä nöyryydestä tai vastauksia ns. ikävämpiin aiheisiin. Pahalta tuntuu Tuulin puolesta tämä kaikki, ja tämänkin ketjun lukeminen. Aurinkoa tytölle ja kyllä hyville ihmisille hyviä asioita tapahtuu, ennemmin tai myöhemmin!
- tiina-liina
meikäläistä :( kirjoitti:
Täysin samaa mieltä täälläkin. Itsensä puolustelua ja kehuskelua, ei mitään viitteitä nöyryydestä tai vastauksia ns. ikävämpiin aiheisiin. Pahalta tuntuu Tuulin puolesta tämä kaikki, ja tämänkin ketjun lukeminen. Aurinkoa tytölle ja kyllä hyville ihmisille hyviä asioita tapahtuu, ennemmin tai myöhemmin!
Tämä on sinulle tai teille jotka nyt spekuloitte tätä Teron kirjotusta,,ymmärrän kannanottonne,mutta silti täytyy meidän muistaa että emme ole heitä yhteen saattaneet,ja seurustelu on kahden kauppa ei sivulliset voi pitää kahta ihmistä yhdessä vaikka kuinka me haluttais.olen tykännyt sekä Terosta että Tuulista mutta en mene kommentoimaan kumpaakaan kun se ei minulle kuulu mitenkään.toivon menestystä elämään kummallekkin.
- justjustjust
oikea mies... kirjoitti:
Faneihisi ne varmasti uppoavat, mutta sehän lienee tarkoituskin.Me emme voi tietää mitä he ovat kasvokkain jo selvittäneet. Emme ole olleet kuuntelemassa. Asioissa on aina kaksi puolta. Mitä asioita Tero toi julkisuuteen erossa? Vain sen että hän halusi erota ja sen että eivät ole siis enää yhdessä...
Mikä tässä on niin kauheaa että se aiheuttaa tälläsen määrän spekulointia?
Mistä sinä tiedät tekeekö hän sovintoa koskaan tai vetääkö herneitä nenään? Tai jos vetääkin niin onko ollut syytä siihen, ilmeisesti.
Kylläkai Terollakin on tunteensa ja hänkin voi/saa olla loukkaantunut jostain.
Tero on rohkea kun tuli tänne kirjoittamaan ja ymmärrettävää ettei hän halua vastata meille suhteen kariutumisen syistä. Kyllä se pitäisi ymmärtää kaikkien. - turhuus ja turhuus
justjustjust kirjoitti:
Me emme voi tietää mitä he ovat kasvokkain jo selvittäneet. Emme ole olleet kuuntelemassa. Asioissa on aina kaksi puolta. Mitä asioita Tero toi julkisuuteen erossa? Vain sen että hän halusi erota ja sen että eivät ole siis enää yhdessä...
Mikä tässä on niin kauheaa että se aiheuttaa tälläsen määrän spekulointia?
Mistä sinä tiedät tekeekö hän sovintoa koskaan tai vetääkö herneitä nenään? Tai jos vetääkin niin onko ollut syytä siihen, ilmeisesti.
Kylläkai Terollakin on tunteensa ja hänkin voi/saa olla loukkaantunut jostain.
Tero on rohkea kun tuli tänne kirjoittamaan ja ymmärrettävää ettei hän halua vastata meille suhteen kariutumisen syistä. Kyllä se pitäisi ymmärtää kaikkien.Turha tänne on tulla kirjoittamaan asioistaan, jos ei ole valmis kirjoittamaan niistä asioista, jotka ihmisiä todella kiinostavat. Omahyväinen itsekehu jotenkin paistaa tuosta kirjoituksesta läpi...
- B-v-Schwunz
sun sivuille kirjoitti:
Ja hei, ihmiset on aina kiinnostuneet toisten suhteista, se on vaan fakta. Eikäs siinä mitään pahaa lie jos sanoo et seukkaa jonkun kans tai silleen........kai me nyt halutaan tietää et onko joku vienyt sun sytämmen:DKyllä voi kirjoitella. Itellä pyörii jo päässä monia asioita, joita haluaisin kokeilla mut mielenkiinnolla odotan niiden toimivuutta.
Haha, no eihän siinä pahaa ole, vaikka haluaa tietää mut minusta vaan etenkin tässä asiassa ei ole fiksua alkaa puida yksityiskohtia julkisesti. Sellainenhan on mennyt joissakin tapauksissa vain toisten syyttelyksi kilpaa, joka nyt ei hyödytä kuin ehkä joitain lehtiä :D. Siksi en halua kommentoida mitään :). No ehkä tulevaisuudessa tuun kommentoimaan mikäli minun sinkkuus muuttuu muuksi. - juttuuuu
B-v-Schwunz kirjoitti:
Kyllä voi kirjoitella. Itellä pyörii jo päässä monia asioita, joita haluaisin kokeilla mut mielenkiinnolla odotan niiden toimivuutta.
Haha, no eihän siinä pahaa ole, vaikka haluaa tietää mut minusta vaan etenkin tässä asiassa ei ole fiksua alkaa puida yksityiskohtia julkisesti. Sellainenhan on mennyt joissakin tapauksissa vain toisten syyttelyksi kilpaa, joka nyt ei hyödytä kuin ehkä joitain lehtiä :D. Siksi en halua kommentoida mitään :). No ehkä tulevaisuudessa tuun kommentoimaan mikäli minun sinkkuus muuttuu muuksi.OOt ihan oikeessa ettei tämmösessä tapauksessa mitään yksityiskohtia tarvi puida kenenkään ulkopuolisen kanssa. Mut mä just tarkotinkin et voihan sitä sanoo jos vaikka on löytänyt jonkun spesiaalin sulottaren kainaloonsa:D
Mä tuun ainaskin hyvälle mielelle onnellisista ihmisistä, kun olen itekin onnellinen:)) (Hullua varmaan monen mielestä, mut näin vaan on).
Mut hyvää loppuviikkoa Tero, koitahan päntätä niitä kirjoja. - kdlslöaöwiojjgor
B-v-Schwunz kirjoitti:
Kyllä voi kirjoitella. Itellä pyörii jo päässä monia asioita, joita haluaisin kokeilla mut mielenkiinnolla odotan niiden toimivuutta.
Haha, no eihän siinä pahaa ole, vaikka haluaa tietää mut minusta vaan etenkin tässä asiassa ei ole fiksua alkaa puida yksityiskohtia julkisesti. Sellainenhan on mennyt joissakin tapauksissa vain toisten syyttelyksi kilpaa, joka nyt ei hyödytä kuin ehkä joitain lehtiä :D. Siksi en halua kommentoida mitään :). No ehkä tulevaisuudessa tuun kommentoimaan mikäli minun sinkkuus muuttuu muuksi.haeppa takas se Tuulonen:))
- voiii
kdlslöaöwiojjgor kirjoitti:
haeppa takas se Tuulonen:))
ei varmaan onnistu, sillat poltettu!!!!!!!!!
- ne oooon
voiii kirjoitti:
ei varmaan onnistu, sillat poltettu!!!!!!!!!
polttanut??? Tuuliko vai Tero?
- polttelee
ne oooon kirjoitti:
polttanut??? Tuuliko vai Tero?
siltoja takanaan sanojensa mukaan.
- justsjust
polttelee kirjoitti:
niihän se tais sanookin. No ei ole kyllä sekään mikään hyvä tapa, kyl ny pitäs sentäs pystyy kanssakäymiseen eron jälkeeki.
- se väitti...
polttelee kirjoitti:
että voi lempata ihmisen elämästään ilman mitään kunnon syytä ja ilman selityksiä, jokin asia ei vain satu miellyttämään.
Eikä Tero koskaan tee aloitetta sovun saamiseksi, eikä koskaan anna anteeksi pienintäkään erehdystä.
Niin on itseään täynnä tämä Tero, toista ei maailmasta löydy. - lolllollooll
se väitti... kirjoitti:
että voi lempata ihmisen elämästään ilman mitään kunnon syytä ja ilman selityksiä, jokin asia ei vain satu miellyttämään.
Eikä Tero koskaan tee aloitetta sovun saamiseksi, eikä koskaan anna anteeksi pienintäkään erehdystä.
Niin on itseään täynnä tämä Tero, toista ei maailmasta löydy.kyllä löytyy paljon pahempia ihmisiä tästä maailmasta.... Tero sanoi että ei ikinä hetkahda pienestä ja skippaa ihmistä jonkun olemattoman syyn vuoksi vaan sitten jos on tapahtunut jotain tosi pahaa. Semmosta ei sitten voi antaa anteeksi ja sillon ei myöskään unohda ikinä. Eli äläpäs puhu peetä.
- voisi olla
lolllollooll kirjoitti:
kyllä löytyy paljon pahempia ihmisiä tästä maailmasta.... Tero sanoi että ei ikinä hetkahda pienestä ja skippaa ihmistä jonkun olemattoman syyn vuoksi vaan sitten jos on tapahtunut jotain tosi pahaa. Semmosta ei sitten voi antaa anteeksi ja sillon ei myöskään unohda ikinä. Eli äläpäs puhu peetä.
niin pahaa, ei sellasta saa ollakaan, ettei anteeks voi antaa jos toinen pyytää anteeksi.
- sanoo blondi
voisi olla kirjoitti:
niin pahaa, ei sellasta saa ollakaan, ettei anteeks voi antaa jos toinen pyytää anteeksi.
Iän myötä ajatukset usein muuttuu, joskus on todella vaikeita asioita, joiden anteeksi antaminen voi olla ylivoimaista, joku henkinen ja fyysinen julmuus tms. mutta tavalliset ihmisten väliset erimielisyydet pitäisi voida antaa anteeksi. Oiskohan se niin, että sitä kasvaa ihmisenä eikä tarvitse enää raahata mukanaan tarpeetonta vihaa, vaikka ne asiat ei muuksi muutukkaan.
- väität väärin...
lolllollooll kirjoitti:
kyllä löytyy paljon pahempia ihmisiä tästä maailmasta.... Tero sanoi että ei ikinä hetkahda pienestä ja skippaa ihmistä jonkun olemattoman syyn vuoksi vaan sitten jos on tapahtunut jotain tosi pahaa. Semmosta ei sitten voi antaa anteeksi ja sillon ei myöskään unohda ikinä. Eli äläpäs puhu peetä.
kyllä Tero sanoi juuri niin, että pienimmästäkin syystä heittää ihmisen menemään, eikä selittele, ei tee aloitetta vaikka syy olisi itsessään, eikä koskaan anna anteeksi.
Itserakkautensa on mittaamaton.
Ota jo viimein laput silmiltäsi.
Tosin Tero puhuu välillä sitä välillä tätä. Sitten kun jää kiinni sönkkäämisistään sanoo, että se olikin vain leikkiä. - lolllollooll
väität väärin... kirjoitti:
kyllä Tero sanoi juuri niin, että pienimmästäkin syystä heittää ihmisen menemään, eikä selittele, ei tee aloitetta vaikka syy olisi itsessään, eikä koskaan anna anteeksi.
Itserakkautensa on mittaamaton.
Ota jo viimein laput silmiltäsi.
Tosin Tero puhuu välillä sitä välillä tätä. Sitten kun jää kiinni sönkkäämisistään sanoo, että se olikin vain leikkiä.ite ne korvatulpat pois korvista ja silmälaput silmiltä, voit yllättyä ja nähdä muutakin kuin oman pienen napasi.
- sadasdasdasd
sanoo blondi kirjoitti:
Iän myötä ajatukset usein muuttuu, joskus on todella vaikeita asioita, joiden anteeksi antaminen voi olla ylivoimaista, joku henkinen ja fyysinen julmuus tms. mutta tavalliset ihmisten väliset erimielisyydet pitäisi voida antaa anteeksi. Oiskohan se niin, että sitä kasvaa ihmisenä eikä tarvitse enää raahata mukanaan tarpeetonta vihaa, vaikka ne asiat ei muuksi muutukkaan.
luulen että Terppa tarkoittikin juur sellasia asioita jotka oikeesti loukkaa, niitä ei voi antaa anteeksi. Maailmahan olis nii happyhappy, jos me kaikki voitaisiin antaa toisillemme anteeksi kaikki asiat. Se on varmaan sellanen tilanne mihin tuskin koskaan päästään. Kaikilla on omat rajansa ja jos ne ylittyy niin silloin on vaikeaa antaa enää anteeksi.
Tero katso Mariannenkin veetuiluja tosi pitkään ennenkun heittäysi hiljaseksi ja senkin jälkeen ne kuiten puhuivat. Mistäs me tiijämme kuinka paljo Teron ja Tuulin välillä on ollut hankalia asioita, ja mitä kukakin on pitänyt mahdottomana.
En vaan mäkään muista missää vaihees kuulleeni etä Tero ois pikkuasiasta lempannu ketään pois elämästään, sehän ois voinu suuttuu niille kaikille siel talos jos ois semmonen. Kaikki ne kohteli Teroo vähän törkeesti välillä. - annosta
sadasdasdasd kirjoitti:
luulen että Terppa tarkoittikin juur sellasia asioita jotka oikeesti loukkaa, niitä ei voi antaa anteeksi. Maailmahan olis nii happyhappy, jos me kaikki voitaisiin antaa toisillemme anteeksi kaikki asiat. Se on varmaan sellanen tilanne mihin tuskin koskaan päästään. Kaikilla on omat rajansa ja jos ne ylittyy niin silloin on vaikeaa antaa enää anteeksi.
Tero katso Mariannenkin veetuiluja tosi pitkään ennenkun heittäysi hiljaseksi ja senkin jälkeen ne kuiten puhuivat. Mistäs me tiijämme kuinka paljo Teron ja Tuulin välillä on ollut hankalia asioita, ja mitä kukakin on pitänyt mahdottomana.
En vaan mäkään muista missää vaihees kuulleeni etä Tero ois pikkuasiasta lempannu ketään pois elämästään, sehän ois voinu suuttuu niille kaikille siel talos jos ois semmonen. Kaikki ne kohteli Teroo vähän törkeesti välillä.Typerät eivät anna anteeksi eivätkä unohda, yksinkertaiset antavat anteeksi ja unohtavat, viisaat antavat anteeksi mutta eivät unohda. - Thomas Szasz
Tämä aforismi kuvaa anteeksiantoa, alleviivaan tämän lukuunottamatta tuota toista kohtaa, sillä jos antaa anteeksi se on silloin anteeksi annettu ja unohdettu, poltettu koko asia. Jos ei anna anteeksi toisille, tekee itselleen vaan vahinkoa, se jäytää omaa sisintä, katkeroittaa. Anna anteeksi toisille heidän rikkomuksensa niin sisimpäsi on vapaampi ja puhtaampi. - on helppo
annosta kirjoitti:
Typerät eivät anna anteeksi eivätkä unohda, yksinkertaiset antavat anteeksi ja unohtavat, viisaat antavat anteeksi mutta eivät unohda. - Thomas Szasz
Tämä aforismi kuvaa anteeksiantoa, alleviivaan tämän lukuunottamatta tuota toista kohtaa, sillä jos antaa anteeksi se on silloin anteeksi annettu ja unohdettu, poltettu koko asia. Jos ei anna anteeksi toisille, tekee itselleen vaan vahinkoa, se jäytää omaa sisintä, katkeroittaa. Anna anteeksi toisille heidän rikkomuksensa niin sisimpäsi on vapaampi ja puhtaampi.filosofoida tästä, mutta totuus lienee toisenlainen. Jos joku rikkoo sinun sisintäsi ja hän tekee sitä tietoisesti, niin jos annat anteeksi kaiken, hän löytää vain heikon kohtasi. Itse joudut prosessoimaan jotta hyväksyt asian. Koen tämän kyllä enemmän vammauttavana kuin jos en anna anteeksi ja ehkä toinenkin oppii että jonkun rajan yli ei voi mennä. Kerran voi antaa anteeksi kipeänkin asian, mutta onko järkeä aina vain antaa jos ei sillä saa aikaan mitään hyvää????
Enkä kyllä ymmärrä sitäkään että viisaat antavat anteeksi ja nurisevat silti lopun elämäänsä asiasta??!!
Lienee yhtä vahingollista sekin, katkeruus pinnan alla..:) - aforismi oli
on helppo kirjoitti:
filosofoida tästä, mutta totuus lienee toisenlainen. Jos joku rikkoo sinun sisintäsi ja hän tekee sitä tietoisesti, niin jos annat anteeksi kaiken, hän löytää vain heikon kohtasi. Itse joudut prosessoimaan jotta hyväksyt asian. Koen tämän kyllä enemmän vammauttavana kuin jos en anna anteeksi ja ehkä toinenkin oppii että jonkun rajan yli ei voi mennä. Kerran voi antaa anteeksi kipeänkin asian, mutta onko järkeä aina vain antaa jos ei sillä saa aikaan mitään hyvää????
Enkä kyllä ymmärrä sitäkään että viisaat antavat anteeksi ja nurisevat silti lopun elämäänsä asiasta??!!
Lienee yhtä vahingollista sekin, katkeruus pinnan alla..:)vähän väärin valittu, mutta mielestäni kuitenkin jokaiselle itselle olisi parempi, että osaa antaa toiselle anteeksi ja yrittää unohtaa kärsimänsä vääryys, lopulta itse voittaa sitten kuitenkin saaden hyvän omantunnon asioissa. Ei kannata kantaa kaunaa vaan yrittää sopia riita-asiat niin kauan kuin täällä maan päällä talsitaan, mun mielipide vaan.
- ajatushan tuo
aforismi oli kirjoitti:
vähän väärin valittu, mutta mielestäni kuitenkin jokaiselle itselle olisi parempi, että osaa antaa toiselle anteeksi ja yrittää unohtaa kärsimänsä vääryys, lopulta itse voittaa sitten kuitenkin saaden hyvän omantunnon asioissa. Ei kannata kantaa kaunaa vaan yrittää sopia riita-asiat niin kauan kuin täällä maan päällä talsitaan, mun mielipide vaan.
on, mut se ei vaan mene niin aina. Olen itsekin aika helppo tapaus ja pitkälti yritän aina ymmärtää toisia, mut on mullakin jäänyt traumoja elämästä ja kaikkea ei vaan jaksa. Kun se olisikin niin että anteeksi annnettu on myös pois pyyhitty, vaan kun niin ei käy. Aina se siellä jossain sopukoissa on se kärsitty vääryys ja sopivalla hetkellä se nostaa ruman päänsä aina esiin......Itsellekin on annettu muka anteeksi jotain asioita ja sitten ne heitellään silmille kun tulee seuraava konflikti tilanne.... no mut joo, ajatus on ideaali ja tottakai siihen pitäis pyrkiä...anteeksi antoon, mutta en vaan jaksa tuomita jos joku ei jostain syystä pysty jotain antamaan anteeksi, koska kaikilla meillä on luurankomme kaapissa. Pienet arkipäivän lipsahdukset toki pitää jaksaa antaa anteeksi eikä tehdä niistä elämää suurempia juttuja:)
- hieno sälli,,
Mutta näistä faneista ei voi sanoa samaa,,heillä on putkinäkö, ja toisekseen ovat aivan tolloja.
