Etelä-Savon poliisi sai sivullisilta hyviä tuntomerkkejä pojista, joiden oli nähty särkevän postilaatikoita maaliskuussa Joroisten keskustassa Koulutiellä.
Poliisi sai vihjeiden perusteella kiinni neljä joroislaista poikaa, jotka ovat kuulusteluissa myöntäneet rikkoneensa viisi postilaatikkoa kevään aikana.
Pojat kertoivat poliisille motiivikseen hetkellisen päähänpiston. He ovat yli 15-vuotiaita, joten he ovat myös rikosoikeudellisesti vastuussa teoistaan.
Lisäksi kaikkia - myös nuorempia - koskee korvausvastuu hajottamastaan omaisuudesta.
poliisi selvitti ISO rikosketjun
3
199
Vastaukset
- poliisi:
pakotti paikallisen skini jengin Paattisilla tuomaan meille uuden postilaatikon räjäytetyn tilalle.
Muuten poliisit eivät tätä jengiä kuriin laittaneet - poliisit pelkäsivät ?- kerrot
Poliisit tekivät sovittelua. Eli ei rangaistusta koska henkilö korvasi aiheutuneen vahingon.
- 3==0
Tuhonnut/tuhonneet ovat ilmeisesti vieläkin karkuteittä...kuka nyt polttas asiallisesta toiminnasta johtuvaa rikkomista .
Kuka nyt haluaisi postilaatikkonsa rikki mutta kameratolpat joutaa rikottavaksi eikä ne maksa kameroineen kuin 30 tonnia..kaikki maksaa tasasesti ja kaikilla hyvä mieli..myös pienipalkkaiset poliisitkin ottavat osaa tähän hienoon toimintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193194Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o702723Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342616Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582138- 491699
- 831668
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181659Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131651- 571539