- tttww
Otetaan nyt semmonen tapa että jätetään nää nuoret omaan rauhaan voivat paremmin keskittyä omiin toimiinsa ei trunnu varmasti mukavalta että täällä kirjotellaan jatkuvasti,pitäähän se antaa arvo heillekkin.molemmille hyvää kevättä.
- oli hieno kirjoitus
Kiva kuulla sustakin jotain. Nostan sulle hattua, koska jaksat olla positiivinen tästä kaikesta huolimatta, mitä susta täällä kirjoitetaan. Hienoa, että sulla on unelmia, tsemppiä niiden toteuttamiseen ja lukuintoa päntätä tenttikirjoja. Lopetin juuri usean vuoden opiskelut työn ohessa, tehden normaalin työpäivän ja yöt opiskellessa. Raskasta oli, välillä meinas usko loppua, mutta unelmani toteutui.
Olen samaa mieltä, että parisuhde on kahden ihmisen asia, sitä ei tarvi kommentoida kenellekään.
Mukavaa kevättä!- ja itsekehua
Jotenkin jäi itselleni päällimäisenä mieleen Teron jutun lukiessani "ylhäältä alaspäin" suuntautuva ajattelu, joka tuli esiin jo siinä, että Tero muka haluaa auttaa toisia ihmisiä ajattelemaan hänestä positiivisesti. Todennäköisesti ei ole kysymys mistään toisten ihmisten auttamishalusta, vaan siitä, että itseä ottaa todella paljon päähän se valheellinen, puolitotuudellinen ja ehkä myös oikeaan osuva kirjoittelu, mitä täällä palstalla on ollut. Voisihan sen reilusti myöntää, eikä naaamioida haluun auttaa muita, kun siitä ei ole kuitenkaan kyse.
Toinen asia, mikä kirjoiteuksessa pisti silmään on se, että ne kiperimmät kysymykset, joihin ihmiset varmaankin haluaisivat eniten vastauksen ja joita täällä on paljon puitu, ei Teroa miellytä niin, että hän niihen vastaisi.
Eli yliopilastutkinnon jälkeinen koulutus/tutkinto, onko sitä? Jos on, sen olisi voinut mainita. Ja toinen asia, onko suhteessa Tuulin kanssa ollut pettämistä, niinkuin Tuuli antoi ymmärtää? Tämänkin asian voisi oikaista, jos asia on tulkittu väärin? Eli onko nämä kysymykset Terolle liian vaikeita vastata, ei voi muuta kuin vetää sen johtopäätöksen, että ensimmäiseen kysymykseen vastaus on "ei ole" ja toiseen kysymykseen "kyllä on". - kannattaa aina
ja itsekehua kirjoitti:
Jotenkin jäi itselleni päällimäisenä mieleen Teron jutun lukiessani "ylhäältä alaspäin" suuntautuva ajattelu, joka tuli esiin jo siinä, että Tero muka haluaa auttaa toisia ihmisiä ajattelemaan hänestä positiivisesti. Todennäköisesti ei ole kysymys mistään toisten ihmisten auttamishalusta, vaan siitä, että itseä ottaa todella paljon päähän se valheellinen, puolitotuudellinen ja ehkä myös oikeaan osuva kirjoittelu, mitä täällä palstalla on ollut. Voisihan sen reilusti myöntää, eikä naaamioida haluun auttaa muita, kun siitä ei ole kuitenkaan kyse.
Toinen asia, mikä kirjoiteuksessa pisti silmään on se, että ne kiperimmät kysymykset, joihin ihmiset varmaankin haluaisivat eniten vastauksen ja joita täällä on paljon puitu, ei Teroa miellytä niin, että hän niihen vastaisi.
Eli yliopilastutkinnon jälkeinen koulutus/tutkinto, onko sitä? Jos on, sen olisi voinut mainita. Ja toinen asia, onko suhteessa Tuulin kanssa ollut pettämistä, niinkuin Tuuli antoi ymmärtää? Tämänkin asian voisi oikaista, jos asia on tulkittu väärin? Eli onko nämä kysymykset Terolle liian vaikeita vastata, ei voi muuta kuin vetää sen johtopäätöksen, että ensimmäiseen kysymykseen vastaus on "ei ole" ja toiseen kysymykseen "kyllä on".vaikka eläke jo häämöttäiskin, tosin eläkekertymä alkaa jo 23 veestä.
- ?????????????
ja itsekehua kirjoitti:
Eli yliopilastutkinnon jälkeinen koulutus/tutkinto, onko sitä? Jos on, sen olisi voinut mainita. Ja toinen asia, onko suhteessa Tuulin kanssa ollut pettämistä, niinkuin Tuuli antoi ymmärtää? Tämänkin asian voisi oikaista, jos asia on tulkittu väärin? Eli onko nämä kysymykset Terolle liian vaikeita vastata, ei voi muuta kuin vetää sen johtopäätöksen, että ensimmäiseen kysymykseen vastaus on "ei ole" ja toiseen kysymykseen "kyllä on".Tää asiahan jo puitiin jossain ketjussa loppuun saakka. Tero on opiskellut myös lukion jälkeen ja joku lehti siitä kirjoitti että on saksan maikka?!.
Sanoihan Tero tuossa kirjoituksessa myös tehneensä opettajan sijaisuuksia.
Toinen asia tuo auttaminen, niin noinhan se Tero puhuu, eli huumorilla tuota koittaa viedä, vaikka varmasti ottaa monikin asia päähän. Mielestäni se että tulisi vihaisena tänne kirjoittamaan "totuuksia", olisi huonompi vaihtoehto.
Suhteen puiminen jätettäköön asianosaisille, Teron ei tarvi tulla tänne tunnustamaan mitä tapahtui ja mitä ei. - eläkettä kertyy
kannattaa aina kirjoitti:
vaikka eläke jo häämöttäiskin, tosin eläkekertymä alkaa jo 23 veestä.
Olet ajastasi jäljessä, eläkettä kertyy tällä hetkellä kaikista 18-67 vuotiaan työsuhteista.
- jjjffff
ja itsekehua kirjoitti:
Eli yliopilastutkinnon jälkeinen koulutus/tutkinto, onko sitä? Jos on, sen olisi voinut mainita. Ja toinen asia, onko suhteessa Tuulin kanssa ollut pettämistä, niinkuin Tuuli antoi ymmärtää? Tämänkin asian voisi oikaista, jos asia on tulkittu väärin? Eli onko nämä kysymykset Terolle liian vaikeita vastata, ei voi muuta kuin vetää sen johtopäätöksen, että ensimmäiseen kysymykseen vastaus on "ei ole" ja toiseen kysymykseen "kyllä on".sitähän voi näköjään tulkita noinkin,,mut eihän tää meille enää eikä koskaan ole kuulunut,,,mutta kirjotuksen mukaan täällä oli paljon spekuloitu asioita,perättömästi..ja se näköjään jatkuu.
eiköhän olis kaikista paras keskittyä vaan jokainen meistä itseensä eikä "söhästä"muurahaispesää. - jjjhhhy
????????????? kirjoitti:
Tää asiahan jo puitiin jossain ketjussa loppuun saakka. Tero on opiskellut myös lukion jälkeen ja joku lehti siitä kirjoitti että on saksan maikka?!.
Sanoihan Tero tuossa kirjoituksessa myös tehneensä opettajan sijaisuuksia.
Toinen asia tuo auttaminen, niin noinhan se Tero puhuu, eli huumorilla tuota koittaa viedä, vaikka varmasti ottaa monikin asia päähän. Mielestäni se että tulisi vihaisena tänne kirjoittamaan "totuuksia", olisi huonompi vaihtoehto.
Suhteen puiminen jätettäköön asianosaisille, Teron ei tarvi tulla tänne tunnustamaan mitä tapahtui ja mitä ei.tosiaan ei tartte tulla tänne selittelemään mitä tekee.ymmärsin myös Teron "huumorin"käytön,loistavaa!!!
- sitten poistun
Mitä sitten tällä jatkuvalla vatvomisella onkin tavoiteltu, niin toivottavasti nyt sanoitte suunne puhtaaksi.
Tuntuu siltä että kaikilla sivullisilla on täällä ollut jotain hampaankolossa. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi käsittää miten kimurantteja ihmissuhteet voivat välillä olla. Ja kyllä aikuisten ihmisten pitäisi käsittää, että emme me täällä tiedä toisten asioista niin paljoa, että voisimme täällä tuomareina toimia, etenkään kun kyse oli varsin tuoreesta suhteesta. Alkumetreillä sitä yleensä tutustutaan toiseen ja jos kaikki miellyttää, saattaa suhde jatkua pidempäänkin tai sitten ei.
Tuskin kukaan meistäkään on itse kaikin puolin moitteeton ja esimerkillinen ihminen. Jos sitten taas halutaan antaa nuorille ihmisille elämänohjeita ja neuvoja, niin sen pystyy kyllä tekemään asiallisesti, jos vain haluaa. Vaikka täällä kuinka syyllisiä etsitään ja tuomioita jaetaan, niin asia ei muuksi muuttune.
Varmasti jää kummallekin huonot fiilikset näistä kirjoituksista ja ihmisistä niiden takana.
Toivottavasti voivat keskenään keskustella asiansa, sopia riitansa ja pysyä kavereina – kaikissa suhteissa on kuitenkin aina jotain hyvää ja muistamisen arvoista. Me muut voimme jättää tämän asian vatvomisen tähän – hoidetaan me omat asiamme, niin kuin nyt toisilta odotamme.
Hyvää kevättä, kaikille ja etenkin Tuulille ja Terolle, mukavan tuntuisia nuoria ihmisiä kumpikin, monia kokemuksia rikkaampana kohti uusia haasteita. - vakava ehdotus:
voit osoittaa kasvaneesi henkisesti jos tällä kertaa luovut turhasta ylpeydestäsi ja teet Tuulille aloitteen sovinnosta unohtaen kaikki mahdolliset syytökset, keskustelette menneet rauhassa, jätätte ne taakse ja jatkatte eteenpäin ystävinä ja huimaa kokemusta rikkaampina. Uskon että Tuuli tulee puolitiehen vastaan, on näin ainakin sanonut.
Jos tähän pystyt ja pystytte yhdessä, olen valmis muuttamaan käsitykseni sinusta, ja luultavasti saat monta uutta kannattajaa.
Kaikella ystävyydellä.- lue tämä
Tuuli, älä ole enää missään tekemisissä Teron kanssa tulevaisuudessa. Olet päässyt eroon omahyväisestä ja itsekkäästä ihmisestä, rakenna sinä ystävyyssuhteet jatkossa luottamukselle ja keskinäiselle kunnioitukselle niiden ihmisten kanssa, jotka sinua arvostavat. Kaikkea hyvää Tuulille jatkossa!
- Idea,,
Samaa ehdottaisin sinun yh-äiskälles ja isällesi, hekin voivat löytää toisensa uudestaan ;D
- eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
tälläsii ystäviä jollain?
Vedät T&T:n asiat yhä enemmän vaan solmuun kirjoittamalla niistä täällä. - jjjppp
Onko Tuuli laittanut sinut asianajajaksi,sovittelijaksi,,huh sentään,no johan on aikoihin eletty,,vai oletko mahdollinen Tuulin nykyinen/uusi!!!
- www.x
lue tämä kirjoitti:
Tuuli, älä ole enää missään tekemisissä Teron kanssa tulevaisuudessa. Olet päässyt eroon omahyväisestä ja itsekkäästä ihmisestä, rakenna sinä ystävyyssuhteet jatkossa luottamukselle ja keskinäiselle kunnioitukselle niiden ihmisten kanssa, jotka sinua arvostavat. Kaikkea hyvää Tuulille jatkossa!
no mitä itkette siellä onhan noita Tuulilla lohduttajia,se on hyvä.Kyllä Tuuli pärjää,,.ja Tero on iiihhhaaannaa!!!
- fffgg
Ei pidä kenenkään puuttua sivullisten asioihin vaikka olis kuinka läheinen olemassa,ei saa neuvoa, siitä ei saa kuin pahaa aikaan.kuinka monia täällä palstalla on oltu saattamassa yhteen suvun tai ystävien voimin,tuskin monen.en minä ainakaan kuuntelis kenenkään kommenttaja enkä kuuntele,itse päätän kenen kanssa seurustelen ja jatän kun jätän.Näiden kahden kimpussa on oltu niin "ruudun"takana kuin "ruudun"tällä puolen,eikö olis jo korkea aika jättää nää nuoret elämään omaa elämäänsä.
- nuoret???
fffgg kirjoitti:
Ei pidä kenenkään puuttua sivullisten asioihin vaikka olis kuinka läheinen olemassa,ei saa neuvoa, siitä ei saa kuin pahaa aikaan.kuinka monia täällä palstalla on oltu saattamassa yhteen suvun tai ystävien voimin,tuskin monen.en minä ainakaan kuuntelis kenenkään kommenttaja enkä kuuntele,itse päätän kenen kanssa seurustelen ja jatän kun jätän.Näiden kahden kimpussa on oltu niin "ruudun"takana kuin "ruudun"tällä puolen,eikö olis jo korkea aika jättää nää nuoret elämään omaa elämäänsä.
Terohan on jo vanha äijä ja Tuulikin täysikäinen.
- tsemppiä jatkossa
lue tämä kirjoitti:
Tuuli, tsemppiä sinulle! Ehkä tulevaisuudessa voit panna kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja todeta: Onneksi suhde Teroon loppui ajoissa! Vanhan kansan viisaus sanoo: Pettäjä tekee kiusaa petetylle vain hetken, mutta itselleen pettäjä tekee kiusaa loppuelämäksi! Näin se menee!
- olla vähän aikaa
www.x kirjoitti:
no mitä itkette siellä onhan noita Tuulilla lohduttajia,se on hyvä.Kyllä Tuuli pärjää,,.ja Tero on iiihhhaaannaa!!!
mutta se ei riitä! (siis teron mahdollinen ihanuus)
- epätäydellinen
Tästä edelleen paljon kuohuntaa aiheuttaneesta eroilmoitukesta: Tero ja Tuulihan olivat tässäkin asiassa lähes raadollisen rehellisiä. Tero kertoi, että päätös oli hänen ja Tuuli omassa lausunnossaan toi esille ettei ero ollut sopuisa.
Olisivat hyvin voineet käyttää muiden "julkkisten" kaavaa: yhdessä on sovittu seurustelu lopettaa ja ystävinä erotaan...
Mutta oltaisiinko täällä tuonkaan kaltaisen yhteisen eroilmoituksen jälkeen oltu tyytyväisiä, tuskin.
Ai niin, unohdin, läyhäpalstalla 98% kirjoittajista elää täydellistä idylliä hautaan asti ensimmäisen rakkautensa kanssa. Mikä tietenkin on pelkästään hyvä ja hieno tilanne. Me loput 2% olemme joutuneet kohtaamaan elämässämme myös epäonnistuneen ihmis/parisuhteen tai useampiakin. Mikä ilmeisesti on tehnyt meistä kaikin puolin huonoja ja epäkelpoja yksilöitä :)- tässä vähän kaikille
Horoskooppi
Sarvipää (23.12. - 20.1.)
Sinoot ikuunen haaveelija, joka orottaa saavansa vaikka tähäret ja kuun taivahalta. Mitä viälä siinä istut, mee hakemahan ne siältä jos miäles teköö. Vai orotakko, notta joku tois ne sulle? Justihin tuallaanen saamatoon oot, orotat vaan, notta joka napsahros tuataas nenäs etehe. Ei kuule sellaanen vetele. Jos jotaki taharot, tee itte!
Lotraaja (21.1. - 19.2.)
Kevätpuali on oikee lotraajien aikaa. Lotraajakki kukoostaa ku toiskan akan naurispelto kesääsin. Lemmen asioos sen sijahan lotraajat on koko alakuvuaren meleko pakkaasen pualella. Mutta syssymmällä törmäät yhtehe häjyhy. Siinon vakka, kansi ja klapsahrus. Irti ei pirullakaan.
Sintit (20.2. - 20.3.)
Susson sitte pikkuusen flatkuttehe vikaa. Ookku pahimmakki akat! Taharot pärvöttää omat ja muittenkin asiat siinä sivus, oli kyset sitte mistä tahansa. Koita ny tukkia suuvärkkis, tai pese vaikka saipualla.
Pässi (21.3. - 20.4.)
Pässiille tämä vuasi on meleko rakkaurenknapsetta. Alakuvuasi menööki Pässiillä ihimetelles mistä surraa. Kesänkorvalla alakaat kuitenki ittekki havaata, jotta vapsahaaset ne on jokka korvias kutitteloo. Pässit nähärähän tänä vuanna pelekästänsä suupiälet korvis asti.
Jästipää (21.4. - 21.5.)
Sinoot alati eheroon taharoon krätyysellä päällä, mutta eipähän tua liä sulle mitään uutta. Jästipää jukuri ku oot. Älä ny kuitenkaan vaivu epätoivohon, kyllä sä viälä kehityskelepoonen oot, kunhan sullon vaan hyvä kouluuttaja!
Pahapari (22.5. - 21.6.)
Sinoot sellaanen, joka ei taharo millänsäkkään antaa periksi, vaan aivan taharot pitää pääs. Koita ny lopettaa tuallaanen tyhyjämpäiväänen nuhuraaminen ja ota ittiäs niskasta kiinni, eihän sua tuallaasena kukaan kattele. Josset lopeta häjyylyjäs toukokuuhun mennes, isköö rometiisi takuulla kesäkuulla.
Saksiniakka (22.6. - 23.7.)
Sinoot ikuunen kihinuuttaja ja siällä mihinä liikukki kuuluu melekoonen hörötes. Sus sitä tarmua sitte piisaa vaikka pikkuuse muillekki annettavaksi. Sinoot ihiminen, joka teköö kerralla miton päätetty, mitäs turhia sitä sitte paapoomaha.
Häjy (24.7 - 23.8.)
Luulet notta oot kovaki rooroo. Orotat jotta kaikki menöö justihin siihe lajihin mitä orotat. Ja nuan yleensäkki elät meleko ameriikkaa. Tyäasias alakaa retajamahan ja sun olis aika antaa ittelles ympäri korvia, notta tuallaanen loppuus.
Impi (24.8. - 23. 9 )
Sinäki oot Jästipään tavoon krätyysellä päällä vuaren alakupualella, notta sukulaasekki rupiavat epäälämehän, jottet oo saanu sitte viime mittumaarin. Kesää kohore miälialas kuitenki kohenoo ja rupiat saamahan pläsiäs pikkuusen iloosemmalle ilimehelle.
Puntari (24.9. - 23.10.)
Sinoot alati yhtä tasaasen rauhallinen, notta sivullisiakin välillä hirvittää. Sua ei sitte palijua paina onko juhula vai askaresaika. Kaikki menöö samalla raitillansa. Mitä jos koittaasit vähä rävähyttää ja pistää lekkeriksi?
Sarvijaakkoo (24.10. - 22.11.)
Viäntiä sitte piisaa sarvijaakoolla. Alavariinsa hyppäät, jotta sivullisiaki hirvittää. Koita pikkuusen hirastaa tahtias, muuten saat perämukamat ennen kesän korvaa riasakses. Tämä koskoo erityysesti miäspualisia sarvijaakkoja, joita naispeijoonit aharisteloo.
Ritsapoikaane (23.11. - 22.12.)
Sinet sitte tajua ku ihimiset vetää sua pulukahnansa minkä kerkiää, vaan hymyylet koriasti ja luulet, notta kaikki on hianosti. Sakia saa olla muttei tyhymä! Hyppää ny hyvä ihiminen rannallen kun viälä kerkiät ennenku käy ryättääsesti! - ymmelipymmeli
justiinsa näin.
t. yxi epäkelpo - ja ylpeä
tässä vähän kaikille kirjoitti:
Horoskooppi
Sarvipää (23.12. - 20.1.)
Sinoot ikuunen haaveelija, joka orottaa saavansa vaikka tähäret ja kuun taivahalta. Mitä viälä siinä istut, mee hakemahan ne siältä jos miäles teköö. Vai orotakko, notta joku tois ne sulle? Justihin tuallaanen saamatoon oot, orotat vaan, notta joka napsahros tuataas nenäs etehe. Ei kuule sellaanen vetele. Jos jotaki taharot, tee itte!
Lotraaja (21.1. - 19.2.)
Kevätpuali on oikee lotraajien aikaa. Lotraajakki kukoostaa ku toiskan akan naurispelto kesääsin. Lemmen asioos sen sijahan lotraajat on koko alakuvuaren meleko pakkaasen pualella. Mutta syssymmällä törmäät yhtehe häjyhy. Siinon vakka, kansi ja klapsahrus. Irti ei pirullakaan.
Sintit (20.2. - 20.3.)
Susson sitte pikkuusen flatkuttehe vikaa. Ookku pahimmakki akat! Taharot pärvöttää omat ja muittenkin asiat siinä sivus, oli kyset sitte mistä tahansa. Koita ny tukkia suuvärkkis, tai pese vaikka saipualla.
Pässi (21.3. - 20.4.)
Pässiille tämä vuasi on meleko rakkaurenknapsetta. Alakuvuasi menööki Pässiillä ihimetelles mistä surraa. Kesänkorvalla alakaat kuitenki ittekki havaata, jotta vapsahaaset ne on jokka korvias kutitteloo. Pässit nähärähän tänä vuanna pelekästänsä suupiälet korvis asti.
Jästipää (21.4. - 21.5.)
Sinoot alati eheroon taharoon krätyysellä päällä, mutta eipähän tua liä sulle mitään uutta. Jästipää jukuri ku oot. Älä ny kuitenkaan vaivu epätoivohon, kyllä sä viälä kehityskelepoonen oot, kunhan sullon vaan hyvä kouluuttaja!
Pahapari (22.5. - 21.6.)
Sinoot sellaanen, joka ei taharo millänsäkkään antaa periksi, vaan aivan taharot pitää pääs. Koita ny lopettaa tuallaanen tyhyjämpäiväänen nuhuraaminen ja ota ittiäs niskasta kiinni, eihän sua tuallaasena kukaan kattele. Josset lopeta häjyylyjäs toukokuuhun mennes, isköö rometiisi takuulla kesäkuulla.
Saksiniakka (22.6. - 23.7.)
Sinoot ikuunen kihinuuttaja ja siällä mihinä liikukki kuuluu melekoonen hörötes. Sus sitä tarmua sitte piisaa vaikka pikkuuse muillekki annettavaksi. Sinoot ihiminen, joka teköö kerralla miton päätetty, mitäs turhia sitä sitte paapoomaha.
Häjy (24.7 - 23.8.)
Luulet notta oot kovaki rooroo. Orotat jotta kaikki menöö justihin siihe lajihin mitä orotat. Ja nuan yleensäkki elät meleko ameriikkaa. Tyäasias alakaa retajamahan ja sun olis aika antaa ittelles ympäri korvia, notta tuallaanen loppuus.
Impi (24.8. - 23. 9 )
Sinäki oot Jästipään tavoon krätyysellä päällä vuaren alakupualella, notta sukulaasekki rupiavat epäälämehän, jottet oo saanu sitte viime mittumaarin. Kesää kohore miälialas kuitenki kohenoo ja rupiat saamahan pläsiäs pikkuusen iloosemmalle ilimehelle.
Puntari (24.9. - 23.10.)
Sinoot alati yhtä tasaasen rauhallinen, notta sivullisiakin välillä hirvittää. Sua ei sitte palijua paina onko juhula vai askaresaika. Kaikki menöö samalla raitillansa. Mitä jos koittaasit vähä rävähyttää ja pistää lekkeriksi?
Sarvijaakkoo (24.10. - 22.11.)
Viäntiä sitte piisaa sarvijaakoolla. Alavariinsa hyppäät, jotta sivullisiaki hirvittää. Koita pikkuusen hirastaa tahtias, muuten saat perämukamat ennen kesän korvaa riasakses. Tämä koskoo erityysesti miäspualisia sarvijaakkoja, joita naispeijoonit aharisteloo.
Ritsapoikaane (23.11. - 22.12.)
Sinet sitte tajua ku ihimiset vetää sua pulukahnansa minkä kerkiää, vaan hymyylet koriasti ja luulet, notta kaikki on hianosti. Sakia saa olla muttei tyhymä! Hyppää ny hyvä ihiminen rannallen kun viälä kerkiät ennenku käy ryättääsesti!siitä.Oikein jukuripää :D toukokuu rules!
- se naikkonen
ja ylpeä kirjoitti:
siitä.Oikein jukuripää :D toukokuu rules!
Sellanen, ahristeloo miehiä.
- oyutyujghdgsf
- vedätystä
..ilmassa. Tämä "Tero" nyt voi olla ihan kuka tahansa raapustelemassa tarinaa. Ai niin mutta sillähän oli kuvakin profiilissa heh.. voe voe.
- oli kiva huomata
että olet juuri sellainen järkevä ja vilpitön ihminen millaisen kuvan sinusta BB-talossa sainkin.
Hyvää kevättä ja pidähän lippu korkealla. ;)- toimintaa syyskuussa 08
"Marianne voi tehdä mitä vaan, en nykytilanteessa ihmettelisi. Mutta jos Tero vaihtaa naisen lennossa, olen tosi yllättynyt ja pettynyt."
- se siitä järkevyydestä ja vilpittömyydestä - B-v-Schwunz
toimintaa syyskuussa 08 kirjoitti:
"Marianne voi tehdä mitä vaan, en nykytilanteessa ihmettelisi. Mutta jos Tero vaihtaa naisen lennossa, olen tosi yllättynyt ja pettynyt."
- se siitä järkevyydestä ja vilpittömyydestäTuotanto on näemmä kusettanut katsojia rankasti :D. Pistäkää tuotannolle valituksia huiputtamisesta älkääkä asukkaille ;).
Meillä ei ollut Mariannen kanssa mitään ja molemmat ihmeteltiin talossa ja jälkikäteenkin kuka niitä huhuja laittaa liikkeelle. Tuotanto, ihmiset kuten sinä. Eli katsetta peiliin vaan ;).
Ja oon tavannut Mariannen ihan vähän aikaa sitten ja juteltu, joten ihan molempien puolesta puhun ja tilanne on sama mikä ollut aina.
ps. Tyhmä saa olla mutta ei kykenemätön oppimaan. - gggggggggggggg
B-v-Schwunz kirjoitti:
Tuotanto on näemmä kusettanut katsojia rankasti :D. Pistäkää tuotannolle valituksia huiputtamisesta älkääkä asukkaille ;).
Meillä ei ollut Mariannen kanssa mitään ja molemmat ihmeteltiin talossa ja jälkikäteenkin kuka niitä huhuja laittaa liikkeelle. Tuotanto, ihmiset kuten sinä. Eli katsetta peiliin vaan ;).
Ja oon tavannut Mariannen ihan vähän aikaa sitten ja juteltu, joten ihan molempien puolesta puhun ja tilanne on sama mikä ollut aina.
ps. Tyhmä saa olla mutta ei kykenemätön oppimaan.tekee mitä tekee ja luo monia vääriä mielikuvia varsinkin vain koosteiden katsojille. Tulkinta juttujahan nämä ovat, kuka mitäkin on näkevinään;))
Tero - vai ei mitään?
B-v-Schwunz kirjoitti:
Tuotanto on näemmä kusettanut katsojia rankasti :D. Pistäkää tuotannolle valituksia huiputtamisesta älkääkä asukkaille ;).
ps. Tyhmä saa olla mutta ei kykenemätön oppimaan.Ei se siltä oikein näyttänyt, ettei teillä mitään ollut???? siis täältä puolen katsottuna.....
- mitään tuotantoa tarvita
B-v-Schwunz kirjoitti:
ps. Tyhmä saa olla mutta ei kykenemätön oppimaan.ihmisillä on silmät päässä:) ja 24/7 !!!
Jos se oli pelkkää seksiä niin siitä vaan, mutta kyllä teillä jotakin oli:)
- :DD
Jaahas, viikon luetuimmat -listan kärkeen nouseva ketju on sitten tässä. :) Teron kirjoitus uutisoidaan myös seuraavassa Seiskassa ja kaikissa muissakin viihdepläjäyksissä. :D
Itse en viime syksynä innostunut T&T-ilmiöstä, minua kiinnostaa bb:ssä vähän muut jutut, mutta kyllähän Tero nyt saa sympatiat, kun on näin pitkään joutunut olemaan riepoteltavana - jos tätä suoli24:n touhua nyt voi riepotteluksi sanoa, muualla varmasti (tai toivottavasti) on ollut rauhallisempaa.
Tai oikeastaan ei pitäisi antaa sympatiaakaan, vaan jättää rauhaan ja antaa mennä omassa elämässään eteenpäin ilman ulkopuolisten vatvomista. Koskee niin faneja kuin vastustajiakin, joten keksikäähän jo jotain muuta mietittävää molemmilla puolilla. Alkakaa vaikka valmistautua jo tulevaan bb:hen.- eräs huomio
Viime syksyn asukkaat ei hirveän hyvin oo noudattanu sitä bb-psykologin ohjetta, että nettijuttuihin ei kannata mennä mukaan. :)
- hymyilevät==
Olen kanssasi samaamieltä,tää juttu saisi jäädä tähän,ei varmaan ole mukava kun puidaan toisten asioita pitää antaa jo arvo ja itsenäisyys.
Kylläpä yllättävän monia asia kiinostaa näinkö paljon on ihmisiä sillätöin että urkkivat toisten asioissa.
Minä en puutu,sillä kun tapaan molempia niin ei tuntuisi mukavalta että olen täällä spekuloinu heidän välejään.Molemmille hyvää kevättä.
Älkääkä välittäkö näistä muutamien kirjottajien mollauksia,niitä tulee ja menee. - iloita...
Terosta, saamme hänestä vielä monta hauskaa hetkeä- ja makeaa naurua.
- tekstarit kehiin vaan
iloita... kirjoitti:
Terosta, saamme hänestä vielä monta hauskaa hetkeä- ja makeaa naurua.
ihan poliitikkoainesta, aiheuttaa kohua naisseikkailuillaan:0 Nauraa saa:=
- nauretaan vaan...
tekstarit kehiin vaan kirjoitti:
ihan poliitikkoainesta, aiheuttaa kohua naisseikkailuillaan:0 Nauraa saa:=
Heh, Vanhanen on nyt tapetilla niin hetihän senkin voi yhdistää Teroon.
Minusta on kiva että ns. julkimot haluavat olla kansan parissa omine persoonineen. En näe sitä niin että heidän pitäisi lokeroitua johonkin omaan ylhäiseen karsinaansa. Minusta olisi varsin valaisevaa kirjoittaa juurikin tällaisten ihmisten kanssa, esim. Teron... monikin saisi vähän toisenlaista perspektiiviä omiin näkemyksiinsä. Me "tavikset" luulemme julkisuuden olevan helppo laji, eipä se sitä välttämättä ole.
Kyllä ihmisarvoa kunnioittaen voi mielestäni kirjoitella vaikka presidentille, mutta mollauskirjeitä tuskin kukaan haluaa lukea.
Hyvääkin tarkoittavat neuvot eivät ole päteviä jos et tiedä koko totuutta. Arvostelu ja suoranainen ilkeys on vaan kirjoittelijan pienuutta. Toivottavasti nämä kohteena olevat henkilöt osaavat jättää tälläset kirjoitukset omaan arvoonsa. - vaikka Matista välillä
nauretaan vaan... kirjoitti:
Heh, Vanhanen on nyt tapetilla niin hetihän senkin voi yhdistää Teroon.
Minusta on kiva että ns. julkimot haluavat olla kansan parissa omine persoonineen. En näe sitä niin että heidän pitäisi lokeroitua johonkin omaan ylhäiseen karsinaansa. Minusta olisi varsin valaisevaa kirjoittaa juurikin tällaisten ihmisten kanssa, esim. Teron... monikin saisi vähän toisenlaista perspektiiviä omiin näkemyksiinsä. Me "tavikset" luulemme julkisuuden olevan helppo laji, eipä se sitä välttämättä ole.
Kyllä ihmisarvoa kunnioittaen voi mielestäni kirjoitella vaikka presidentille, mutta mollauskirjeitä tuskin kukaan haluaa lukea.
Hyvääkin tarkoittavat neuvot eivät ole päteviä jos et tiedä koko totuutta. Arvostelu ja suoranainen ilkeys on vaan kirjoittelijan pienuutta. Toivottavasti nämä kohteena olevat henkilöt osaavat jättää tälläset kirjoitukset omaan arvoonsa.Politiikka kaine ilmöineen kiinnostaa, ja voishan sitä vaikka Matista välillä muutaman kymmenen tuhatta viestiä saada aikaan. Laitan tässä värssyn pätkän aluks. Jatkot pitäs varmaan siirtää tuonne politiikka osastoon
Matti veijari ikuinen
näppäili sitten ysin ja kuutosen
Siitäkös naisväki pillastui
ja lehdistö kaiketi ilakoi
Seuraakos tästä nyt Kanervat
vaiko rintaan vaan parit prenikat
Ehkä onkin mielessä eläkepäivät
Muilta kun niitä jo veivät!
- B-v-Schwunz
Täällä ja muuallakin on tullut esille, etteivät kaikki kehtaa hakea, koska on jo ikää vähän enemmän. Vielä mitä! Bb:tä seuraa kaikenikäiset ja viime vuonna asukkaiden keski-ikä huiteli juuri parinkymmenen paremmalla puolen. Osa meistä asukkaistakin toivoi sinne vanhempaa väkeä mukaan. Itselleni bb:stä puhumaan tulleet ihmiset ovat olleet tasaisesti lapsista eläkeikäisiin, miehiä ja naisia yhtä paljon. Nyt on muistaakseni 4.4. vielä ainakin Helsingissä haku, wink wink.
- fanitus
Itekin vähän vanhempi olen ja seuraan bb:tä, mut kun olen täältä ylempää niin en silleen bongaile kovin helposti ketään teitä asukkeja:)
Enkä tiedä kehtaisinko sanoo mitään vaikka näkisinkin jonkun...kylhän sitä kirjoittaa voi..
Mutta kiva kuulla että jopa eläkeikäiset ovat lähestyneet. Vai mitä mieltä olet itse tästä suuresta ikähaitarista? Onko sinusta mukava vaihtaa ajatuksia heidän kanssaan? Vai joko bb-leima on ollut taakkana jossain kohti? :D - B-v-Schwunz
fanitus kirjoitti:
Itekin vähän vanhempi olen ja seuraan bb:tä, mut kun olen täältä ylempää niin en silleen bongaile kovin helposti ketään teitä asukkeja:)
Enkä tiedä kehtaisinko sanoo mitään vaikka näkisinkin jonkun...kylhän sitä kirjoittaa voi..
Mutta kiva kuulla että jopa eläkeikäiset ovat lähestyneet. Vai mitä mieltä olet itse tästä suuresta ikähaitarista? Onko sinusta mukava vaihtaa ajatuksia heidän kanssaan? Vai joko bb-leima on ollut taakkana jossain kohti? :DKyllähän ihmiset tulee päivittäin jutteleen edelleen, oikeastaan samalla tavalla kuin joulukuussakin. Ei sitä taakaksi voi ottaa, koska pidän sosiaalisesta kanssakäymisestä ja ei ole tähän asti kuin yksi henkiö sanonut negatiivista näpistystilanteessa ja sekin nyt oli luultavasti muunkin kuin alkoholin vaikutuksen alaisena. Joten eipä nyt tuollaiseen voi tympääntyä :). Netiässä vain on niin paljon helpompaa heittää ties mitä juttua, koska siinä ei tarvitse tuoda omaa naamaa esille (mahdollista häpeäntunnetta varten). Mutta nämä henkilöt edustavat tosi pientä ryhmää :)
Jutskailen kyllä tosi paljon ihmisten kanssa aika laajaltikin. Toki yleisin aihe on bb, mutta onhan niitä muitakin asioita elämässä, joista jotkut haluaa tietää minun mielipiteen :D. - fanitus
B-v-Schwunz kirjoitti:
Kyllähän ihmiset tulee päivittäin jutteleen edelleen, oikeastaan samalla tavalla kuin joulukuussakin. Ei sitä taakaksi voi ottaa, koska pidän sosiaalisesta kanssakäymisestä ja ei ole tähän asti kuin yksi henkiö sanonut negatiivista näpistystilanteessa ja sekin nyt oli luultavasti muunkin kuin alkoholin vaikutuksen alaisena. Joten eipä nyt tuollaiseen voi tympääntyä :). Netiässä vain on niin paljon helpompaa heittää ties mitä juttua, koska siinä ei tarvitse tuoda omaa naamaa esille (mahdollista häpeäntunnetta varten). Mutta nämä henkilöt edustavat tosi pientä ryhmää :)
Jutskailen kyllä tosi paljon ihmisten kanssa aika laajaltikin. Toki yleisin aihe on bb, mutta onhan niitä muitakin asioita elämässä, joista jotkut haluaa tietää minun mielipiteen :D.juttu että tykkäät jutustella ihmisten kans. Mä tykkään kirjoitella enemmän kun olen ujohko.
Sun kanssa olis varmaan mielenkiintoista jutella mistä vaan kun olet aika erilainen persoona, tai sellanen käsitys minulle tuli bb:tä katsellessa.
Sanoit talossa ettet pelaa mutta olitko kuitenkin toisenlainen kuin yleensä, tai huomasitko jälkeenpäin käyttäytyneesi toisin kuin olisit normisti tehnyt? - B-v-Schwunz
fanitus kirjoitti:
juttu että tykkäät jutustella ihmisten kans. Mä tykkään kirjoitella enemmän kun olen ujohko.
Sun kanssa olis varmaan mielenkiintoista jutella mistä vaan kun olet aika erilainen persoona, tai sellanen käsitys minulle tuli bb:tä katsellessa.
Sanoit talossa ettet pelaa mutta olitko kuitenkin toisenlainen kuin yleensä, tai huomasitko jälkeenpäin käyttäytyneesi toisin kuin olisit normisti tehnyt?Niin, en pelannut talossa. Ite en ole huomannut mitään erikoista eivätkä kaveritkaan. Sanovat minun olevan täysin samanlainen koko ajan. Onko se sitten hyvä tai huono :D. Aina kannattaa toki muistaa, että tuotanto voi muokata asukkaita näyttämään toisenlaisilta mitä oikeasti sillä hetkellä ovat.
Oon saanut kuulla muutaman kerran ihmisten luulleen minun olevan hissukampi mut kuulemma oonkin oikeasti pienoinen moottoriturpa :D. No sen tosin kaverit sanoi, että minusta näytettiin "hiljaisempaa" ulospäin mitä oikeasti olin. Elikäs pälätän enemmän oikeasti mitä näytettiin :D. - fanitus
B-v-Schwunz kirjoitti:
Niin, en pelannut talossa. Ite en ole huomannut mitään erikoista eivätkä kaveritkaan. Sanovat minun olevan täysin samanlainen koko ajan. Onko se sitten hyvä tai huono :D. Aina kannattaa toki muistaa, että tuotanto voi muokata asukkaita näyttämään toisenlaisilta mitä oikeasti sillä hetkellä ovat.
Oon saanut kuulla muutaman kerran ihmisten luulleen minun olevan hissukampi mut kuulemma oonkin oikeasti pienoinen moottoriturpa :D. No sen tosin kaverit sanoi, että minusta näytettiin "hiljaisempaa" ulospäin mitä oikeasti olin. Elikäs pälätän enemmän oikeasti mitä näytettiin :D.Todellakin näytettiin että olit hiljaisempi, paitsi tietysti 24/7 katsomalla totuuskin sitten selvisi;)
Nyt olen bb:n jälkeen kyllä saanut sinusta sen kuvan että olet puheliaampi ja jotenkin aika jämpti tyyppi??! Lienenkö oikeassa..
Jokatapauksessa vaikutit kuiteskin sellaselta peruskunnolliselta ja "kiltiltä" ihmiseltä;D - ei kannata puhua ohi suun
B-v-Schwunz kirjoitti:
Niin, en pelannut talossa. Ite en ole huomannut mitään erikoista eivätkä kaveritkaan. Sanovat minun olevan täysin samanlainen koko ajan. Onko se sitten hyvä tai huono :D. Aina kannattaa toki muistaa, että tuotanto voi muokata asukkaita näyttämään toisenlaisilta mitä oikeasti sillä hetkellä ovat.
Oon saanut kuulla muutaman kerran ihmisten luulleen minun olevan hissukampi mut kuulemma oonkin oikeasti pienoinen moottoriturpa :D. No sen tosin kaverit sanoi, että minusta näytettiin "hiljaisempaa" ulospäin mitä oikeasti olin. Elikäs pälätän enemmän oikeasti mitä näytettiin :D.Ohoh, minä kun olen kuullut teron tunnustaneen, että pelasi talossa koko ajan. Joten eipäs puhta palturia... ai niin, mutta tämähän on varmaan sitä pelaamista taas, ei kai sitä tässä vaiheessa olisikaan järkevää tunnustaa.
- B-v-Schwunz
ei kannata puhua ohi suun kirjoitti:
Ohoh, minä kun olen kuullut teron tunnustaneen, että pelasi talossa koko ajan. Joten eipäs puhta palturia... ai niin, mutta tämähän on varmaan sitä pelaamista taas, ei kai sitä tässä vaiheessa olisikaan järkevää tunnustaa.
Mutta vasta eilenhän kuulutit kaikille, etten ole pelannut ja olen sen vielä monet kerrat talossa sanonutkin :)
- seuranneena
B-v-Schwunz kirjoitti:
Mutta vasta eilenhän kuulutit kaikille, etten ole pelannut ja olen sen vielä monet kerrat talossa sanonutkin :)
olen vakuuttunut siitä, että esimerkiksi puheet luovuttamisesta ja kesken pois lähdöstä, kun olit häätöäänestyksessä, oli 100% ennakolta suunniteltua peliä. Kyllä sen huomasi puheistsa ja eleistä. Ja Tuuli-raukkaan se upposi täysillä, niinkuin varmasti myös äänestäjiin.
- fanitus
B-v-Schwunz kirjoitti:
näitä joitain ihmisii täällä;))
Ihan sama mitä niille sanoo niin ne ei luovu kannastaan. Tulee niin muistoja jostain eletystä elämästä jolloin tunsin tyypin jolle kun sanoi "päivää", niin se keksi siitäkin jotain vääntöä;D - harmivaan
fanitus kirjoitti:
näitä joitain ihmisii täällä;))
Ihan sama mitä niille sanoo niin ne ei luovu kannastaan. Tulee niin muistoja jostain eletystä elämästä jolloin tunsin tyypin jolle kun sanoi "päivää", niin se keksi siitäkin jotain vääntöä;DNoita tuollaisia käväsee täällä muutamia, pitää yrittää ymmärtää että kait heillä lienee jokin henkilökohtainen ongelma, minkä vuoksi toistavat noita samoja asioita päivästä toiseen.
- onko sulla
jo se blondi kun olet brunetteihin kyllästynyt??
- B-v-Schwunz
Oon kyllä hakenut sieltä ja täältä, myöskin pikkaisen tuoltakin. Kävipä mielessä harmaakin vaihtoehto mutta blonditipu olisi se ykkösvaihtoehto. Nakitin jo alustavasti Kassun kaveriksi hakeen tipusta, kunhan sen aikanaan saan.
- sillee -
B-v-Schwunz kirjoitti:
Oon kyllä hakenut sieltä ja täältä, myöskin pikkaisen tuoltakin. Kävipä mielessä harmaakin vaihtoehto mutta blonditipu olisi se ykkösvaihtoehto. Nakitin jo alustavasti Kassun kaveriksi hakeen tipusta, kunhan sen aikanaan saan.
svuntsi, toivottavasti löyvät sen tipusen;) sen blondin!
- brunette tai blondi
B-v-Schwunz kirjoitti:
Harkitse ihmeessä, kato tätäkin
http://www.youtube.com/watch?v=zl6GW-tOZmo - lihakset
Olen seurannut BB:n kaikki Suomen tuotantokaudet melko tarkasti, 24/7 on ollut nyt parina vuotena. Kilpailijoissa kiinnitän huomiota yleiseen käyttäytymiseen ja toisten ihmisten kohteluun. Ulkonäkö ja lihasmassa eivät kiinnosta kovin paljon.
Sauli ja Niko olivat suosikkejani edellisellä kaudella, nyt pidin Tuulista, Jarmosta ja Alexista eniten. Sorry Tero, sinulla oli muutamia luonteenpiirteitä, joista en valitettavasti pitänyt. Mutta oli siellä muitakin kilpailijoita, jotka vaikuttivat sellaisilta, joiden kanssa ei tulisi juttuun.
Politiikkaan jos aiot, Tero, sinun pitää kestää itseesi kohdistuvaa kritiikkiä. Sitä tulee varmasti. Asiallista kritiikkiä täytyy kuunnella ja pystyä vastaanottamaan. Eri asia on tietysti asiattomat törkeydet, joita myöskin tulee ja ne pitää jättää omaan arvoonsa. Poliitikko on julkkis ja julkisuuden hyödyt ja haitat ovat tulleet tutuiksi sinulle jo nytkin. Ilkka Kanervakin on hyvä poliitikko, mutta julkisuuskuva on jo niin ryvettynyt, ettei kukaan muista hänestä muuta kuin tekstarikohun. Varovainen saa siis julkisuuskuvastaan olla. - B-v-Schwunz
brunette tai blondi kirjoitti:
Harkitse ihmeessä, kato tätäkin
http://www.youtube.com/watch?v=zl6GW-tOZmoJeah! Näin aikoinaan tuon pätkän city.fi:ssä ja haikeana katoin ku osais itekin pistellä noin hyvin :(. Mut mikäli nyt jonain päivänä tuollaisen tipun saan taas itelleni niin ehkäpä se vois opettaa minua :D.
- koulutukseen
B-v-Schwunz kirjoitti:
Jeah! Näin aikoinaan tuon pätkän city.fi:ssä ja haikeana katoin ku osais itekin pistellä noin hyvin :(. Mut mikäli nyt jonain päivänä tuollaisen tipun saan taas itelleni niin ehkäpä se vois opettaa minua :D.
Taisin sulle tästä rivin laittaakin tuonne toisaalle. Itselläni ei lintuja ole ollut, mutta lueskelin juttuja, nämä kai ovat todella huomionkipeitä ja huomauttavat kyllä saamastaan kohtelusta. Joopa, sulle tulee sitte päivähoitomurheet ja kaikki samalla - vain yhden blondin tähden:)
- B-v-Schwunz
lihakset kirjoitti:
Olen seurannut BB:n kaikki Suomen tuotantokaudet melko tarkasti, 24/7 on ollut nyt parina vuotena. Kilpailijoissa kiinnitän huomiota yleiseen käyttäytymiseen ja toisten ihmisten kohteluun. Ulkonäkö ja lihasmassa eivät kiinnosta kovin paljon.
Sauli ja Niko olivat suosikkejani edellisellä kaudella, nyt pidin Tuulista, Jarmosta ja Alexista eniten. Sorry Tero, sinulla oli muutamia luonteenpiirteitä, joista en valitettavasti pitänyt. Mutta oli siellä muitakin kilpailijoita, jotka vaikuttivat sellaisilta, joiden kanssa ei tulisi juttuun.
Politiikkaan jos aiot, Tero, sinun pitää kestää itseesi kohdistuvaa kritiikkiä. Sitä tulee varmasti. Asiallista kritiikkiä täytyy kuunnella ja pystyä vastaanottamaan. Eri asia on tietysti asiattomat törkeydet, joita myöskin tulee ja ne pitää jättää omaan arvoonsa. Poliitikko on julkkis ja julkisuuden hyödyt ja haitat ovat tulleet tutuiksi sinulle jo nytkin. Ilkka Kanervakin on hyvä poliitikko, mutta julkisuuskuva on jo niin ryvettynyt, ettei kukaan muista hänestä muuta kuin tekstarikohun. Varovainen saa siis julkisuuskuvastaan olla.Eli ei kiinnosta minuakaan lihakset vaan hyvä kunto ja terve kroppa sekä mieli. Kritiikkiä osaan ottaa vastaan, tuskinpa kukaan voi muuta väittää. Ja enpä ole vielä huomannut kenenkään sanoneen todistettavasti minun kohdelleen muita huonosti. Sanoahan voi vaikka mitä mutta edelleen opetan itse muille kuinka tärkeää on perustella väitteensä. Se luo uskottavuutta. Nyt olenkin täällä vastaillut perusteettomiin väitteisiin. Niin, enpä nyt tarkkaile omaa mainettani vaan pidän huolen, että itsellä on hyvä olla. Olenkin sanonut aina, että oma napa aina ekana. Eli kaikki hyvä lähtee itsestä, kunhan itsellä kaikki hyvin. Silloin pystyy tekemään paljon muidenkin hyväksi.
Ps. ei tietenkään kaikista tarvitse tykätä. - kukaan voikaan
B-v-Schwunz kirjoitti:
Eli ei kiinnosta minuakaan lihakset vaan hyvä kunto ja terve kroppa sekä mieli. Kritiikkiä osaan ottaa vastaan, tuskinpa kukaan voi muuta väittää. Ja enpä ole vielä huomannut kenenkään sanoneen todistettavasti minun kohdelleen muita huonosti. Sanoahan voi vaikka mitä mutta edelleen opetan itse muille kuinka tärkeää on perustella väitteensä. Se luo uskottavuutta. Nyt olenkin täällä vastaillut perusteettomiin väitteisiin. Niin, enpä nyt tarkkaile omaa mainettani vaan pidän huolen, että itsellä on hyvä olla. Olenkin sanonut aina, että oma napa aina ekana. Eli kaikki hyvä lähtee itsestä, kunhan itsellä kaikki hyvin. Silloin pystyy tekemään paljon muidenkin hyväksi.
Ps. ei tietenkään kaikista tarvitse tykätä.tykätä kaikista:) No mä tykkään Tero sinusta kyllä.
ja tottahan tuo on että jos on itsellä huono olo, niin sitä levittää helposti toisiinkin. Toimii sitten kyllä myös toisinpäinkin.:)) - kaunistelet...
B-v-Schwunz kirjoitti:
Eli ei kiinnosta minuakaan lihakset vaan hyvä kunto ja terve kroppa sekä mieli. Kritiikkiä osaan ottaa vastaan, tuskinpa kukaan voi muuta väittää. Ja enpä ole vielä huomannut kenenkään sanoneen todistettavasti minun kohdelleen muita huonosti. Sanoahan voi vaikka mitä mutta edelleen opetan itse muille kuinka tärkeää on perustella väitteensä. Se luo uskottavuutta. Nyt olenkin täällä vastaillut perusteettomiin väitteisiin. Niin, enpä nyt tarkkaile omaa mainettani vaan pidän huolen, että itsellä on hyvä olla. Olenkin sanonut aina, että oma napa aina ekana. Eli kaikki hyvä lähtee itsestä, kunhan itsellä kaikki hyvin. Silloin pystyy tekemään paljon muidenkin hyväksi.
Ps. ei tietenkään kaikista tarvitse tykätä.tiedän useita tilanteita, joissa olet kohdellut toisia huonosti, suorastaan törkeästi. Itse et näköjään tajua käytöstäsi, se on tunnekylmyyttä.
Sanoit myös, että heität ihmisen ulos elämästäsi noin vain pienestäkin syystä ja toiselle et anna koskaan mahdollisuutta selvittää asiaa. kaikki tuo on vain itserakasta ja lapsellista käytöstä aikuiselta mieheltä. - kaunistele
kaunistelet... kirjoitti:
tiedän useita tilanteita, joissa olet kohdellut toisia huonosti, suorastaan törkeästi. Itse et näköjään tajua käytöstäsi, se on tunnekylmyyttä.
Sanoit myös, että heität ihmisen ulos elämästäsi noin vain pienestäkin syystä ja toiselle et anna koskaan mahdollisuutta selvittää asiaa. kaikki tuo on vain itserakasta ja lapsellista käytöstä aikuiselta mieheltä.Tästä kohtaa taitaa löytyä videopätkää monesta savusta, kun Tero kertoi: Vaikka näin sanonkin niin toimin sitten kuitenkin toisin.
- jos politiikkaan haluat
olisi kiva tietää mitä puoluetta edustat ja mitkä ovat sinun ajatuksesi yleensä yhteiskunnasta ja mitä asioita haluat viedä eteenpäin??
- mitkä ovat
sinun elämänarvosi? Kiinnostaa.
- B-v-Schwunz
Kuten sanoin niin olen vielä aika raakile politiikan rintamalla ja tällä hetkellä ihan sama minkä vaalien ollessa, en edes itse äänestäisi itseä. Vaikka kiinnostusta ja työmoraalia olisi yllin kyllin ei minusta minun ole hyvä lähteä mukaan. Haluankin nyt rauhassa opetella politiikkaan liittyviä juttuja mahdollisimman paljon ja myöhemmin punnitsen onko minusta tarpeeksi iso hyöty.
Esim. olisi tietenkin mukava sanoa, että ajan opiskelijoille isompia opintotukia ja eläkeikää alemmas sekä kaikille isompia palkkoja mutta kun en tiedä tarpeeksi mitkä tällaisten asioiden muut seuraukset olisivat?
Eli tässä onkin työsarkaa päästä perille kaikesta. - eikä tiedä
B-v-Schwunz kirjoitti:
Kuten sanoin niin olen vielä aika raakile politiikan rintamalla ja tällä hetkellä ihan sama minkä vaalien ollessa, en edes itse äänestäisi itseä. Vaikka kiinnostusta ja työmoraalia olisi yllin kyllin ei minusta minun ole hyvä lähteä mukaan. Haluankin nyt rauhassa opetella politiikkaan liittyviä juttuja mahdollisimman paljon ja myöhemmin punnitsen onko minusta tarpeeksi iso hyöty.
Esim. olisi tietenkin mukava sanoa, että ajan opiskelijoille isompia opintotukia ja eläkeikää alemmas sekä kaikille isompia palkkoja mutta kun en tiedä tarpeeksi mitkä tällaisten asioiden muut seuraukset olisivat?
Eli tässä onkin työsarkaa päästä perille kaikesta.miten paljon asiat muuttuu missäkin ajassa.
Ja voiko niihin edes yksi ihminen vaikuttaa kovinkaan paljon.
Mä olen sitä mieltä että poliitikot voisivat kyllä tutustua enemmän kansan elämään ja niihin moniin epäkohtiin joihin tavallinen tallaaja törmää tuon tuosta, siksi yleensä ottaen kannatan sellaisia henkilöitä jotka eivät ole jo istuneet peffaansa puuduksiin niillä päättäjä paikoilla. - :))
No ainakin galtsun puolelta Terolta löyty joku Noam Chomsky -sitaatti, joten voisko siitä päätellä jotain? ;) Ei se varmaan äärioikeistolainen ainakaan ole. Tosin en kyllä nähny sillä Che Guevara -paitaakaan talossa päällä, joten arvuutelaan nyt sitten vaan asiaa.
Politiikassahan on paljon järjestötoimintaa ja muuta joka ei ole niin julkista työtä. Aikaisemmin se oli arvostetuin tie politiikkaan, eikä julkkisehdokkaista niin välitetty. Se olisikin hauskaa, jos Tero menisi johonkin tavispuolelle politiikan rivimieheksi tekemään perusduunia sillä alalla. - kysyn, ei
B-v-Schwunz kirjoitti:
Eli tässä onkin työsarkaa päästä perille kaikesta.tarvitse vastata, mutta aiotko hakea valtiotieteitä opiskelemaan, sehän olisi luonnnollista tässä vaiheessa??
- surullista!
:)) kirjoitti:
No ainakin galtsun puolelta Terolta löyty joku Noam Chomsky -sitaatti, joten voisko siitä päätellä jotain? ;) Ei se varmaan äärioikeistolainen ainakaan ole. Tosin en kyllä nähny sillä Che Guevara -paitaakaan talossa päällä, joten arvuutelaan nyt sitten vaan asiaa.
Politiikassahan on paljon järjestötoimintaa ja muuta joka ei ole niin julkista työtä. Aikaisemmin se oli arvostetuin tie politiikkaan, eikä julkkisehdokkaista niin välitetty. Se olisikin hauskaa, jos Tero menisi johonkin tavispuolelle politiikan rivimieheksi tekemään perusduunia sillä alalla.Onhan täällä puhuttu vaikka kuinka paljon siitä, että olet tunnekylmä ja kohdellut ihmisiä huonosti. Suurin esimerkki tästä on tietysti tuuli, jota kohtelit talossa usein kylmästi sekä myös sen jälkeen. Ja mitenkä se pettäminenkin? Onko se hyvää kohtelua? Eron tuominen julki ja sen syiden puiminen julkisesti? ja jos et ole hänen kanssaan asioita selvittäny, kuten tällä puhuttiin. En yhtään ihmettele sinulta julmaa selänkääntämistä, Kohtaa jo totuus ja katso peiliin.
- @j@@
surullista! kirjoitti:
Onhan täällä puhuttu vaikka kuinka paljon siitä, että olet tunnekylmä ja kohdellut ihmisiä huonosti. Suurin esimerkki tästä on tietysti tuuli, jota kohtelit talossa usein kylmästi sekä myös sen jälkeen. Ja mitenkä se pettäminenkin? Onko se hyvää kohtelua? Eron tuominen julki ja sen syiden puiminen julkisesti? ja jos et ole hänen kanssaan asioita selvittäny, kuten tällä puhuttiin. En yhtään ihmettele sinulta julmaa selänkääntämistä, Kohtaa jo totuus ja katso peiliin.
käsittääkseni Tero aloitti tän palstan kertomalla itsestään ja ilokseni luin sen.kertoi niin huumorilla mutta asiallisesti.mutta sitten tänne tietenkin "eksyi"muutama läyhääjä joille on aika pysähtyny.Terosta sai sellaisen käsityksen ettei ole tunteeton ihminen,ihan mukava./sinä teeppä se että otat tuulin mukaan ja meette sinne peilin eteen.
- mää ihimettelen
surullista! kirjoitti:
Onhan täällä puhuttu vaikka kuinka paljon siitä, että olet tunnekylmä ja kohdellut ihmisiä huonosti. Suurin esimerkki tästä on tietysti tuuli, jota kohtelit talossa usein kylmästi sekä myös sen jälkeen. Ja mitenkä se pettäminenkin? Onko se hyvää kohtelua? Eron tuominen julki ja sen syiden puiminen julkisesti? ja jos et ole hänen kanssaan asioita selvittäny, kuten tällä puhuttiin. En yhtään ihmettele sinulta julmaa selänkääntämistä, Kohtaa jo totuus ja katso peiliin.
Mistä täällä ihimiset tietää miten on Tuulii kohdellu. Talossakin sopivat aina riitansa.
Pettäminen on Tuulin ja Teron välinen asia, ei meidän tarvi tietää siitä.
Tero ei sitä kommentoinut mitenkään, joten emme tiedä miten on asia.
Tero ei myöskään ole ruotinut eroa julkisuudessa läheskään siihen tyyliin kuin Tuuli. - antakaa Tuulin
@j@@ kirjoitti:
käsittääkseni Tero aloitti tän palstan kertomalla itsestään ja ilokseni luin sen.kertoi niin huumorilla mutta asiallisesti.mutta sitten tänne tietenkin "eksyi"muutama läyhääjä joille on aika pysähtyny.Terosta sai sellaisen käsityksen ettei ole tunteeton ihminen,ihan mukava./sinä teeppä se että otat tuulin mukaan ja meette sinne peilin eteen.
Antakaa Tuulin edes olla rauhassa! Teroa voitte arvostella vaikka kuinka paljon, itse hän on halunnut lähteä nettikeskusteluun mukaan, jolloin myös arvostelu on sallittua. Mutta Tuulin voisi jo jättää rauhaa, eikä sekoittaa häntä näihin Tero-juttuihin.
- B-v-Schwunz
surullista! kirjoitti:
Sivun ylläpito näkee, että viestit lähtevät aina samasta koneesta, joten ei kannata yrittää kirjoitella monella eri nimellä :D. Sinun jutuista vain paistaa läpi nyt jotain aivan muuta, koska täällä ei olla puhuttu moisesta eikä missään muuallakaan. Sinun kannattaa nyt paneutua itteesi ja hoitaa oma elämä kuntoon. En voi sinua auttaa enempää :(. Täysin sinun omien fantasiamaailman juttujen heitteleminen tänne ei auta sinua pääsemään tasapainoon. Kuten varmasti itsekin ymmärrät. Toivotan kuitenkin parempaa kevättä ja voimia jatkossa :)
- käyttäytyy samalla
surullista! kirjoitti:
tavalla kuin minun 7-vuotias poikani. Kun on saanut jonkin asian päähänsä niin jankuttaa sitä loputtomasti. Ainut ero näyttää olevan se, että jopa se 7-vuotias ymmärtää lopulta lopettaa, kun huomaa ettei se jankutus mitään auta...
- huomautus,,,
B-v-Schwunz kirjoitti:
Sivun ylläpito näkee, että viestit lähtevät aina samasta koneesta, joten ei kannata yrittää kirjoitella monella eri nimellä :D. Sinun jutuista vain paistaa läpi nyt jotain aivan muuta, koska täällä ei olla puhuttu moisesta eikä missään muuallakaan. Sinun kannattaa nyt paneutua itteesi ja hoitaa oma elämä kuntoon. En voi sinua auttaa enempää :(. Täysin sinun omien fantasiamaailman juttujen heitteleminen tänne ei auta sinua pääsemään tasapainoon. Kuten varmasti itsekin ymmärrät. Toivotan kuitenkin parempaa kevättä ja voimia jatkossa :)
Jos käyttää Proxyä...niin mites on asia sitten...viestit kyllä lähtevät samalta koneelta ??
- oo hauskaa
käyttäytyy samalla kirjoitti:
tavalla kuin minun 7-vuotias poikani. Kun on saanut jonkin asian päähänsä niin jankuttaa sitä loputtomasti. Ainut ero näyttää olevan se, että jopa se 7-vuotias ymmärtää lopulta lopettaa, kun huomaa ettei se jankutus mitään auta...
Mitenkäs miehesi suhtautuu asiaan?
- että edelleen
surullista! kirjoitti:
Täällä on varmaan se "Pahin läyhääjä IP-osoitekisa" edelleen menossa. Joitakin näyttää osallistuneen.
Lykkyä tykö! - jo nukkuun
että edelleen kirjoitti:
Täällä on varmaan se "Pahin läyhääjä IP-osoitekisa" edelleen menossa. Joitakin näyttää osallistuneen.
Lykkyä tykö!Jaksat aamulla taasen mennä päiväkerhoon.
t, T&T vani - sinäkin
jo nukkuun kirjoitti:
Jaksat aamulla taasen mennä päiväkerhoon.
t, T&T vanit:T&T fani
- edellinen
oo hauskaa kirjoitti:
Mitenkäs miehesi suhtautuu asiaan?
eikä mulla muuten ole miestäkään...
- B-v-Schwunz
Pitäähän tänne nyt heittää jotain jääkiekostakin eli kuten talossakin tuli useaan kertaan jauhettua aiheesta etenkin Masan kanssa, vasta puhelimessakin :D. Veikkasin ennen tätä päivää Kärppien vievän Bluesin 4-2 voitoin ja Jypin Kalpan 4-2. Kärppien lopulta mestaruuden. Näemmä Jyppi ja Blues korjasivat avausvoitot. Pitää katella parin viikon päästä kuinka hyvin osui veikkaukset :).
- vähissä
Lätkäfanit vähissä, se on nyt suruaika ainakin täällä länsirannikolla. Lukko lomailee ja Ässistä ei nyt kehtaa puhua mitään. Päivällä tuossa Alpo Suhonen jutusteli että kaikki on mahdollista, Vaasalaiset saattavat olla niin innoissaan että voittavat, nähtäväks jää Vaasa 02.4. Pori 04.4. Vaasa tarvittaessa 07.4. Pori 09.4. Vaasa 11.4. Pori.
- edelleenkään
Kävin tuossa jääkiekko-ottelun tv:sta katsomassa. Jyp voitti Kalpan. Odotetusti. Mutta Kalpalle taitaa olla jo pääsy neljän joukkoon olla hyvä saavutus.
Keskustelu jatkuu täällä vai pitäiskö sanoa läyhääminen? En jaksa nyt enää tarkemmin perustella, miksi en aina pitänyt Teron käytöksestä BB-talossa, mutta kyllä se liittyi käytökseen Tuulia kohtaan. Ei aina, mutta joskus ja varsinkin bileiltoina sai jännittää, mitä taas tulee. Alkoholi ei sovi kaikille, mikä tuli taas todistettua. Talon ulkopuoliseen käytökseen en voi ottaa kantaa.
Ihmettelen itsekin, miten pitkään täällä BB-foorumilla itsekin olen notkunut? Kevät on jo pitkällä ja täällä ollaan! Jokohan kesän tultua innostus lopahtaisi?
Jääkiekkoveikkaus: Loppuottelut käydään Kärppien ja Jypin välillä. Jyp voittaa!
- Tero !
Ei enää kiinnosta nää BB-sivut kun teijän juttu on ohi, että hyvää jatkoa vaan. Tuulillakin menee hyvin, että ihan OK tilanne.
- lukija=
no sehän on harvinaisen selvä asia sitten,ei muutakuin hyvät jatkot.Nythän se läyhääminen täällä loppuu ja näitten kyseisten ihmisten mollaaminen.eikös vaan?
Mutta senverran sanon tässä että kun katoin bb-tä ja tuulin kitinää ja mäkätystä niin mulle tuli tuskan hiki,eikö se tyttönen tajunnu ettei tuollainen johda mihinkään."päällekäyvä"typykkä.
mut siitä vaan.hyvää kevättä./ei muuta.
Tero,et ole velvollinen ruotimaan täällä asioitasi.Oli mukava tarinoida,et ole mikään "juippi". - lukija --
lukija= kirjoitti:
no sehän on harvinaisen selvä asia sitten,ei muutakuin hyvät jatkot.Nythän se läyhääminen täällä loppuu ja näitten kyseisten ihmisten mollaaminen.eikös vaan?
Mutta senverran sanon tässä että kun katoin bb-tä ja tuulin kitinää ja mäkätystä niin mulle tuli tuskan hiki,eikö se tyttönen tajunnu ettei tuollainen johda mihinkään."päällekäyvä"typykkä.
Tero,et ole velvollinen ruotimaan täällä asioitasi.Oli mukava tarinoida,et ole mikään "juippi".Läyhää sinä itseksesi vaan, se täällä ottaa päähän, Terosta tehdään jonkinlainen kingi ja Tuulista ihan kaamee, mä olen aina sorretun puolella samoinku Tuuli on.
Että niin kauan ku Tuulia haukutaan läyhään minäkin täällä !! - ihmettelin....
lukija= kirjoitti:
Tero,et ole velvollinen ruotimaan täällä asioitasi.Oli mukava tarinoida,et ole mikään "juippi".kuinka kukaan BB-talossa saattoi ihastua tuohon sekavuuksia örisevään tyhjäpäähän, joka ei pystynyt edes talossa olon aikana hallitsemaan pelaamisiaan ja alkoholinkäyttöään. Samaa ihmettelen nyt noista faneista, jotka eivät näe, ymmärrä, tai usko selviä tosiasioita.
Onneksi nyt useimmat ovat tajunneet mikä on miehiään tuo vain omaan napaansa tuijottava, itserakas, toisia törkeästi hyväksikäyttävä ja tosiasioita kaunisteleva satusetä. - ==olen
lukija -- kirjoitti:
Läyhää sinä itseksesi vaan, se täällä ottaa päähän, Terosta tehdään jonkinlainen kingi ja Tuulista ihan kaamee, mä olen aina sorretun puolella samoinku Tuuli on.
Että niin kauan ku Tuulia haukutaan läyhään minäkin täällä !!Ei,ei, nyt sinä käsitit väärin en läyhää vaan sanoin sen minkä näin omasta telkkarista.jokainenhan meistä on amanlaisensa.
eihän se ihmistä tee yhtään sen huonommaksi vaikka lähtevät eri teitä kulkemaan.semmosta sattuu,ja sitäpaitsi,Tuulilla on varmasti sellainen oma "rengas"siinä lähellä ja sekin on hyvä.Ja Terolla myös,ja näinhän se pitää ollakkin,mut ei saa mennä näissä me sivulliset ihan kokonaan "raiteilta" annetaan nyt kummankin olla tahollaan ja ne jotka on kummankin/erikseen tukena,niin sehän on hyvä.
- .-z-z
Hyviä ajatuksia Terolta tässä ketjussa.
Oikeastaan Teron ainoa huono puoli BB-talossa oli pienoinen pelisilmän puute esimerkiksi jekkujen tekemisen kanssa ja tunnepuolen asioissa naisten kanssa. Muuten positiivista touhua läpi kauden, vaikka joutui hankalaan asemaan näiden muutamien nimeltä mainitsemattomien ja riitaa kylvävien asukkaiden takia.
Terolle toivotan hyvät jatkot ja aurinkoa myös tulevaisuudessa. Näin. :D - ajatuksiani
Olen miettinyt, että mistä nuo agressiivisimmat kirjoitukset saattaisivat johtua. Mieleeni tuli, että ehkä se, että kerroit päättäneesi erosta yksin kun toinen osapuoli olisi vielä halunnut jatkaa, saattaa olla yksi syy. Tuuli on täydellisen kaunis ja rehellisesti kertoi myös huonot puolensa jo talossa ollessaan ja silti halusit hänen kanssaan seurustelun aloitaa.
Ehkä vähemmän täydelliset naiset ja miksei miehetkin ovat sitä mieltä, että tuo yksipuolinen suhteen päättäminen "täydellisen" naisen kanssa oli sinulta virheliike. Varsinkin kun sanoit jo pidempään miettineesi eroa. Muutaman kuukauden suhteessa ei kuitenkaan kovin pitkän ole asiaa ehtinyt miettimään, tai sitten sitä on miettinyt jo suhteen alusta asti ;)
Joka tapauksessa kaikkea hyvää sinulle. Tämä ei sitten ollut mikään syytekirjelmä, vaan ihan omia mietteitäni; jo aika paljon elämää nähneen ihmisen ajatuksia.- Olla============
Ei me olla mitään syyttäjiä eikä saakkaan syyttää,näitä tapahtuu,mut annetaan nyt tämän asian olla,kun ei tää kuulu meille,ei ainakaan mulle.
Tulee mieleen,kun ennenvanhaan oli viellä naapureita.nyt ne on harvassa siis maaseudulla..niin siellä kyllä tiedettiin jokaisen asiat ja kenen kanssa kukin kulki,lapsena sitä ei niin reakoinu mutta nyt vanhempana sitä aattelee kuinka naapurit olivat tietämättään toistensa silmätikkuna. - vaikka näin
Luin eilen näiden kirjoitusten lomassa uuden Hiidenkivi -lehden artikkelin jostain mulle täysin tuntemattomasta muusikko-runoilija Martikaisesta ja hänen uudsta kirjastaan 9-teesiä, tässä ne:
YHDEKSÄN TEESIÄ
On parasta välttää teot, jotka tehdään vain siksi kun muutkin tekevät niin
Ja miettiä, onko varmasti samaa mieltä kuin oli vielä eilen
Ja punnita monien puheiden ja tarkoitusperien ero
Ja kavahtaa sielunsa myymistä, sillä sitä ei kaupata toiste
Ja pohtia jumaluutta - etenkin mistä sitä ei löydä
Ja muistaa eläinten suoruus ja pyrkiä antamaan sille arvoa
Ja raivata tilaa kalenteriin ja eksyä ajan kanssa
ja Tehdä mikä on tehtävä, vaikka tekoa pilkattaisiin
Ja lopettaa kun tuntuu että on aika lopettaa. - vaan...........
Tässä varmaan menee kipuraja, jos ajattelisin omalle kohdalleni tuollaista tapausta, en tiedä mitä tekisin. Tuntuisi, että minut häväistään uudemman ja uudemman kerran ja nyt vielä exän toimesta. HÄN jättää, minä en ole minkään arvoinen. Tämä olisi pitänyt hoitaa yhdessä, ei noin, että keskustelupalstalla kerrot jollekin naiselle, ettette ole enää yhdessä, siitähän se lähti??
Jos Tuuli olisi erilainen negatiivisessa mielessä, ei tällaista kirjoittelua varmaankaan olisi, en usko. Mutta hänen rehellisyytensä ihan äärimmäisyyksiin saakka, ei puolustellut itseään eikä kehunut, ei kulkenut nokka pystyssä, vaikka aihetta olisi ehkä ollutkin, vaan on ns. tavallinen naapurin tyttö, kaunis sellainen ja rehellinen eikä mikään takanapäin puhuja, kuten melkein kaikki muut tuolla talossa olivat.
Jos olisit halunnut olla rehellinen et olisi aloittanut koko suhdetta koska se oli valheelle rakennettu, koska kuitenkin olit ihan heti toisten kanssa talostapääsyn jälkeen, niin olisi pitänyt heti hälytyskellot soida päässä !!
Olisi säästynyt paljolta pahalta kumpikin. - se varmaan
menee, eli tiedotuspuoli eroamisesta tuli hoidettua vähän huonosti, niin että lukijoille jäi paha maku suuhun. Tämän myötä alkoi negatiivinen kirjoittelu Terosta.
Virheistä oppii kunhan tiedostaa virheensä. - B-v-Schwunz
Aika hurjalta tuntuisivat suhteet, joita ei voi lopettaa omasta tahdostaan vaan täytyy pyytää toiselta lupa :D.
Enkä vieläkään ole nähnyt missään omia juttuja, joissa olisin sanonut Tuulia mitenkään huonoksi. Olen tuonut esille vain, etteivät yhteiset tiet olisivat kohdanneet tulevaisuudessa. Kuten ilmaisin politiikkaan mahdollisesta menostani, en mene sinne ellen oikeasti sovi minulle suunniteltuun paikkaan ja kykene täyttämään toiveet. Silloin veisin mahdollisesti paikan joltain toiselta, joka tekisi saman paremmin. Simppeliä? Ihmisten täytyisi vaan katsoa asioita laajemmin eikä oman hyödyn kautta ja pidemmällä tähtäimellä. - B-v-Schwunz
se varmaan kirjoitti:
menee, eli tiedotuspuoli eroamisesta tuli hoidettua vähän huonosti, niin että lukijoille jäi paha maku suuhun. Tämän myötä alkoi negatiivinen kirjoittelu Terosta.
Virheistä oppii kunhan tiedostaa virheensä.Ok, voit lähettää minulle nyt osoitteesi niin kirjoitan sinulle ensi kerralla mahdollisimman tyhjentävän vastauksen :D. Yritän myöskin tiedustella Kymmenen Uutisilta mahdollista lähetysaikaa, joka tavoittaisi samalla mahdollisimman monet ihmiset, jotta he kuulisivat samaan aikaan uutisen :).
-Tero, sinun pelastajasi tulevaisuudessa. - tässä kyllä
B-v-Schwunz kirjoitti:
Ok, voit lähettää minulle nyt osoitteesi niin kirjoitan sinulle ensi kerralla mahdollisimman tyhjentävän vastauksen :D. Yritän myöskin tiedustella Kymmenen Uutisilta mahdollista lähetysaikaa, joka tavoittaisi samalla mahdollisimman monet ihmiset, jotta he kuulisivat samaan aikaan uutisen :).
-Tero, sinun pelastajasi tulevaisuudessa.on useampia kirjoittajia:0 ei tietoa kenelle vinoilet??
- asiaa vain
B-v-Schwunz kirjoitti:
Aika hurjalta tuntuisivat suhteet, joita ei voi lopettaa omasta tahdostaan vaan täytyy pyytää toiselta lupa :D.
Enkä vieläkään ole nähnyt missään omia juttuja, joissa olisin sanonut Tuulia mitenkään huonoksi. Olen tuonut esille vain, etteivät yhteiset tiet olisivat kohdanneet tulevaisuudessa. Kuten ilmaisin politiikkaan mahdollisesta menostani, en mene sinne ellen oikeasti sovi minulle suunniteltuun paikkaan ja kykene täyttämään toiveet. Silloin veisin mahdollisesti paikan joltain toiselta, joka tekisi saman paremmin. Simppeliä? Ihmisten täytyisi vaan katsoa asioita laajemmin eikä oman hyödyn kautta ja pidemmällä tähtäimellä.omasta näkökulmastasi. Kirjoituksessani ei puhuttu mitään siitä, etteikö suhdetta voisi päättää yksipuolisesti, enkä mielestäni mitenkään kritisoinut suhteen päättämistä ylipäätään. Minäkin olen niin tehnyt.
Et ole moittinut Tuulia missään painetussa sanassa, se on kyllä totta, mutta nyt onkin kyse vain mielikuvasta, jonka lehdistölle annetut lausunnot ovat luoneet. Kun kerroit, että MINÄ päätin, että näin on kaikille osapuolille parasta, siitä jäi tietynlainen mielikuva, tahdoit sitä tai et. - vielä, että
asiaa vain kirjoitti:
omasta näkökulmastasi. Kirjoituksessani ei puhuttu mitään siitä, etteikö suhdetta voisi päättää yksipuolisesti, enkä mielestäni mitenkään kritisoinut suhteen päättämistä ylipäätään. Minäkin olen niin tehnyt.
Et ole moittinut Tuulia missään painetussa sanassa, se on kyllä totta, mutta nyt onkin kyse vain mielikuvasta, jonka lehdistölle annetut lausunnot ovat luoneet. Kun kerroit, että MINÄ päätin, että näin on kaikille osapuolille parasta, siitä jäi tietynlainen mielikuva, tahdoit sitä tai et.minä en ole kirjoittanut yhtään negatiivista viestiä teistä kummastakaan, vaan sain teistä molemmista positiivisen mielikuvan ohjelman aikana. Pohdin omassa kirjoituksessani vain sitä, mistä nuo agressiot ovat saaneet alkunsa.
- ihan hyvä,
B-v-Schwunz kirjoitti:
Ok, voit lähettää minulle nyt osoitteesi niin kirjoitan sinulle ensi kerralla mahdollisimman tyhjentävän vastauksen :D. Yritän myöskin tiedustella Kymmenen Uutisilta mahdollista lähetysaikaa, joka tavoittaisi samalla mahdollisimman monet ihmiset, jotta he kuulisivat samaan aikaan uutisen :).
-Tero, sinun pelastajasi tulevaisuudessa.että tulit kolostasi esiin, näistä viesteistäsi näkyy todellinen minäsi aika kivasti.
Ja ihan hyvä, ette todella sovi Tuulin kanssa yhteen, hän on sulle ihan liian hyvä!!
Saksakin on muuttunut nyt politiikkaan, ou jee... - fbsdtregn
B-v-Schwunz kirjoitti:
Enkä vieläkään ole nähnyt missään omia juttuja, joissa olisin sanonut Tuulia mitenkään huonoksi. Olen tuonut esille vain, etteivät yhteiset tiet olisivat kohdanneet tulevaisuudessa. Kuten ilmaisin politiikkaan mahdollisesta menostani, en mene sinne ellen oikeasti sovi minulle suunniteltuun paikkaan ja kykene täyttämään toiveet. Silloin veisin mahdollisesti paikan joltain toiselta, joka tekisi saman paremmin. Simppeliä? Ihmisten täytyisi vaan katsoa asioita laajemmin eikä oman hyödyn kautta ja pidemmällä tähtäimellä.Tuo on niin totta mitä kirjoitat, tuskin suhdetta voisi koskaan päättää jos pitää lupaa kysyä. Täysin negatiivisissakin suhteissa se jätetty on aina se järkyttynyt osapuoli. Eikä koskaan se jättäminenkään ole helppoa.. (kokemuksesta tiedän).
Jos kuitenkin on paha olla tai tietää sisimmässään ettei tule mitään, niin turhaan sellaista pitkittää ja luo toiselle harhakuvaa siitä että eteenpäin mennään.
Etkä Tero tosiaan ole Tuulia haukkunut missään. Tuuli taas toimi toisin, (en lähde nyt miettimään sitä mitä sanoi). Mielestäni tämä lausunto kuitenkin aloitti tämän älyttömän läyhyn täällä.
On selvää että ehkä se oli vastaisku jättämiselle ja joku kokee sen oikeutetuksi, mutta ei ehkä ollut loppuun saakka mietitty asia jos kerran julkisuutta haluttiin välttää.
Sydänsuruja ei voi välttää, niiden kanssa on vaan selvittävä, ikinä ei muut voi elää toisten puolesta eikä tietää kahdenvälisiä asioita. Joskus tuntuu että sen kumppaninkin ajatusten ymmärtämiseen tarvitsisi selvännäkijän:)
Täällä on nyt valittu selvästi puolia, ollaanko Teron vai Tuulin puolella....minä yritän aina ymmärtää asioita puolin ja toisin. Koitan siis katsoa laajemmin.:) - fbsdtregn
vaan........... kirjoitti:
Tässä varmaan menee kipuraja, jos ajattelisin omalle kohdalleni tuollaista tapausta, en tiedä mitä tekisin. Tuntuisi, että minut häväistään uudemman ja uudemman kerran ja nyt vielä exän toimesta. HÄN jättää, minä en ole minkään arvoinen. Tämä olisi pitänyt hoitaa yhdessä, ei noin, että keskustelupalstalla kerrot jollekin naiselle, ettette ole enää yhdessä, siitähän se lähti??
Jos Tuuli olisi erilainen negatiivisessa mielessä, ei tällaista kirjoittelua varmaankaan olisi, en usko. Mutta hänen rehellisyytensä ihan äärimmäisyyksiin saakka, ei puolustellut itseään eikä kehunut, ei kulkenut nokka pystyssä, vaikka aihetta olisi ehkä ollutkin, vaan on ns. tavallinen naapurin tyttö, kaunis sellainen ja rehellinen eikä mikään takanapäin puhuja, kuten melkein kaikki muut tuolla talossa olivat.
Jos olisit halunnut olla rehellinen et olisi aloittanut koko suhdetta koska se oli valheelle rakennettu, koska kuitenkin olit ihan heti toisten kanssa talostapääsyn jälkeen, niin olisi pitänyt heti hälytyskellot soida päässä !!
Olisi säästynyt paljolta pahalta kumpikin.ilmeisesti tiedät kaiken? Elämättä jättäminen olisi varmaan turvallisinta. Ei tehtäisi sitä eikä tätä kun joku kumminkin kärsii?!!
Tuollainen ajattelu on mun mielestä ihan turhaa. Jos tuntui että on kivaa yhdessä, niin olisiko pitänyt vain erota, koska ero tulee joskus kuitenkin...?
Mielestäni Tero kertoi jollekin netissä asiasta vasta virallisen erouutisen jälkeen...Olenko väärässä, muistaakseni en. - uuhhhh
fbsdtregn kirjoitti:
Tuo on niin totta mitä kirjoitat, tuskin suhdetta voisi koskaan päättää jos pitää lupaa kysyä. Täysin negatiivisissakin suhteissa se jätetty on aina se järkyttynyt osapuoli. Eikä koskaan se jättäminenkään ole helppoa.. (kokemuksesta tiedän).
Jos kuitenkin on paha olla tai tietää sisimmässään ettei tule mitään, niin turhaan sellaista pitkittää ja luo toiselle harhakuvaa siitä että eteenpäin mennään.
Etkä Tero tosiaan ole Tuulia haukkunut missään. Tuuli taas toimi toisin, (en lähde nyt miettimään sitä mitä sanoi). Mielestäni tämä lausunto kuitenkin aloitti tämän älyttömän läyhyn täällä.
On selvää että ehkä se oli vastaisku jättämiselle ja joku kokee sen oikeutetuksi, mutta ei ehkä ollut loppuun saakka mietitty asia jos kerran julkisuutta haluttiin välttää.
Sydänsuruja ei voi välttää, niiden kanssa on vaan selvittävä, ikinä ei muut voi elää toisten puolesta eikä tietää kahdenvälisiä asioita. Joskus tuntuu että sen kumppaninkin ajatusten ymmärtämiseen tarvitsisi selvännäkijän:)
Täällä on nyt valittu selvästi puolia, ollaanko Teron vai Tuulin puolella....minä yritän aina ymmärtää asioita puolin ja toisin. Koitan siis katsoa laajemmin.:)Samaa mieltä.siis,eihän tää juttu täällä parane,päinvastoin.Ja tosiaan,nyt on hyökkäyksiä molemminpuolin.mut jotenkin minun sympatiani on enenpi Terossa kun katoin sitä kuulua ohjelmaa,kun Tuuli intti siinä ja jankutti joka käänteessä Terolle,niin olis sillon jo "siirtynyt"kauemmaksi Terosta.mut kiinni oli ku takiainen.kyllä jos samanlaista on ollut "ulkopuolella"niin johan tuohon kyllästyy.Minä en etes olis jatkanutkaan ulkomaailmassa olisin pysynyt kaukana.
- takiainen?
uuhhhh kirjoitti:
Samaa mieltä.siis,eihän tää juttu täällä parane,päinvastoin.Ja tosiaan,nyt on hyökkäyksiä molemminpuolin.mut jotenkin minun sympatiani on enenpi Terossa kun katoin sitä kuulua ohjelmaa,kun Tuuli intti siinä ja jankutti joka käänteessä Terolle,niin olis sillon jo "siirtynyt"kauemmaksi Terosta.mut kiinni oli ku takiainen.kyllä jos samanlaista on ollut "ulkopuolella"niin johan tuohon kyllästyy.Minä en etes olis jatkanutkaan ulkomaailmassa olisin pysynyt kaukana.
"kiinni kuin takiainen.." itse olet tällä palstalla. hanki rillit tai 24/7 jos sitä ei viime kaudella ollut, niin näet asiat vähän oikeammassa valossa. Turha täällä spekuloida sitäkään miten on talon jälkeen välit olleet.
- fbsdtregn
takiainen? kirjoitti:
"kiinni kuin takiainen.." itse olet tällä palstalla. hanki rillit tai 24/7 jos sitä ei viime kaudella ollut, niin näet asiat vähän oikeammassa valossa. Turha täällä spekuloida sitäkään miten on talon jälkeen välit olleet.
itse ole koskaan olleet ihastuneita? Vähän tuntuu että missä teitä on pidetty kun ette mitään inhimillisiä asioita ole kokeneet....
Tero ja Tuuli, kumpikin oli talossa ihania ja heitä mielelläni seurasin, mutta elämä ulkopuolella on ehkä kuitenkin erilaista ja siinä on enempi elementtejä. No nyt kävi näin, joskus vielä onnistaa paremmin, mut en ole sitä mieltä että mikään koettu juttu olisi silti turha. - rrrrrrr
fbsdtregn kirjoitti:
itse ole koskaan olleet ihastuneita? Vähän tuntuu että missä teitä on pidetty kun ette mitään inhimillisiä asioita ole kokeneet....
Tero ja Tuuli, kumpikin oli talossa ihania ja heitä mielelläni seurasin, mutta elämä ulkopuolella on ehkä kuitenkin erilaista ja siinä on enempi elementtejä. No nyt kävi näin, joskus vielä onnistaa paremmin, mut en ole sitä mieltä että mikään koettu juttu olisi silti turha.eihän nää oo kekenu mitään täältä ne oppia hakee.
itsekkin jätin pojan mitään senkummemmin sanomatta.kotona sitten alettiin ihmettelemään eikö me olla yhdessä sanoin ei olla ja se siitä.
Ei kukaan siis ei kukaan voi mennä sanomaan toiselle omia mielipiteitänsä ja vertailemaan.pitäisi pysyä erossa toisten asioista. - ytt
fbsdtregn kirjoitti:
Tuo on niin totta mitä kirjoitat, tuskin suhdetta voisi koskaan päättää jos pitää lupaa kysyä. Täysin negatiivisissakin suhteissa se jätetty on aina se järkyttynyt osapuoli. Eikä koskaan se jättäminenkään ole helppoa.. (kokemuksesta tiedän).
Täällä on nyt valittu selvästi puolia, ollaanko Teron vai Tuulin puolella....minä yritän aina ymmärtää asioita puolin ja toisin. Koitan siis katsoa laajemmin.:)Tässä on teille syksyllä BB-taloon menijät hyvä ohje,älkää missään nimessä antako haastatteluja eikä ainakaan alkaa kenenkään kanssa kimppaan siellä,ette pääse ettekä saa erota sen jälkeen,se todetaan täällä palstalla.LUKEKAA TARKOIN KOKO SIVU:::
- todellakaan...
fbsdtregn kirjoitti:
Täällä on nyt valittu selvästi puolia, ollaanko Teron vai Tuulin puolella....minä yritän aina ymmärtää asioita puolin ja toisin. Koitan siis katsoa laajemmin.:)ajattele tasapuolisesti, katsot vain Teron näkökulmasta. Terohan haukkui Tuulia lehdistössä ja oli vaihtamassa häntä papukaijaan.
Mies, jolla on vähäisintäkään älyä, tunnetta, kypsyyttä ja tilannetajua toimii aivan toisin.
Yhdessäkään tämän näissä kirjoituksissaan Tero ei ole osoittanut tällaisia ominaisuuksia, vain pohjatonta omahyväisyyttä, itserakkautta ja lapsellisia selittelyjä. - vakuutteli...
uuhhhh kirjoitti:
Samaa mieltä.siis,eihän tää juttu täällä parane,päinvastoin.Ja tosiaan,nyt on hyökkäyksiä molemminpuolin.mut jotenkin minun sympatiani on enenpi Terossa kun katoin sitä kuulua ohjelmaa,kun Tuuli intti siinä ja jankutti joka käänteessä Terolle,niin olis sillon jo "siirtynyt"kauemmaksi Terosta.mut kiinni oli ku takiainen.kyllä jos samanlaista on ollut "ulkopuolella"niin johan tuohon kyllästyy.Minä en etes olis jatkanutkaan ulkomaailmassa olisin pysynyt kaukana.
ja vakuutteli, että Tuuli on ainoa häntä kiinnostava nainen talon ulkopuolellakin ja haluaisi alkaa seurustelun talon jälkeen. Tuuli ei sitä aluksi uskonut ja epäili kauan Teron vakuutteluja. Sitten Tuuli oli rehellinen ja tosissaan, piti huolta Terosta juopotteluineen ja puolusti toisia vastaan. Tero vain leikitteli ja teki tahallaan kiusaa. Lopuksi kävi niin kuin Tuuli pelkäsi, että oli taas ihastunut petolliseen ja valehtelevaan mieheen.
- ölkhhykoää
B-v-Schwunz kirjoitti:
-Tero, sinun pelastajasi tulevaisuudessa.Terpalla on tota huumoria...;D
- B-v-Schwunz
Eli nyt olen huomannut, etten enää voi auttaa näitä paria apua tarvitsevaa. Ei kukaan voi ainakaan väittää, etten olis tullut ja tehnyt jotain näiden auttamiseksi mutta kieltämättä jutuissa paljastuu henkilöiden kypsymättömyys ja uuden tiedon vastaanottamiskyvyn puute. Tai sitten on kyseessä vain yritys provota. Nettihän on helppo tapa tuoda nämä puolet itsestään esille vailla pelkoa kasvojensa menettämisestä. Toivoisin jopa näiden henkilöiden olevan juurikin provoajia... muuten ei näytä tulevaisuus lupaavalta :(. Pitäisiköhän sittenkin alkaa opiskella psykologiaa, jonne on patistettu :D.
Ps. Ja ns. minun puolustajille vinkiksi, että Tuuli on ihana ihminen, sillä enhän mie nyt muuten olisi henkilön kanssa yhdessä ollut :)
Hyvää kevättä ja tulen ihan varmasti kirjoittelemaan omille sivuilleni tunnetusti sitä sun tätä ja vähän tuotakin, jos kerran näin paljon tääkin kiinnosti :D (siis 10 000, Åhhåh)- ja näkemiin!
Luulenpa, että täälllä on enemmän kuin vain muutama henkilö joka suhtautuu kriittisesti Teron pelaamiseen talossa ja edelleen.
Ja sitä taas epäilen, oliko viisas veto Terolta tulla tänne palstalle kirjoittelemaan ajatuksiaan ja kommenttejaan. Itselleni ainakin kuva Terosta muuttui tässä muutaman päivä aikana lähes neutraalista selvästi negatiivisen puolelle, mutta hyvää kevättä kuitenkin! - ja auttaa
Tässä Teron viimeisessä viestissä korostuu se omahyväisyys, joka on koko ajan minua suunnattomasi ärsyttänyt näissä kirjoituksissa "minä tulen ja autan teitä vähäisiä", minä, minä, minä... minä päätin erosta...minä, minä.
Ja nyt sitten Tero tajusi, että Tuulia kannattaa vähän kehua, koska Tuuli on lopulta se kiinostavampi osapuoli heistä kahdesta, jota on tavallisen katsoja, niin mies- kuin naispuolisenkin, helppo ihailla. - tämä hässäkkä
opetti kuitenkin myös sinulle jotain. Kuten itsekin sanot tyhmä saa olla, muttei kyvytön oppimaan.
Pieni soraääni sille, että lopetit keskustelun kesken aina kun toimintaasi jossain tilanteessa kritisoitiin, vaikka se olisikin tehty ihan asiallisesti. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja joskus pitää myös pystyä se myöntämään.
Joka tapauksessa hyvää kevättä ja menestystä tuleviin pääsykokeisiin. - talossa aika
hauska veikko..t.24/7 Tero fan
- että pelkästään
sun tekemiset pelkästään kiinnostaa, sori vaan,
tässä oli kyse teidän suhteen kiemuroista lähinnä.
Mutta onnea kokeisiin. - katoaa"
ja näkemiin! kirjoitti:
Luulenpa, että täälllä on enemmän kuin vain muutama henkilö joka suhtautuu kriittisesti Teron pelaamiseen talossa ja edelleen.
Ja sitä taas epäilen, oliko viisas veto Terolta tulla tänne palstalle kirjoittelemaan ajatuksiaan ja kommenttejaan. Itselleni ainakin kuva Terosta muuttui tässä muutaman päivä aikana lähes neutraalista selvästi negatiivisen puolelle, mutta hyvää kevättä kuitenkin!kauneus on katoavaa.luin tätä kamalaa palstaa ja sanon puolueetomasti.en missään kohtaa alotuksessa enkä näissä väli kommenteissa huomannu että Tero olis herjannu ketään.huomioi kaikki kirjottajat.mut Tuulin "joukkue"toimi kokoajan herjaavasti ja uhkailevasti.jos näin kovasti joku otti kantaa Tuulin edestä niin olen tässä ihmetellyt miksi ei Tuuli tullut tänne kirjottelemaan.mut kaiken kaikkiaan hyvin puhdistavaa.vastausten,kirjotuksien perusteella,Tero on miellyttävä kaveri,kiltisti vastaili.
- jyyyjj
talossa aika kirjoitti:
hauska veikko..t.24/7 Tero fan
oli tosiaan.mukava oli kattoa ku teki jekkuja.siitä huomasin että on hauska.
- silleen vaan
että pelkästään kirjoitti:
sun tekemiset pelkästään kiinnostaa, sori vaan,
tässä oli kyse teidän suhteen kiemuroista lähinnä.
Mutta onnea kokeisiin.Aivan samaa aattelen. Tuuli ja Tero yhdessä olivat jotakin ainutlaatuista bb:n historiassa, mielenkiintoista seurattavaa.
Mutta nyt, eipä enää kiinnosta Teron puuhat jatkossa, näin vaan on. - luuloa--
ja auttaa kirjoitti:
Tässä Teron viimeisessä viestissä korostuu se omahyväisyys, joka on koko ajan minua suunnattomasi ärsyttänyt näissä kirjoituksissa "minä tulen ja autan teitä vähäisiä", minä, minä, minä... minä päätin erosta...minä, minä.
Ja nyt sitten Tero tajusi, että Tuulia kannattaa vähän kehua, koska Tuuli on lopulta se kiinostavampi osapuoli heistä kahdesta, jota on tavallisen katsoja, niin mies- kuin naispuolisenkin, helppo ihailla.joku mainitsi että on kaunis,,on niitä kauniinpiakin,minun tyttökin on kaunis.ja kyllähän täytyy olla itsetunto kohdallaan kun tuommosen mylläkän on käyny mikä oli talossa.
- pentti..ja
silleen vaan kirjoitti:
Aivan samaa aattelen. Tuuli ja Tero yhdessä olivat jotakin ainutlaatuista bb:n historiassa, mielenkiintoista seurattavaa.
Mutta nyt, eipä enää kiinnosta Teron puuhat jatkossa, näin vaan on.sanot vaan,olet varmasti täällä roikkumassa ja herjaamassa.kyllä sinut tiedetään.olet niin niin kärkäs puuttumaan sivullisten asioihin,ei pitäisi tukkia päätänsä joka paikkaan,ja olla suuna päänä.
- Elä hetkessä
Jotenkin olisi mielestäni ollut terolta kohtuullista sanoa, että hänestä ei ole seurustelemaan, tai että se ei häntä nyt kiinnosta. Silloin ei tarvitsisi Tuulista joidenkin niitä vikoja ja syitä etsiä. Näin kun asia hyvin todennäkösesti on, Teron historiakin siihen viittaa. Terolta kun ei ole tullut mitään vastauksia siihen, miksi halusi erota. Muuta kuin täällä, että tiet olis vieny eri suuntiin tulevaisuudessa yms. Tuskinpa tuollainen syy on todenäköinen. Tai sääli on, jos paikkansa pitää!
- Hehhheeeeee
Ketjun parhaita on kyllä tuo, että tero sanoo tuulia ihanaksi, mutta siihenkin pitää vetää itsensä samaan lauseeseen, että eihän HÄN nyt olisi muuten sen kanssa ollutkaan :D :D
- ///////1
Elä hetkessä kirjoitti:
Jotenkin olisi mielestäni ollut terolta kohtuullista sanoa, että hänestä ei ole seurustelemaan, tai että se ei häntä nyt kiinnosta. Silloin ei tarvitsisi Tuulista joidenkin niitä vikoja ja syitä etsiä. Näin kun asia hyvin todennäkösesti on, Teron historiakin siihen viittaa. Terolta kun ei ole tullut mitään vastauksia siihen, miksi halusi erota. Muuta kuin täällä, että tiet olis vieny eri suuntiin tulevaisuudessa yms. Tuskinpa tuollainen syy on todenäköinen. Tai sääli on, jos paikkansa pitää!
sinähän tunnut tietävän Teron historian tarkoin,,,,tää on melkeimpä kokomatkan sinun kannanottoja.olet hyökännyt Teroa vastaan kuin hyeena,melkeipä tulee esille että olet ihastunut jompaan kumpaan.
KAIKILLA PALSTALAISILLE HYVÄÄ KEVÄTTÄ. - nähtynä
Hehhheeeeee kirjoitti:
Ketjun parhaita on kyllä tuo, että tero sanoo tuulia ihanaksi, mutta siihenkin pitää vetää itsensä samaan lauseeseen, että eihän HÄN nyt olisi muuten sen kanssa ollutkaan :D :D
Eli siinä on juuri sitä itseriittoisuutta ja omahyväisyyttä, mikä aiemminkin tuli jo esille.
Vähän niinkuin Teron ansiota sekin, että Tuuli on ihana.... - useimmat...
Hehhheeeeee kirjoitti:
Tällä planeetalla useimmat ihmiset eivät ryhdy suhteeseen ihmisen kanssa, josta eivät tykkää. Sinun planeetallasi saattaa olla toisin, mutta aina ei voi voittaa.
- odotellessa
Näimpäs se taitaa olla että joitain ei voi saada lopettamaan noita mollausviestejä millään lailla.
Mutta minusta oli kiva että välitit ja halusit kirjoitella täällä.
Täällä väännellään kaikkia sanomisia ja halutaan ymmärtää väärin kaikki asiat. Toivon että läyhääjät ovat kuitenkin vähemmistö tästä suuresta nettikansasta.
Tero sinua olen puolustellut täällä silloin tällöin, vaikka varmasti siihen itsekin kykenet, on vaan välillä tuntunut tosi pahalta nämä jotkut kirjoitukset. En myöskään ajattele Tuulista mitään pahaa. Varmasti teillä oli myös hyviä ja onnellisia hetkiä yhdessä.
Ja psykologia on mielenkiintoista, ei muuta kuin sitä lukemaan;)
Itseäkin suuresti kiinnostaa se.
Hyvää kevättä ja onnea sinne pääsykokeisiin! - säääää
odotellessa kirjoitti:
Näimpäs se taitaa olla että joitain ei voi saada lopettamaan noita mollausviestejä millään lailla.
Mutta minusta oli kiva että välitit ja halusit kirjoitella täällä.
Täällä väännellään kaikkia sanomisia ja halutaan ymmärtää väärin kaikki asiat. Toivon että läyhääjät ovat kuitenkin vähemmistö tästä suuresta nettikansasta.
Tero sinua olen puolustellut täällä silloin tällöin, vaikka varmasti siihen itsekin kykenet, on vaan välillä tuntunut tosi pahalta nämä jotkut kirjoitukset. En myöskään ajattele Tuulista mitään pahaa. Varmasti teillä oli myös hyviä ja onnellisia hetkiä yhdessä.
Ja psykologia on mielenkiintoista, ei muuta kuin sitä lukemaan;)
Itseäkin suuresti kiinnostaa se.
Hyvää kevättä ja onnea sinne pääsykokeisiin!Onko Tuulin opiskelut muuta kuin puheasteella, joko se opiskelee vai onko mennyt taasen "tätinsä" luokse Hesaan.
- empä tiijä
säääää kirjoitti:
Onko Tuulin opiskelut muuta kuin puheasteella, joko se opiskelee vai onko mennyt taasen "tätinsä" luokse Hesaan.
eikä taija kuulua meille. Itse se opiskelee, ei meidän tarvi sitä hänen puolesta tehdä:D
- minäkin täällä
katoaa" kirjoitti:
kauneus on katoavaa.luin tätä kamalaa palstaa ja sanon puolueetomasti.en missään kohtaa alotuksessa enkä näissä väli kommenteissa huomannu että Tero olis herjannu ketään.huomioi kaikki kirjottajat.mut Tuulin "joukkue"toimi kokoajan herjaavasti ja uhkailevasti.jos näin kovasti joku otti kantaa Tuulin edestä niin olen tässä ihmetellyt miksi ei Tuuli tullut tänne kirjottelemaan.mut kaiken kaikkiaan hyvin puhdistavaa.vastausten,kirjotuksien perusteella,Tero on miellyttävä kaveri,kiltisti vastaili.
mietin että kovasti tuomittiin ja väärinkin haluttiin ymmärtää. Terolle kuitenkin poitsit siitä että tänne viitsi vastailla, ihan kaikkea ei toki tarvi omasta elämästään paljastaakaan. Kiltisti yritti ja vähän huumorilla tätä kohua laannuttaa. Ehkä jopa jotkut ymmärsivät ja tajuavat nyt että myös Tero on ihan tavallinen mies omine ajatuksineen. Miellyttävä tyyppi ainakin mun mielestä. En halua Tuulia syyllistää, mut jotkut Tuulin puolustajat vois ajatella vähän mitä kirjoittavat.
Tero pidäppä lippu korkeella ja jatketaan juttuja siellä sun sivuilla:) - katoavaa
katoaa" kirjoitti:
kauneus on katoavaa.luin tätä kamalaa palstaa ja sanon puolueetomasti.en missään kohtaa alotuksessa enkä näissä väli kommenteissa huomannu että Tero olis herjannu ketään.huomioi kaikki kirjottajat.mut Tuulin "joukkue"toimi kokoajan herjaavasti ja uhkailevasti.jos näin kovasti joku otti kantaa Tuulin edestä niin olen tässä ihmetellyt miksi ei Tuuli tullut tänne kirjottelemaan.mut kaiken kaikkiaan hyvin puhdistavaa.vastausten,kirjotuksien perusteella,Tero on miellyttävä kaveri,kiltisti vastaili.
mutta rumuus sen kuin lisääntyy:) Kauneus on katsojan silmässä sanotaan niinkin. Ja vain sydämellään näkee oikein.
- opiskelee
säääää kirjoitti:
Onko Tuulin opiskelut muuta kuin puheasteella, joko se opiskelee vai onko mennyt taasen "tätinsä" luokse Hesaan.
Kyllä opiskelee kun kiireiltään ehtii, näin olen kuullut luotettavista lähteistä.
- murehdi...
säääää kirjoitti:
on Treen yliopiston kevään jatko-opiskeluryhmissä, ovat ihan julkisia tietoja.
Eikä ole enää Hesassakaan näkynyt kun Tero siirtyi siihen blondiin papukaijaan niin kuin hän itse sanoi. - df´4t+w3iqt+0uigwopop
murehdi... kirjoitti:
on Treen yliopiston kevään jatko-opiskeluryhmissä, ovat ihan julkisia tietoja.
Eikä ole enää Hesassakaan näkynyt kun Tero siirtyi siihen blondiin papukaijaan niin kuin hän itse sanoi.Siirtyi mihin blondiin papukaijaan? Blondiin? Papukaijaan? Puheliaaseen vaaleaa hiusväriä käyttävään naiseen? Onko tämä nyt taas jotain palstafantasiaa vai totta? Miksei Seiska kerro?
- kertoi
df´4t+w3iqt+0uigwopop kirjoitti:
Siirtyi mihin blondiin papukaijaan? Blondiin? Papukaijaan? Puheliaaseen vaaleaa hiusväriä käyttävään naiseen? Onko tämä nyt taas jotain palstafantasiaa vai totta? Miksei Seiska kerro?
- papukaija:)
df´4t+w3iqt+0uigwopop kirjoitti:
Siirtyi mihin blondiin papukaijaan? Blondiin? Papukaijaan? Puheliaaseen vaaleaa hiusväriä käyttävään naiseen? Onko tämä nyt taas jotain palstafantasiaa vai totta? Miksei Seiska kerro?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000039760069
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001676&posting=22000000042885837 - Tuulahdus:)
sie varmaan piet ihtees sen verran valovoimasena ihmisenä, ku Tuulinki lemppasit ku nallin kalliolle! Vai kännissäkö sen taas teit?? (Sen verran oon lukenut Tuulinkin kommentteja, ettei hän oikein ymmärtäny mitä sie ajat takaa)
Vaikutat hyvältä tyypiltä, mutta opettele hyvä mies käsittelemään paremmin naisia!! Et kuitenkaan niin ihq oo, että niitä akkoja siullekkaa ois jonoiksi asti! :) - kommentteja?
Tuulahdus:) kirjoitti:
sie varmaan piet ihtees sen verran valovoimasena ihmisenä, ku Tuulinki lemppasit ku nallin kalliolle! Vai kännissäkö sen taas teit?? (Sen verran oon lukenut Tuulinkin kommentteja, ettei hän oikein ymmärtäny mitä sie ajat takaa)
Vaikutat hyvältä tyypiltä, mutta opettele hyvä mies käsittelemään paremmin naisia!! Et kuitenkaan niin ihq oo, että niitä akkoja siullekkaa ois jonoiksi asti! :)Mitä Tuulin kommentteja? Missä?
- tarvitsee apua...
Tero esiintyy nyt nettitohtorina ja 'auttaa' palstalle kirjoittavia. Kuka auttaisi Teron alas maanpinnalle ison egonsa ja itserakkautensa korkeuksista ja haavemaailmoistaan.
Tero sanoo usein, että hänellä on tosi iso ego ja sitä se todella onkin, maailmankaikkeuden isoin. Mutta mistä saavutuksista hän voi ylpeillä? Tero on onnistunut kasvattamaan lihaksia ja tukkaa, kaatamaan muutamia naisia ja hankkinut julkisuutta b-luokan törky-tv:ssä, törkylehdissä ja -palstoilla. Todellisuudessa hän on heittänyt hukkaan 10 vuotta elämästään. Muutaman vuoden kuluttua lihakset, tukka ja naiset ovat hävinneet. B-luokan julkisuuden avulla hän haaveilee urasta tv:ssä, mallimaailmassa, politiikassa ja nyt nettiparantajana. Ihan tavallisena taukkiksena Terolla ei ole mitään kykyjä ja lahjoja noihin.
Kuka voisi auttaa Tavis-Teron takaisin tähän maailmaan. - kateusko katsojan silmässä
tarvitsee apua... kirjoitti:
Tero esiintyy nyt nettitohtorina ja 'auttaa' palstalle kirjoittavia. Kuka auttaisi Teron alas maanpinnalle ison egonsa ja itserakkautensa korkeuksista ja haavemaailmoistaan.
Tero sanoo usein, että hänellä on tosi iso ego ja sitä se todella onkin, maailmankaikkeuden isoin. Mutta mistä saavutuksista hän voi ylpeillä? Tero on onnistunut kasvattamaan lihaksia ja tukkaa, kaatamaan muutamia naisia ja hankkinut julkisuutta b-luokan törky-tv:ssä, törkylehdissä ja -palstoilla. Todellisuudessa hän on heittänyt hukkaan 10 vuotta elämästään. Muutaman vuoden kuluttua lihakset, tukka ja naiset ovat hävinneet. B-luokan julkisuuden avulla hän haaveilee urasta tv:ssä, mallimaailmassa, politiikassa ja nyt nettiparantajana. Ihan tavallisena taukkiksena Terolla ei ole mitään kykyjä ja lahjoja noihin.
Kuka voisi auttaa Tavis-Teron takaisin tähän maailmaan.Rankkaa taitaa olla sulla, mutta ole huoleti Tero on just hyvä sellasena kun on ja sitä paitsi miehethän vaan paranee vanhetessaan.
- näin....
kateusko katsojan silmässä kirjoitti:
Rankkaa taitaa olla sulla, mutta ole huoleti Tero on just hyvä sellasena kun on ja sitä paitsi miehethän vaan paranee vanhetessaan.
kyllä se on rankkaa joillain kun pitää Teroa mollata. Jos nyt huumorilla vetää tänne jonkun viestin niin siitä sit jotkut tosissaan ottavat.
Tero on ehkä isolla egolla varustettu, mut kyl sillä järki on päässä:) Ja on sillä lihaksia ja naisiakin varmaan olis. Tuskimpa se kuitenkaan mitään haaremii on haalimassa. Karismaattinen tyyppi. - joskus armoton...
kateusko katsojan silmässä kirjoitti:
Rankkaa taitaa olla sulla, mutta ole huoleti Tero on just hyvä sellasena kun on ja sitä paitsi miehethän vaan paranee vanhetessaan.
mutta totuudessa on uuden alku.
Toivotaan, että sen vielä tajuaa niin Tero itse kuin ihailijatkin. - on lyhyet jäljet
joskus armoton... kirjoitti:
Toivotaan, että sen vielä tajuaa niin Tero itse kuin ihailijatkin.ja totuus tulee aina joskus julki ja hyvä omatunto on paras unilääke.
PS. Edellinen kirjoittaja, mitä tarkoitit, kerro vähän lisää.... ! - Tero vai sokea...
on lyhyet jäljet kirjoitti:
ja totuus tulee aina joskus julki ja hyvä omatunto on paras unilääke.
PS. Edellinen kirjoittaja, mitä tarkoitit, kerro vähän lisää.... !vai etkö ole katsonut tv:tä, lehtiä ja ko. henkilön olemusta ja tekemisiä, tai kuunnellut hänen sanomisiaan.
Kuinka on mahdollista, että joku niin ihailunsa vanki, että ei usko ja tajua näkemäänsä. - mutta-----------
Tero vai sokea... kirjoitti:
vai etkö ole katsonut tv:tä, lehtiä ja ko. henkilön olemusta ja tekemisiä, tai kuunnellut hänen sanomisiaan.
Kuinka on mahdollista, että joku niin ihailunsa vanki, että ei usko ja tajua näkemäänsä.kerro olemuksesta ja tekemisestä tarkemmin ja sanomisista, en ole ihailija myöskään, ainoastaan BB:tä seurannut satunnainen katselija.
- täällätaasen
joskus armoton... kirjoitti:
Toivotaan, että sen vielä tajuaa niin Tero itse kuin ihailijatkin.Samaa asiaa vatvotaan. Ei voi kun todeta
"Siitä puhe mistä puute" - ja tosiaan on
Tero vai sokea... kirjoitti:
vai etkö ole katsonut tv:tä, lehtiä ja ko. henkilön olemusta ja tekemisiä, tai kuunnellut hänen sanomisiaan.
Kuinka on mahdollista, että joku niin ihailunsa vanki, että ei usko ja tajua näkemäänsä.miellyttävän oloinen tyyppi, aikuinen mies joka tietää mitä tahtoo. Rauhallinen ja fiksu.
Kirjoittajalla taitaa olla jotain Teroo vastaan, ei voi ymmärtää että miksi?? Jos on jotain omakohtasta sattunut, niin sit voin ymmärtää, mut en ymmärrä miksi täällä tuntemattomat haukkuu sitä. - tositv-ohjelmaa
ja tosiaan on kirjoitti:
miellyttävän oloinen tyyppi, aikuinen mies joka tietää mitä tahtoo. Rauhallinen ja fiksu.
Kirjoittajalla taitaa olla jotain Teroo vastaan, ei voi ymmärtää että miksi?? Jos on jotain omakohtasta sattunut, niin sit voin ymmärtää, mut en ymmärrä miksi täällä tuntemattomat haukkuu sitä.En ole kukaan edellisistä kirjoittajista, mutta olen edellisen kirjoittajan kanssa kyseisestä henkilöstä täysin eri mieltä. Minun silmissäni hän on epäluotettava peluri, joka osaa tarvittaessa esittää fiksua ja miellyttävää, mutta kun silmä välttää, voi sumeilematta pettää esim. tyttöystäväänsä.
- kettumaisuutta
tositv-ohjelmaa kirjoitti:
En ole kukaan edellisistä kirjoittajista, mutta olen edellisen kirjoittajan kanssa kyseisestä henkilöstä täysin eri mieltä. Minun silmissäni hän on epäluotettava peluri, joka osaa tarvittaessa esittää fiksua ja miellyttävää, mutta kun silmä välttää, voi sumeilematta pettää esim. tyttöystäväänsä.
nähtiin täälläkin 24/7 oli käytössä.
Taitava peluri edelleen. - sanoppa muuta
täällätaasen kirjoitti:
Samaa asiaa vatvotaan. Ei voi kun todeta
"Siitä puhe mistä puute"Yhden ohjelman perusteella tehdään ihmisestä jos minkälaista diagnoosia. eiköhän se Tero ole ihan tavallinen mies ja varmasti osaa rakastaa ja elää kunnolla kun sattuu sopiva nainen. Eihän kukaan normaalissa elämässä enää mitään pelaa, hölmöt.
- niin totta...
tarvitsee apua... kirjoitti:
Kuka voisi auttaa Tavis-Teron takaisin tähän maailmaan.niin totta.
Röyhkeämpää ja ällömpää peluria ja törkeämpää toisten nöyryyttäjää on vaikea löytää. Itserakkauden määrä on mittaamaton.
- joonatan
Kuka helvetin tero. Ihan kuin olis ihmisiä jokka tietäs. Tai kai kailla on johon tää vuodatus osuu
- Outo nainen
Todella hauskaa lukea sinusta ja kuulumisistasi vieläpä itsesi kertomana.
Sinä olit talossa oikein viehättävän oloinen ihminen, mielenkiintoinen, oman tiesi kulkija, fiksu ja mukava.
Pidä vaan pääsi pystyssä ja pysy juuri sellaisena kuin oikeasti olet. Toivon sulle kaikkea hyvää elämässäsi. Ja toivon myös, että saavutat tavoitteesi ennenpitkää.
Mukavaa kevättä ja tsemppiä sinulle! :)- on pelimiehen...
temput, pelit ja vehkeet. Ne toimivat tälläkin palstalla ja näyttävät uppoavan naisiin kuin kuuma veitsi voihin.
- vieläkään
on pelimiehen... kirjoitti:
temput, pelit ja vehkeet. Ne toimivat tälläkin palstalla ja näyttävät uppoavan naisiin kuin kuuma veitsi voihin.
Olen nainen, eikä ainakaan minuun ole Teron jutut uponneet täysillä. En vaan ymmärtänyt häntä tarpeeksi. Vaikeaselkoinen ihminen taitaa olla tämä Tero. Toivottavasti hän jatkossa ymmärtää rakastaa lähimmäisiään yhtä paljon kuin itseään.
- terppa tykkää
vieläkään kirjoitti:
Olen nainen, eikä ainakaan minuun ole Teron jutut uponneet täysillä. En vaan ymmärtänyt häntä tarpeeksi. Vaikeaselkoinen ihminen taitaa olla tämä Tero. Toivottavasti hän jatkossa ymmärtää rakastaa lähimmäisiään yhtä paljon kuin itseään.
lähimmistään. Älä siitä huolehdi. Olen nainen ja Tero on mun mielestä kyllä seksikäs mies, mut lihakset on vaan osa sitä kokonaisuutta.
- suosiosta
terppa tykkää kirjoitti:
lähimmistään. Älä siitä huolehdi. Olen nainen ja Tero on mun mielestä kyllä seksikäs mies, mut lihakset on vaan osa sitä kokonaisuutta.
perustui sympatialle kiusattua kohtaan, sitä ei voi kieltää, ainakin omalta kohdaltani ja varmaan monen muunkin. Komeuskin on katsojan silmässä, enkä näe Terossa erityistä komeutta, mutta käytös oli rauhallista ja luotettavan kuvan antoi hänestä.
Pettymys oli sitten tosi suuri kun kaikki perustuikin valheelle, tosi hyvä peluri tuo Tero on. - dffjkjklk
suosiosta kirjoitti:
perustui sympatialle kiusattua kohtaan, sitä ei voi kieltää, ainakin omalta kohdaltani ja varmaan monen muunkin. Komeuskin on katsojan silmässä, enkä näe Terossa erityistä komeutta, mutta käytös oli rauhallista ja luotettavan kuvan antoi hänestä.
Pettymys oli sitten tosi suuri kun kaikki perustuikin valheelle, tosi hyvä peluri tuo Tero on.kaikki perustui valheelle?????????
Kai se nyt ihan sama ihminen on edelleen. - sellainen kuin
dffjkjklk kirjoitti:
kaikki perustui valheelle?????????
Kai se nyt ihan sama ihminen on edelleen.näytti, ei ollut rehellinen kuitenkaan, valehteli Mariannelle ja Tuulille, varsinkin tuo Tuulin pettämisjuttu on tosi paha moka, sen muistaa kaikki.
Ainakin Tuulin kannattajat. - gghhghfj
sellainen kuin kirjoitti:
näytti, ei ollut rehellinen kuitenkaan, valehteli Mariannelle ja Tuulille, varsinkin tuo Tuulin pettämisjuttu on tosi paha moka, sen muistaa kaikki.
Ainakin Tuulin kannattajat.mitä se nyt valehteli Mariannelle ja Tuulille???
Jos nyt yhden mokan ihminen tekee, niin täällä naulataan heti mädäksi?????? Ettekö itse tee mitään virheitä? Oletteko täydellisiä?
Mulle ei ainakaan tollanen meinaa mitään jos muuten ihmisestä tykkään. Turha tulla sanoon että jos mua ois petetty niin sit ajattelisin toisin...no en ajattele, sorry vaan. Ja olen tullut petetyksi.
Mutta elämän täytyy jatkua senkin jälkeen, eikä saa tulla niin katkeraksi ettei siedä mitään enää. - ööööööp
gghhghfj kirjoitti:
mitä se nyt valehteli Mariannelle ja Tuulille???
Jos nyt yhden mokan ihminen tekee, niin täällä naulataan heti mädäksi?????? Ettekö itse tee mitään virheitä? Oletteko täydellisiä?
Mulle ei ainakaan tollanen meinaa mitään jos muuten ihmisestä tykkään. Turha tulla sanoon että jos mua ois petetty niin sit ajattelisin toisin...no en ajattele, sorry vaan. Ja olen tullut petetyksi.
Mutta elämän täytyy jatkua senkin jälkeen, eikä saa tulla niin katkeraksi ettei siedä mitään enää.No hei hei, kaikki ei ole miltä näyttää. On se näköjään suakin onnistunut viilaamaan linssiin :)
- vihjailua
ööööööp kirjoitti:
No hei hei, kaikki ei ole miltä näyttää. On se näköjään suakin onnistunut viilaamaan linssiin :)
mitään viilaa linssiin jos en edes tunne sitä. Kuhan kyselen mut eipä tuu vastausta.
- haastelekkaan
ööööööp kirjoitti:
No hei hei, kaikki ei ole miltä näyttää. On se näköjään suakin onnistunut viilaamaan linssiin :)
Nyt on sunkin linssit raappeentunu, täältä saa uusia
http://www.favoptic.com/?language=FI - se ompi
sellainen kuin kirjoitti:
näytti, ei ollut rehellinen kuitenkaan, valehteli Mariannelle ja Tuulille, varsinkin tuo Tuulin pettämisjuttu on tosi paha moka, sen muistaa kaikki.
Ainakin Tuulin kannattajat.valehellu niille tyttöille??
Voisikko sannoo, mie en tiijä. Eikai se mittää ole niille luvannu, kun eihän se mariannekaa siitä sillee välitä, ainki ite sanonu nii. - juupas
se ompi kirjoitti:
valehellu niille tyttöille??
Voisikko sannoo, mie en tiijä. Eikai se mittää ole niille luvannu, kun eihän se mariannekaa siitä sillee välitä, ainki ite sanonu nii.Huomaa ettet tiijä naisista mitään, se oli ihan sun perään!!!
- ??????
juupas kirjoitti:
Huomaa ettet tiijä naisista mitään, se oli ihan sun perään!!!
No eipä tainnu olla:)
- se tai olla
?????? kirjoitti:
No eipä tainnu olla:)
Marianna vai mikäsenyoli??
- nooooo
se tai olla kirjoitti:
Marianna vai mikäsenyoli??
mik se ny oli se vale? mitä se terppa valehteli jos vaik ny oliki marianne kellee oliko luvannu jottain???
- ei se tuuli
nooooo kirjoitti:
mik se ny oli se vale? mitä se terppa valehteli jos vaik ny oliki marianne kellee oliko luvannu jottain???
terpasta tykännykkää, lällälläää
- Outo nainen
suosiosta kirjoitti:
Pettymys oli sitten tosi suuri kun kaikki perustuikin valheelle, tosi hyvä peluri tuo Tero on.mahtoi perustua valheelle??
Tosi kummaa, että Tero on leimattu valehtelijaksi. Siihen ei ole mitään syytä. Kyllä hän ihan rehdisti on ollut oma vaikeaselkoinen itsensä. Ihmisillä on omituinen tapa tulkita toisia ihmisiä oman mielensä mukaan. Eikö voisi vaan hyväksyä toista sellaisena kun se oikeasti on, vaikkei hän olisikaan ihan kaikkien keskivertomielipiteiden mukainen?
Tero ei varmastikaan ole valehdellut mitään oleellista missään vaiheessa. Lopettakaa jo ilkeämielinen panettelu! - fadfgdgs
Outo nainen kirjoitti:
mahtoi perustua valheelle??
Tosi kummaa, että Tero on leimattu valehtelijaksi. Siihen ei ole mitään syytä. Kyllä hän ihan rehdisti on ollut oma vaikeaselkoinen itsensä. Ihmisillä on omituinen tapa tulkita toisia ihmisiä oman mielensä mukaan. Eikö voisi vaan hyväksyä toista sellaisena kun se oikeasti on, vaikkei hän olisikaan ihan kaikkien keskivertomielipiteiden mukainen?
Tero ei varmastikaan ole valehdellut mitään oleellista missään vaiheessa. Lopettakaa jo ilkeämielinen panettelu!Tätä asiaa itsekin ihmetellyt jotta miksi on Tero leimattu valehtelijaksi? Itse en tunne Teroa mutta katsoin häntä monta tuntia päivässä netti teeveestä, enkä usko että kukaan voi näytellä itselleen vierasta roolia 3kk putkeen. Vaikeaselkoinen mies ehkä, mut jollain tapaa aika suloinenkin. Hän herätti kyllä tässä naisessa monenlaisia vaistoja;))
Tunnetko "outo nainen" Teron henk.kohtaisesti? Minusta ois ihana että hänen kaverit edes vähän puolustais miestä. - juuri muita...
fadfgdgs kirjoitti:
Tätä asiaa itsekin ihmetellyt jotta miksi on Tero leimattu valehtelijaksi? Itse en tunne Teroa mutta katsoin häntä monta tuntia päivässä netti teeveestä, enkä usko että kukaan voi näytellä itselleen vierasta roolia 3kk putkeen. Vaikeaselkoinen mies ehkä, mut jollain tapaa aika suloinenkin. Hän herätti kyllä tässä naisessa monenlaisia vaistoja;))
Tunnetko "outo nainen" Teron henk.kohtaisesti? Minusta ois ihana että hänen kaverit edes vähän puolustais miestä.olekaan kuin Teron kavereita, sukulaisia, faneja ja Tero itse selittelemässä Teron tekemisiä ja sanomisia ja mollaamassa toisia asukkeja ja palstalle kirjoittelijoita.
- menipä taas
juuri muita... kirjoitti:
olekaan kuin Teron kavereita, sukulaisia, faneja ja Tero itse selittelemässä Teron tekemisiä ja sanomisia ja mollaamassa toisia asukkeja ja palstalle kirjoittelijoita.
mun mielestä täällä on suurin osa oikeita Tero-vihaajia. Kumma juttu miten nähdään asiat toisin.
- uutisoitu
Kesti se melkein viikon, ennen kuin tämä ketju uutisoitiin.
http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&cid=3143 - ketju.
Tää ketju tais jo hajota. Viimeiset viestit ei näy. Yli 200 viestiä hävisi laskurista.
- CaroLuna
Ihan kiva kirjoitus...
Mulla on yleisajatus kuitenkin tästä, että osalta olet vastuussa siitä jotta olet kritiikin kohteena (viestii myös selkeyttävä asenteesi):: Koska olithan suomalaisten Tosi Tv:ssä. Vetosit tässä ettei kukaan sitä pakottanut katsomaan, mutta sinun kokeilunhalusi ei ole myöskään mikään syy mennä telsuun ja vierittää vastuu kysymyksiä muiden harteille siksi koska olit telkkarissa, tai sen että kukin on vastuussa omista katsomisistaan. :)
Sotkusta söheröä sanon minä..
Puolustuksena tosin voin todeta että Minusta oli mukava katsoa BB alusta loppuun, ja heti ekana veikkasin sun voittoas.. Tosin Tuulin astuessa kuvioon mukaan, laski sun "tsäänssit". ;)
Vahvana ihmisenä et mielestäni ole kellekkään selityksiä velkaa, kuin läheisillesi joita koskettaa sinun ratkaisut, toimet elämässäsi. Pitäisit mieluusti siitä kiinni, ja mölyt kenenkin mahassa, suissa loppuisi aikanaan.
Lämmintä kevättä Terolle.- että satuitte
samaan ohjelmaan, ette olisi missään muualla toisianne tavanneetkaan eikä olisi sotkuja tullut, on teillä niin erilaiset elämänkuviot.
Ei voi kuin harmitella jälkeenpäin, mutta ei voi mitään enää. Kummallekin tsemppiä eteenpäin elämässä. - tero ja tuuli-fani
että satuitte kirjoitti:
samaan ohjelmaan, ette olisi missään muualla toisianne tavanneetkaan eikä olisi sotkuja tullut, on teillä niin erilaiset elämänkuviot.
Ei voi kuin harmitella jälkeenpäin, mutta ei voi mitään enää. Kummallekin tsemppiä eteenpäin elämässä.täytyy kokea ja elää, muuten voi jäädä vaan harmittelemaan elämätöntä elämää.
Tuskinpa Teron ja Tuulin suhde kuitenkaan ihan huono kaikilta osiltaan oli, kun kerran näinkin kauan kesti ja olisi Tuuli vielä halunnut jatkaakin. Suhteissa sattuu ja tapahtuu ja ero voi tulla monien asioiden summasta. Ei tarvi etsiä aina syyllistä, koska vikaa on yleensä kummassakin.
Terolle ja Tuulille nostetta elämään, kyll se onnikin vielä löytyy.
- /test
Testi. Palsta taitaa nyt nostaa vastatut viestit ylös.
- nelsa
voi tero parkaa :D vois ihmiset nyt vaan keskittyy ihan omaan elämäänsä. :D en koskaan haluis olla jukkis.. paskaa tulee niskaan tarpeeks muutenkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844